hier een klein meisje die iets mankeed maar ben er nog niet uit wat het is. kan kiezen zijn of buikje. ze was om 8.30 uit bed en wilde duidelijk om 11.30 al weer. om 12.30 wakker met een mega poep broek die erg stonk. eten en drinken was ook niet je van het. Nu ligt ze weer op bed, ze slaapt niet maar ligt heel erg lekker en hier beneden wilde ze niks dus ze is bet af in haar bedje. Hoop dat het woensdag allemaal over is. lola, eve en janet: beterschap. noralien: waai maar lekker uit! en eet smakelijk (je zal het al wel op hebben). lola: hele gave foto's heb je zeg! nu baal ik gelijk weer zo hard dat zwemmen met kailynn zo leuk is voor mij en kailynn maar erna voor mijn handen niet.
Hoi Meiden heb net ff een sprongetje gemaakt naar de mam's van December 2007 omdat ik nieuwsgierig was of er ook iemand op 8-12 was geboren... daarop kreeg ik deze lijst.... hij was wel langer hoor maar heb hem ff ingekort ( juli enzo stond er ook op) 3 december 2007 Alieke - 1e kindje - 38w2d - 3140gr - 52cm - Loïs 4 december 2007 Frederike80- 1e kindje- 39 w?- 3160 gr- 49 cm- Rubin 5 december 2007 Miep en Miep - 1e kindje - ZH keizersnee - 36w5d - 2765 gr - Mika Jaap 2m2w 5520gram 57.5 cm Nollie - 1e kindje - 39w6d - 3505 gram - Indyra Joëlle Skye (Indy) 7 december 2007 Kreeftje1984 - 1e en 2e kindje - 36w4d - 2600 gram en 2635 gram - Kyara en Thirza 8 december 2007 Lola - 1e kindje - 39w5d - 3010 gram - 51 cm - Elise 9 december 2007 Lentefee - 4e kindje - 40w1d - Sylvano Vlindertje - 2de kindje - ZH - 3790gr - Megan Dewi Dandelion - 1e kindje - ZH - 39w2d - 3850 gr 49 cm - Lucas 10 december 2007 Nannaf - 1e kindje - ZH- 39w4d - ? - Jonathan Pieter 11 december 2007 Me2 - 1e kindje - ZH - 39w6d - 3310 gram - 50 cm - Jan Paul Lizzie84 - 1e kindje - bevallen op 11-12-2007 - meisje 12 december 2007 Augustus - 1e kindje - 39w5d - 3420 gr - Rosalie Olga - 39w1d - 2800gram - 50 cm - Senna 4w 3370 gr/ 7w 3950 gr/ 9w 4375 gr 54,5 cm Nelly - 1e kindje - 38w2d - 3520 gram - 50 cm - Annabel 14 december 2007 Kelly - 1e kindje - 40w4d - 3480 gram - 49 cm - Bjorn Arka - 1e kindje - 40w1d - 3790 gram - 50 cm - Elisabeth Essebes - 1 kindje - 41w1d - 4490 gram - 54 cm Liv Nova Noelle Bowie - 1e kindje - 41w4d - 3945 gram - 55 cm - Sem Britteke - 1e kindje - 38w1d - 3190 gram - Sam 16 december 2007 Sam28 - 1e kindje - 41w - 3670 gram - Lynn Mamabeer - 2e kindje - 38w2d -3520 gram - Ryan Peetje22 - 1e kindje - 41w5d - 3970 gram - 51 cm - Zoë Brrr - 1e kindje - 3090 gram - 48 cm - Jorn 1d 4160 gr - 54cm /5w 5660 gr - 60cm 17 december 2007 Gerda - 1e kindje - 41w3d - 4160 gram - 54 cm - Nick Anthony 5w 5660 gr - 60cm / 9 w 6790 gr- 65 cm Boontje - 1e kindje - 42w1d - 3570 gram - 