@Noralien: Yes! Wat ontzettend super voor je! Zal niet meteen weer een grote 'gefeliciteerd' hier plaatsen (uit een soort van bijgeloof) maar wel heel erg met je mee duimen dat het dit keer helemaal goed gaat
Fynn is inmiddels weer beter. Was weer op z'n gewone tijd (vroeg dus) wakker en is enorm hongerig Sinds gisterochtend geen diarree meer. En gistermiddag een vaste poepluier. Was zo blij dat ik em wel kon inlijsten Bij mij heeft de diarree helaas doorgezet en ik voel me nu dus niet okay. M'n moeder belde net en die heeft het nu ook Ben nu aan het twijfelen of ik Fynn toch naar het kdv zal brengen zodat ik m'n rust kan nemen. Maar eigenlijk wil ik dat niet aangezien hij nog maar net beter is... @Karin: Wat heerlijk dat de echo zo goed was! En heb wel vaker gehoord dat de bovenbeenmeting niet helemaal klopt maar dat ging altijd goed. Enne...zag je per ongeluk niks bungelen tussen de beentjes? @Lianne: Leuk dat je zo'n muzikale man hebt zodat Dimphy dat ook al jong mee krijgt! @Lola: Ben in afwachting van je verslag bij de vk....tot zo! @Gnessy: Wat goed van Jordy! Haha, als het komt dan gaat het ineens ook heel snel. Is ie toch nog eerder zindelijk dan Ruth
noortje: gefeliciteerd... eve: beterschap.... en goed uitzieken zou ik zeggen... en ja toch eerder als ruth.... net was ie wel te laat tegen 10 uur, maar was dus al vanaf 6 uur droog.... en elke keer op tijd... lianne: leuk filmpje. zo te zien heeft dimphy er ook gevoel voor.... duikster: Wat fijn dat alles goed was..... Wilden jullie nu wel of niet weten wat het ging worden? Ennuh was t te zien op de echo? lola: hier nog eentje die zit te wachten op verslag..... hahahaha Debbie: alles gelukt met verhuizen? batchie: Leuk je weer ff te zien, hoe gaat het met je nu? Mijn mams belde net die is met d'r tweelingzus op stap en ze liepen over een markt over welke maat broek ik had? Waren broeken voor 15 euro.. En nu krijg ik dus 2 nieuwe broeken van mijn mama.. Af en toe verwend ze me. hihi....Wel heel lief van d'r... Ik ga ff snel boodschappen halen.. Zondag gaan we met 9 man eten. Dan is mijn beste kameraad jarig en die krijg lievelingskostje boerenkool met spek en worst... is het bij jullie ook zulk mooi weer? Hier wel. heerlijk...... tot straks....
Ik heb Noralien en Eve al telefonisch gesproken vanochtend, dus ik lees hier weinig nieuws, maar wilde natuurlijk ook even vertellen hoe het mij vergaan is. Maar eerst: @Noralien, Ik duim héél hard voor je dat bij de volgende test de streep werkelijk van je zwangerschapstest af knált! @Eve: Nog steeds een beetje gammel, maar het lijkt niet door te zetten. Houden zo! Ik hoop dat je vanmiddag kunt genieten van je voorgenomen wandelingetje... @Gnessy: Gefeliciteerd met je Reiki-inwijding! Ga je nog verder met de volgende graad (zo heeft dat toch hè...)? Enne... Jordy is echt goed bezig, zeg =D> ! Op de echo zag alles er wederom heel goed uit. Het was overigens niet de leerling-verloskundige die moest oefenen, maar een van de vaste verloskundigen die de opleiding tot echoscopiste volgt. Ze moet 150 echo's maken om haar diploma te halen en dus probeert ze zoveel mogelijk zwangeren te charteren om een keertje extra te komen. Mijn moeder vond het geweldig interessant. Na een poosje ging ze beelden ook zelf goed zien en riep ze: 'O kijk, nu ligt het hoofdje links en zojuist lag het rechts...!' Het kindje was nogal beweeglijk tijdens de echo. Ook heeft mijn moeder de eer gehad om als eerste het hartje te horen kloppen, ik zag dat haar ogen toch wel wat vochtig werden...
