Eve beterschap! voor jou en Fynn. enne: je moet gewoon een datum prikken en zeggen die wordt het! anders lukt het nooit. ik heb inderdaad morgen mijn 20 (22) weken echo om 16.00 uur. maar ik wil het inderdaad niet weten wat het wordt. Toch blijft het wel wat spannend....al moet ik zeggen dat ik er nu nog weinig last van heb en dat graag ook nog even zo hou. Nick gaat morgenmiddag even een poosje naar een vriendin van ons zodat wij in elk geval rustig kunnen kijken naar de echo. Lola over een week of 9 weet jij dus of je een broertje of zusje van Jasmijn in je buik hebt! volgens mij is die laptop van jou het toch aan het begeven Bianca kan me alleen maar aansluiten bij de adviezen de brieven en/of telefoontjes gewoon te negeren....bah, hier heb je nu echt geen energie voor. Duckie: demi doet het hardstikke goed hoor! niet te veel zorgen maken. Saf ! goed gedaan. Nu mama ook nog effe laten zien dat je los staat he! Slingding: nog maar twee nachtjes en dan kan je overdag weer van het lekkere weer genieten. Vandaag lekker weer met Nick gezwommen, hoewel....hij kruipt telkens op de kant en maakt er dan een spelletje van om weg te kruipen. grootste lol, maar ik ben niet meer zo snel uit het water.... Vanmiddag nieuwe schoenen gekocht, want ik houdt sinds vorige week af en toe al vocht vast en heb dan knellende schoenen...bah. ook nog lekker gewandeld buiten met Nick vandaag. alleen lastig dat hij altijd een andere kant op wil lopen als ik...toch heerlijk. Wel sliep/slaapt hij momenteel weer wat onregelmatig. Misschien toch nog weer een sprongetje? Hij is in elk geval veel sneller uit zijn hum dan normaal.
Karin, vervelend vocht vasthouden.... veel plezier morgen bij de echo Lastig dat Nick steeds een andere kant opgaat, ik heb een vriendin, die had twee van die kinderen, zij liep altijd te rennen, en ik kon rustig zitten omdat Izanka heel braaf was. Dimphy is een heel ander verhaal, krijgen we ook meer mee te stellen. Als ze haar zin niet krijgt, gaat ze me toch zitten gillen Vanmiddag had ik een kopje cup a soep, ze zag het en ze ging er echt om krijssen, toen ze heel even stil was. kreeg ze wat. Anders ben ik bang dat ik het slechte gedrag beloon, ik vind het wel moeilijk hoor. Noralien, ik had de petitie ook al eerder getekend, ik heb het filmpje wel bekeken maar er heel lang last van gehad, de beelden kreeg ik niet uit mijn hoofd, dus vooral niet kijken als je gevoelig bent voor zulke filmpjes.
@Eve: Gatsie, dacht je eindelijk dat het wat beter ging met Fynn, maar niet dus. En vwb de meeting gewoon twee data prikken , er zullen altijd mensen niet kunnen. @Duikster: Veel succes en plezier bij de echo morgen. @Lianne: Lastig is dat he, om consequent te blijven en slecht gedrag niet te belonen. Bedankt voor jullie reacties, fijn om te lezen
karin veel plezier morgen.... ruth begint hier ook te gillen hoor als ik iets eet en zij het ook wil.... verder heb ik een kut avond. Ondanks dat ik de pil slik {nog 6 dgn} ben ik er dus dwars door heen gebroken.... Ben dus alweer ongi.... heb flinke huilbui gehad... In overleg met eg bel ik morgen dokter en ga echo vragen om te kijken of ik wel goed schoon ben of niet.... En anders dat er een goeie oplossing moet komen, omdat ik hier erg zat van word...
