Ruth pas 12 maart voor die prik naar t cb... Dus dat duurt helemaal nog lang.... gisteravond eerste deel van me reiki gedaan, was erg interresant..... toen ik thuis kwam, zo moe dat ik meteen me bedje in ben gegaan.... Wel ligt mijn schoonvader inmiddels weer in het ziekenhuis. hij was net weer 4 wkn thuis. Maar zijn ontlasting wil d'r niet uit... Hij moet vanmorgen nog wel door de ct scan.... Maar ff afwachten wat er uit komt.... wel balen weer...... Egbert was zondag ff bij zijn vader en kwam terug met een vishengel en alle visattributen en met een bepaalde lepel {schijnt zijn lepel te wezen}. En van die lepel werd 3,5 week terug nog gezegd dat die het huis niet eerder zou verlaten als dat hij tussen 6 planken lag. {mijn schoonvader he}, en nu was het van je moet je lepel ook mee nemen.... Net of die beseft dat het einde naderd....... brrrrrrr...... ik reageer vanmiddag meer, ff twee meiden uit bed halen.
hi hi, ff snel, noura heb de fiets van maysa ff bekeken, ikke wil ook lola; zoals al is aangegeven zou ik zelf ook gaan voor hetgeen jouw het meest aantrekt, de kans is aanwezig maar volgens mij tegenwoordig zo gering, komt helemaal goed. ahhh visje beetje afscheid aan het nemen! zielig hoor. otje; zooo dat is lekker dat je je zw,schapskleding zo goed 'kwijtraakt' via mp eve; he vervelend zeg, zo zie je idd de hele andere kant. lijkt me idd geen leuk gevoel zeg. maarre dan ga je toch gwoon ff op zoek naar ons op hyves word je mss wat vrolijker van lianne; oohhh superleuk zeg, dimphy in de zandbak, het was gister ook stralend weer, en dan nu weer regenachtig, bah. enne idd bij een volgende meeting/mini meeting?! eve; ok ik ga je dan niet meer pb-en lola; ik heb met orlando, totaal GEEN zw,schapsklachten gehad, mss heb je hier niet veel aan, maar ik vond het idd wel fijn dat ik ook meerdere echo's kreeg ter bevestiging. vanaf het moment dat ik hem ging voelen vond ik het minder erg. ik begrijp dus heel goed je evt onzekerheid. je hebt positieve echo's gehad, as vrijdag krijg je weer een goed echo. komt zeker goed hoor enne hier bij het cb zeiden ze tussen de 5 a 7 dgn dat ze er evt last van zouden kunnen hebben, hier geen last gehad overigens gnessy; fijn dat je reiki interessant voor je was, en idd daar krijg je de rillingen van he, van zo'n lepel! wij gaan nu naar een vriendin met haar dochter, en vanavond gaan melvin en ik met zijn ouders en zus naar de schouwburg, naar route 66. ben benieuwd wat het is. mijn zusje past op en gaat met hem in bad, ben benieuwd hoe het gaat gr saskia
Heb gisteren een beetje te vroeg gejuichd. Fynn werd om 21.30 huilend wakker. Had weer een fijne diarreeluier. Na hem verschoond te hebben zet ik hem rechtop. En, hoppa, alles kwam er weer uit Vervolgens weer Fynn verschoond alsmede mezelf en de vloer. Fynn wat drinken gegeven. En daar kwam de volgende diarreeluier al aan. Daarna was Fynn ineens heel actief en ging pas om 24.00 slapen. Pffff. Vanmorgen om 5.30 weer wakker en huilen. Bij mij in bed gelegd en daar viel hij om 6.30 weer in slaap tot 9.00. Inmiddels hebben we de 1e diarreeluier alweer gehad en wil hij niks eten. @Lola: Sterkte met de BMR-prik. Of liever gezegd: Jasmijn, sterkte! Ja, heb echt een nare bijsmaak van Hyves. Het stomme is dat ik nu wel steeds ga kijken. Maar ergens is het ook wel goed voor me om er mee geconfronteerd te worden. Dat zet me weer met beide benen op de grond. En ik had bij Fynn ook echt helemaal geen zwangerschapsklachten of wat dan ook. Dat kwam pas op het eind toen ik hele dikke voeten kreeg. Maar daarvoor voelde ik me eigenlijk zelfs beter dan toen ik niet zwanger was In dat opzicht zou het dus best kunnen dat je toch een jongen krijgt Fynn moet pas 19 maart voor de BMR. Is hij de laatste? @Saskia: Ben benieuwd wat je van Route 66 vindt. Een vriend van me is geweest en die vond het heel 'bijzonder'. Meer zal ik niet zeggen Weer even over de meetings. Er zijn tot nu toe 2 data waarop iedereen kan. Maar daar zit maar 3 weken tussen. Zouden jullie dat erg vinden? Zo ja, dan prik ik 2 data die verder uit elkaar liggen. Enne....wat betreft de mama-meeting. Ik zou dan eigenlijk liever geen papa's erbij zien. Lijkt me gewoon leuker met alleen de mama's. Hoop dat jullie het met me eens zijn.