53 cm - Jasmijn Dianne - 1e kindje - 38w6d - 3340 gram - 52 cm - Bas 18 december 2007 Misskeita - 1e kindje - 40w2d - 3600 gram - 53cm - Hannah 19 december 2007 Happygirl - 1e kindje - 40w1d -3600 gram - 52 cm - Dylan 20 december 2007 Bipat - 1e kindje - 40w1d - 3185 gram - ? - Evan 1w 3300 gr/ 3w 3990 gr/ 8w 4905 gr 21 december 2007 Salapio - 39w5d - 3060 gram - 48 cm - Mirre 4d 2740gr/ 6w 3900gr, 52 cm/ 8w 4170gr / 10w 4450gr Maartje - 1e kindje - 40w2d - 2950 gram - 47 cm - Charlotte 22 december 2007 Amber - 3e kindje - 41w - 3100 - 47cm - Jesse Hugo Marijn 4dgn 2900 gr - 4wkn 3800 gr en 52 cm - 9 wkn 5300 gr 57cm Momhairy - 1e kindje - 40w5d - 3560 gram - 51 cm - Mika Djaminah - 1e kindje - 39w5d- 3200 gram - 50 cm - Seven Phyllis 24 december 2007 Linny - 2e kindje - 41w3d - ? - ? - Semm 25 december 2007 Aisca - 1e kindje - 41w3d - 3540 gram - 50 cm - Sara Jane Pareltje2212 - 1e kindje - 40w3d- 3390 gram - 51cm - Eliora 26 december 2007 Sanneke - 1e kindje - 40w6d - 3520 gram - 51cm - Niels 4d 3270 gram/ 5w 4440 gram/ 8w 5040 gram 28 december 2007 dreams - 1e kindje- 40w2d- 3860 gram- 53cm- Dexter Djentino ikkie - 1e kindje - 42wk1d - 4340 gram - Emma 29 december 2007 Lisette - 1e kindje - 40 wk2dg - 3995 gram - 52 cm - Bram Dirk 31 december 2007 french - 1e kindje - 40w3d - 3460 gram - 49cm - Angelina 4w 4160 gram,52 cm/6w 4490 gram Jeslin - 2e kindje - 41w1d - 4250 gram - Lincy dus wei het leuk vind zoek de datum maar op
hi hi, gnessy; ik denk dat je hiermee het meeste hebt gezegd denk dat je niet heeel veel meer kunt doen. otje; gezellig zo'n weekendje, enne vwb lijnen, uhm tja zo af en toe moet zo'n weekendje kunnen toch als je het daarna maar weer netjes oppakt eve; nog geen idee, als je suggesties hebt ze zijn welkom hoor, enne balen van je hoofdpijn en duizeligheid zeg, sterkte hiermee noralien; lekker hoor er ff uit geniet ervan lola; wat een super leuke foto's zeg, je staat er mooi op op die 2e met jasmijn. leuk om zo roy met jasmijn te zien. he vervelend zo'n einde janette;ook jij beetje ziekjes bah, beterschap lola; ahhhh nu heb je er nog 1? noura; mmm lekker stokbroodje, en dan met?.... vind kruidenkaas of gebakken kipfilet of.. mmm krijg helemaal trek nu slingding; he bah kaillynn ook zo ziekjes of iig iets niet lekker?! hoop voor je dat het over is voor woensdag.... denk dat ik even vergeten ben wat er dan is? ga zo sporten, en dan vanaaf film kijken gr saskia
@Janette: Ik zie dat ik op 8 december een dochtertje met de naam Elise heb gekregen... @Melliemel: We hadden er drie, dus nu nog twee...
voor de a.s. moeders onder ons ik zag in de folder van leen bakker dat ze daar een soort domoseat hebben staan in de aanbieding.
