@Noura: Wat lief dat je moeder je zo verwend heeft en dat ze een lief briefje voor je had geschreven. @Lola: Geweldig leuk die foto's, die ga ik echt niet zo maar doorbladeren hoor . Je kunt, zoals Eve ook al zegt, heel goed zien dat Jasmijn heel watervrij is. Loohorst is hier hier ook niet zo gek ver vandaan , ik ben er wel eens geweest. Mooi zwembad. Balen dat je ziek werd alleen, en dat je daardoor ook nog eens het nieuws op je werk niet kon vertellen vandaag. @duikster: Heel herkenbaar. Ons weekend bestaat ook vaak uit allerlei klussen en daarbij werkt jeroen ook nog eens vaak op zaterdag. Het is gewoon zo lekker om ook eens een keer een weekend niks te hebben. @Irma: Hoe was het vandaag met je vader in het ziekenhuis. Ik wens je veel sterkte. @janette: Beterschap! @Cynthia: Beterschap voor Kailynn. @Otje: Och gossie, Koen een tand door z'n lip. Volgens mij ziet dat er gelijk heel dramatisch uit. En over 2 weken al rij-examen lees ik , spannend hoor. Wij zijn gister niet naar de dierentuin geweest, omdat het zo hard waaide en ook zo nu en dan regende. In plaats daar van zijn we bij Hullie Speelboerderij geweest (www.hullie.nl). Vrienden van ons zijn meegeweest met hun dochtertje van twee. Het was erg gezellig. Ik vond het een echte aanrader. Ze hebben een aparte hoek voor kindjes tot 3 jaar en ook nog een aparte ruimte met alleen maar grote duplo/legoblokken waar kinderen naar hartelust kunnen bouwen en bij mooi weer kun je ook buiten spelen. Misschien iets voor een forummeeting? Misschien net iets minder centraal dan Utrecht, maar dan hoeven de limburgse dames onder ons ook eens wat minder ver te rijden en ook vanuit gelderland en west-brabant is het prima te doen. Demi slaapt vannacht bij mijn ouders. Op dinsdag pas mijn moeder altijd op en ze vond het leuk als Demi ook eens een nachtje kwam logeren. Dus morgenvroeg heb ik het makkelijk. Denk dat ik lekker vroeg ga werken, dan kan ik wat extra uren sparen. Ben vanavond ook gelijk even bij mijn ouders in de infraroodcabine geweest, dat is altijd zo zalig.
Ach Noortje, wat erg zeg . Ik had zo gehoopt dat het goed zou gaan, had het jullie zo gegund. Veel sterkte en lucht hier je hart maar zovaak je wilt. Wij zijn er voor je.
O, nou vergeet ik nog iets. Demi heeft al een week of twee hele dunne ontlasting / diarree. Het komt niet de hele dag door ofzo, maar het is wel heel dun en we moeten haar dan ook vaak helemaal verschonen. Ik dacht in eerste instantie nog dat het van de tandjes kwam, maar ik vind dat het nu wel heel lang duurt. Wat denken jullie? Sinds we bij het cb zijn geweest krijgt ze wel een flesje opvolgmelk voor het slapen gaan. We gebruiken het merk Similac. Vraag me nu dus af of het niet van die melk komt, want daarna is het zo ongeveer begonnen, dus ik denk dat we dat maar eens even moeten uitproberen.
Duckie, kijk eens op deze link http://www.similac.nl/nl/waarom_similac/ Daar wordt beschreven dat similac oliën bevat die harde ontlasting tegen gaan. De ontlasting bij gebruik van similac is vergelijkbaar met die bij borstvoeding. Dus misschien ligt 't idd wel aan de flesvoeding?!
Slingding en Duckie, hier helemaal hetzelfde... Dimphy al 4 dagen wel 7 tot 9 x ontlasting op een dag, slijmerig, stinkt enorm, en eten en drinken gaat ook niet zoals anders.... Veel schone kleren nodig dus wasmachine maakt overuren. Noralien, ik vind het echt heel vervelend voor je, had je nu eindelijk een goede zwangerschap gewenst. Moeilijk voor je, maar probeer te blijven geloven dat als er in de toekomst een kindje komt, die juist bij jullie moet zijn. Wens jullie veel sterkte toe. En een dikke knuffel.
Fynn was vanmorgen weer netjes om 7.15 wakker. Hij is het gelukkig dus niet verleerd @Duckie: Hullie ziet er leuk uit! Maar vanuit Zuid- en Noord-Holland is het wel een eind rijden Hoop dat de dunne ontlasting door de Similac komt want dan is andere voeding wellicht de oplossing. @Lianne: Dimphy ook al aan het rommelen Kent iemand Tropicana in Rotterdam?