@Lola: Tjonge zeg, vertel es wat nieuws Nee hoor, vind het echt super voor je dat je zo'n uitgebreide en goede echo hebt gehad! En kan me voorstellen dat je moeders ogen wat vochtig werden (heeft de mijne ook last van). Het is natuurlijk ook wel heel bijzonder dat ze in korte tijd straks ineens 3 kleinkinderen heeft
wil ik net weg met de auto is de accu leeg grrrrr...... dus nu staat scculader aan..... had mijn mams ook de eerste keer toen met jordy...... oogjes vochtig.... vind dat heel lief..... heb je nog mooie plaatjes gekregen? Ja ik wil er nog wel verder in het hele reiki gebeuren alsmede voetreflex e.d. Je hebt nog reiki 2 en dan heb je het masterschap... Dan kun je mensen inwijden.... Ik kan nu alleen mensen behandelen, het zij ook op afstand... Het heeft cker al mijn interesse nog.... Maar zal jullie wel op de hoogte houden... zo toch echt ff kijken of auto t al weer wil doen.... niet fun...
heb ff heel snel gelezen, noralien ben zo blij voor je en wil je toch voorzichtig wel feliciteren duikster wat fijn een mooie echo en lola ook wat betrefd de bon ik heb er waarschijnlijk een, van april 2007, nou dat moet kunnen denk ik. deze mevrouw heb ik een aantal dingen gekocht, en ben dus superblij dat ze me helpen wil. als het goed is krijg ik volgende week de zapp en dan kan de buzz worden verstuurd. ik kom later weer
Noralien........ik duim ook voor je spannend...... Lola, fijn dat de echo er goed uit zag, mooi he die emotie van je moeder. Mijn man heeft heel veel trommels. een echte drummer. Eve, balen dat je zelf ook ziek bent, beterschap gewenst. Gnessy wat goed van jordy, als het goed gaat gaat het ineens heel snel. Mijn vriendin is ook voetreflex therapeute, en heeft een eigen salonnetje aan huis, ook komt zij de bewoners op mijn werk behandelen. Gefeliciteerd met het slagen van je reiki. Noura, fijn dat je een bon hebt kunnen scoren.
Noralien ook hier wil ik laten weten dat ik voor je duim! Lola: fijn weer een goede echo. en kan me voorstellen dat je mam even vochtige oogjes kreeg. Het is toch heel speciaal om je kleinkind te zien, als hij nog zo klein is. Gnessi: goed hoor Reiki behaald. En Jordi ineens over naar het zindelijk willen zijn! Eve: fijn dat Fynn in elk geval weer wat opknapt! Nu jij ook nog... enne...nee ik heb niet stiekem iets tussen de beentjes zien bungelen....Overigens heb ik zelf ook geen idee hoe dat er dan op een echo echt uitziet, dus al zou ik het gezien hebben....maar nee dus....wij wachten echt tot omstreeks juli....en dat zul jij dus ook moeten doe n Noura fijn dat je een bon hebt voor je Buzz. en nu maar hopen dat het snel wordt opgelost. zo dat was effe snel vanaf het werk. Vanavond ga ik kijken of ik de echo kan scannen. Frank is voor de derde avond op rij weg, dus dat is weer erg gezellig en morgen is hij ook nog de hele dag op pad.....
