December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

oh je die heb je natuurlijk ook nog.....
    die had jordy toen ook idd en die word tegelijk met de bmr gegeven.....

2. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Werd vanmorgen wakker met een boel gerommel in m'n buik. Snel naar de wc. En 3x raden wat eruit kwam :( Helaas ben ik net weer geweest en was het dus niet eenmalig :( (fijne details delen we hier altijd met elkaar ;) ). Vervolgens Fynn uit bed gehaald. Die was weer helemaal doorgelekt (Cynthia, nogmaals dank voor de romper-oprol-tip). Gelukkig heeft hij niet meer gespuugd. Vanmorgen ging z'n pap er ook redelijk goed in. Ik voel me nog niet echt heel beroerd dus hoop dat dat zo blijft.

Heeft iemand nog een tip voor het uploaden van filmpjes naar Photobucket? Is toch niet normaal dat het langer dan 45 minuten duurt?

@Janette: Wat zonde van je sollicitatie. Vind eigenlijk dat afwijzen op basis van 'geen ervaring' een soort 'discriminatie' is. Maar ja, zo'n bedrijf heeft wss geen zin om iemand helemaal in te werken.

@Cynthia: Er is nu 1 datum waarop iedereen tot nu toe kan: 24 mei. Alleen Lianne weet het nog niet aangezien haar rooster nog niet uit is. En Noura kan het ook nog niet van te voren plannen. Op de andere data kunnen steeds een paar mensen niet. Ik wacht nu nog de reactie van Duckie, Janette, Irma, Vales, Lies, Nynke, Debbie en Saar af en dan weten we meer. Denk echter niet dat Saar zal komen aangezien ze begin mei is uitgerekend. En mochten er reacties uitblijven dan zetten we de data op een gegeven moment gewoon vast hoor.

@Lola: Begrijp idd dat de combinatietest geen toegevoegde waarde heeft. Maar ik zou het zelf wel prettig vinden om met 12 weken al een soort zekerheid te hebben. Maar ja, je zit dan wel 2x in spanning dus dat is ook niet alles. Vind het een goede keus van je! Wil je dan ook meteen weten of het een jongetje of meisje wordt? Of wacht je daarmee tot de 20-weken echo? Ik zou m'n nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen hoor. En ik wil heel graag weer gaan zwemmen! Maar nu even niet :( Maar het zal niet lang meer duren :D

@Gnessy: Acht gut, Ruth heeft het ook aardig te pakken zeg. Beterschap en knuffel voor haar!

3. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Eve, pfff nu jij dus ziek. Klinkt herkenbaar :(

Ach gossie, Ruth weer ziek. Dikke knuffel Van Jikke en mij.

Lola, goed dat je een keuze hebt gemaakt. Lijkt me een lastige beslissing. Op deze manier kun je wel echt uitsluitsel krijgen.

Op een schrikkeldag jarig zijn is voor een kind volgens mij echt niet leuk. Kan me voorstellen dat ze een beetje baalt van de datum.

Eve, bij mij duurt het uploaden van een filmpje echt maar een paar minuten hoor. Moet alleen niet te lang zijn.

Wat Jikke nu ineens doet.....
    We verwachtten dat ze ineens zou gaan lopen. Maar sinds vandaag kruipt ze dus. Dat had ik echt niet meer verwacht. Ze beweegt zich al maanden voort met 1 beentje vooruit, 1 beentje achteruit en dan met beide armpjes tegelijk afzetten. Nou, sinds vanmoorgen kruipt ze dus ineens :rolleyes: . Had echt gedacht dat ze at over zou gaan slaan.

4. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Janette, balen zeg van je afwijzing :( .

Duikster, ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de orthomanueel therapeut. Ik wil eerst over een paar weken m'n klachten met de huisarts bespreken en evt. doorgaan voor een second opinion in het ziekenhuis.

Lola, je mag inderdaad na een vruchtwaterpunctie een dag niet tillen. Gelukkig mocht Lynn nog een dagje langer bij mijn ouders blijven en heb ik, voor m'n eigen zekerheid, nog een extra dagje rustig aan gedaan.
    Fijn dat je vrijdag nog een keertje extra mag genieten van jullie ukkie :) .

