@Saskia: Een kiddyboard en heel erg moe zijn....moet je ons iets vertellen? Ik geef een gil als ik helemaal beter ben! @Lola: Wat een onthulling: jij in een drumband En wat heerlijk dat je je nu echt zwanger voelt. Geniet ervan! @Otje: Ik ben voor een lunch. Ken Utrecht alleen helemaal niet. Zou dus niet weten waar. Zou voor mij alleen wel handig zijn als het op loopafstand van het station is. En hier draaien de duimen voor je sollicitatiegesprek! Fynn slaapt dus die kan helaas niet mee doen. @Cynthia: Wat bijzonder dat je straks de eerste bent die het kindje van je vriendin gaat zien! Weet je al wat het wordt? Kan me voorstellen dat je daar best een beetje zenuwachtig voor bent. Veel plezier iig! En ik wil graag een foto zien
Slingding: Ik heb even terug zitten kijken in mijn internetbankieren en ik heb ze inderdaad nav die actie toen gemachtigd maar het is nooit eerder afgeschreven dan vandaag. Dus denk dat ze eerst wilden weten hoeveel het op zou leveren en dan pas gingen machtigen of zo? In ieder geval is het bij mij dus maar 1 x afgeschreven. Check het even in je bankpapieren. Anders even bellen zou ik zeggen of laten terug storten.
otje: ik heb idd even terug gekeken tot 20 december en bij mij was het ook niet afgeschreven, ik dacht het al eens eerder op mijn afschriften gezien te hebben maar goed, het is oke!
Dit lees je niet meer, maar ik ben heeeeel hard voor je aan het duimen en ben benieuwd hoe het is gegaan. @noralien: oh, wat een goed nieuws zeg!!!!! Ben blij voor je. @Gnessy: heb je nog contact gehad met de dokter naar aanleiding van je bloeding? Wat super dat Jordy zelf aangeeft dat hij geen luier meer aan wil. Leuk dat je ook echt met Reiki bent begonnen. Ik wil dat ook heel graag nog een keertje doen. @Eve: Leuk dat je Vales hebt gesproken, ik miste haar hier ook al. Fijn dat Fynn weer beter is, nu jij weer. Heb je Fynn nog weggebracht? @Saskia: Hoe is het met Melvin? Succes met je vermoeidheid. Hoe gaat het met je nachtrust de laatste tijd? Heeft Orlando het doorslapen een beetje doorgezet? @noura: Wat vroeg al , dat je met 15 weken al zo duidelijk jullie baby voelde. Heerlijk gevoel vond ik dat altijd en nu kan ik het ook niet zo goed meer terug halen. @Lola: Het merk Bakkaboe is inderdaad erg leuk. Demi heeft er ook van alles en nog wat van. En hun collectie is altijd zo samengesteld dat je heel veel dingen kan combineren. Ik dacht dat ze het alleen bij Sengers verkochten, maar dat is dus niet zo. En leuk dat je moeder ook zo heeft genoten van de echo. Lachen zeg, dat je in je zwangerschapsjeans op je werk zit, terwijl je collega's nog niet weten dat je zwanger bent. Heb je al iets gehoord van je sollicitatie? @Duikster: Fijn dat de echo goed was en dat jullie alles zo duidelijk hebben kunnen zien. Wat een wonder is het toch! @cynthia: Dat wordt nog een lange dag voor jou als je bijna niet geslapen hebt. En spannend inderdaad voor je vriendin (en dus ook voor jou). Geweldig dat jij als eerst de kleine beeb mag bewonderen, veel plezier. @Otje/Cynthia: Ik heb nog niet op telebankieren gekeken, maar ik kan me niet herinneren dat het al eerder is afgeschreven, dus waarschijnlijk is dit dan gewoon de incasso waar we destijds toestemming voor hebben gegeven. Ik ben jaloers op iedereen met een laptop. Ik zou er ook wel graag 1 willen, maar ik vind het toch een beetje te gek worden om naast de computer ook nog een laptop te kopen. Vwb