December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    jij hebt teruggezocht Lola!

Noura mooi buikje hoor! ik vind het ook nog bescheiden overkomen, maar dat gaat vast binnenkort veranderen!

Noralien, sommige dingen zijn gewoon voorbestemd!

Duckie, jammer van de 24e.

Eve: ik kan de 24e alleen overdag, in de avond ga ik al naar de schouwburg. Moet sowieso effe kijken of het te combineren valt gezien de vermoeidheid....

Effe echo showen:

Onze uk was trouwens wel eigenwijs tijdens de echo. lag telkens met zijn/haar hoofdje tegen de placenta aan te duwen, wat erg gevoelig is. Ook kreeg ik een paar stevige trappen met twee benen in mijn blaas! Overigens ligt ukje dus voorlopig weer in stuit. nu maar ervan uitgaan dat deze uk net als Nick op tijd keurig omdraait!

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ah en om Nick ook nog effe te showen! vorige week zondag was hij een poging aan het doen om te tekenen voor papa:

3. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    raar in photobucket staat hij wel gewoon rechtop!

4. Niet meer actief

me onze auto goed afgelopen... acculader gepakt en aangezet... En hij loopt weer....
    verder vermoed ik helaas wel dat onze uitlaat lek is... maar ach dat heeft ook cker wel wat....

met schoonpa ging t ni geweldig.... Had last van uitdrogingsverschijnselen terwijl die man minstens 3 of meer liter per dag vocht binnen krijgt. Wel zei hij vanavond zelf dat hij was het met zich zelf er over eens dat het niet meer hoefde en hij er klaar voor was..... Eng om te horen.... Dan zegt hij dat met dikke tranen in zijn ogen.... brrrr....

Eve: als ik iets meer ervaring heb met op afstand beahndelen dan wil ik het graag een keertje doen...

Duckie: ik vond het erg leerzaam.... jammer dat je zo ver weg woont anders had ik je de persoon bij wie ik het heb gedaan kunnen aanbevelen...

duikster: mooie echo hoor echt krijg weer emotie's....

nick: Goed zo, ga zo door met tekenen!

Noura: foto is te klein, maar al zover heen en dan nog amper wat te zien? errug netjes.....

noralien: Hoe ver zou je zijn? En hoe voel je je verders?

cynthia: Leuk zo'n klein popke vast te houden.... en zarelda wat een aparte naam zeg, nog nooit eerder gehoord.... Wel mooi trouwens vind ik.

otje: Duim toch echt voor je dat er binnenkort wat bij zit....

saskia: nog niet doorslapen? Word die gewoon wakker of heeft hij honger of wat zou een reden kunnen zijn?
    beterschap met je grote mannetje....

Bianca: vind het erg verdrietig om te horen dat ze jullie het geluk duidelijk niet gunnen. En als lynn niet getest hoeft te worden dan is dat jullie keuze niet die van hun. Oke kan best begrijpen dat hun het er moeilijk mee hebben, Maar ze zullen het feit dat gewoon moeten accepteren.... En ik weet niet wat voor kwetsende dingen ze heeft geschreven, maar miss helpt het als je de bewuste brief in de fik steekt..... Om het van je af te zetten.....
    Hoe voel je je verder afgezien van het net geschreven zijnde? Hoe is t met lynn en gijs?
    Kun je het allemaal beetje bolwerken?

Hier hebben we maar 1 gewone pc en die staat in de huiskamer....

als wij bij onze kameraad zijn nemen wij kids gewoon mee en die gaan daar op bed.... die kunnen we dan later zo in hun eigen bedje neer leggen....

In totaal heeft jordy maar 3 ongelukjes gehad vandaag.... Morgen gaan we er weer met frisse moed tegen aan... Ben super trots op hem.....

Me mams kwam vanmiddag langs en heeft 2 broeken en 2 shirtjes voor me gekocht..... omdat zij vond dat het wel tijd werd voor wat nieuws in mijn kast...

ik ga nog ff info zoeken over het hele voetreflex gebeuren e.d. en dan me bedje in.... Heerlijk een weekend met zijn viertjes... egbert hoeft niet te werken morgen.....
    Tot morgen allemaal......

5. Niet meer actief

geoie morgen allemaal...

iedereen een fijn weekend toegewenst!

