http://s246.photobucket.com/albums/gg10 ... 0_3878.flv dimphy zingt een liedje Joepie Otje het is gelukt! bedankt en het zonnetje breekt hier door.
@Otje: Bekend tafereel dat 'stoelwandelen' Koen glundert er ook helemaal bij. Zo lief om te zien. Het zal nu niet lang meer duren voordat hij los loopt denk ik. @Lola: Kus van Fynn op de armpjes van Jasmijn. Klinkt niet echt lekker En wat lengte betreft hebben Jasmijn en Fynn het prima verdeeld: het staat toch wat mooier als de man langer is Haha, ik vind de vis erg grappig. Neem je hem mee naar de meeting? @Lianne: Oeps, dus je was voor niks door dat snertweer gegaan Oh, wat een lieve filmpjes! En wat beweegt Dimphy zich superleuk voort. Heb ik echt nog nooit gezien En wat wijs dat ze al zo duidelijk mee kan zingen! Ik moet toch ook maar es een filmpje gaan maken. Denk daar altijd te laat aan Filmen jullie met je gsm of fotocamera? Even afkloppen maar Fynn lijkt nu toch echt een beetje op te knappen. Hij heeft vanmiddag bijna een hele boterham op die er nu nog inzit. Wel de nodige diarree luiers Werd echter helemaal gek hier in huis. Heb m'n moeder gebeld en die is even hier geweest terwijl Fynn sliep. Ben toen op m'n fiets gesprongen en heb ff lekker hard gefietst. Heerlijk! Ook even bij het Kruidvat geweest voor een aanbieding die ik in de folder van vandaag had gezien. En ja hoor, natuurlijk was alles al op. Heb het echt gehad met het Kruidvat. Ze hebben echt nooit iets op voorraad. Vanaf nu gaat de folder linea recta de prullenbak in zonder door te bladeren. Ik ben er klaar mee Verder baal ik echt van Hyves. Ik merk dat ik toch nog meer gevoelens heb voor de vader van Fynn dan ik dacht. En daar word ik niet blij van. Zal dus weer aan de slag moeten met mezelf. Bah, bah, bah. Wat wel 'leuk' is is dat 1 van z'n vrienden z'n zus is. Kan ik Fynn iig een foto van z'n tante laten zien
Wat een snertweer he? Zo te horen is het overal in Nederland zo. Lianne: Wat een leuke fimpjes. Die 1e was al erg leuk, bij de 2e smolt ik echt weg hoor! Zooo lief! Lola: Wat sneu zeg, die prikken. Hopelijk wordt Jasmijn niet ziek. Ach ja... je weet het toch nooit he. Kindje van een vriendin van me heeft laatst ook die prikken gehad en totaal geen last gehad. Jullie hebben echt een rare vis! Eve: Een mama-meeting is duidelijk alleen voor mama's en ben het helemaal met je eens! Wat rot dat Fynn weer een terugslag heeft. Kan me voorstellen dat je moe wordt van het constant binnen zitten. Volgens mij kan ik 26 april wel. Gnessy: Sterkte met je schoonvader. Saskia: Veel plezier vanavond. Ben ook benieuwd wat het is? Ik had vanmiddag om 14 uur een afspraak bij het CWI. Nu had ik er al geen hoge pet van op (dat weten jullie inmiddels) maar mijn indruk van het CWI is nog negatiever geworden. Ik had via een mail de afspraak gekregen. Vandaag om 14 uur. Ik was helaas wat te vroeg. Was er om 13.50 al. Dus ik me netjes gemeld aan de balie en kon gaan zitten (wachten). Om 14.15 nog steeds niemand dus me nog maar eens gemeld aan de balie. "Ze komt u zo halen" was het antwoord. Op een gegeven moment (het was al bijna 14.30! ) kwam er iemand aan. "Mevrouw Derix?" zegt ze... dus ik: nee, mevrouw Deenen. Oh nee daar heb ik geen afspraak mee was haar antwoord. Toen vroeg ze met wie ik een afspraak had dus ik noemde de naam en dat was zij dus! Toen mocht ik met haar meelopen naar haar buro en ze ging het in de agenda nakijken hoe het zat. Zegt ze: U had een afspraak om 16 uur! Dus ik helemaal