de meeting: 24 mei kan ik niet, maar 7 juni ben ik zeker van de partij! Vind het wel jammer hoor, om de mama-meeting te missen, had graag eens wat uitgebreider met jullie gekletst. Maar helaas, het is toch niet te doen om een datum te prikken waarop iedereen kan. En er komt vast nog een herhaling! Vanavond ga ik lekker uit eten met mijn vriendinnen van de middelbare school. Normaal gaan we altijd met mannen, maar nu gaan we alleen met de dames. Ik heb er erg veel zin in. Morgenvroeg wil ik graag even gaan shoppen voor Demi. Ze heeft eigenlijk nog geen nieuwe kleren nodig. Ze zit al een hele tijd in de zelfde maat, maar de broekjes zijn in de taille echt veels te groot en zakken af. Toen ze alleen nog maar kroop was dat niet zo'n probleem. Maar op het moment wil ze de hele dag staan en stapjes zetten en dan is het dus wel erg lastig. Morgenavond hebben we trouwens een verjaardag bij de buren. Ze vieren het vanaf 18.00 uur, dus we zouden even kunnen gaan als Demi nog wakker is, maar eigenlijk vind ik het veel gezellig om gewoon te gaan als ze op bed ligt, want dan is er waarschijnlijk ook wat meer visite. Nu stelde jeroen voor om dan gewoon de babyfoon mee te nemen. Zouden jullie dat doen?
@Duckie: Heb Fynn niet naar het kdv gebracht. Vind het gewoon geen fijn idee om hem meteen maar te 'dumpen' als hij maar net weer beter is. Hij slaapt nu al lekker bijna 2 uur. Ben dus echt blij dat hij rustig thuis is. Vind het ook erg jammer dat je er de 24e niet bij kunt zijn Maar wat mij betreft mogen er best vaker zulke meetings komen hoor! Haha, en hier nog steeds het probleem van een te dik buikje... Zijn het echt je naaste buren? In dat geval zou ik het wel aandurven met de babyfoon. Bakkaboe, Sengers Zegt me echt helemaal niks. Zeker nog niet doorgedrongen in het westen Ik zou overigens ook wel een laptop willen. En dan heel graag zo'n roze! Maar vind het in mijn geval ook wat overdreven om een pc en laptop te hebben. Heb er bovendien geen geld voor dus dat is makkelijk.
duckie wij hebben het een poosje terug ook gedaan met de babyfoon bij de buren. en ik ben gewoon een keer extra naar huis gelopen.
Noralien, wat een goed nieuws, een positieve test....ik duim hééééél hard voor je! Duikster, wat fijn zeg zo'n goede 20-weken echo. Vind het overigens wel knap dat jullie het geslacht niet willen weten. Wij waren zo nieuwsgierig dat we niet konden wachten tot de geboorte . Balen zeg dat Frank zoveel weg is. Eve, wij hebben sinds vorige week 2 laptops. Heb de 2e voor 79 euro aangeschaft bij verlenging van m'n gsm-abonnement. Ik kreeg er wel een heel ouderwetse nokia bij, maar mijn 'oude' gsm (N73) werkt nog prima, dus die blijf ik gebruiken. Nu hoeven Michel en ik geen ruzie meer te maken wie er op de laptop mag . Fijn zeg dat Fynn weer is opgeknapt...alleen nu jij en je moeder aan de diarree . Vanuit hier veel beterschap! Lola, leuk he om jullie ukkie weer te zien. Kan me voorstellen dat je moeder vochtige ogen kreeg bij het zien van jullie kindje en het kloppen van 't hartje. Wat leuk zeg dat je het maandag tegen je collega's gaat vertellen. Toen ik zwanger was van Lynn had ik ook m'n collega's bij elkaar geroepen om 't goede nieuws te vertellen. Echter hadden rond die periode al een paar collega's hun baan opgezegd. De verbazing op hun gezichten toen ik vertelde dat ik zwanger was, was behoorlijk groot, omdat ze dus dachten dat ik ook een andere baan had . Otje, ben benieuwd hoe je sollicitatiegesprek is verlopen. Ik hoop zo voor je dat het deze keer écht raak is. Cynthia, ik begrijp dat je zenuwachtig bent. Wel heel speciaal dat jij straks als eerste hun nieuwe wondertje zal zien. Duckie, jammer zeg dat je er de 24e niet bij kan zijn . Ik kan de 7e juni niet, aangezien we de 6e een trouwfeest hebben. Bij Lynn zakken ook haar broeken af. Heb laatst in de uitverkoop bij de Hema een aantal broeken voor haar gekocht, deze kun je verstellen en dat is echt ideaal. Veel plezier vanavond! En vwb de verjaardag bij de buren. Ik zou gewoon de babyfoon meenemen. Bedankt allemaal voor jullie steun omtrent de brieven van mijn schoonzus en zwager. Ik merk dat ik het niet van me af kan zetten en voel me daardoor erg gespannen en onrustig. Ik weet ook niet wat ik moet doen. Enerzijds wil ik niet op de brief reageren, maar anderzijds staan er zoveel kwetsende dingen in, dat ik het ook niet van me af kan zetten. Af en toe zou ik best wel een man willen zijn...die kunnen dat soort dingen veel makkelijker van zich afzetten (althans, die van mij wel).
Hallo allemaal, Ik ben alweer thuis! Het gesprek verliep wel ok maar niet echt heel lang... ach ja... ik weet het ook niet hoor. Eind volgende week hoor ik meer. Duckie: Jammer dat je de 24ste niet kan. Over die avond bij je buren: Gewoon doen hoor met die babyfoon! Als je d'r hoort ben je zo thuis. Wij hadden van de week 's avonds onze buren op visite en hun hadden ook de babyfoon mee en hun zoontje lag lekker te slapen. Andersom zou ik het ook doen. En zoals Cynthia zegt: Als je je ongerust voelt ben je in 2 minuten op en neer gewandeld. Groetjes Otje
Vind het echt heel vervelend dat niet iedereen naar alletwee de meetings kan komen. En zeker nu ik lees dat jullie dat ook zo jammer vinden. Voel me nu gewoon een beetje schuldig Wil best een paar nieuwe data prikken hoor!
Eve, ik denk zelf dat het bijna niet mogelijk is om te zorgen dat iedereen bij allebei de meetings aanwezig is. We zijn natuurlijk met best een grote groep. Natuurlijk zou ik het liefst bij allebei de meetingen aanwezig zijn .
eve ik denk dat het probleem dat niet iedereen altijd zal kunnen altijd zal blijven, plus dat er nog onverwachte dingen tussen kunnen gaan komen. bianca, kan me heel goed voorstellen dat je ermee zit. heb zelf ook met iets gezeten wat een tijd geleden gezegd zou zijn, en het is heel moeilijk iets van je af te zetten ik denk dat je bij jezelf na moet gaan wat je wil, wil je het uitgesproken hebben, of wil je geen contact meer. heel veel sterkte met deze moeilijke situatie duckie, jemoet doen waar je jezelf prettig bij voelt, de babyfoon doen veel mensen, heb je geen buurmeisje wat bij jullie wil zitten en film wil kijken? dan is er iemand in huis, en kan je ook je babyfoon meenemen zodat je mischien wat rustiger zit nou eve veel beterschap! gnessy is het nog gelukt met de auto? lola, fijn dat je je nu helemaal zwanger gaat voelen. en lekker aandoen die positiekleding als het fijner zit. ik heb het nu sinds deze week steeds vaker aan. heb ook maar een foto gemaakt, maar nog niet heel veel te zien. al moet ik wel zeggen dat ik de ene dag meer buik heb dan de andere. otje succes met solliciteren oei is altijd schrikken als er ineens wat word afgeschreven. bij mij werd laatst abonnementsgeld van de marieclaire afgeschreven.... huh.... daar wist ik niets van. ga je bellen, blijkt iemand mijn rek. te hebben opgegeven. ik heb gezegd het direct terug gestort te willen hebben, maar dat kon wel paar weken duren. nou dacht het niet, ik heb het laten storneren en gelijk laten blokkeren. hier mijn buikje