Eve, ik duim voor je dat het bij jou niet door gaat zetten. Gelukkig dat het met Fynn iets beter gaat.

Gnessy, jee zeg, Ruth weer ziek. Het houdt ook niet op he. Veel beterschap!

Heb vandaag weer een brief gekregen van m'n schoonzus. Zal jullie de details besparen, maar geloof me, ik kan wel janken van kwaadheid. Ik weet echt niet wat ik ermee aan moet.

5. @Eve: Helaas klinkt jouw verhaal voor mij ook heel herkenbaar :( ! Toen Jasmijn weer begon op te knappen werd ik ziek. Gelukkig niet zo erg als in september, het bleef bij mij ook bij wat diarree en twee dagen misselijkheid (maar niet overgeven). Hopelijk blijft het bij jou ook hierbij... [-o<
    Wat het uploaden van filmpjes betreft: Kijk eens of je de kwaliteit omlaag kunt brengen, dan gaat het een stuk sneller.
    De uitslag van de vruchtwaterpunctie verwacht ik rond week 19, dus weten we een week voor de 20-wekenecho wat het wordt... :)
    Ik denk trouwens dat de zorgverzekeraar er ook niet mee akkoord gaat wanneer je een nekplooimeting laat doorgaan terwijl je de afspraak voor een vruchtwaterpunctie hebt al gemaakt...

@Noralien: Wat grappig dat Jikke toch nog is gaan kruipen! Ik had dat ook niet meer verwacht, vooral omdat ze op haar manier heel snel vooruitkomt...
    Maar nogmaals: dat lopen duurt ook niet meer lang...

De spatiebalk van mijn laptop reageert niet goed meer. Ik moet nu steeds mijn berichtjes helemaal nalopen op ontbrekende spaties. Heel irritant! Ik wil eigenlijk een nieuwe laptop (zo'n mooie als Noralien... ;) ), maar zolang deze het nog doet, vind ik het onzin om een nieuwe aan te schaffen. Maar deze is echt mega-traag en stamt nog ergens uit het jaar 0...

6. @Bianca: Wat triest! Ik weet niet eens wat er in die brief staat, maar krijg ook al tranen in mijn ogen. Voor jou een hele dikke virtuele knuffel...

7. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik heb een aantal van jullie (die in mijn adresboek van hotmail staan) een link doorgestuurd met een petitie.
    Er zit een filmpje bij. Ik heb dit NIET gekeken. Alleen op de site gelezen. Robert had dezelfde mail gehad en belde mij net om me te waarschuwen dit filmpje NIET TE KIJKEN. Dit is TE gruwelijk.
    Ben je tegen dierenleed.....teken dit en stuur het door, maar doe dit zonder het filmpje te kijken. Je krijgt dit niet meer uit je hoofd.

8. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Lola: Wat leuk dat Jasmijn ook al begint te zingen. Enne... ja, ik moet ook vaak lachen om Koen. Soms ook wel eens als hij erg ondeugend doet en ik eigenlijk juist niet moet lachen. :oops:

Eve: Het duurt wel even voor een filmpje ge-up-load is via Photobucket maar 45 minuten is wel erg lang. Is je verbinding misschien te traag? Of het filmpje erg groot?
    Hier film ik trouwens met mijn foto-camera.

Janette: He, wat balen voor je dat je sollicitatie niets is geworden. Je hebt al net zoveel pech als mij :(

Slingding: Kan me voorstellen dat je vriendin baalt dat ze vrijdag die keizersnee krijgt. Is geen fijne dag (en al zeker niet voor een kind) om jarig te zijn.

Gnessy: Beterschap met Ruth! Wat sneu zeg.

Eve: Oei, nu jij ziek? Hopelijk valt het mee...

Noralien: Kan me voorstellen dat je verbaasd bent over het kruipen van Jikke. :D Dat was hier ook met Koen. Na maanden tijgeren en op een gegeven moment gaan staan hadden wij kruipen niet verwacht. Maar toch begon hij er een paar weekjes geleden mee en doet nu niets anders meer. :)

Bianca: Ooooh echt heb zooooo te doen met je! Toen ik het net las van die brief werd ik zooo kwaad! Ik zat te denken wat je kon doen... Mocht je nog een keer een brief krijgen zou ik hem gewoon direct "retour afzender" sturen. Aan zinloze verwijten heb je niets. Dikke knuffel van ons!