Kom nog heel even klagen . Voel me echt niet fijn. Vloei echt behoorlijk en heb zo nu en dan flinke krampen. Maar ben ook nog niet van mijn avondmisselijkheid af merk ik. Beetje zinloos, die zwangerschapskwaaltjes nu. En dan vrees ik dat het ergste nog moet komen. Want heb nog geen stolsels verloren, alleen veel helderrood bloed. Die stolsels zullen tóch nog moeten komen, alleen neemt het bloeden soms al een beetje af
Hallo allemaal, Vanmiddag weer rijles gehad van 15.00 tot 17.00 uur. Het gaat echt lekker nu moet ik zeggen. Ik heb nu volgende week maandag en zaterdag nog les en dan is het bijna 17 maart, mijn examen. Spannend hoor. Hopelijk kan ik rustig blijven door de zenuwen heen en gaat het gewoon net zo goed als bij het lessen. Koen was straks zooo zielig. Hij is vanmiddag naar het kdv geweest. Steef haalde hem op en daarna gingen we eten. Na het eten zat hij heerlijk te spelen en was opperbest gehumeurd. Ik was met hem aan het spelen en hij was nogal druk en ging heel snel kruipen maar botste toen met zijn snoetje op de grond. Gevolg: Tand door de lip Nou, toen was het heel hard huilen en het bloedde ook flink. Ziet er natuurlijk ook meteen veel uit door het speeksel wat mee kwam. Daarna maar in bed gelegd en nu ligt hij gelukkig te slapen. Och had echt te doen met hem zeg... Janette, Eve, Lola en Kailynn: Eve: Oei oei, Fynn ook weer vroeg wakker? Bij Koen wisselt het ook zooo erg. Noralien: Wat fijn dat Robert vanmiddag even de tijd had zodat jullie samen even eruit konden gaan. Heb je het wel (naar omstandigheden) leuk gehad? Kan me voorstellen dat een beetje afleiding nu wel prettig is. Enne... je klaagt niet hoor. Je kan bij ons altijd terecht. Ik heb echt met je te doen. Hoe gaat Robert er mee om? Lola: Wat een leuke foto's zeg van jullie in Loohorst! Ik denk dat wij er ook maar eens heen moeten gaan. Janette: Nadat ik met Koen 1 x bij de kapper ben geweest was het de 2e keer ook al weer snel nodig! Groetjes Otje
@Slingding en Janette: Het probleem is alleen dat ik van mijn moeder een wippertje heb gekregen toen ik zwanger was van Jasmijn, dus ik vind het ook een beetje ondankbaar om nu zo'n zitzak aan te schaffen... @Otje: Jij 'moet' zeker naar Loohorst, ik heb er genoeg reclame voor gemaakt... Jasmijn geeft Koen een dikke kus op zijn wang, ze vindt 'm zo zielig met die tand door de lip... @Noralien: Ik vind het ook absoluut geen klagen hoor wat jij doet! Zeker gezien het feit dat wij als enigen op de hoogte zijn van jouw miskraam, is het logisch dat je bij ons steun zoekt en je hart wilt luchten. Daar zijn we voor! @Slingding: Hoe is het nu met Kailynn? Zelf voel ik me gelukkig weer een heel stuk beter, mijn eten zakt steeds sneller... Ik ga ervan uit dat het éénmalig was en geen verlate zwangerschapskwaal.
@Lola: Wat een supergezellige foto's! Ik krijg echt zin om mee te gaan Vind ook dat je aan Jasmijn kunt zien dat ze gewend is aan een zwembad. Ze vindt alles leuk. In het zwembad waar ik ben geweest is ook zo'n waterparaplu. Nou, Fynn vond dat echt helemaal niks Die zwemband ziet er ook erg comfortabel uit. Echt heel handig dat je daar zelf aan kunt hangen. Waar heb je die gekocht? De foto van jou met Jasmijn is erg mooi. En de natte haartjes met badjasje is echt om op te vreten. Kortom: ik heb dus niet doorgebladerd Enne....over niet al te lange tijd krijg je er nog een 1-jarige bij...het gillen is voor jullie dus voorlopig nog niet voorbij Jammer van het misselijke einde Zeker omdat ik weet wat een hekel je hebt aan overgeven. Maar gelukkig is het weer achter de rug. Och, arm visje... Weet iemand een dergelijk zwembad in Zuid-Holland? O ja, ik vind zo'n zitzak er wel leuk uitzien maar lijkt me eerlijk gezegd niet handig. Vind een wipper efficienter en is denk ik voor een kleintje ook leuker. Maar ja, das persoonlijk uiteraard. @Janette: Fynn is nog nooit bij de kapper geweest. Hij krijgt nu wel een beetje een matje in z'n nek. Lekker Haags @Cynthia: Hoe gaat het nu met Kailynn? @Saskia: Heb geen ervaring met een wellness. Dus ook ik ben op zoek naar tips @Noralien: Noem het alsjeblieft geen klagen. Want zo zie ik het echt niet. Het helpt nou eenmaal om hier je gevoelens van je af te schrijven. Dus spui maar lekker! Ik denk aan jullie! Wel heel lief van Robert dat hij vrij had genomen. Zo onverwacht even weg kan een mens goed doen. @Otje: Ach, arm Koentje. Gelukkig slaapt hij nu lekker. Hoop dat hij morgen weer wat later wakker is (en Fynn ook ). Dank voor jullie beterschapswensen. Maar ik ben niet echt ziek hoor. Is gewoon de hoofdpijn die ik iedere maand heb tijdens de stopweek van de pil. Heb nu nog 3 strippen en daarna ga ik naar de ha om es naar een andere pil oid te kijken.