Bianca: Balen dat het niet goed van je af kan zetten qua die brieven. Maar ik snap je gevoel wel en ik zou hetzelfde hebben hoor. Qua dat betreft zijn mannen daar een stuk makkelijker in. Wat zeggen Michels ouders ervan eigenlijk? En de rest van de familie? Of weten ze het niet? Alles goed met je 2 kleintjes? Eve: Je moet je niet schuldig voelen hoor. Het is gewoon altijd 1 iemand die een datum prikt en je probeert met zo veel mogelijk mensen rekening te houden maar in zo'n grote groep kan je gewoon niet iedereen tevreden stellen. En hetzelfde als wat Noura zegt: Er kunnen onverwachts toch nog dingen gebeuren waardoor iemand net van te voren niet kan. Bijv. als Lola d'r zus net bevallen is of wat dan ook... Je moet je niet rot voelen hoor! Noura: Wat een bescheiden buikje nog! Je zou denk ik zo niet aan je zien dat je zwanger bent! Of beginnen mensen het toch wel te zien nu? Ik ga even aardappels schillen. Vanavond eten we boerenkool. Mjum! Dit weekend druk. Morgen krijgen we bezoek van 2 zussen en 1 broer van Steef met de partners en Steefs moeder. 1 Zus van Steef woont in Engeland en wilde graag een keer met z'n allen afspreken wat vaak niet lukt omdat we best een eind van elkaar wonen. Dus morgen komen ze hierheen in de namiddag. Rond etenstijd halen we chinees. Morgenochtend gaat Steef met mijn vader de tuin doen en zorg ik voor de kids en wil nog cakejes bakken. En zondag bezoek van een vriend van Steef met zijn vrouw en 2 kids. Weer een volgepland weekend dus. Wel leuk hoor, maar ook druk. Groetjes Otje
gezellig hoor otje, veel plezier morgen. wijgaan vanavond appelflappen bakken. mensen die me kennen letten erop en zien dan al wel wat. maar vreemden nog niet. eet smakelijk straks otje
Ow Otje, hoop echt dat je snel een leuke baan vindt. Nu bestaat je leven geloof ik voor een groot deel ut sollicitatiegesprekken voeren en op de utslag wachten Eve, denk dat het onmogelijk is twee data te prikken waarop echt iedereen kan. Je hebt je best gedaan, toch?! Fijn dat het met Fynn beter gaat. Vervelend dat jij je nog niet goed voelt. Noura, de foto is erg klein om t goed te kunnen zien helaas. Weet wel dat k jaloers ben op je bukje, zwanger of niet Bianca, Echt balen, die kwestie met je broer en schoonzus. Dit zou je helemaal niet bezig moeten houden nu. Maar zet dat maar eens uit je hoofd hé . Ik weet ´t, blijf ook malen over dat soort dingen. Denk maar dat ze het niet waard is dat jij je daar druk over maakt. Lola, heb je al gesproken. Maar gaaf dat je weer zo´n duidelijke echo hebt gehad. En je hebt je moeder er een groot plezier mee gedaan. Slingding, Sorry, wilde je slaap niet verstoren hoor. Hoe is het met je vriendin en kersvers kind= Mijn zus belde vandaag dat een goede vriendin van ons is bevallen van een zoon. Met een keizersnee, hij lag in stuit en wilde zelf een keizersnee. Ook op schrikkeldag dus. Iedereen bedankt voor de felicitatie´s en het meeduimen. Dit moet toch effect hebben . Jullie zijn schatten! Wij gaan straks foduen. Heel toevallig. Tot nu toe hebben we iedere zwangerschap hevierd met gourmet. Nu hadden we al bedacht te gaan fonduen (met tempurabeslag hmmm). Maar blijken we dus ook iets te vieren te hebben. Voorgevoel?
