@Vales: wat een bink! @Noura: vanaf wanneer laat je zo'n kleintje naar de Teletubbies kijken? En over dat moe zijn: ik wilde dat ook gaan vragen maar voelde me zo'n zeur . Ondanks dat ik best veel nachtrust krijg voel ik me toch de hele dag moe en tegen de avond wordt dat steeds erger. Ben dus niet de enige. @Lisette: Getver, wat balen zeg. Kan me voorstellen dat je het ff zat bent. Hier is het slapen overdag ook nog een probleem. Fynn ligt nu ook alweer een tijdje te huilen in bed. Maar ik probeer toch door te zetten. Gaat Jayden niet op z'n handjes sabbelen als hij geen speen heeft? Denk dat als hij dat eenmaal goed doorheeft hij misschien geen speen meer nodig heeft. Heel veel sterkte iig!
vind ik ook hoor, gewoon doen wat je zelf prettig vind, en ze zeggen altijd dat eenmoeder haar kind het beste aan voelt. dus laat het cb je niet in de war brengen. oei lisette kan me voorstellen dat je er even genoeg van hebt, en ik kenhet spenenprobleem. mijn zoon had vroeger ook een speen, en ik weet nog dat hij snachts ook wakker werd en dan was die speen weg. lagen wij op de grond te zoeken onder het bed naar die speen.......
haha eve, nou nu nog niet hoor. soms als ik aan het zappen ben dan komt het per ongeluk op de teletubbies, schrik me dan wild, heb daar echt een trauma van. maar mijn neefje is 8 maanden, en die begint het nu leuk te vinden. en je weet hoe opas en omas zijn, opa heeft gelijk een dvd gedownload, en die hebben zelf nog meer lol erin dan de kleine volgens mij. maar hij mag dan eventjes kijken, niet te lang. enne setje sterkte, en als je stoom wilt afblazen, dan kom je maar hier klagen hoor
ik heb hem ook wel eens in bed laten huilen, omdat ik toch ook de afwas of iets anders moest doen, en je merkte dat die moe was. nu slaapt die over het algemeen gewoon in zijn bed, ook als je hem er wakker in legt. alleen eind van de middag en in de avond wil die nog wel eens niet kunnen slapen. nou dan mag die bij mijn liggen, ik zorg dan dat ik alles in huis klaar heb. maar ik heb makkelijk praten, safouane slaapt meer dan dat die wakker is. maar ik weet wel wat het is, mijn oudste was dus een heel wakkere baby die de hele dag wakker was. maar ook hij heeft op een gegeven moment na een paar maanden een ritme gevonden. mijn vriendin had een huilbaby, die sliep alleen van 23.00 tot 1.00 en somsiets langer. nou die is er bijna aan onderdoor gegaan. en dat heeft echt lang geduurd. tot een paar jaar is het een lastige slaper geweest. hij is zelf opgenomen geweest en er is videotherapie geweest. en als je het zo van dichtbij meemaakt dan is het heel erg. ze wil ook echt geen kinderen meer.
thanx! Het is toch wel fijn hoor zo'n forum waar je ff je verhaal kan dumpen hahaha... Nou ga nu ff douchen....heb nog geen reet gedaan. En ik had zoveel plannen voor vandaag (schoonmaken) @Vales, een hele stoere foto! Leuk dat haar! Oh en over dat sabbelen, nee dat doet Jayden niet, maar waarschijnlijk niet omdat dus die speen de hele tijd in zn mond zit ga nu echt ff douchen.... groetjes Lisette
@Noura: jeetje wat erg zo'n huilbaby. Slapen van 23.00 tot 1.00 Daar zou je toch echt helemaal gek van worden. Nou, dan mogen wij dus echt niet klagen met z'n allen. Als je zoiets leest valt het toch wel weer mee hier in huis. Maar ja, toch ben ik moe..haha Wou ook nog even dit zeggen: Ben blij dat ik een december mama ben want ik vind jullie een leuk stel meiden!
jaaaaaahaaa ik vind iedereen ook leuk! en eve je hebt gelijk, als je het zo meemaakt,dan is het echt erg. ik heb menig traantje meegehuild hoor. nou ik ga zo denk ik maar eens wat aan mijn kapsel doen, lijk wel een ragebol
Ik moet zo ook ff wat gaan doen in huis,ik zit hier maar op het forum @Lisette daar ben je zeker lekker mee dat Jayden alleen maar slaapt met zijn speen. Ik ben blij dat Wessel hem niet heel erg nodig heeft,meestal alleen maar als hij zo moe is en niet in slaap wil vallen geef ik zijn speen en als hij wakker word s'ochtends vroeg en zijn voeding nog een beetje moet uitstellen. Lijkt me echt heel lastig om dat af te wennen. En sinds Wessel overdag op zijn buik slaapt slaapt hij overdag echt goed en veel,op het begin dus helemaal niet toen hij op zijn rug lag. Hij lag alleen maar naar van alles te kijken. @Noura een huilbaby lijkt me echt vreselijk. En nu ga ik even wat doen hier in huis.