Sara heeft zo een kinderfeestje, ze gaat zwemmen. Koen ligt nu in bed. Ik was van plan om vanmiddag nog even met hem naar de stad te gaan maar voel me eigenlijk ook erg moe... Ach ja... ik zie wel...

Groetjes Otje

9. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

eve; he vervelend zeg van fynn, hoe is het vandaag gegaan? hoop iets beter voor jullie. vwb de meeting data, het maakt mij niet uit zolang ik het maar van te voren weet ;)

route 66 was 'wel leuk' vond het niet heel spectaculair ofzo eerlijk gezegd. de muziek was leuk :D , orlando heeft het goed gedaan bij mijn zusje(maw mijn zusje heeft het ook erg goed gedaan) ben ik ook blij mee.

otje; wat een lieffff filmpje met koen zeg, lachu met die stoel

lola; en heeft ze last gehad van de prikjes in haar armpjes? waren ze gevoeliger dan anders? leuk om te zien dat jasmijn en orlando even groot zijn op dit moment ;)

lianne; :oops: na ja volgende week dan maar, 8) enne wat liefffffff die filmpjes, en dat billenschuiven vind ik altijd zo'n grappig gezicht :) , lekker meezingen leuk hoor,

dit doet orlando dus ook heel erg met ik zag 2 beren... echt leuk is dat

eve; ik film hier met de fotocamera, heb wel een videocamera maar die doet het soms niet en dan is het heel frustrerend als je hem snel bijdehand wil hebben :rolleyes: vandaar met de fotocamera
    zoo best irri idd als je op dezelfde dag van begin aanbieding meerdere malen de boot gemist hebt zeg maar :evil: .

otje; :evil: :evil: wat een een &^%$mensen zeg....

lola; heeee bekend verhaal wat jij beschrijft over jasmijn ;) . enne spannend hoor 7 april, fijn dat je moeder vrijdag as meekan.

slingding; lekker een wandelingetje met je partner, succes met de fysio voor arno
    balen zeg voor je vriendin, maarrr het heeft ook weer zijn voordelen joh, ze blijven lang jong ;)

gnessy; he wat vervelend weer zo'n nacht, en lekker geknipt?

eve; beterschap voor jouw nu ook

noralien; ohh jikke kruipen :) lachen, zo zie je maar verwacht het onverwachtte..
    die heb ik ook gezien heb het gelijk afgebroken bij de eerste beelden afschuwelijk

bianca; ohhh wat vind ik dit 'te belachelijk' voor woorden zeg, ze denkt zeker met het achtereind van een.... :evil: veel sterkte bianca, het ligt niet aan jouw hoor!

ik moet echt gaan nu, werken met de nieuwe motor :D

doei doei

10. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Gnessy: Goed dat Jordy op het potje plast. En arme ruth, weer zo ziek. Ze krijgt het zwaar te verduren zeg.

@Noralien: Wat stom van je schoonzus en je broer. Kan me voorstellen dat je er even klaar mee bent. Wat grappig dat Jikke ineens nog echt gaat kruipen.

@Bianca: Wat een ontzettende egoistische streek van je schoonfamilie om een week na de geboorte van Gijs zo'n brief te sturen. Bah, bah, daar kan ik echt niet over uit. Ik word er gewoon zelf kwaad van.
    Ooo nee, nu lees ik ook nog dat je vandaag weer een brief hebt gehad. Wat een rotstreek, zo kan je niet eens normaal van je kraamtijd genieten. Ze moeten jullie maar eens gewoon even met rust laten, want dit is echt niet eerlijk. Ik zou eventuele volgende brieven ook ongeopend retour sturen. Dikke knuffel voor jou. Ik hoop dat het je lukt er niet teveel energie in te steken, want die moet je lekker in je gezinnetje kunnen steken.

@Noura: mooie fiets heeft ze gewonnen zeg.

@Saar: Wat vervelend dat je bloedonderzoeken niet goed waren. Heb je al bericht van de verloskundige?

