December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
  2. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Duckie: Hoe is het met Demi?

@Bianca: Is je haar mooi geknipt? ;)

@Lola/Cynthia: Das mooi!

3. Ach, wat een scheetje zo... Hij is écht ziek, dat zie ook aan zijn waterige oogjes. Jasmijn stuurt hem een heleboel opbeurende kusjes (kan ze goed sinds een dikke week...)!

Eve, zolang Fynn goede plasluiers heeft, is het heus niet erg wanneer hij een dagje wat minder drinkt. Denk maar aan jezelf als je ziek bent, dan hoef je ook niets...
    Pas wanneer een kindje niet meer plast, zonder tranen huilt en de huid bovenop het handje niet meer meteen strak trekt als je een plooi omhoog trekt, dan is het aan het uitdrogen. Natuurlijk kan op voorhand een beetje ORS geven geen kwaad...

4. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    http://www.mijnalbum.nl/Album=3AFAJEBB

Bij deze de link voor de foto's van gisteren...

Ik dacht zal ff de tijd nemen om de foto's met jullie te delen...

Liefs Irma en een dikke knuffel voor alle zieken....

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Irma: Wat een superleuke en mooie foto's (denk dat vooral Lola er erg blij mee is :D )! Het lijkt me duidelijk dat jij op geen enkele meeting meer mag ontbreken ;)

Heb ook even goed naar de gezichten van de zwangeren onder ons gekeken. Mijn gok: Lola krijgt weer een meisje, Karin weer een jongen en Irma ook :D

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    irma: bedankt voor de mooie foto's die je weer gemaakt hebt.

7. Toch heb ik telkens het beeld van een jongetje voor me als ik aan het tweede kindje denk. En dat heeft verder niets met een voorkeur te maken. Ach ja, 50% kans dat het goed is... :)

@Irma: Jij hebt inderdaad héél leuke foto's gemaakt! Er zit een aantal foto's bij waar ik héél blij mee ben... :D

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Dan zal ik je tijdens de volgende meeting nog es extra goed bekijken ;) :)

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wow wat een gave fotos zeg. vind het leuk om er zo toch een beetje van mee te krijgen.

wat betrefd de komende meetings. vind het erg leuk, maar ik heb al een paar zaterdagen met moeite kunnen vrij krijgen, en ben nu aan het proberen om een extra dag vrij te krijgen om eens met mijn moeder te kunnen winkelen, wat we al heel lang willen.
    ben dus bang dat het voor mij niet gaat lukken

lola meer dan 50% kans, er worden meer jongetjes geboren ;)

10. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn heeft weer bijna de hele middag geslapen (op schoot of in bed). Daarna dronk hij gelukkig weer een hele beker Roosvicee. Maar helaas kwam alles er 2 tellen later met een krachtige straal weer uit :(

@Lola: Hoe lang heeft Jasmijn gespuugd?

11. @Eve: Jasmijn heeft de eerste dag flink gespuugd, van iedere fles kwam minimaal de helft terug. De tweede dag was dat al wat minder, de helft van de flessen bleef er zelfs helemaal in! De derde dag bleven alle flessen erin en heeft ze wat stukjes soepstengel gegeten. De vierde dag probeerde ik daarom weer wat brood en fruit. Het brood ging prima, maar het fruit kwam er helemaal uit. De vijfde dag ging het mis met het warm eten (fruit niet geprobeerd...) en daarna heeft ze niet meer gespuugd. Inclusief diarree is Jasmijn een week ziek geweest...

Enne... gewoon drinken blijven aanbieden (en een deken of zo op de bank leggen... ;) )

12. Ja, dat is waar ook. Er heerst een mannenoverschot en dat is goed nieuws voor de mini-dames onder de beebs... :)

Vanmiddag naar IKEA geweest en Intratuin. Bij IKEA hebben we een bijzettafeltje gekocht voor in de hoek waar Teri's mand nog steeds staat (ik had de ijdele hoop dat Lizzy - onze kat - er in zou gaan liggen...) en bij Intratuin een kom met kleine goudvisjes, voor óp dat tafeltje. Maar helaas bleek uiteraard in ons pakket het zakje met de schroeven te ontbreken... :rolleyes:
    Nu 'wonen' de vissen dus tijdelijk op de salontafel. Jasmijn vindt het erg interessant, zojuist was ze met een toetenboener de kom aan het 'schoonmaken'... :)