Ja ik vind jullie ook allemaal erg leuk Het is altijd gezellie hier,zo gezellig dat ik niet van het forum af kom @Noura ik mag ook weleens wat aan dat haar van mij doen,ik ben het weer langer laten groeien maar ik heb nu zo'n rotlengte dus het ziet er niet uit Ik ben ook echt weer in staat om de schaar er in te zetten alleen vind Johan dat denk ik niet leuk dus doe het maar niet. En nu ga ik ECHT wat doen.
Haha jaa meiden ook ik vind het super gezellig hier, kom bijna niet aan huishouden toe haha. Ik vind jullie ook hele leuke, lieve, hulpzame en vooral gezellige meiden, ben ook echt heel blij met jullie en met het feit dat ik een december mama ben. Ik wil eigenlijk ook naar de kapper en iets laten doen met me haar, maya wat:s ik wil het wel lang houden graag en ben echt heel moeilijk kwa haar en kwa kleuren
oeh ik ga niet ermee naar de kapper hoor. het hang nu tot onder aan mijn rug, dat zou ik zonde vinden. maar ik heb het in een knot gehad, en dat hangt sochtends wat vreemd. en stel dat er dan aangebeld word... haha vales als je het lang wil laten groeien moet je daar echt ff door heen hoor. gewoon laten groeien, anders knippen ze er weer te veel af en kom je niet door die rotlengte heen. haarbanden zijn ook weer in de mode! mischien een tip ik heb nu ook wat last van mijn maag en beetje misselijk, weet je wat mijn vriendin net zei? je bent toch niet weer zwanger? het zou toch niet he stel je voor. het zal wel van de hutspot zijn. safouane heeft van daag al 2 mega poepluiers geproduceerd!
Meiden hebben jullie tips om mooie foto's te maken, ik wil het zelf even een beetje proberen namelijk?
zo je bent even weg en je moet weer 30 minuten lezen om weer bij te zijn. Irma ik snap niet dat het cb moeilijk doet, ik geef ook 4x 160 bv en 1x 180 hypo allergenen voeding. we zijn net naar het kdv geweest en ik denk wel dat het goed komt daar. ziet er goed uit. we hebben duidelijk info gehad en ze gaat 14 maart en 20 maart eerst 2 uurtjes wennen, dan 22 maart voor het eerst een hele middag (ben ik thuis) en vanaf 26 maart gaat ze 3 middagen. pampers en eten krijgt ze daar (hypallegene voeding niet) maar brood en fruit straks wel mijn buurvrouw werk op de planning en die belde vanmorgen dat wij voor 3 dagdelen in de week 22 euro per maand gaan betalen. het zag er netjes en verzorgd uit. vindt het een raar idee dat ze straks daar is en ik aan het slapen maar goed daar moet je even door. en mieden ik vindt jullie top en heb op deze manier een stel lieve vriendinnen die me door de mooie en slechten tijden heen helpen.
Zo hier is het weer opgeruimt en Wessel slaapt nog steeds. @Noura ja me ma zegt dat ook je moet er toch ff doorheen. En haarbanden zijn erg leuk maar ik heb een probleem daarmee want ik heb een klein hoofd en daar door glijden ze zo van mijn hoofd af ik ga straks wel ff kijken voor een dunne diadeem ofzo die zijn ook weer in en ze hebben best wel leuke. En jij hebt dan ook lang haar het is wel erg mooi zo lang. @Slingding wat fijn dat het KVD er goed uit zag,en 22 euro per maand is niet veel. Kan me voorstellen dat het een raar idee is. Wat ik vanochtend trouwens had ik dacht er aan dat ik bijna weer moet werken en hem dan niet de hele dag zie en kreeg het er echt benauwd van wat een vreselijk gevoel zeg. Ik voel me echt een aansteller af en toe dan denk ik doe ff normaal bijna alle moeders werken,ik moet blij zijn dat hij of bij Johan of mijn moeder is.
Meiden hebben jullie tips om mooie foto's te maken, ik wil het zelf even een beetje proberen namelijk?
heb net even met avent gebeld omdat m'n kolf regelmatig haperd of uitvalt ik mag heb naar de winkel terug brengen en dan krijg ik een nieuwe. ik de winkel gebeld of ze er 1 hebben en gelukkig wel, en ik moet hem zo compleet mogelijk terug brengen. maar ze hebben wel even naar avent gebeld of het waar was wat ik zei. in de winkel moeten ze kijken of de klacht gegrond is nog zul je net zien dat hij het dan net wel goed doet. we zullen zien, ga hem zo omruilen