@lola: Volgens mij heb je het besluit tot een vruchtwaterpunctie wel overwogen genomen. En ik denk dat je met dit soort dingen gewoon echt je hart moet volgen.
    En ja, ik moet ook heel vaak heel hard lachen om Demi :D

@Eve: Ik kan me voorstellen dat je niet blij werd van de hyvespagina van de vader van Fynn. Het drukt je wel heel erg met de neus op de feiten. Hij heeft een leven waar jij niet zoveel van af weet, maar daarnaast lijkt het me ook heel raar dat zijn familie en vrienden niet van het bestaan van jou en Fynn afweten.
    Demi zou 18 maart de prikken krijgen, maar die afspraak moet ik verzetten, dus dat zal wel later worden.
    En goh, Fynn had/heeft het flink te pakken zeggen. Arm mannetje. En nu jij ook nog ziek :cry: :cry: . Sterkte ermee.

@otje: Wat leuk om Koen achter die stoel te zien lopen. En wat een ellendige rotzooi daar bij het CWI.

@Lianne: Het zingen van het liedje kan ik hier helaas niet horen, maar het andere filmpje is erg leuk. Wat is het toch een vrolijk meisje!

@cynthia: Het lijkt mij ook maar niks om op 29 februari te bevallen.

11. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Maandag kwam ik op het kdv en toen zei de leidster tegen me dat ze vond dat Demi zich meer in gebaren uitte en dat ze haar eigenlijk nooit hoorde brabbelen. Hier schrok ik eigenlijk een beetje van, want thuis doet ze dat juist wel heel veel en ze kent ook al veel woordjes en gebruikt ze ook op de juiste momenten enzo.
    En sindsdien vraag ik me dus af of het niet te druk is voor haar. Ze is al vrij rustig en stil en ik wil niet dat ze daar maar een beetje verloren rond kruipt en niet zich zelf kan zijn.
    Maar ik bedacht me vandaag dat ze daar natuurlijk ook gewoon heel veel rond te kijken en te zien heeft, dus waarschijnlijk maak ik me weer druk om niets.

Vanochtend heb ik lekker een stuk gefietst. Het is hier mooi weer, maar het waait wel hard. Ik vind het echt heerlijk dat Demi nog maar 1x slaapt overdag. Zo kan je 's ochtends echt wat gaan doen. En 's middags slaapt ze vrij lang, waardoor ik ook beter toe kom aan de huishoudelijke klusjes.

En nu ga ik eerst Eve pb'en over de data....

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    lianne wat een scheetje is dimphy

en bianca, ik weet niethet hoe en wat, maar negeren is vaak het beste middel. brief dichtplakken en retour, is wat ik zou doen.

gnessy beterschap met ruth

eve heel veel beterschap!

oei oei jikke kruipen!

eve ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vind met de gevoelens voor de vader van fynn. maar soms moet ik bekennen dat ik vaak te doen heb met zijn gezin, het zal je man maar zijn die dit doet. eerlijk gezegd heb ik weinig respect voor hem

otje gaat lekker bij het cwi, vraag me af hoe ze hun personeel gevonden hebben daar

lola leuk hoor vrijdag nog een echo

de 29e lijkt me leuk als verjaardag.

safouane kan los staan! gisteravond terwijl ik aan het werk was liet die dat thuis zien. hij blijft zo 2 min. staan.

13. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Jaaaaaa Saf, Goed zo! :whistle: =D> \:D/

Duckie, Jikke heeft dat ook een tijd gehad. Als ze in een grote groep met kinderen was, overweldigde haar dat en sloot ze zich af. Ze heeft op het KDV een hele periode gehad dat ze alleen maar op één plek zat. Terwijl ze thuis toen al lang rond"kroop".
    Mijn ervaring is dat het KDV haar juist heel goed gedaan heeft. Hierdoor is ze er meer aan gaan wennen. Nu heeft ze dat ook helemaal niet meer en gaat ze lekker haar gang. Met de overgang naar de nieuwe groep merkte ik het wel weer een beetje, maar dat was maar kort gelukkig.
    Daarom wil ik haar ook naar het KDV blijven laten gaan. Ook als ik straks niet meer werk.
    En wat jij zegt kan natuurlijk ook. Dat Demi het heel interessant vindt en lekker rond kijkt. Ik zou het in de gaten houden, maar me er niet te veel zorgen over maken.

