ja ruth wil het laatste slokje koffie van egbert hebbe en die drinkt nogal wat koffie..... Ik daar in tegen niet... Maar ze vindt het wel lekker. Ze krijgt dus echt t laatste slokje van egbert, meer ook niet....
cynthia je mail als t goed is op je live..... ik ga nog ff muziek met me kleine / grote vent luisteren..... die mag ff muziek uitkiezen opde pc..... tot straks
Goed idee! Ook al ben ik in het najaar óf hoogzwanger óf pas bevallen, als het enigszins kan wil er gewoon bij zijn. Dan is het voor mij natuurlijk wel extra fijn om niet twee uur in de auto te hoeven zitten. Maar we kunnen in oktober ook een nieuw soort meeting introduceren: de 'kraammeeting'. Komen jullie gezellig naar Roermond op kraamvisite. Roy komt jullie wel van de trein halen...
@Gnessy: Oh, okay. Ik schrok al. Zelf lust ik geen koffie dus Fynn weet niet eens wat het is En wat leuk dat je zo creatief bent met kaarten maken! @Lola: Goed plan
dat lijkt mij een strak plan! (je huis is toch groot zat voor ons allen haha gnessy: ik heb de spullen enzo allemaal maar ja tijd he... maar ik gebruik de plaatjes vaak ook enkel om iets op te sieren of zo.
Lola ff snel voor dat ik het eten ga opwarmen.... maar kreeg net de nieuwe cataloges binnen van H&M mss dat er nu ook een nieuwe voorraad op de site staat? zoek je de lange spijkerbroek met grote blauwe band erop? die zit / zat heerlijk....ik heb er ook 2 gehad en heb ze de heletijd gedragen....
@Lola: Oeps, toch iets minder goed plan. Reistijd met de trein: 2 uur en 12 minuten Vrees dus dat ik zal blijven logeren...
Eve, als de mamameeting niet in de buurt van het station is, wil ik je daar ook wel van het station halen hoor. Dan zet ik de autostoel uit de auto van Robert achterin en kunnen jullie zo instappen. Voor die kraammeeting houd ik me aanbevolen Slingding, volgens mij had Noura al eens de link van die wagen geplaatst?! Anders ben ik hem zelf al eens tegen gekomen. Er zijn we meer wagens waar een maxicosi en zitje op past. Bijvoorbeeld de mutsy duowagen. Ik heb morgenochtend een afspraak bij de ha voor een verwijzing voor de gyn. Ik heb net besloten dat ik dan ook een echo ga vragen, want ik snap er echt helemaal niets meer van . Een samenvatting tot nu toe...... Zondag begonnen met vloeien, 1e keer bij afvegen, daarna alleen in de schede bloed. Niets op het verbandje. Maandag flink gevloeid, maar zonder stolsels. In de loop van de dag werd het vloeien iets minder heftig. Vanmorgen voor het eerst wat stolsels verloren, maar niet echt veel. Daarna is het vloeien afgenomen. Ik heb toenstraks een tampon ingedaan en na een paar uur zat er maar aan de helft wat bloed . Heb dus wel flink wat bloed verloren, maar echt maar heel weinig stolsels. En eigenlijk heb ik dus maar 1 dag heel heftig gevloeid. Dat is echt wel véél korter dan bij mijn vorige miskramen. Ik ben er nu bang voor dat de miskraam niet volledig is en dat er een deel achtergebleven is of zo. Pffff, maakt me weer onzeker. Hoop dat ik een echo kan krijgen. Ben trouwens ook weer flink misselijk aan't worden. Had verwacht dat dat nu ook wel over zou zijn.
miss wel een innestelingsbloeding geweest? Hoop dat je zo snel mogelijk terecht kan en dat je er snel wijzer uit word..... cynthia knutsel ze.....
oh en kraammeeting? Lijkt me leuk.... zal ff kijken hoe lang ik er over doe... Vertrekadres : Espel Bestemming : Roermond Afstand : 224.7 km Reisduur : 02:26 euhhh ff op kraamvisite komen? Moet er dan maar complete dag uit van maken.. Anders is het niet te doen.... En op tijd gaan rijden...... lol..... Want dit is zonder files....
hansweert naar roermond is voor mij ook ruim 2 uur, maar ik ga zo wie zo een keer naar linburg! en anders ga ik in oktober een midweek naar weert.
Voorstel: kunnen we niet gewoon een lang weekend ergens pakken in een huisje? dan scheelt het ook weer met op en neer rijden.....
Oeps, ik geloof dat ik maar gastgezinnen voor jullie moet gaan zoeken... Maar even serieus: Ik weet dat Roermond voor een aantal van jullie een roteind weg is, maar ik zou het werkelijk te gék vinden om jullie bij mij te ontvangen wanneer ons ukje is geboren. Maar voor wie het te ver vindt: even goede (forum)vriendinnen hoor... Ik ga morgen naar Bianca en daar verheug ik me nu al onwijs op! @Janette: Ik zal vanavond de site van H&M even checken...
Gnessy, leuke die kaarten, ik hou me aanbevolen voor de knutsels van nijntje..... Noralien, fijn dat je naar de gyn mag, even duidelijkheid krijgen. Dimphy speelt altijd met onze koffiebekers, en slurpt de druppeltje op. Vandaag wilde ze ineens een lepeltje gevuld krijgen, en lekker dat ze het vondt... Maar ja, die lust echt bijna alles. Gelukkig vanmiddag minder pijn aan haar beentjes.
ik wil wel komen hoor lola, maar zoals ik al zei, dan maak ik er een hele dag uit van en ben ik er op tijd.... lol..... Want op kraamvisite komen is het leukste wat er is..... zo'n klein ukje bewonderen.....
ff wat muziek voor eg branden en dan nog ff lekker tv kijken..... tot morgen iedereen in elk geval.... truste.....