verbaasd. Ging al aan mezelf twijfelen maar dacht toch echt dat ik in mijn mail had gelezen dat het 14 uur was. Nou, ze ging het nakijken. En warempel! Het was dus wel 14 uur! Alleen het stond bij haar verkeerd erin. Nou jaaaaaaaaaaaaaaa.... goed zo CWI! Tssssssssss... Ik moest er trouwens heen voor een gesprekje vooraf aan een competentietest. Het een en ander doorgenomen en godzijdank mag ik die test gewoon thuis maken achter mijn eigen pc. Over 2 weken moet ik weer terug. Om 15 uur 's middags... ben erg benieuwd! Groetjes Otje
Lianne, wat een leuke filmpjes. Heb bij allebei de filmpjes echt moeten lachen. Dat voortbewegen ziet er wel héél grappig uit. En wat is ze al wijs, dat ze zo duidelijk nijntje zingt zeg =D> . En ik zie dat ze al lolly's eet....zou ik bij Jikke nog niet durven proberen. Otje, Koen heeft er lol in zie en hoor ik. Goed zo Koen =D> . De ene dag maak je je nog zorgen en de andere dag loopt ie ineens achter de stoel aan. Ging dat eerder ook niet al eens zo bij Koen 8) . Eve, fijn dat Fynn toch begint op te knappen. En je ouders zijn echt schatten! Wat balen dat hyves bij jou weer veel emoties teweeg heeft gebracht`. Lastige situatie hoor. En dan ìs zijn "andere leven" op hyves idd wel erg confronterend. Hoop dat dat gevoel niet te lang blijft hangen. Dikke knuffel. Ik maak mijn filmpjes met mijn videocamera. Ja dat kan ook nog, schijnen ze erg handig voor te zijn . Wij hebben een videocamera met harde schijf. Zet het op PC en kan 't vanuit daar zo uploaden naar photobucket. Otje,
@Eve: Ik film eigenlijk altijd met onze videocamera. Maar voor Photobucket moet de kwaliteit vaak omlaag gebracht worden, dus kun je net zo goed met je gsm filmen. Ik weet niet wat voor gsm je hebt, maar in sommige modellen zitten écht goede camera's... Super dat Fynn een boterhammetje op heeft! En troost je: de diarree houdt altijd langer aan dan het spugen, dus dat komt ook wel weer goed! @Lianne: Grappige filmpjes hoor! Helaas heb ik op de laptop geen geluid, dus de zingende Dimphy moet ik straks even op de gewone pc opnieuw bekijken. Dat hupsen ziet er trouwens erg grappig én effectief uit ! @Otje: Gelukkig kun je test thuis maken, dan kan er niets verkeerd gaan met de afspraak... Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor de vruchtwaterpunctie. 7 april gaat dat gebeuren. Het komt wel goed uit dat dit op een maandag is, dan is Jasmijn op het kdv. We zullen haar dan alleen wat eerder moeten brengen, ik ben al om 9.00 uur aan de beurt. De rest van de dag moet je rustig aan doen en dat gaat toch ook het beste wanneer je geen kleine dreumes om je heen hebt... Mijn moeder kan gelukkig vrijdag mee naar de 'oefenecho', dus dat is ook alweer een zorg minder ! Nu haar ook nog even vragen om mee te gaan voor het bloedprikken. De vorige keer ging ik namelijk bijna van mijn stokje en heb ik na het prikken nog een uurtje daar gezeten, maar met Jasmijn erbij lijkt me dat nu geen optie. Ik kan trouwens goed tegen bloedprikken, toen ik nog in de medische molen zat werd ik zowat lek geprikt. Maar die laatste keer was het toch geen succes... Jasmijn zingt sinds vandaag de regels 'hi hi hi...' en 'ha ha ha...' mee uit het liedje 'Ik zag twee beren...' Als ik de eerste regel inzet, begint ze al mee te doen, zó leuk. Een kwartiertje geleden heb ik haar ik bed gelegd - ze was toch wel erg moe - en toen hoorde ik ook door de babyfoon 'hi hi hi..., ha ha ha...' Moeten jullie ook vaak zo lachen om jullie kindjes? Vast wel...