Gnessy, balen dat je cuclus zo overhoop ligt, je hebt gelijk dat je even zekerheid wil. Jij hebt dus ook zo'n pittige meid.... Gelukkig slaapt ze nu prima. is net 1 keer wakker geweest van een droompje denk ik. ( of dat haar knuffels niet meer zo ruiken als eerst )
pittig is af en toe zacht uit gedrukt..... het is er eentje met een mega sterke wil, en doet het ook gewoon..... zoals met douchen bijvoorbeeld.. Ze zit t liefst alleen opd e grond onder de volle straal, zodra t water te koud is dan gaat ze miepen en wijzen dat hij dus warmer moet... Ennuhh ze doucht net zo heet als ik en dat is heel heet..... Maar ze werkt iedereen onder de douche weg zodat ze de hele straal voor d'r eigen heeft.... Staat haar iets niet aan dan kan ze gillen, echt vreselijk.... Maar ja. Gewoon duidelijk nee zeggen en niet toegeven... Das het enige wat helpt....... Jordy is een softy wat dat aan gaat, Maar ruth? Tja dat is net d'r papa..... en dus het tegenovergestelde als jordy
Jeetje, ben ik de eerste vandaag? Dat komt nooit voor... @Duikster: Héél veel kijkplezier gewenst vanmiddag! Laat je ons een fotootje zien? Vervelend, dat vocht vasthouden. En dan ook nog tamelijk vroeg in je zwangerschap... En ik moet stiekem wel een beetje lachen om hetgeen jij vertelt over het zwemmen, Nick er tussenuit en jij er met een dikke buik achteraan... @Gnessy: Ook om de streken van Ruth moet ik soms wel lachen, maar ik kan me ook goed voorstellen dat jij haar af en toe wel achter het behang kunt plakken ! En inderdaad: consequent zijn (én blijven...) is de enige oplossing... Ik hoop dat de huisarts je doorstuurt...! @Lianne: Jasmijn is ook een gifkikker als het om eten gaat. Als eten klaarmaken / koken niet snel genoeg gaat naar haar zin (en dat gaat het dus nooit...) begint ze ook te krijsen. Als er ná het koken ook nog iets de oven in moet, dan is het helemaal feest... @Eve: Hoe gaat het bij en met jullie? Jasmijn was gisteren bij mijn vriendin behoorlijk hard van een stoeltje af gevallen (zo'n zelfde IKEA-stoeltje dat wij om die reden weer in de garage hebben gezet...)! Ze blééf op het stoeltje klimmen en zeggen dat dit niet mocht hielp niet, dus bleef er niets anders over dan haar zélf te laten ondervinden wat er gebeuren kan. Nou, we stonden er met 3 volwassenen omheen en nóg gebeurde het sneller dan we dachten... Maar het hielp wél, daarna is ze niet meer aan het stoeltje geweest! Om 19.00 uur ging ze naar bed enom 19.45 uur begon ze ineens te huilen. Vanwege die val ben ik haar meteen gaan halen, maar gelukkig bleek er niets ernstigs aan de hand te zijn. Na een kwartiertje ging ze weer naar boven en vervolgens werd ik om 8.45 uur wakker omdat Jasmijn aan het 'zingen' was. Geen hersenschudding dus...
hahahah die jasmijn toch..... lolbroek...... ennuhhh idd ondervinden si de beste leermeester.... nou hier kan kleine tut inmiddels een tuitbeker los draaien... Die van friso dus die beker krijgt ze niet meer.... maar ff kijken of ze het ook bij de avent tuitbeker doet en de nuby beker met rietje {hoewel ik de laatste wil bewaren voor in de auto als we weg gaan e.d.}. Verder zelf haar shirt uittrekken is erg favoriet, schoenen uit doen, oke ze ziet een hoop van jordy natuurlijk, maar niet dat ze het meteen gaat nadoen... dat verwacht je niet.....