Goede morgen, kailynn heeft redelijk geod geslapen, ze had gisteren avond wat verhoging. maar tot nu toe geen volle luier meer gehad. dus ik denk echt dat het tandjes/kiezen zijn aangezien er 2 op door breken staan.
Goeiemorgen allemaal, Koen heeft gelukkig vannacht goed geslapen en zijn lip was vanochtend lang niet meer zo dik als gisteren. Hij heeft geslapen tot 7.30 uur! Noralien: Jammer dat de fotozaak dicht was. Kan me wel voorstellen dat Robert er toch anders mee om gaat ook al vind hij het net zo erg natuurlijk. Maar tis jou lichaam waar het in gebeurd en dat moet toch anders voelen. Duckie: Klinkt leuk, die speelboerderij. Enne... wat is een infra-rood-cabine? Of ben ik nu heel dom? Eve: Fynn en Koen allebei weer wat langer geslapen. Mooi! Enne... "Hullie" is vanuit Zuid/Noord-Holland ongeveer 1 1/2 uur rijden (ongeveer net zo ver als van Limburg naar Utrecht) Lola: Mag je bij Center Parcs ook zelf iets meenemen qua eten en drinken? Bij de Tongelreep mag dit namelijk wel. Vaak wel erg handig en een stuk minder duur en parkeren is gratis bij Tongelreep. Weet niet hoe het bij Loohorst is? Groetjes Otje
Otje een infrarood cabine is een soort suana maar dan rode lampen zeg maar...de warmte die de lampen afgeven dringen lekker diep in je huid door....en dom ben je niet hoor als je er niet mee te maken hebt dan weet je soms iets niet Ga zo weer 2 solicitaties de deur uit zenden...1 in een slagerij en 1 in een luxe viswinkel...het zou mij weer benieuwen.... Teun is echt een slaapkopje aan het worden...was om 7 uur wakker toen lekker douchen met papa en zijn fles en wild eom kwart voor 9 al weer naar bed....en ligt dus nu nog te slapen....wie weet draaid hij alles wel om smorgens slapen en smiddags wakker.....maar vandaag vind ik het niet erg dan is hij vanmiddag bij de kapper lekker vrolijk.... eve is Duinrel niet iets?
goeeie moren ff over HULLIE: ik rij er een stuk langer over dan bij utrecht (en ik rij daar al 5 kwartier over) in de buurt. hier wat gegevens namelijk en dat is ook nog alleen als er geen file's staan e.d. Vertrekadres : Espel Bestemming : Uden Afstand : 154.9 km Reisduur : 01:58 Dus denk niet dat ik het dan doe.... Is voor jordy en ruth ook niet leuk om zolang in de auto te zitten... Maar goed dat zien we tegen die tijd wel.... Want vanuit mij kant gezien moet ik helemaal naar brabant toe.... En ik weet welke verkeersproblemen er zijn bij de stikse brug en net voor Utrecht..... Hier gaat t voor de rest wel oke. Ruth is vanmorgen voor het eerst buiten de box aan het spelen en dat gaat er goed af.... Ze luisterd goed.. Valt me heel erg mee.. Jordy is zonder luier naar school toe. Ben heel benieuwd hoe dat gaat... noralien: Je klaagt niet, uit je lekker hier.... Wanneer ga je naar de huisarts? Heb debbie inmiddels weer gesproken. Het gaat goed met haar en met Thijmen.. Het bevalt haar al goed in het nieuwe huisje en zodra ze alles op orde heeft komt ze weer hier! Misschien echt een sprongetjes tijd omdat er zoveel kinderen aan het rommelen zijn.. Ruth gelukkig niet, maar klop dat meteen ff af... voor je het weet.... ik ga ff speelgoed ruimen en me knutsel spul alvast op tafel leggen {voor vanmiddag als kids op bed liggen} en dan naar de psz toe, juf van jordy werkt er vandaag 12,5 jr en hebben ze klein feestje, wij als ouders zijne mogen koffie komen drinken met stukkie gebak erbij.... Spreek jullie vanmiddag weer. doe rustig aan...... dikke knuffel voor diegene die het nodig hebben en beterschap voor alle zieken...