hi hi, ben ik weer ff, eve; hier alleen een laptop, we hadden ook een pc maar aangezien we hem niet gebruikte (omdat we altijd op de laptop zitten) hebben we hem aan vrienden gegeven hihi idd moet je opletten ja, leuk hoor, hoe is het nu met hem, en met jouw? noura; hihi nou vast wel hoor, komt in ene denk ik zo, net als met het los staan 8) he balen zo zeg, nu je het over wagens hebt iemand mss geinteresseerd in deze link; http://cgi.ebay.nl/SEAT-2-GO-SAFARI-Kid ... entmethods lola; zo jij bent lekker geslaagd, heb je het haar wel verteld die dag? noralien; ja zou ook kunnen maar hij heeft geen diarree of overgeven ofzo... duikster; heee goed te horen dat de echo wederom goed was zeg, enne vwb de bovenbeenlengte, dit was met de 20 wkn(23wkn toen) bij orlando ook zo, enne ik merk geen verschil hoor . zit vast goed zo ik ben ook erg benieuwd naar de foto lianne; wat een stoer filmpje, wat een lief gezicht zeg. daar had ik nog niet eens aan gedacht zo'n ding(kom ff niet op de naam ) hebben wij ook boven staan... batchie; leuk weer ff van je te horen, hoe is het verder met je? lola; lola veel kijkplezier, maar dat zal wel lukken denk ik gnessy; goed zo jordy, ga zo door grote vent noralien; ik zeg het heel zachtjes gefeliciteerd, het is je heel erg gegund eve; ohh wat vervelend zeg, wel lekker dat fynn is opgeknapt als jij beter bent, ga ik je bellen voor een afspraakje ok? gnessy; leuk en lief hoor 2 nieuwe broeken van je ma, hier is het ook droog lola; oohhh wat een leuk verslag, enne heerlijk zeg om zo toch nog een extra echo te krijgen, hoop dat ze dat hier ook hebben. hier een rustig dagje, ben erg moe wederom, moet eigenlijk nog een en ander leren maar denk dat het er niet in zit vandaag. zondag wss zwemmen met vrienden heb er zin in. gr saskia
Er zijn (weer eens) te weinig collega's aanwezig voor gezamelijk lunch (zoals vaak op vrijdag...), dus schuif ik hier maar weer eens aan... @Gnessy: Lekker, een voetreflex-behandeling! Helaas kan die niet op afstand gegeven worden... Hoe is het nu met je auto? Ik weet helaas uit eigen ervaring hoe vervelend het is wanneer je niet op je auto kunt vertrouwen. Gelukkig is de mijne weer 'beter'... @Eve: En dan te bedenken dat mijn moeder zich er al bij neer had gelegd nóóit oma te zullen worden. Tja, als het bij dé één niet lukken wil en de ander wil zélf (nog) niet, dan schiet het niet erg op natuurlijk... @Lianne: Ik heb zelf ook eens serieus met het plan gespeeld om Djembé-lessen te gaan volgen, maar toen kochten we een ander huis en is het er nooit meer van gekomen. Ik heb tot mijn 23e in een drumband gespeeld en de liefde voor ritme blijft er dan toch eeuwig in zitten ! Want als ik een slagwerkgroep zie (of beter gezegd: hóór...) dan kriebelt het nog steeds van binnen... @Melliemel: Leren is nooit echt leuk, maar als je moe bent, schiet dat al helemaal niet op... Ik kan me vandaag voor geen meter op mijn werk concentreren en het feit dat ik vandaag alleen ben op mijn kamer, werkt dus niet echt mee! Goh, het is net of ik nú pas geloof dat ik écht zwanger ben. Misschien komt dat ook wel een beetje omdat ik vandaag voor het eerst mijn nieuwe (zwangerschaps)jeans draag. Mijn gewone jeans zitten niet lekker meer (hebben ze na de bevalling eigenlijk nooit meer echt gedaan) en in mijn skinny jeans kunnen ze me zowat uittekenen. Dus vandaag maar mijn nieuwe uit de kast gepakt. Het voelt een beetje alsof ik wat stiekems doe, want op het werk weet niemand het nog. Maandag ga ik het vertellen, dan is de club meestal compleet...