Wat gaan jullie doen?
    wij vandaag klusjes hier in huis doen Athans als egbert zijn bed uit is.... maar die is nogal moe dus kan nog wel ff duren.....

morgen ligt er aan wat voor weer het is.. bij mooi weer gaan we familie opzoeken van egbert waar zijn ouders weg komen... bij slecht weer blijven we thuis.... Morgen avond in elk geval verjaardag van me beste kameraad! We gaan zijn lievelingskostje maken alleen dat weet hij niet..... dus complete verrassing....

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Noura, Gefeliciteerd met je verjaardag!

7. Niet meer actief

nour agefeliciteerd....

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    dank jullie wel. doe er niet veel aan, alleen wat gezellig koffie met gebak en de avond is voor ons en de kindjes

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    mooie echo !

10. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn en ik komen vandaag niet overeen :( Begon vanmorgen al toen hij om 6.00 wakker werd, niet meer wilde slapen en ik erg moe was. Vervolgens bij mij in bed gelegd waar hij me in m'n gezicht begon te duwen en krabben. Zijn dus maar opgestaan. Nu is echt niks goed. Veel gepiep,gezeur en geklier (terwijl hij normaal zo makkelijk is :( ). Ik raak daardoor snel geirriteerd en dat heeft weer een negatieve uitwerking op Fynn. Herkenbaar?

Gelukkig gaat hij aan het eind vd middag naar m'n ouders en blijft daar slapen. Ik heb vanavond nml een etentje met ex-collega's. Heb er op zich veel zin in maar zie het al gebeuren dat ik rond 21.00 begin in te storten :(

Weten jullie wat ik nou es echt heel graag zou willen? Me gewoon weer es goed uitgerust voelen! Dat lijkt echt zo ongelooflijk lang geleden :cry:

@Noura: Kan me herinneren dat je bij Saf ook niet zo'n grote buik had. Maar dit is idd nog wel erg bescheiden :D

@Karin: Bijzonder om weer zo'n mooie echo te zien.

@Cynthia: Wat een lief klein meisje moet dat zijn!

11. Noura, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

12. JA! :) ;)

@Duikster: Wat een mooie en duidelijke foto, met name de omtrek van het hoofdje is erg mooi te zien!

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    meiden ik heb niet bij gelezen maar dat doe ik zo ik heb namelijk een prijs gewonnen kijk maar:
    http://www.fotolin.nl/maandfoto.html
    deze foto is gemaakt dor frank de man van karin!
    Frank bedankt!

14. @Slingding: Wat leuk! Ik ga ook maar eens een gokje wagen, denk ik... :)

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ja er is nu weer een nieuwe maand begonnen, ik had het niet verteld dat ik mee deed anders zouden jullie misschien mij concurenten worden haha

16. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

noura; en waren de appelflappen lekker? ja je bent superslank zo te zien, en dan zien mensen die je vaak zien, het wss wel maar zoals je op de foto staat zie je nog maar weinig :D

lola; ja je was er toen naar op zoek, had je er inmiddels nu 1 of ging je ook voor een dubbele wagen? weet het niet meer nml :oops:

slingding; ahhh wat leuk en wat een aparte naam mooi vind ik.

duikster; mooie foto hoor, enne vwb tegen de placenta aanzitten, dit was hier ook en heb af en toe nog steeds dat ik denk dat hij dit errug fijn heeft ervaren want als er iets tegen zijn voorhoofdje aan ligt slaapt ie lekkerder heb ik het idee, dus wie weet ;) ...lache die foto van nick aan het tekenen, is het wel gelukt? :)

gnessy; he get dat zal idd vervelend klinken maar toch beter aan de andere kant voor hem of niet?
    vwb het doorslapen. nee hij slaapt 'nog steeds'(zoals jij het beschrijft) niet door, dit komt wss door de gewenning. :rolleyes:

noura; gefeliciteerd met je verjaardag

eve; he balen zeg, ik herken het vermoeide wel hoor en de wens om eens echt uitgeslapen en uitgerust te zijn :)

slingding; heee wat superleuk zeg, haha concurrenten tegen zo'n lief gezichtje kan toch niemand op ;) :)