ik maak de filmpjes met de fotocamera Eve, en ik heb ook vaak bij het kruidvat hetzelfde probleem als jou, heel irritant Lief van je moeder dat ze je een frisse neus gunde. Otje, heel irri dat wachten, ik zou de volgende keer even bellen van te voren hoe laat zij haar afspraak heeft staan Noralien, het zijn echt iniminie lollies, ze krijgt ze alleen als ze stil zit. Ik deed dat mijn mijn eerste ook echt niet, maar met een tweede heb je al veel meer in huis, en geef je het makkelijker. Ik ben ook helemaal trots op het zingen van Dimphy, het klinkt ook zo lief. En hoe ze hupt, ze kan het heel hard.... stuitert echt met haar billen los, iedereen moet altijd om haar lachen als ze het zien. Ik wilde het jullie ook niet onthouden. Jasmijn, kusje van Dimphy op je armpjes, vraag maar aan mama of ze er wat zalf tegen spierpijn erop wil smeren, dat helpt bij Dimphy ook altijd een beetje.
hallo meiden, lianne, wat een kosstelijk filmpjes zeg! en de kleren en slofjes die dimphy ddraagt zijn ook natuurlijk helemaal top, even als wat ze zingt. heb je ook de grote praat nijn zo aan het liedje te horen. gnessy: sterkte weer met je schoonvader, en klinkt griezilig allemaal. eve: ik film met de film camera, de mijne doe dat ook goed. Fijn dat je even een frisse neus bent wezen halen. en als je weer op Hyves zit zoek dan mij op ipv de vader van Fynn, hopelijk zal ik je geen rot gevoel bezorgen. kan me indenken dat het ontzettend confronterend is dit! Otje: goed zo Koen grote jongen! zie je otje het komt allemaal goed met die jongen van jullie! om gek van te worden op zo'n cwi. saskia veel plezier vanavond. kregen alle kids de prikken in de bovenarmen? lola: gekke vis, en jasmijn dikke kus op je armpjes! is het standaard in de armpjes deze prikken? kailynn krijgt ze als ze net 15 maanden is. Ik was ook niet ziek van het zwanger zijn zeg maar, ik had alleen last van vermoeidheid als ik in de nachtdienst zat. en net als jij bij jasmijn al veel te vroeg harde buiken. maar dan hebben we het over 20 weken. veel plezier bij de oefen echo. 3 weken tussen de 2 meetings vindt ik niet erg, de eerste is toch een hele andere dan de 2de. kan er nu al naar uitkijken! om welke data zou het dan gaan? ik ga kailynn halen van het kdv. wij hebben afgesproken dat we dat te voet gaan doen sinds arno zijn thuis zit. (mits arno gelijk door moet om te werken) zo komt arno even buiten bij het brengen, kailynn ook even eruit, en ik even als ik haar ophaal. ik deed het altijd al lopend of op de fiets maar arno is makkelijk van de auto zeg maar. Arno is nu weer aan het werk en het gaat redelijk to goed! hij is nu ook bij de fysio voor zijn rug en nek, volgens de fysio zit er een plek vast dat kan doorstralen naar het hoofd enzo.
Teun kreeg de prikken in bovenarm en bovenbeen maar wel beide aan de zelfde kant. helaas kan ik de filmpjes niet zien...is onze verbinding te traag voor...zie telkens maar 3sec en dan staat het weer ff stil en dan gaat het weer....
Heb even een leuk oefenfilmpje gemaakt. Maar na 45 minuten bezig te zijn met uploaden naar Photobucket heb ik het maar stopgezet. Had geen geduld meer. Duurt het altijd zo lang of doe ik iets fout? @Otje: Hebben ze bij het CWI geen vacature? Kun je daar de boel es even goed gaan regelen Pfff, ik snap wel dat je daar echt niet goed van wordt. Het is al zo vervelend om een baan te moeten zoeken en als het dan allemaal zo sukkelig gaat motiveert dat natuurlijk niet echt. @Noralien: Jeetje, wat ouderwets een videocamera @Lola: Als ik het goed begrijp laat je nu dus alleen een vruchtwaterpunctie doen en geen combinatietest meer? Ach, wat lief dat Jasmijn ook zo aan het zingen is. Ik zou smelten als ik dat hoorde Hier wordt ook wat afgelachen om wat Fynn allemaal uitspookt. En vaak ben ik ook enorm vertederd. Als ik nu tegen hem zeg: 'Wie is Fynn?' dan wijst hij zichzelf aan. Zo lief dat er dan dus ineens een persoontje voor je staat. Of als hij z'n knuffels wat te drinken gaat geven uit z'n bekertje etc etc @Cynthia: Tja, dat is nog een verrassing Als iedereen heeft gereageerd maak ik de data pas bekend....nee hoor, als je het echt wilt weten stuur ik je wel een pb En een goed idee om te voet Kailynn te halen! Van een frisse neus knapt een mens op heb ik vandaag ondervonden.