Hallo allemaal, Eventjes rustig hier nu. Koen is naar het kdv. En Sara is net uit school. Die moet zo weer. Ik heb zo mijn sollicitatiegesprek om 14 uur! Spannend. Duimen jullie voor me aub? Volgens mij kan ik dat wel gebruiken. Saskia: Beterschap met je Melvin. Voelt hij zich alweer wat beter? Eve: Wat fijn dat het een stuk beter gaat met Fynn! Je bent echt niet lastig hoor maar het is gewoon heel lastig iets te plannen met zo'n grote groep die ook nog een end van elkaar woont. Even nog iets anders: Wat gaan we doen met de mama-meeting? Lunchen/dineren? Ik heb geen voorkeur. Vind alles prima. En moeten we nog even denken waar we dan iets gaan eten? Lola: Bij Jola of Sengers verkopen ze ook vaak Bakkaboe. De tegenhanger ervan (voor jongens) is Just Small die ook erg leuke kleertjes hebben voor weinig geld! Wat fijn dat deze echo wederom goed was. En ook nog het hartje gehoord. Super! Dan voel je je vast weer echt zwanger als je daar zo ligt, toch? Leuk om maandag het goede nieuws te gaan melden op je werk! Duikster: Wat heerlijk dat op de echo bleek dat alles goed was met jullie kleintje. Dat moet toch een heerlijk gevoel geven! Lianne: Schattig hoor dat filmpje! Gnessy: Wat goed van Jordy dat hij zelf aangeeft dat hij geen luier meer om wil. Das vaak het begin van de rest he? Noralien: Wauw meid, positief! Ik duim met je mee voor een goede afloop! Groetjes Otje
O ja, mijn voorkeur gaat uit naar lunchen, dineren wordt meteen zo laat. Vooral als je wat verder van Utrecht woont...
ff update qua zindelijkheid van jor, tot nu toe 1x mis gegaan rest allemaal netjes op het potje... t is niet elke tien minuten raak..... oh meest recente update: doordat t koud is buiten en dat niet gewend is, is t wederom klein beetje fout gegaan... Maar goed in 7 uur tijd 2x fout vind ik super netjes.... ga gauw ruth op bed leggen....
noralien: ik heb je al gefeliciteerd aan de telefoon. ik wens jou heel veel succes! En ik wens jou, robbert en jikke:
ik ben al uit bed en heb bijna tot niet geslapen. Ben wat zenuwachtig! mijn vriendin wordt om 15.00 uur verlost en ze heeft me gevraagd of ik rond etens tijd naar hun toe kom. Ik zal dus de eerste zijn die hun nieuwe spruit ziet. ouders aanbede zeide is slecht contact dus erg jammer voor hun. mijn schoonouders zijn nu voor 35 dagen op vakantie en arno en kailynn hebben hun naar de opstapplaats gebracht en in naar bed, ik lag net toen noralien het hele goede nieuws door belde. alles bij elkaar op geteld heb ik misschien een half uur geslapen na een flinke drukke nacht. gelukkig kan ik straks terug. ik had even een vraag aan jullie: er zijn meer dames die mee hebben gedaan via de actie van otje zeg maar voor de serious reqest, nu is er vandaag weer 10 euro van mijn rekening afgeschreven en er staat ook bij van zwangersachapspagina. beetje raar vindt ik dit, want ik heb er nu geen toestemming voor gegeven om dit af te schrijven.
Slingding: Kan me voorstellen dat je in spanning zit vanwege die vriendin. Ben ook erg benieuwd. Naar aanleiding van jou berichtje ben ik even gaan kijken op Internetbankieren en zie dat er bij mij dus ook voor de 2e keer geld is afgeschreven nav die actie! Heeeel vreemd. Ik dacht toch echt dat het om een eenmalige machtiging ging. Ik ga dit wel even uitzoeken want dat gaat me wel wat ver hoor. Groetjes Otje