December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Heb Fynn vanmorgen in z'n wagen gezet en ben maar gewoon stomweg een stukje gaan wandelen. We waaiden zowat van de weg maar dat kon de pret niet drukken want Fynn was heerlijk rustig. Daarna een boterham gegeten en nu ligt hij lekker te slapen. Als ie wakker is bel ik m'n vader en die komt hem dan ophalen :D Ben echt gek op m'n mannetje hoor maar verlang nu echt even naar wat rust. Bijna een hele week met z'n 2en binnen zitten is toch iets teveel van het goede.

@Cynthia: Wat gaaf dat je die prijs hebt gewonnen! Vind dat die fotografe sowieso erg mooie foto's maakt. Leuk ook om in het portfolio weer de foto's van Jasmijn, Jiri en Kailynn te zien. Wel jammer dat ze helemaal in Dongen zit :(

@Otje: Jij sterkte met Koen!

@Janette: Ja, maar ik sta er om bekend dat ik snel mensen mis (dat heb je kennelijk als je alleen bent :D )...dus ben niet echt een graadmeter ;)

Het Sanadome klinkt toch wel erg lekker hoor. Maar idd een eind rijden. Ik moet er toch ook es hard over gaan denken om een keertje naar iets dergelijks toe te gaan. En dan het liefst met een nachtje hotel erbij. Lijkt me zo heerlijk ontspannend! En dan als herboren weer naar huis gaan :D Wie gaat er mee?

En waarom mochten jullie dat meisje in 1e instantie niet oppakken? Is ze nog maar net in Nederland?

@Gnessy: Sterkte!

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @Eve ja ze is nog maar 3 weekjes in nederland en ze zit zo gezegd nog in haar hechtingsperiode....als je een baby zelf krijg gaat dit eigenlijk automatisch maar met geadopteerde kindjes niet..ook mochten we in het begin niet langs komen om dat ze dus echt aan het gezin moest wennen en aan haar papa en mama moest gaan hechten...nu dat proces er een beetje inzit mochten we dus komen....lief zwart kindje met hele grote witte kijkers...

Maar eh ik wil wel een weekendje weg hoor...lekker...bij het Sanadrome zit een hotel dus dat is makkelijk....... ;) en wat we ook lekker vonden je kan er gewoon in badkleding rond lopen.....

@Gnessy sterkte met alles

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo allemaal,

Ik kom nog heel eventjes langs. Bezoek zal wel zo hier zijn. Koen was gelukkig na zijn middagslaapje een stuk vrolijker.

Volgens mij mag het officieel niet maar ik wil toch eventjes reclame maken hoor. Een goede vriendin van me heeft een nieuwe webwinkel die vandaag online is gegaan. Superspannend dus voor haar! Ze verkoopt kinderkleding. Hier de link:

http://www.kledingmaatjes.nl/

Mocht je meer mensen kennen die kinderen hebben ben je natuurlijk vrij de link door te sturen.

Groetjes Otje

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Hoi Otje, heb ff gekeken op de site maar bij de selctie jongens/maat 92 staat helaas maar 1 setje.... :rolleyes:
    maar hij staat onder d efavoriten dus zou nog wel een keertje kijken

5. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Noura, gefeliciteerd met je verjaardag!

Cynthia, gaaf joh dat je een prijs gewonnen hebt, de foto is ook wel erg leuk.

Janette fijn dat je genoten hebt van het sanadome. af en toe heel belangrijk iets leuks doen.

Eve en Otje, hier heel herkenbaar het gedrag van de kleine ukkies,
    Dimphy is de hele week al zo, heel clamend, huilerig, mieperig, ondeugend.... erg vermoeiend, ben blij dat ik niet de enige ben ;)

Otje, leuke site van je vriendin, het donkerblauwe jurkje vind ik wel erg leuk...even over nadenken.

Duikster wat een prachtige echofoto, blijft altijd zo mooi om te zien, ik denk dat het een meisje is ;)

Meliemel, leuk om zo bezig te zuhn met je tuin, ben benieuwd waar je voor gaat kiezen en of er veel prijsverschillen zijn.

Heel erg heftig die storm van vannacht en vandaag overdag, gewoon eng vind ik het.

6. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Noura: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

@eve: joh, je moet het je niet aantrekken hoor, dat niet iedereen naar de meeting kan komen. Het lukt toch nooit om twee data te prikken waarop iedereen kan.
    En je leest het vast niet meer, maar veel plezier vanavond. Ik hoop dat je nog genoeg energie overhebt om er een gezellig avond van te maken.

@otje: Hopelijk heb je deze keer geluk met je sollicitatie!

@noura: Wat een mooi bescheiden buikje heb je.

@noralien: Hoe is het met je? Wanneer ga je weer opnieuw testen? Spannend allemaal....