Ik sluit me ff aan bij Gnessy ivm Hullie...heb het net ff op de routeplanner gedaan..... 154 km en dan staat er wel 1 uur en 37 min...maar maak daar maar min. 2 uur van want bij Utrecht en Eindhoven ligt alles op zijn kop....er staan zelfs op zaterdag files..... Toen Wijnand en ik vorig jaar op vrijdag naar Nijmegen gingen deden we er al 4 uur over ipv 2 uur die de routeplanner zei Gnessy ben ook nss hoe Jordy het houd zonder luier....grote jongen gaat het zo worden... veel plezier met knutselen...wat knutesel je dan zoal als je zelf knutsel? ik zoek namelijk ook een leuke hobby.....oke lezen/tuinieren heb ik wel en hier komen maar wil toch wat meer....
Ik rij zeer regelmatig naar limburg (Sittard) en doe daar meestal, buiten de spitstijden, 2 uur en 15 min over. Als je na de spits rijdt, kun je bij Utrecht en Eindhoven meestal gewoon doorrijden. Lastig om een lokatie te vinden die voor iedereen even ver is denk ik. Ik rij ongeveer anderhalf uur naar Uden volgens de routeplanner. Maar kan me voorstellen dat sommigen het wat te ver vinden. Meeting bij Saar? Ik kan geen peil meer trekken op het slaapritme van Jikke overdag. De ene dag slaapt ze uren, de andere dag niet. Speelt Ruth nooit buiten de box dan? Of bedoel je nu ze niet lekker was? Gelukkig dat de lip van Koen niet meer zo dik is.
otje nee je hebt niets verkeerd gezegd alleen een leuk nieuw voorstel gedaan...alleen een beetje de reistijd verkeerd ingeschat..maar dat kan gebeuren hoor.....dus trek het je niet aan....... je kan toch nooit helemaal in het midden van het land uitkomen......
Dag dames! Ik voel me gelukkig weer helemaal de oude ! Het was dus toch iets eenmaligs... @Duckie: Ik verwacht ook dat de diarree van Demi over gaat wanneer je overschakelt op andere melk... @Lianne: Ach... is Dimphy ziek of heeft ze (ook) last van doorkomende kiezen? @Eve: Ik heb wel van Tropicana gehoord, maar ben er nog nooit geweest. Het klinkt wel gezellig, moet ik zeggen... @Slingding: Fijn dat Kailynn ook weer de oude is... @Otje: Wij hadden eten en drinken voor Jasmijn bij ons en een hoop andere mensen hadden ook eten en drinken voor hun kids meegenomen. Daar heeft niemand moeilijk over gedaan. Overal staan namelijk tafeltjes en stoelen, dus je hoeft niet in het horecagedeelte te gaan zitten. Officieel moet je 2,50 betalen voor het parkeren, maar de slagboom stond gewoon open en ik heb ook nergens ontdekt waar je een parkeerkaartje kon/moest kopen... Nog niets gehoord van je 5 sollicitaties? @Janette: Succes met je 2 nieuwe sollicitaties! Ik vond het voorstel van Duckie ook niet gek hoor. Otje en ik doen er een uur en 3 kwartier over om naar Utrecht te rijden (dat is dan zonder oponthoud, want Otje en ik moeten óók langs Eindhoven... ) en voor Nynke komt daar nog eens een half uur bij, omdat zij uit het zuiden van Limburg komt. Ik zou het wel luxe vinden om voor een meeting eens wat minder lang te hoeven reizen...
Ik weet niet of het een idee is maar misschien moeten we gewoon eens wisselen qua plaatsen met een meeting. Want iedereen wil het liefst zo dicht bij huis natuurlijk omdat we allemaal kleine kinderen hebben. Dus de ene keer regio Brabant en de andere keer wat "hoger" in het land? Tis maar een voorstel?
goed idee! Eerst volgende keer in Amsterdam Nee, vind het wel een goed idee hoor. Uden is voor jullie nog steeds een uur rijden. De gemiddelde reistijd voor de anderen nu denk ik?!
ik maak op het moment weer veel 3d kaarten... En probeer ze nu helemaal zelf te maken vanaf het begin. Dus zelf plaatje zoeken en dan het verder uitwerken..... jordy is hele ochtend droog gebleven!
@Otje: Fijn dat Koen ook weer wat langer is blijven liggen @Janette: In Duinrell is geen apart gedeelte voor kleine kinderen. Ik kan het tenminste niet ontdekken op hun site. @Gnessy: Wat super dat Jordy het droog heeft gehouden! Enne, misschien 2 aparte meetings voor beneden en boven de rivieren.... Maar wat betreft de komende 2 hebben jullie pech...want degene die het organiseert mag de locatie kiezen