trowuens als ze los loopt dan pakt ze rustig een glas of beker drinken en drinkt dat op. Dat maakt haar geen bal uit wat er in zit...... Als het maar vocht is.. Er is alleen 1 voordeel voor mij, ze is klein en kan dus nog net niet overal bij.... hihihi
Fynn werd vanmorgen om 5.30 wakker maar viel gelukkig een half uurtje later weer in slaap. Vervolgens tot 8.15 geslapen. Weer een lekkere diarreeluier. Maar sinds gistermiddag niet meer gespuugd. Fingers crossed dus maar! Zelf moest ik ook weer rennen vanmorgen en ben nu wat gammel. Raar dat ik er alleen 's ochtends last van heb @Karin: Heel veel kijkplezier vandaag! Of zoals je zelf altijd zo leuk zegt: even koekeloeren En ik moet toch wel erg lachen om een Nick die steeds op de kant klimt Enne...wie weet kunnen we nu ook es een zwem-meeting organiseren Fynn is gelukkig geen giller of krijser. Hij laat het eigenlijk alleen heel duidelijk merken als hij honger heeft. En dan vnml als ik aan het koken ben @Gnessy: Dat drinken klinkt wel bekend. Op het kdv pakt Fynn ook iedere beker en elk flesje wat hij tegenkomt Heb gisteren even kort met Vales gemaild. Alles gaat goed en jullie krijgen allemaal de groeten!
De data voor de meeting zijn bekend! Heb gewoon Fynn even laten uitkiezen Vind het heel jammer dat niet iedereen erbij kan zijn maar heb het nu zo verdeeld dat iedereen er igg 1x bij kan zijn. Hoop dat Lianne en Noura tegen die tijd ook kunnen. Hier komen ze....tatatattatattata: 24 mei: mama-meeting 7 juni: mama/kindje-meeting Wel erg dicht op elkaar. Was eigenlijk niet de bedoeling maar hoop dat jullie het okay vinden. Zo niet dan hoor ik het wel.
nou gnessy jij krijgt het ook allemaal maar voor je kiezen, doe je rustig aan, dat je niet jezelf voorbij gaat! eve goed zo dat je een datum geprikt hebt! ik heb geen idee of ik dan kan, maar dat zal tegen die tijd wel blijken. aangezien ik 31 mei ook al vrij heb, zal het moeilijk zijn de week ervoor of ernaar vrij te krijgen, of eigenlijk onmogelijk kan ik beter zeggen. lief dat je naar me vraag wat betrefd de bloedingen, het gaan nu beter, hoewel ze niet weg zijn, maar het is niet meer zoveel. ik voel het nu ook bewegen en dat geeft me ook rust karin, spannend de echo! veel plezier met kijken naar je kindje ga zodadelijk even de stad in, de fiets van maysa daar werkt het slot niet van, en ze wil er een mand op
Eigenlijk is 24 mei nog best een eind weg Dus mochten er mama's eerder nog iets willen afspreken....dan ben ik beschikbaar
kom je anders een keer deze kant op? (hoewelz it me net te bedenken dat het met het openbaar vervoer really sucks hier in t dorp waar ik woon.....)
Noura, gaaf dat je het kindje voelt bewegen, dan is het helemaal echt he? Gnessy, klinkt inderdaad wel als een sterke eigen wil Eve, beterschap, inderdaad raar dat je er alleen 's ochtends last van hebt. Je hoort van mij als ik mijn dienstlijst heb welke ik mee kan. Dimphy vanochtend al vroeg wakker 6.30 gelukkig heeft haar grote zus lekker een uurtje met haar gespeeld zodat ik me nog even om kon draaien. Ze hebbben samen met de barbies gespeeld, zo leuk Vanmiddag gaat Izanka bij mijn moeder in apeldoorn logeren, ze heeft er helemaal zin in.
Ik vind 24 mei ook nog erg ver weg, had gehoopt op een eerdere datum. Daarbij loop ik ook nog de kans om de mama-meeting te missen wanneer mijn zus een weekje later bevalt dan uitgerekend en die kans zit er natuurlijk wel in... Maar ik begrijp ook dat niemand daar rekening mee kan houden. Maar het lijkt me erg zuur om de meeting te missen die ik met Otje heb 'bedacht'... Ik zal mijn zus dus maar vertellen dat ze op tijd moet bevallen...
@Noura: Goh, wat leuk dat je je dochtertje al voelt bewegen! En al best snel... Wanneer was de eerste keer dat je het voelde?
@Lola: Wat mij betreft doen we op 12 april ook een mama-meeting! Dan kunnen er wel iets minder mama's maar toch genoeg voor een gezellig clubbie! Dus bij deze: Wie wil er ook mee op 12 april?