@Slingding: Gefeliciteerd met je prijs! En de foto is ook erg mooi.

@duikster: Uk heeft gelukkig nog een kleine 18 weken om met z'n hoofdje om hoog te gaan liggen.

@Gnessy: Wat treurig dat je schoonvader het zelf helemaal niet meer ziet zitten. Dat is moeilijk om te horen.

@Saskia: Zwemze morgen.

@Janette: ik had wel opgemerkt dat jij er niet was hoor, maar ik ben zelf ook niet zoveel hier geweest, maar gezellig dat je er weer bent :D . Het sanadome is heerlijk , ik ben er ook een paar keer geweest. Voor mij is het maar een minuut of 25 rijden. Maar zo'n nachtje met hotelovernachting is ook heerlijk. Ik vind het altijd moeilijk om me in badpak te vertonen, maar als ik er ben geniet ik er wel van.

@otje: Ik sla de site ook op. Maar op dit moment staat er bij meisjeskleding maat 80 ook nog maar erg weinig. Maar dat moet vast ook nog groeien.

Wij hebben zo nog een verjaardag bij de buren. We hebben toch maar besloten de babyfoon mee te nemen, op zich gaat dat best denk ik. Het zijn echt onze naaste buren. Ze bewonen de andere helft van onze tweekapper.

Morgen willen we naar de dierentuin, dus ik hoop maar dat het een beetje lekker weer is en dat de wind een beetje gaat liggen.

Demi begint het lopen nu echt een beetje door te krijgen. Ze heeft vandaag de 1e stapjes aan 1 hand gezet.

Fijne avond allemaal!

7. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Ik heb trouwens nog sms-contact gehad met Saar. In haar bloed was een lichte ontsteking gevonden, maar dat kwam waarschijnlijk door een lichte buikgriep van begin van de week, maar verder ging het goed met haar.

Hoop dat Saar, Vales, Irma, en Nynke ook snel weer een keertje langs komen hier. En ik ben ook wel heel benieuwd hoe de vakantie van Lies is geweest.

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    @Duckie o dat is lekker...dan ga je zeker ook wel een paar x per jaar?
    wij hadden het er over als het dichterbij was dat we het dan bv 6x per jaar wel een bezoekje zouden brengen...vroeger gingen we ook wel naar de sauna...maar nu voelen we ons in een gemengde sauna niet meer thuis..er word zo gekeken en dat is hier niet zo...

Alles goed gegaan met de babyfoon?

9. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Noura, een dag te laat, maar alsnog....

Gnessy, wat moeilijk dat je schoonvader heeft aangegeven dat het voor hem niet meer hoeft. Lijkt me echt heel moeilijk dat iemand te horen zeggen.

Ik miste ook al een aantal mensen idd.

Otje, ik heb de site ook bij favorieten gezet. Maar idd, er staat nog weinig op in de juiste maat. Zal af en toe eens een kijkje nemen.

Janette, waar komt dat kindje vandaan?
    In mijn omgeving hebben ook een aantal mensen een kindje geadopteerd. Uit China. En daar gold idd ook voor dat je er niet zelf naar toe mocht gaan. Het eerste jaar hebben zoveel verschillende mensen voor zo'n kindje gezorgd, dat het hechtingsproces wat moeizamer verloopt.
    Wel gaaf als zo'n kindje eindelijk in Nederland is. Daar gaat een hele tijd / procedure aan vooraf en daarvoor ook nog vaak jaren van proberen zwanger te worden. Gefeliciteerd voor die mensen!

Lola, ik heb nooit gedrumd. Maar als ik zo'n grote drumband hoor (met carnaval), vind ik dat wel ontzettend gaaf. Daar krijg ik dan ook een brok van in mijn keel.

Duikster, wat een ontzettend mooie duidelijke echo. Mooi om te zien.

Als antwoord op wat vragen.....
    Ik had mezelf voorgenomen de eerste week niet te testen om mezelf niet gek te maken. Maar ja, kon 't niet laten gistermorgen :oops: .......negatief. Arrrghhh.
    Maar vanmorgen was ie wel weer positief en de streep op de teststaaf was al een stuk donkerder. Zat de eerste keer dus net op het randje denk ik en tweede keer iets minder geconcentreerd?!
    Maar ik ben dus gewoon zwanger hoor :D
    Ben nu (pas) ongeveer 4 wkn.
    In tegenstelling tot Lola voel ik me ook al echt zwanger. Al een paar dgn voor de test eigenlijk, maar wuifde dit weg, omdat ik ervan uitging de vruchtbare periode te hebben gemist. 's Avonds misselijk, pijnlijke borsten en erg moe. Ik krijg steeds meer het gevoel dat het nu wel goed zit, maar blijf nog een beetje voozichtig natuurlijk.

