December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Saskia: Naar welke wellness gaan jullie?

@Janette: Hier nog 1 met hoofdpijn en duizelig :( Op m'n werk gaat het nu wel okay. Zijn op dit moment geen tekenen dat er iets mis is. Maar ja, ik houd het toch altijd in m'n achterhoofd.

@Karin: Wat balen dat jullie weekendje in maart niet door kan gaan. Is er in jullie familie/vriendenkring niemand anders die in dat weekend wat kan klussen? Denk dat een weekendje weg je nml wel heel goed zou doen.

@Irma: Moet m'n belasting ook nog doen. Dank voor het herinneren. Veel sterkte met je vader. Hoop echt dat ze hem nog heel lang en zonder veel bijwerkingen op de been kunnen houden.

@Gnessy: Vind dat je het al goed doet hoor met Egbert. Zou hem idd stimuleren om met z'n vader te gaan praten. En laten merken dat je er voor hem bent. Meer kun je denk ik niet doen.

@Otje: Fynn was ook weer vroeg wakker. Om 5.45 :( Dat is de afgelopen 4 dagen (waarvan 1 bij m'n ouders ;) ) steeds zo. Hoop echt dat het tijdelijk is want ik word er niet fitter door.

2. @Noralien: We hadden elkaar vanmorgen al gesproken, maar ik wil je hier ook nog een extra dikke knuffel geven...

@Gnessy: Ik denk dat het advies dat je aan Egbert gaf het juiste is. Praten met zijn vader zal opluchten...
    Sterkte ermee!

@Eve: Pfft, 5.45 uur is inderdaad wel héél erg vroeg. Jij moet zelf onderhand om 21.00 uur naar bed om aan je benodigde uren slaap te komen...

@Otje: Maakte het theekopje toch meer indruk bij Koen dan de kaarsjes... :D

@Duikster: Dat is nou het grote nadeel van verbouwen:
    - het duurt altijd langer dan gepland
    - er gaat altijd meer mis dan verwacht
    - het kost meer dan ingeschat
    Maar wanneer het klaar is en Nick en jullie jongste aanwinst liggen in de nieuwe kamertje, dan ben je dat gelukkig weer allemaal vergeten. Wat dat betreft lijkt verbouwen ook wel op bevallen... ;)

@Janette: Ik heb al vaker iets via de webwinkel van H&M besteld, maar de jeans die ik wilde hebben stond niet (meer) op de site. Ik hoopte dus dat de winkel hem wel nog had. Mijn zus had dezelfde jeans een poosje geleden in de winkel gekocht en is er super tevreden over!
    Teun doet in slapen niet onder voor Jasmijn, lees ik... :D

3. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Dan jullie wel! Doet goed dat er mensen met me meeleven.

Robert belde net dat hij niets te doen heeft op zijn werk. Hij komt zo naar huis en dan gaan we ff lunchen in Egmond. Er even tussenuit en een frisse neus halen op het strand!

4. @Noralien: Wat fijn, dat zal je goed doen!

Het zwemmen was gisteren erg leuk! Jasmijn heeft super genoten en wilde het water telkens niet uit, maar papa en mama wilden ook af en toe eens wat drinken of zo. Jemig, wat kan zo'n dreumes van net een jaar oud gillen als ze haar zin niet krijgt... :(

Op verzoek van Otje wordt dit een beetje uitgebreid verslag met veel foto's. De rest bladert maar even door... ;)

Dit is een foto van Roy en Jasmijn in het golfslagbad:

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou noralien, weet niet wat ik zeggen moet. stilte zegt mischien wel meer dan woorden
    maar ik sluit me aan bij de rest om hiermee naar de huisarts te gaan
    veel sterkte!

irma, jou wil ik ook veel sterkte wensen!

gnessy, ik kan je alleen maar het advies te geven er te zijn voor hem. je kent hem zelf het beste, en voelt mischien wel aan wat hij prettig vind.
    sommigen mensen verwerken graag samen, anderen liever alleen. jullie ook veel sterkte!

kom later wel weer even reageren, ga nu even lunchen met de kids

6. Boven het ondiepe gedeelte van het golfslagbad hangen emmertjes die omkiepen als ze vol zijn...

7. Voor de hele kleintjes heeft Loohorst een babybad (Kikkerbadje). Het water is daar slechts 10 centimeter diep, zodat baby's er kunnen kruipen...

8. Deze foto is ook in het Kikkerbadje gemaakt...

9. In het bad met de stroomversnelling staat een 'paraplu' waar met grote kracht water uitkomt, net als een waterval...

10. Van zwemmen word je hongerig...

Het horacagedeelte is dus in het zwembad zelf...

11. Van de glijbaan in het peuterbadje...

12. In het ondiepe gedeelte van het peuterbadje is het water 15 centimeter diep. Waar de glijbaan uitkomt, is het water 27 centimeter diep...

13. Dat waren de foto's! Wij vonden het een leuk zwembad, zeker voor de kinderen! Loohorst heeft namelijk geen echt spectaculaire glijbanen, zoals de trechter van de Tongelreep of Duinrell. Wel een glijbaan van 70 meter, maar daar heb ik geen foto's van gemaakt. Ook het kleuterdoebad heb ik niet gefotografeerd.