had vandaag ff naar het hotel gebeld waar ik 14 dgn geleden had gesoliciteerd...helaas lag mijn brief op de stapel afwijzingen wel ff gevraagd waarom...nou de talen die ik sprak was geen probleem maar ze gingen liever door met iemand met wat meer ervaring..... Baal dus ontzentend.... dus nu maar weer opnieuw verder zoeken..... Eve hoe is het met Fynn?
eve: wil je mij de vermoedelijk data pb'en aub, want er moet hier ook nog het eea verder gepland worden vandaar. bedankt alvast. janet: balen van je afwijzing.
Noralien wat naar die confrontatie met je broer. Bah! Ah eve alweer een zieke Fynn. Wat naar. Hoop dat hij snel weer helemaal opknapt. Bianca fijn dat je lichaam weer een beetje begint mee te werken! heb je al eens contact gehad met een orthomanueel therapeut eigenlijk? wat een gedoe met je schoonzus trouwens zeg! bah. jaloezie is toch iets heel vervelends. Saar sterkte met je stage en ook een beetje aan jezelf denken hoor! Lola fijn dat er iemand meegaat naar de extra echo! toch weer even koekeloeren naar je ukje. en toch een vruchtwaterpunctie. spannend hoor. Verstandig dat je dan een dagje rustig doet terwijl Jasmijn op het KDV is. want volgens mij mag je dan ook niet te veel tillen. later meer
ik had net mijn vriendin aan de telefoon, ze dacht dat ze colgende week een geplande keizersnee krijgt maar nu gaan ze het a.s vrijdag halen. ze vindt het helemaal niet leuk omdat het dan 29-feb is. heb medelijden met haar.
Cynthia het lijkt mij juist wel grappig om op de 29e jarig te zijn kan je 1x per 4 jaar een knal feest geven en de andere jaren het of vergeten of een leuke andere datum uitzoeken.....maar ieder zijn eigen mening hoor....
@Lianne: Dimphy spreekt het woord 'Nijntje' echt al heel duidelijk uit, knap hoor! Het is toch een woordje van twee lettergrepen... De arts van cb heeft me juist gezegd liever niet op de plek van de prikken te wrijven. In de vloeistof van de BMR-prik zit namelijk een stofje dat irriteert. Ga je wrijven of masseren, dan begint het opnieuw te prikken. Maar gelukkig lijkt ze geen last van de plekken te hebben zolang ik een beetje oplet waar ik haar vastpak... @Eve: Het heeft geen enkel zin om een nekplooimeting + serumscreening te laten doen wanneer je kiest voor een vruchtwaterpunctie, aangezien de laatste met zekerheid kan zeggen wat de eerst alleen met een kansberekening kan. Maar ik moet de dag dat ik de nekplooimeting zou hebben gehad ook naar de verloskundige en zij maakt tijdens die afspraak ook een echo, dus ik 'mis' niets van ons ukkie... Mij maakt het ook niets uit om twee meeting vlak na elkaar te hebben en 26 april is de enige datum waarop ik wellicht niet kan omdat mijn zus dan jarig is... @Janette: Balen van je afwijzing. Vooral omdat ze je afwijzen op basis van te wenig ervaring. Tja, zo krijg je die ervaring natuurlijk nóóit... @Slingding: Jarig zijn op 29 februari lijkt me een ramp als kind zijnde. Dan wil je toch gewoon ieder jaar écht je verjaardag vieren. Als volwassene lijkt het me juist erg speciaal en wel grappig. Als je redeneert dat je ieder jaar de dag ná 28 februari jarig bent, ben je eens in de vier jaar in februari jarig en de andere drie jaar in maart...