Jikke is echt een druif :D......
    Ze heeft voor bedacht dat los lopen toch wel eng is en doet dit dus ook maar niet meer. Van de één naar de ander lopen. Soms met heel veel aanmoediging een paar stapjes (5 of 6), maar het echt werk wat ze zo leuk vond zit er niet meer in :rolleyes: .
    Ach ja, beetje Jikke eigen. Zo heeft ze het met alles gedaan. Maar zie haar dus nog niet zo snel hier los in de rondte lopen.

10. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Irma,

11. @Melliemel: Nee, we gaan definitief niet voor een dubbele wagen. De reden is de volgende: die krijg ik met geen mogelijkheid in mijn MINI. En wanneer Roy en ik samen met zijn auto ergens naar toe gaan, dan kunnen we ook twee wagens duwen... :D
    Ik schaf dus wel zo'n kiddyboard aan voor de kleine stukjes.
    Fijn dat je oefentoets goed verlopen is. Geeft toch een stuk vertrouwen voor het 'echte werk'!
    Lekker, zwemmen! Je hebt me op een idee gebracht... ;)

@Otje: Geen woorden, maar (snelle) daden dus wat jullie tuin betreft! Hoe gaat het nu worden?

@Janette: Lief hè als zo'n kleintje uit zichzelf naar je toekomt... :D

@Duckie: Als Demi al aan één handje loopt, is ze al een stuk zekerder over haar evenwicht :D . Nu duurt het vast niet lang meer of ze loopt helemaal los...

@Noralien: Je liet me al schrikken! Hoewel ik niemand kwaaltjes gun tijdens de zwangerschap, ben ik voor jou wel blij dat je er een paar hebt. Dat geeft jou het gevoel van bevestiging dat jij zo goed kunt gebruiken. Maarre... ze moeten niet te erg worden hoor... ;)

Gisteren naar Eindhoven geweest. Speciaal naar H&M (vanwege de mama-collectie) en de HEMA (vanwege de uitgebreide collectie zwangerschapslingerie), maar op beide plaatsen viel het bar tegen helaas. Wel een leuke voorjaarsjas voor Jasmijn gekocht... :D

'Dankzij' Melliemel ( ;) ) gaan we vandaag ook zwemmen. Ik denk dat we kiezen voor Loohorst van Centerparcs. Groter en 'tropischer' dan De Tongelreep en slechts een paar euro duurder. Daarnaast is dit bad langer open (tot 20.00 uur), wat wel handig is, omdat Jasmijn tot 13.30 uur slaapt. Tip voor Otje...?

12. Irma, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Maak er een leuke dag van!

13. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Noralien, ik vind het helemaal top voor je, en vor jou nu wel evenfijn dat je zwangerschapskwalen voelt, heb je tenminste het idee dat het echt zo is.
    Brand een kaarsje voor een goed verloop.
    Jikke neemt gewoon de tijd die ze nodig heeft om zekerder te worden met lopen.
    Dimphy loopt alleen nog maar aan twee handjes en begint nu rond te tafel te lopen.

Irma, gefeliciteerd met je verjaardag! maak er een gezellige dag van.

Lola, veel plezier vandaag met zwemmen.

14. Noralien, mag ik je dan al héél voorzichtig proficiat wensen...?

15. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    De tranen schoten even in mijn ogen. Dank je!

16. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Goedemorgen allemaal,

Gisteren een leuke dag gehad met de familie hier. Ze waren er allemaal rond 16 uur. Gezellig gekletst en rond 18.30 chinees gehaald en hier opgegeten.
    Met Koen ging het op zich ook wel goed. Alleen hij kan echt nergens vanaf blijven. Zodra er (hete) koffie op tafel staat wil hij er meteen bij. Nee zeggen heeft dan weinig nut. Best moeilijk. Hoe doen jullie dat? Of gaan jullie kindjes niet aan de tafel staan?
    Koen lag gisteren rond 20.00 uur in bed en rond 9.00 uur zijn ze allemaal weg gegaan dus hadden wij daarna nog een rustig avondje.

Irma: Gefeliciteerd met je verjaardag!

Slingding: Wat een kleintje zeg, die Zarelda! Mooie naam. Wel heel leuk natuurlijk om al zo snel een pas geboren baby te zien.

Duikster: Mooie duidelijke echo! Wat een leuke foto van Nick. Hij kijkt er erg wijs op!

Gnessy: Sterkte met je schoonvader! Hoe oud is hij?

Janette: Fijn dat het naar je zin hebt gehad bij Sanadome! Maarre... idd een behoorlijk end rijden. Is er niet ergens iets wat dichterbij is?