Bianca, ik zou idd ook evt volgende brieven ongeopend retourneren. Daarmee geef je ook een duidelijk signaal af dat het geen zin heeft. Vind het echt erg dat ze jou daarmee lastig vallen.

Jikke wisselt het kruipen nu af met haar oude methode :D .

Toen ik laatst ziek was heb ik heel wat zakdoeken vol gesnoten. Nu "snuit" Jikke ook haar neus als ik haar neus af wil vegen. Ze maakt een snuitend geluid met haar mond en moet daarna heel hard lachen :D

Net even met de hond naar het park geweest...Heerlijk met dit weer.
    Dadelijk nog maar even op de fiets naar mijn schoonouders. Vinden ze leuk, een onverwacht bezoekje.

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    het is hier ook heerlijk weer, de lente hangt in de lucht

saf slaapt nog steeds. had hem nog in bad willen doen voor ik ging werken, maar dan moet die wel een keer wakker worden

15. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Saf, goed zo!
    Hier nog zo'n slaapkop. Demi slaapt al sinds 13 uur.

@noralien: Ik wil Demi ook niet van het kdv afhalen hoor, maar ze gaat op maandag en donderdag en dat zijn daar wel drukke dagen. De vrijdag is bijvoorbeeld rustiger. Dus ik dacht dat ik misschien kon schuiven. Maar da's ook niet handig, want ik kan op vrijdag maar een halve dag werken, want de gemeente is dicht op vrijdag (ambtenaren hè ;) ).
    En verder vind ik ook heel goed dat ze naar het kdv gaat.

16. Niet meer actief

hier beide kids net uti bed..... dus hangt in de lucht denk ik het slaperige....

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn heeft een half uur geleden weer alles (zichzelf, mij en de vloer) ondergespuugd. Eenmaal verschoond gaf ik hem wat drinken en 5 minuten later kwam er weer een mega diarreeluier (waar haalt ie het allemaal vandaan :( ). Kon dus weer opnieuw alles verschonen. Heb meteen maar de ha gebeld aangezien dit de 5e dag is en het volgens haar 5 dgn mag duren. Zolang Fynn blijft drinken en alert is hoef ik niet langs te komen. Ze kunnen er nml toch niks aan doen. Maar ik word er nu wel moedeloos van hoor. Zelf heb ik gelukkig niet meer hoeven rennen maar het rommelt wel flink. Heb me dus maar ziekgemeld. Dat scheelt weer vrije dagen.

Jullie maken het me niet makkelijk wat betreft de meetings :( Er zijn op iedere data nu meerdere mama's die niet kunnen. Tja, en ga dan maar es beslissen welke datum het wordt.....help!

@Noralien: Haha, Jikke is vast net zo eigenwijs als haar moeder ;) Maar wel leuk toch dat je ook nog een echte kruipende baby in huis hebt gehad :D

@Bianca: Heb je net nog geprobeerd te bellen om je een hart onder de riem te steken. Weet niet goed wat ik je moet adviseren. Maar er moet echt iets gebeuren hoor want ik vind niet dat je schoonzus nog langer zo kan doorgaan. Hoe denken jouw en Michels ouders er eigenlijk over?

@Lola: Klinkt heel aannemelijk het omlaag brengen vd kwaliteit...maar hoe doe ik dat? :oops: Tja, was even vergeten dat de uitslag vd vruchtwaterpunctie wat langer duurt dan vd combitest. Maar 1 week kan wel erg veel verschillen als je nieuwsgierig bent ;)

@Duckie: Ja, het is idd ook wel raar dat niemand van Fynn en mij afweet. Verschil is alleen dat zij zich daar niet van bewust zijn en dat wss ook nooit zullen worden. En ik kan me best voorstellen dat Demi op het kdv minder extravert is dan thuis. Ik herken mezelf daar als kind (en nu nog wel een beetje) heel erg in. Zegt helemaal niks over haar vaardigheden hoor! En ook ik vind het heerlijk dat Fynn nu 1x per dag slaapt :D

@Noura: Je hebt hartstikke gelijk. Eigenlijk zou ik zo'n man niet eens moeten willen. Die kun je dus never nooit niet vertrouwen. Maar ja, nu m'n gevoel nog ff opzij zetten. Heb je eigenlijk nog last gehad van bloedingen?