Het was dus een geslaagde dag, alleen eindigde die voor mij wat minder. We hadden frietjes gegeten in het zwembad en niet lang erna werd ik wat misselijk. Thuis aangekomen voelde ik me inmiddels ziek genoeg om rechtstreeks mijn bed in te duiken en vannacht heb ik dus boven het toilet en de emmer gehangen. Ik denk niet dat de frietjes de boosdoener zijn, aangezien Jasmijn daar ook van heeft gegegeten. Maar voordat we gingen was ik ook al even niet lekker, maar dat zakte weer snel. Ik had thuis een paar mini-pizzatjes gegeten (mijn zwangerschapstic :oops: ), maar ik geloof dat ik daar nu van genezen ben... ;)

Ik heb me vanmorgen dus ziek gemeld en Roy heeft Jasmijn om 7.30 uur naar het kdv gebracht. Inmiddels gaat het wat beter, al zijn de kop thee en de drie crackers niet zo goed gevallen als ik hoopte. Ze liggen wat zwaar...

14. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Opes Eve en Lola ook al niet lekker
    ik heb me vanmorgen ziek gemeld...om nou met hoofdpijn en duizeligheid achter de computer te gaan zitten...leek me toch wat te veel....heb heerlijk geslapen tot 12 uur....ben er dus net uit...ja Teun is lekker bij opa en oma..het is hun oppasdag dus dat is zalig...

Morgen gaat Teun alweer voor de 2e x naar d ekapper...het groeid echt snel en we laten dus nu maar stekeltjes knippen... :)

Lola leuke foto's

Noralien sterkte....en neem een goed windjack mee naar egmond want het stormt hier onwijs...enne weet niet of je het leest maar je kan niet over Castricum naar Egmond...komt een rotonde in de weg dus afgesloten...je mag over het mooie Heiloo komen....bij de rotonde bij de Texaco 2 min. verder en je hebt ook een heerlijk bakkie hoor..... ;)

Irma sterkte met je vader

Gnessy ook heel veel sterkte je advies was denk heel goed en laten weten dat je er bent en ook evt al zijn vragen laten opschrijven..omdat zo'n gesprek toch wel emotioneel is vergeet je dan snel iets...

nou ga maar weer ff bank hangen

15. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi

duikster; he balen zeg dan het niet lukt zo, hoop voor je dat jullie toch npog een weekendje kunnen uitkienen

irma; leuk ff wat van je te horen, enne heeeeel veeel sterkte met je vader, we horen ook wel hoe het verder met jouw en de zwangerschap gaat he :)

noralien; :cry: :cry: ik vind dit zoooo erg om te horen bah zeg, ik hoop nu echt dat de artsen wel direct naar hetgeen kijken wat jij al allemaal hebt verzameld. en dat je toch nog weer snel zwanger mag raken en vooral blijven. sterkte met dit verdriet

ik moet gaan werken spreek jullie later weer en reageer dan verder

gr saskia

16. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Dat komt goed uit. Wilde naar egmond om uit te waaien.
    Nee, we gaan eigenlijk vooral er ff uit te zijn en te lunchen. Bij het Wapen, daar gaan we wel eens vaker eten.
    En goed dat je het zegt. Nemen we de toeristische route. Ben natuurlijk eigenlijk ook gewoon een limburgse toerist ;) .

Lola, ik herken het zwembad nog van vroeger.
    En dat "krijsen".....heel herkenbaar. Gister was hier echt het toppunt. Jikke lag dus echt languit op de grond met haar armen en benen te stampen omdat ze de slaapknuffel van mij niet mocht. Na 10 minuten had ze dan eindelijk door dat dat niet ging werken en kwam ze een beetje troost bij me zoeken.

17. @Janette: Nog eentje die niet lekker is... Beterschap! Hier gaat het inmiddels wel weer... :D

O ja, luie vis bleek vanmorgen toch dooie vis te zijn. Ze zwemt nu in het vissenhemeltje. Ik was dus niet de enige die zich vannacht niet lekker voelde... :(

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Lola gecondoleerd..... ;)

Nouralien....Bij westenwind kan je ook heel lekker eten...zit op de hoek voorheen de boei en dan voor al nu het Lido..tenminste als je een plek voor het raam kan krijgen..... enne tegen over het wapen op de andere hoek...zeg maar naast de boek winkel zit Kaatje...daar hadden Wijnand en ik onze eerste ontmoeting... :)
    zaterdag stond het water tegen het duin aan dus het zou mij benieuwen hoe het vandaag is.....

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wat een leuke fotos lola
    en jammer dat je erna zo misselijk werd.
    zielig visje

janette beterschap, en eve ook al niet lekker. allemaal beterschap

ben benieuwd hoe teun zijn haar gaat worden

heb net een lekker stokbroodje gebakken en saf en ik zijn die lekker aan het oppeuzelen. hij blijft maar dooreten

20. Niet meer actief

leuke foto's lola.. lijkt me leuk zwembad, maar helaas ver weg van hier....

lekker uitwaaien... trek wel dikke jas aan... waait nogal....

Deel Deze Pagina