Eve: Kan me voorstellen dat je even behoefte hebt aan tijd voor jezelf na het ziek zijn van Fynn en jezelf. Geniet ervan!

Duckie: Ga je naar Overloon? Het waait hier nog goed...
    Fijn dat alles goed was met Saar. Hopelijk komt ze weer eens langs als het wat rustiger is.

Noralien: Jeetje, wat verwarrend die testen. Daar moet je je erg onzeker door gaan voelen. Wel fijn dat je duidelijk zwangerschapsklachten hebt. Hopelijk is dit een goed teken!

Lola: Wat onze tuin betreft. Ja we willen het echt heel graag af hebben voor het mooie weer echt aangebroken is zodat Koen en Sara straks ook lekker achter buiten kunnen spelen. Hoe het precies wordt weten we eerlijk gezegd nog niet maar vrijdag gaan we tegels kijken en hopelijk wat leuke ideetjes op doen.
    Bedankt voor de tip van Loohorst! Ik heb even gekeken net naar de prijzen en in vergelijking met de Tongelreep is Loohorst voor ons 4,20 euro duurder dus dat valt heel erg mee. Compenseert weer met de brandstof want Loohorst is veel dichterbij (25 min tegenover 45 min naar de tongelreep). We betalen bij Loohorst 2 x 9,95, voor Sara 4,95 en Koen gratis. Bij de Tongelreep betalen we 3 x 6 euro en voor Koen nog 2,65.

Even nog reageren op de link van die website van m'n vriendin. Er staat inderdaad nog niet zo veel op. Ze is echt net begonnen (sinds gisteren) en wil natuurlijk even kijken hoe het loopt in het begin. Als het beter loopt zal er snel ook meer op de site staan. Dus gewoon af en toe blijven kijken hoor! ;)

Groetjes Otje

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    irma gefeliciteerd met je verjaardag!

noralien dat zou schrikken geweest zijn gister, en wat fijn dat je vandaag zo`n goede test had. en kwaaltjes zijn altijd een goede bevestiging ;)

lola veel plezier met zwemmen vandaag

gnessy sterkte met je schoonvader, heel moeilijk als iemand dat zegt

haha noralien lopen is ook eng, hier wil saf aan 1 vinger wel lopen, en straks liet hij ineens los alsof die het laatste stuk zelf wou doen, maar je zag hem gewoon twijfelen. vind het wel prachtig om te zien

fijn te horen dat het toch goed gaat met saar, hoop dat ze zich snel weer meld

cynthia gefeliciteerd met de prijs, heb even gespiekt en mooie foto

goed zo demi!

die storm was gister behoorlijk heftig hier. ik werd er snachts wakker van en het stormde hagelde en onweerde, heel spookachtig, ik kon er niet meer van slapen.

gister goed verwend, eve bedankt voor je lieve kaartje
    heel veel bloemen gehad, cadeaubonnen, en van mijn ouders een broodrooster, dat wou ik graag, en een envelopje
    toen ik dat later losmaakte, schrok ik van de inhoud, en er zat een briefje bij dat mijn moeder me graag wat extra`s wou geven, en dat ze heel trots op me waren, en dat ze heel dankbaar was dat ik zo lief voor haar was geweest. ik schoot er helemaal van vol, en nog steeds wel eigenlijk.

18. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Lola: Ik heb net even zitten kijken op de website van Loohorst maar kan helaas maar weinig foto's vinden van het zwembad. Zit er ook ergens een apart baby/peuter gedeelte?

19. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Valt eigenlijk wel mee. Ik had me pas echt zorgen gemaakt als vandaag negatief was geweest. Nu weet ik dat het HCG-gehalte hoger is geworden en dat is een goed teken.
    En nu hou ik erover op hoor ;) .

Wat je over Koen schrijft is heel herkenbaar hoor. Jikke wil ook overal aan zitten. Soms luistert ze wel als ik nee zeg, maar vaker kijkt ze me aan en doet ze het (lekker) toch.

Jikke heeft nét ontdekt dat ze via de papierbak op de leuning van de bank kan klimmen en zo bij de katten komt die op de vensterbank zitten :rolleyes:

20. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Oooh Noura, wat lief van je moeder. Ik schiet er al bijna vol van, dus kan me indenken dat jij het niet droog kon houden.
    En het is idd erg leuk om te zien hoe die kleintjes de wereld ontdekken en langzaam dingen bijleren en daar vertrouwen in krijgen :D

Cynthia, had gister geen tijd mee rom te reageren en nu vergeet ik het helemaal :oops:
    Ik had die fotto al eerder gezien (op hyves?). Ik vind 'm ook echt ontzettend mooi, echt een prijs waard. Gefeliciteerd (ook een beetje voor Frank) en veel plezier met je prijs.

Deel Deze Pagina