@Saf: =D> :whistle:

@Karin: Volgens mij heb je morgen de 20-weken echo. Hoe laat moet je? Spannend hoor. Of wilde jij niet weten wat het wordt?

18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hoi meiden, heerlijk weetje he!
    jammer dat ik het meeste van de dag heb liggen slapen.

ik wens iedereen beterschap die het nodig hebben.

bianca: wat ontzettend bot is die schoonzus van je!
    weet michel zijn broer toch wel van deze brieven?
    ik heb je nog geprobeerd te bellen maar kreeg je niet te pakken.
    dikke knuffel van mij! ik denk aan je.

jikke goed zo dat je nog gaat kruipen!

Saf: zo al los staan, grote jongen!

ik ga me gauw aankleden want ik moet zo kailynn halen!

19. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Bianca, inderdaad wat Noura schrijft, terug sturen! :evil:

Saf, goed zo :thumup:

Fynn en Eve, beterschap voor jullie, vervelend dat het zo lang duurd zeg!

Dimphy zit nog niet lekker in haar velletje hoor, slaapt erg weinig en hangt veel aan mijn benen :( heb wel al haar slaapknuffels, lakens en dekentjes kunnen wassen vandaag :)
    Ik heb echt een hele lange dag gehad, en ben blij dat ze nu op bed ligt.
    Hopelijk een rustig avondje.....

Noralien, schattig he dat kopieer gedrag van de kleintjes, het staat zo eigenwijs als ze je zo na doen.
    Grapppig dat Jikke toch nog is gaan kruipen, misschien ook hier nog?

Duckie, ik snap je onzekerheid, je wilt dat je kind zich prettig en veilig voelt.
    Als ze het er niet naar haar zin had, zal ze zich echt wel laten horen hoor.
    Sommige kinderen genieten gewoon inzichzelf.
    Izanka was ook zo'n meisje die ergens anders heel stil en teruggetrokken was,en thuis de oren van je hoofd babbelde.
    Had echt twee verschillende kanten, dit heeft geduurd tot bijna 6 jaar, daarna werdt ze wat stabieler in verschillende situaties.
    Ik zou me er niet te druk om maken. Als Demi vrolijk is bij het brengen en halen, zit het wel goed.

Eve lastig om nu een data te prikken, ben blij dat ik het niet hoef te doen ;)

20. @Noralien: Ik had die petitie al eerder getekend en heb je mail nu dus direct verwijderd. Het filmpje is inderdaad erg gruwelijk...

@Otje: Ben je nog de stad in geweest... ;) ?

@Melliemel: Jasmijn heeft volgens mij geen last meer van de prikjes in haar armen. Ook met zwemmen niets van gemerkt, ze heeft alleen 2 blauwe plekken op de plaats waar ze is geprikt...

@Duckie: Ik zou me geen zorgen maken hoor :D ! Demi heeft ook behoorlijk wat voor haar kiezen gehad de laatste tijd. Mág ze dan even wat rustiger zijn...? Het is natuurlijk prima dat het kdv alert is op het gedrag van de kindjes, maar hoe je kind thuis is, lijkt me nog altijd de beste graadmeter!

@Saf: Go, Saf, go...! :thumup:

En vervolgens lig jij natuurlijk in een deuk... ;) ?!

@Eve: We hadden elkaar vandaag al uitgebreid gesproken over Fynn (en over jou... ;) ), dus hou ik het hier bij een nieuwe 'Van harte beterschap!'
    Bij het uploaden van een filmpje naar de pc, vraagt het programma dat wij gebruiken in welke kwaliteit ik het filmpje wil opslaan. Voor Photobucket heb ik de laagste kwaliteit gekozen. De eerste keer deed ik dat niet en toen duurde het uploaden door Photobucket ook zo lang
    (en mislukte vervolgens ook... :( )

Deel Deze Pagina