otje fijn dat de zw.kleding goed verkoopt! Lianne jij bent klaar voor de zomer! ik moet ook nodig eens wat dingen in de tuin gaan doen, al is het maar de oude bloemen uit de hortensia's halen... lekker voor dimphie dat ze in de zandbak heeft kunnen spelen. Enik vond dat liedje echt geweldig! Dat zie ik Nick dus echt nog niet doen. Die houdt het bij Da! en soms papapa, en euhh kan hij ook erg goed... Nick heeft overigens de BMR prik in een bovenarm en bovenbeen gehad, beide rechts meen ik. Otje lief filmpje van Koen. Hij heeft er reuze plezier in volgens mij. eve: mijn schoonzusje werkt bij het kruidvat en vaak leggen zij de aanbiedingen maandag al in de winkel als het officieel dinsdag ingaat. Dus wellicht maandags alvast gaan kijken? overigens vind ik het kruidvat met een kinderwagen toch een ramp... Slingding vrijdag de 29e bevallen lijkt mij ook niet echt tof! Net een vriendin op de thee gehad en die heeft nog wat spullen opgehaald die nog hier stonden, champagneglazen van nieuwjaar....en kleertjes mt 74 voor dochterlief. ehh...die heeft Nick grotendeels ook nog aan.....scheelt maar een half jaar....
ze wordt verlost met een geplande keizersnede, kleinje is erg eigenwijs en ligt met voeten naar beneden en schouders van boven. en ze moet als sinds 36 weken elke dag voor ctg omdat ze bijna geen vruchtwater meer heeft.
mijn neefje is ook de 29ste geboren.... en houdt t 9 van de 10 x op 1 mrt..... Het heeft wat, maar ja ook wel lastig.... lianne: leuke filmpjes... en duidelijk nijntje idd... hier is t papa, daaaa en wijzen tegelijk, oh, en heel af en toe mama.... vandaag gaan er twee kids weer naar hun mama toe.... Zondag duidelijk tegen haar gezegd van ze komen 's ochtends terug na het ontbijt, nu zegt ze dat ze van niks weet en moest ik maar later komen... Dat kreeg ik gisteravond te horen, want ik was weg, waarop ik haar heb gesmst van luister ik heb na half 11 allemaal afspraken staan dus ik kan gewoon niet later. Dus we doen is een keertje haar zin niet..... grrrrr...... Ik ben van plan om straks als ik allen jordy en ruth bij me heb ff langs een kapper te gaan... En miss dat ik ruth dan ook wel doe... zal in elk geval mijn camera mee nemen.... verder nog ff wat boodschappen halen... cynthia wens d'r maar succes met d'r bevalling... En ja sommige zijn erg eigenwijs.... Maar kan ze niet overleggen dat ze het donderdag of zaterdag doen? otje: leuk filmpje van koen... en lekker dat je zo je kleren allemaal "kwijtraakt". en jullie hebben t allemaal over 2 prikken, maar mijn wv had t elke keer maar over 1? gisteravond een ramp met ruth.. we hadden gegeten, ze lag in bed en huilen dat ze honger had, niet te zuinig.... Dus fles gegeven.... Na een kwartiertje 20 minuten hoor ik haar nog. Dus esther naar bed gebracht, lag ze bijna te slapen, maar compleet in het kots..... Dus egbert geroepen douche aangezet, haar uitgekleed. Zij met papa onder de douche, ik haar bedje verschonen, maar was compleet doorgelekt tot op het matras. Dus ik naar zolder ander matras gepakt. {ja ze hebben hier 5 mnd allebei nog in ledikantje gelegen.} De hoes van t vieze matras eraf gehaald {kan ik wassen op 30 graden} en in de wasmachine gedaan.. Maar goed, met ander matras was ik dus gered.... Na het douchen viel ze heel snel in slaap..... tegen half 11 gingen wij naar bed en toen kon ik dus nogmaals haar bedje verschonen.... terwijl ze gewoon doorsliep...... Dus ze is niet echt fit geloof ik..... Wel begint ze eindelijk een beetje op te knappen van de narcose..... is al stuk minder chaggo en mieperig..... kom straks weer.... Beterschap voor alle zieken en dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft.
@Gnessy: Dat klinkt inderdaad alsof Ruth echt ziek is. Arm mupke! Net weer een beetje aan het opknappen en nu dit weer... Heel veel beterschap gewenst! De BMR-prik is er inderdaad maar eentje, maar de Meningokokken C-prik wordt op dezelfde dag gegeven (bij ons tenminste...) Ga zo lekker babyzwemmen... Eve, wanneer ga jij weer... ?