Bij IKEA viel me weer eens op hoe ontzettend lomp mensen kunnen zijn. In het reataurant zat Jasmijn in een kinderstoel aan de kopse kant van de tafel aan de kant van het gangpad. De tafels staan namelijk zó dicht op elkaar dat dit niet anders gaat, maar gelukkig is het gangpad tamelijk breed. In dat half uur dat we daar zaten zijn zeker 10 mensen - en dat tel ik dekinderen niet mee - tegen haar stoel aangelopen. Eén man deed dat zelf met zó'n kracht, dat Roy nog nét kon voorkomen dat Jasmijn met stoel en al op de grond lag! En dan niet eens 'sorry' zeggen... ](*,) :c:

13. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,,

ff snel ben erg moe,

cynthia; wat een mooie foto je ziet er stralend uit.

otje; eetsmakelijk vwb de meetings ga ik eens goed kijken wanneer ik kan

noura; zooooo heee wat gaaf, tja nu kan ze kiezen of er een verkopen?!

eve; ik ga ff kijken hoor die data.......ja kan hier ook wel

aaachh hij kijkt echt super ziekjes, heel veel beterschapswensen van hier

irma; heeel leuke foto's hoor

noura; he wat jammer dat je er niet bij kunt zijn, had je graag een keer ontmoet

lola; sooo lekker aso zeg, maarre leuk joh jasmijn al eenhuisdiertje ;) :)

zo ga lekker bij mijn ventjes zitten, dan douchen met orlando en vroeg slapen, ben moe, vandaag naar het strand geweest met vrienden en hun hondje en daarna naar mijn schoonouders

gr saskia

14. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster

heerlijke dag gehad, hier smullend van een ijsje.

Hoe kan ik een video showen? via imageshack?

gave foto's van jullie dagje uit!

Ik ga het weekend in april ervoor al uit met vriendinnen, dus ik zal dat weekend dat jullie gepland hebben wel moeten werken :cry:

15. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
  16. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster

Dimphy genoot van de poppenkastvoorstelling.

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Ik durf eerlijk gezegd geen fles melk te geven aangezien ik bang ben dat dat te zwaar valt. Geef dus alleen water met een klein beetje Roosvicee. Dat zal toch ook wel goed zijn?

Het valt mee dat er niemand zei dat de stoel in de weg staat. Daar zie ik mensen ook wel voor aan :rolleyes: Enne...pas maar op dat je straks geen staartje uit Jasmijn's mondje ziet hangen ;) :)

@Lianne: Leuk om Dimphy zo te zien genieten :D

Pfff, nou verder ben ik heel duf van het de hele dag binnen zitten. Hoop dat we morgen weer ff naar buiten kunnen. Ben ook veel te veel op Marktplaats geweest vandaag... :)

18. @Eve: Ik vergat erbij te vermelden dat ik de eerste twee dagen verdunde melk gaf: 120 cc water en slechts 2 schepjes melk in plaats van 4.
    Maar volgens mij maakt het ook niets uit wát je geeft, als ze maar iets van vocht binnenkrijgen. Voedingsstoffen komen later wel weer...
    Iedereen in dat gedeelte van restaurant had de kinderstoel of de buggy aan de kopse kant staan. Alleen zaten wij aan de eerste tafel... :rolleyes:

@Lianne: Jullie dagje uit ziet er ook zeer geslaagd uit! Leuk om te zien hoe geboeid Dimphy al naar de poppenkastvoorstelling kijkt... :D

19. Niet meer actief

in april kan ik er niet bij zijn. Dat weekend vieren wij en esther d'r verjaardag en die van egbert...
    zit nl exact een week tussen...

Heb jullie foto's bekeken en waren erg leuk.....

ik ga me bedje in, ben hartstikke moe.....

20. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Noralien: Jikke loopt hardstikke goed!

Otje: Nick is meestal rond 8.00 uur uiterlijk aan het ontbijten hoor!

Eve beterschap met Fynn! en wat een lieve foto van jullie!

Slingding veel eetplezier nu! je bent toch al langer dan een jaar getrouwd!

Gnessy jij ook weer sterkte met al het gedoe!

Janette al opgeknapt?

Wow Noura weer een fiets voor je dochter!

ik vind zo'n mama meeting ook errug gezellig klinken, maar 12 april haak ik af. Zijn we een weekje weg.

en voor een meet in juni hou ik ook een slag om de arm....maar dat zien we tegen die tijd wel.

Eve: ben erg benieuwd waar je je vermoedens op baseert! maar ik zal het in gedachten houden...

Jeetje Lola: wat een fijne mensen daar in de IKEA!

Dimphy vind het ijsje volgens mij wel lekker!

Ik vond het gisteren erg gezellig, maar was ook wel echt moe na zo'n dagje op pad! Dames bedankt voor het fotograferen, want ook is was zo dom om mijn fototoestel te vergeten!
    VAndaag nog naar een verjaardag geweest en nu ben ik ook weer echt op. Morgen dus maar rustig aan gaan werken...

Deel Deze Pagina