maakt mij niet uit..... Zit er alleen ff mee of wij hendrik en esther die weekenden ook hebben, of dat eg op zaterdag werkt of niet... dat is momenteel ook nogal regelmatig raak...
eve bij een mama meeting horen geen papa's dat klopt...wilde hem meenemen om op Teun te letten sterkte met Fynn...heb met je te doen.....hoop dat hij snel opknapt.....
fynn je moet snel beter worden hoor! Eve: zat t cb miss al vol deze mnd rond de periode dat fynn 14 mnd was? Ik zat met operatie van ruth drom moest ik later.... hier is t cb deze week dicht ivm met vakantie.... hebben kids bij jullie geen vakantie? Hier wel...
@Janette: Op de mama/kind-meeting maakt het me ook niet uit hoor! @Gnessy: Op mijn cb vinden ze het beter om met 15 mnd de prik te geven Heb dat nog speciaal nagevraagd. En hier is het ook vakantie. Maar daar heb ik nog geen last van
hmmm lekker dan... elk cb is dus zo verschillend..... maar ja nu fynn zo ziek is geven ze t toch niet..... is t bij jullie ook pokke weer? brrrr alleen maar regen... en wou nog wel met de kids naar kinderboerderij.... gaat zoals t nu lijkt dus niet door.
Het is hier ook snertweer. Wind en regen Zit vanwege Fynn toch weer een dag binnen maar word er niet echt vrolijk van als ik naar buiten kijk. Dit wordt dus m'n 4e dag binnen. Word er echt hangerig van. Hoop dat het hier op het forum vandaag nog een beetje druk is.
ik kom ook wel langs hoor eve het is hier ook snert weer...en Teun is ook niet helemaal top.. heeft licht onstoken oogjes en heeft wat onder de leden......gisteravond wilde hij niet eten dus met een bijna lege maag naar bed en geslapen tot 7 uur.... wil alleen als het ff droog is boodschappen doen voor de rest van de week....als dat niet lukt krijgt wijnand de mail met de lijst
Hoi, Ik kom later weer reageren, moet nu Koen uit bed halen... Wilde even dit filmpje met jullie delen http://s85.photobucket.com/albums/k73/M ... V00508.flv Groetjes Otje
Otje, gaaf hoe Koen loopt achter de stoel hij heeft er echt zin in. Ik heb me net aangemeld bij photobucket, maar ik krijg de filmpjes niet geuploid? Kan je me helpen Otje? Eve, hier ook grafweer! Moet zo naar het cb.....prikken
Lianne: Als je bij Photobucket een filmpje wil uploaden moet je eerst ff klikken bij "video" en dan kan je het filmpje opzoeken op je pc, een titel geven en dan drukken op "upload". Duurt wel even (ligt er ook aan hoe groot je filmpje is). Mocht het niet lukken, dan hoor ik het wel...