@Melliemel: Ziet er wel handig uit, die SEAT-TO-GO, maar past vast niet op een Bugaboo of Quinny Zapp. Zo gaat het namelijk altijd met die dingen... @Duckie: Ik heb helaas nog niets gehoord over mijn sollicitatie. Als ze maandag nog niet hebben gebeld, dan bel ik dinsdag zelf... Wat ontzettend jammer dat je 24 mei niet kunt! Je was er de laatste keer al zo kort bij dat ik amper met je heb kunnen kletsen... @Bianca: Jij bent nog best een slanke den, zo te zien. Op zich heel fijn, zo'n hele dikke buik ben je op een gegeven moment ook beu... @Noralien: 'Toeval bestaat niet', zeggen ze weleens...
hi hi, ben ik ff komen zo collega's ivm leren lola; leuk juist zo, enne leuk om het maandag te vertellen. otje; hoe was je sollicicitatie gesprek? enne hier maakt het mij niet veel uit, maar kan me voorstellen dat het idd erg laat word als het 's avonds zou zijn slingding; en? hoe was het kleine prulletje? lijkt me wel een eer hoor, eve; ok dat zal ik vast horen als je gilt duckie; nee hij heeft het helaas niet opgepakt, en slaapt nu weer best wel ff rommelig de laatste dagen, toch hebben wwe het idee dat de kiesjes/hoektandjes weer aan het rommelen zijn, of ze ooit door gaan komen?! eetsmakelijk en veel plezier, vwb buren en babyfoon, ik denk dat je dit gwoon kunt doen hoor en zoals cynthia schrijft bij ongerustheid gwoon ff gaan kijken eve; nu je het over roze laptop hebt, ik moest gister nog aan je denken; ik was in de stad met mijn zusje en zag een leren bank staan in het rose in de totalen uitverkoop bij hun! bianca; fijn weer ff van je te horen hoor, wel balen dat je er erg meezit(wat ik me toch heeel erg goed kan voorstellen hoor) sterkte hiermee otje; je vond het wel een interessante baan? na het gesprek? eve; zoals velen voor mij al hebben aangegeven, je zal er nooit voor kunnen zorgen iedereen te laten komen tijdens een meeting ook al zou dit het leukst zijn, jij hebt je allerbeste beentje voorgezet noura; ik zie nog geen buikje , netjes hoor, maarre dit had je bij safouane en wss de voorgaande 2 ook niet zo snel toch? otje; ondanks de drukte toch veel plezier hoor, maar dat zal wel lukken noralien; dat moet wel voorbestemd zijn enne hoever ben je dan nu? lola; ik heb wel ooit een zitje gezien speciaal voor de bugaboo, zal straks ff voor je zoeken.... nou ga ff zoeken voor je lonneke en dan zal de 'leer' visite er wel zijn iedereen fijne avond alvast gr saskia
ach volgens sommigen had ik al heel snel een buikje, en kon je het al snel zien, maar dat komt denk ik toch omdat je altijd zo tenger bent. binnenkort zal het vast hard gaan. appelflappen staan lekker in de oven. en het regent en waait hier verschrikkelijk buiten, brrrr herfst
meiden hier ben ik weer. heb om 18.15 uur een meisje, zarelda is haar naam vast gehad, ze was toen nog maar net 2 uurtjes oud. het was erg bijzonder. ze weegt 2910 gram. en past met gemak maatje 44. Verder lees ik jullie verhalen morgen want ik ben echt bekaf en ben een kraammand voor hun aan het maken om deze zondag te geven.