ohhh wat staat er veel wind vandaag zeg, melvin is werken(motorwerk) :( . er komt straks een kennis van ons langs om een prijs door te geven wat de tuin en voortuin gedeeltelijk en helemaal betraten zou gaan kosten. ben erg benieuwd, we hebben afgelopen donderdag ook een hovenier over de vloer gehad en as dinsdag komt er nog 1, daaruit gaan we kijken wat we gaan doen en wie het evt mag gaan doen of dat we toch een hoop zelf gaan doen.....
    morgen zwemmen maar dit had ik al gezegd geloof ik. viel me gister alles behalve tegen qua leren en oefentoetsen zeg maar ;) was ik wel blij mee hoor, maar ga toch wel nog ff tijd maken om goed te leren zeg maar 8)

gr saskia

17. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Noura: Gefeliciteerd met je verjaardag!

Slingding: Wat leuk van die prijs! :D

Eve: Herkenbaar hoor, hoe Fynn zich vanochtend gedraagd. Koen is ook niet te genieten zeg. Vanmorgen werd hij om 7 uur wakker. Na wat gebrabbel om 7.30 uit bed gepakt. Pap gemaakt, wilde hij niet. Ging alleen maar boos doen en gillen en huilen. Toen een boterham gesmeerd. Ook niet goed! Steef ging vanochtend al vroeg (8.15) naar de kapper dus hij begon ook heel hard te huilen toen hij papa weg zag gaan. We waren dus welgeteld een half uurtje beneden en was Koen al echt beu. Om 8.45 heb ik hem weer in bed gestopt. En waarempel, dat vond ie goed en ging slapen. Tot 10.15 uur. En sindsdien... mwoah... jantje lacht/jantje huilt.

Sterkte met Fynn!

Steef en m'n vader zijn vanochtend al druk bezig geweest in de tuin. Het schiet op! De bedoeling is nu dat er voornamelijk gesnoeid wordt en het gras en alles eruit en volg. week vrijdag gaan we kijken voor tegels.

Groetjes Otje

18. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Heej Saskia! Jullie dus ook al plannen met de tuin lees ik ;)

19. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    hallo dames...
    ja ik ben er ook nog....
    niemand heeft me dus gemist de laatste week...afgezien van EVE :cry:

Heb een mooie echo voorbij zien komen en Nouralien ik duim voor je en Noura gefeliciteerd met je verjaardag, Cynthia gefeliciteerd met je prijs...

Gnessy gefeliciteerd met de mijlpaal van Jordy...zo zie je het kan ineens snel gaan en hoe is het nu met Ruth en jou?

Gister met me moeder lekker naar Nijmegen geweest naar het Sanadome...heerlijk relaxt...alleen jammer dta het zo end weg is..2.5 uur heen en ook weer terug en dat voor krap 6 uur daar....maar we hebben genoten lekker de zon op en zon onder zien gaan liggend op "warm" zand...alleen hadden we dat warmer gedacht en het hooi stoombad...hier zit je dus in..soort stoomkabine en achterje zit voor de uitlaten van de stoom een zakje met hooi.....lekker zweten dus...

Vandaag naar vrienden geweest die hebben een meisje geadopteerd..nu 10 mnd oud...Nouƫlla en we mochten dus langs komen...niet op pakken en echt op haar af gaan...maar ze kwam steeds meer naar ons toen en op het slot zat ze bijna bij mij op schoot....dit hadden de ouders ook nog niet meegemaakt met bezoek... :D Teun vond er ook heel lief hebben samen zitten spelen..dus wie weet komt er nog een koppel uit....

Teun ook daar ff op de loopauto gezet was nieuwsgierig wat hij er mee deed...nou weinig hij kan net aan met zijn tenen bij de grond komen....dus toch korte beentjes?.......

nou ga weer ff verder

Eve dikke knuffel voor jou........ ;)

20. Niet meer actief

met ruth is t vandaag ook up en down... maar oorzaak nr 1 gevonden! D'r is weer een tandje door... een boventandje....

met mij gaat t niet zo, heb slecht geslapen e.d. zit met wat gevoelens in de knoop waar ik snel hoop uit te komen.....

me was weg gewerkt e.d. ik ga nu ff lekker kaarten maken. me aandacht op iets anders...

Deel Deze Pagina