Nog erger, dan komt ónze afspraak in gevaar... Maar misschien valt het allemaal reuze mee! Jasmijn heeft de BMR-pril dus inmiddels achter de rug en ze vond ze érg gemeen (en ik ook)! Ze werd namelijk in beide armpjes geprikt en dat is natuurlijk een vervelendere plek dan in de beentjes. Ik moet nu goed opletten als ik haar optil... Ze is niet veel gegroeid sinds december, slechts 1,5 centimeter. Daarmee zit ze nu weer verder onder de middenlijn dan de vorige keer. Haar gewicht volgt nog wel mooi de middenlijn, dus is onze lekkerbek relatief gezien wat aan de zware kant. Verder waren ze erg tevreden over Jasmijn's ontwikkeling en de arts was behoorlijk onder de indruk van de hoeveelheid waterpokken die ze heeft gehad. De lichte vlekjes zijn nog steeds goed zichtbaar... Ook heeft ze arts nog even laten zien hoe mooi ze stappen kan, maar ná de prikjes mocht de arts niet eens meer Jasmijn's kant op kíjken... Ze ligt nu lekker in bed bij te komen van al die 'ellende'... @Janette: Dank je wel voor je mailtje, hij is ook al beantwoord. Die mail ging over Jasmijn's visjes. Onze 'dooie' vis lijkt namelijk een luie vis te zijn die graag 'dooie vis hangt in de waterplant' speelt. Want als hij daar niet zit, zwemt hij net zo vrolijk rond als de rest ! @Melliemel & Eve: Dank jullie wel voor het hart dus jullie me onder riem steken wat betreft het feit dat ik me totaal niet zwanger voel! Fijn om te weten dat ik daar niet de enige in ben... @Gnessy: Brrr, inderdaad een beetje eng verhaal over die lepel... @Otje: Leuk filmpje! Jammer dat er geen ijs ligt... @Melliemel: Veel plezier vanavond! @Eve: Jeetje, Fynn wint het toch wel van Jasmijn wat betreft ziek zijn, al zal hij niet blij zijn met deze overwinning... Dikke knuffel van zijn vriendinnetje! En wat de mama-meeting betreft: Ik wil ook geen papa's aan tafel! Zet één kerel tussen een stel meiden en de gesprekken worden meteen anders. Ik wil gewoon lekker overal (dus ook over mannen... ) met jullie over kunnen kletsen...
Ik heb Jasmijn's gegevens aangepast in de lijst... Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......23 jan/14mnd3wkn.....................9200 gr........76.0cm Vishesh......17/11/06 (2900gram 53cm).......18 jan/14mnd1dag....................12.576 gr.....86.1cm Jiri..............30/11/06 (3275 gr, 49 cm......... 13 nov/11.5 mnd........................10.000 gr.....76 cm Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........1 nov /11 mnd............................9140 gr........73.0 cm Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........11 dec / 1jr 1 wk........................7820 gr........70.0 cm Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 07 nov/ 11 mnd..........................9890 gr........75 cm. Teun..........08/12/06 (3390 gr, 51 cm...........06 nov./ 11 mnd........................10035 gr.......75 cm Nick...........13/12/06 (3285 gr, 50 cm).............14 feb/14 mnd........................10615 gr........75 cm Dimphy......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm).......24 december 12 mnd.................10680gr......76.2 cm Thijs..........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........21 sep/9 mnd, dag.....................9500 gr........72 cm Fynn..........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)..........21 nov/11 mnd..........................11355 gr.......77,5 cm Demi..........19/12/06 (3575 gr, 52 cm)..........19 febr/ 14 mnd.........................8855 gr........75,1 cm Safouane...21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........26 nov / 11 mnd..........................8900 gr........73 cm Rick............22/12/06 (3600 gr, 50 cm)..........4 oktober/9mnd+12dgn.............11.115 gr.....74 cm Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm).........19 februari /13 mnd + 29 dgn.....11.575 gr......83 cm Ruth...........22/12/06 (2830 gr,46cm)...........14 januari/ 12mnd + 3 wkn, ......8550 gr.........72 cm Jasmijn.......23/12/06 (3890 gr, 50 cm).........26 februari/14 mnd....................10.450 gr.......76 cm Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm).......26 november/11 mnd+1dag.........9900 gr........76 cm Koen..........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........28 november / 11 maanden.......10420 gr.......75,5 cm Jikke...........29/12/06 (3400 gr, 50 cm).........13 dec / 11,5 mnd......................8990 gr.........74 cm Jeetje, als je de laatste lijst terug moet vinden, dan valt pas op hoeveel pagina's wij hier volkleppen...
leuk filmpje otje en leuk dat je je kleding zo kwijt raakt. ikhad ook een positiejeans die ik niet leuk meer vond en was hem ook verrassend snel kwijt wij moeten geloof ik volgende week voor de bmr prik oei dat klinkt heel gemeen lola je gaat dus voor de vruchtwaterpunctie, ik kwam er nog niet voor in aanmerking,dus heb zelf de combinatietest laten doen. als daar een verhoogd risico uitkwam had ik hem ook laten doen. haha grappige vis hebben jullie succes bij het cb lianne het is hier ook flut weer, ben vandaag al 2x nat geregend, ben blij dat ik straks met de auto naar het werk kan
had verkeerd in agenda gekeken, dus was voor niets bij cb. Moet volgende week dinsdag pas Ik ga zo even filmpje testen hoor.