Dank jullie wel. Vind het echt ontzettend fijn hier vriendinnen te hebben waar ik dit mee kan delen. Al jullie lieve woorden en knuffels doen me echt goed. Daarom voor jullie allemaal een dikke knuffel terug.
@Eve wil wel ff googlen op de omgeving bij jou wie weet kunnen we er 1-4 heenrijden? er kunnen 2 zitjes bij mij achterin en dan past er ook nog een extra buggy bij..... ojee word het een haags gabbertje? Nouralien klagen is het niet je wil alleen je ei kwijt en afgezien van Roberd kan je er met niemand over praten.... dus kom maar lekker hoe was Egmond?
kailynn heeft nog 1 hele vieze luier gehad, maar ik denk dat het van kiezen die door komen is, ze kwijlt iets meer en zit steeds met haar eten te spelen en met de vingers in de mond. Ze ligt nu lekker te slapen. Kan morgen pas zeggen hoe het verder gaat... noralien dikke knuffel terug.
We zijn uiteindelijk niet naar Egmond gegaan. Het waaide idd wel errug hard en Robert had inmiddels andere ideeën. Samen ff naar de fotospeciaalzaak om mijn verjaarscadeau uit te zoeken, een statief en "proffessionele" fotoprinter. Helaas....fotozaak dicht. Toen zijn we maar doorgereden naar een meubelzaak waar we een boekenkast wilden bestellen. Die wordt morgen bezorgd. Daar in de buurt geluncht. Zijn er iig ff tusenuit geweest. Otje, Robert vindt het ook heel erg, maar beleeft het tóch anders. Hij had gisteren de tranen in zijn ogen staan toen ik begon te vloeien, maar heeft zich er nu bij neergelegd. Voor hem is het natuurlijk ook anders, hij voelt niet wat ik voel. Hij is wél heel lief voor me (altijd wel, maar nu nét dat beetje extra ). Cynthia, hoop dat het morgen beter gaat met Kailynn. Eve, heb je het zwemvirus te pakken? . En over zo'n zitzak, de kleintjes schijnen er echt heel lekker in te liggen. Lola, fijn dat je je weer beter voelt! En eigenlijk heb je natuurlijk wel geluk, dat je geen zwangerschapskwaaltjes hebt Ik ben nog steeds misselijk en heb flinke steken in mijn borsten Otje, ooohh spannend, de laatste lessen voor je examen. Hou dat goede gevoel vast! En een tand door de lip ziet er echt heel vervelend uit idd. Is zijn lip erg dik geworden?
@Eve: Die zwemband was ooit verkrijgbaar bij de HEMA, ik kreeg 'm van een vriendin. Als zij ooit nog een tweede krijgt (ze zijn bezig met IVF), dan moet-ie helaas terug. Maar je hebt hem ook van Nijntje, verkrijgbaar bij Prénatal. Maar die band is écht een aanrader hoor! Ligt er bij jullie in de buurt geen Center Parcs? Die parken hebben namelijk allemaal zo'n mooi aangekleed en uitgebreid zwembad... @Noralien: Jammer van je verjaardagskado. Maar wat in het vat zit, verzuurt gelukkig niet... Je hebt vanmiddag in elk geval je zinnen even kunnen verzetten, dat is ook belangrijk!
Noralien, Wat een ontzettend rot nieuws! Je krijgt het wel voor je kiezen zo. Ik wens jou en Robert heel veel sterkte en lucht hier maar lekker je hart, daar zijn we (ook) voor.