Slingding daar staat alleen de 3/4 broek in en niet de lange...had al gespiekt... ik ga nog ff een bak thee doen en dan me bedje opzoeken hoop dat ik beter slaap wil morgen eigenlijk wel weer werken maar zoals ik me nu voel..... maar ik heb dit jaar al zoveel werkdgn gemist dat het niet leuk meer is en ik dus wel een beetje bang word...... nou trusten allemaal....
hi hi, zo hee dat doe je snel lola noralien; he dit klinkt heeel vervelend zeg, sterkte otje; een tip, die je kunt gebruiken, doe net alsof je je rijbewijs al hebt, mss heb ik dit eerder aangegeven maar dat komt omdat dit echt werkt, of hetgeen je in de les doet gewoon doen. dan gaat het helemaal goed komen, ahhh die koen, tand door zijn lip, hoest nu? lola; goed te horen dat het met jouw beter gaat, enne verder nog andere kwaaltjes of dingen die anders zijn dan met jasmijn? eve; lijkt me zo vervelend, alleen als ik er al aan denk(de pil) dan word ik al weer misselijk ed. ik kan er ook errug slecht tegen moet ik zeggen, maar hoofdpijn heb ik gelukkig nooit gehad, lijkt me zo erg, als ik soms de verhalen over hoofdpijn hoor dan ben ik ( ) blij dat ik er bijna tot geen last van heb. sterkte met je hoofpijn. slingding; hopelijk voor haar komen de tandjes/kiesjes snel door noralien; oohh vervelend dat het in eerste instantie tegen zat(gesloten winkel) maar idd je bent er even uitgeweest is toch lekker, ff de zinnen verzetten. duckie; klinkt leuk ga zo ff kijken naar de site, oohh dat klinkt ook heerlijk zeg, zo relaxen in de infraroodcabine en dan morgen lekker relaxt opstaan....over de similac kan ik niet meepraten maar als ik het zo hoor zal het idd daar aan liggen eve; ja ik ken tropicana wel maar ben er al tijden niet geweest om de simpele reden dat er meer zwembaden dichterbij zijn en zowel ik als mijn zusje er geen leuke herinneringen aan over hebben gehouden maar dit is een sub tropisch zwemparadijs waar ze wel het een en ander hebben hoor janette; hoeveel slaapt teun op de dag? spannend hoor die sollicitaties, deze zijn als verkoopster? oh ja duinrell is idd niet ver van huis voor je eve, mss daar ff kijken? gnessy; en is het feestje leuk geweest? vwb meeting en waar, ik vind idd dat er wel afgewisseld mag worden vwb de plek hoor, het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat altijd alleen bepaalde mensen heeel lang in de auto moeten zitten. ik hoor vanzelf wel hoe en waar, als het maar geen 4 uur rijden word gnessy; goed van jordy zeg lianne; aahhh die dimphy, sterkte met haar beentjes janette; zo dat is echt gelijk een ander koppie zeg gnessy; koffie ! lola; hihi goed idee....we zullen zien..... noralien; jeetje wat is dit frustrerend en zenuwslopend zeg, bah. ik hoop toch heeeel stiekem dat dit mss toch nog een positief puntje is aan deze hele situatie hoor. enne hopen op een echo, je MOET gwoon een echo krijgen zeker omdat dit zo onzeker allemaal is. dikke virtuele knuf van mij lola; ik denk dat ik het er zeker voor over heb hoor, mss maken wij(melvin en ik)er wel een weekendje uit van. mss mag hij ook wel ff mee dan?! hier vandaag rustig dagje gehad, wel een hoop kunnen doen. we(mijn moeder en ik)zijn naar reeuwijk geweest, dit is een plaatsje waar ze een leuke plas hebben met wat bosrijk gebiedje, met de honden en natuurlijk orlando mee(in de rugdrager) toen naar huis, orlando lekker geslapen, tussentijd weer een hovenier langsgeweest, vervolgens ff boodschapjes gedaan en daarna gewandeld. tussentijd huisje beetje aan kant gemaakt. en net gesquasht. morgen weer werken. zooo grappig orlando is echt nu al motorfreak(hij word echt niet gek gemaakt door ons hoor , mss een heeeeeel klein beetje) als ik de fiets uit de schuur haal gaat hij niet naar de fiets om erop te gaan zitten, neee hij gaat naar de motor en doet dan pogingen om erop te klimmen zal straks ff kijken of ik een foto kan spammen gr saskia
@Noralien: Bedankt voor de link. Ik ben vandaag gestopt met de Similac. Ben benieuwd. Succes morgen bij de huisarts. Ik neem toch aan dat je zonder problemen een verwijzing naar de gynaecoloog krijgt hoor. Alleen al het feit dat jij niet gerust bent is al voldoende reden om een echo te maken vind ik. @Otje: Een infraroodcabine is een soort sauna, met van die rode lampen. Mijn moeder heeft heel veel last van haar rug en daarom hebben 'm ze een paar jaar geleden gekocht. Is echt lekker. Ik ben ook wel benieuwd hoe het met de sollicitaties is. @lola: heb jij nog iets gehoord van je sollicitatie? Volgens mij wilde je vandaag zelf bellen? Leuk idee zo'n kraammeeting, ik kom Veel plezier morgen bij Bianca. @Janette: Ook jij succes met solliciteren. En wat een slaapkop is Teun. En als je naar Uden gaat kom je niet over Eindhoven hoor, maar over Den Bosch. En op zaterdag staan daar geen files hoor, of er moet een ongeluk ofzo gebeuren. Stoer kapsel heeft Teun. @lianne: Och, wat sneu dat ze zo'n last heeft van de prik. Hoe is het met de diarree? @Gnessy: Demi zit eigenlijk nooit meer in de box en ik kan me er dan ook helemaal niks bij voorstellen dat ze pas 's avonds na het eten buiten de box zou gaan spelen. Ze heeft trouwens eigenlijk nooit veel in de box gezeten, ze vond het als baby ook heerlijk op een kleedje op de grond. Creatief ben je hoor. Pfffff ik heb wel wat los gemaakt met mijn voorstel om de meeting bij Hullie te houden . Maar ik vind het eigenlijk echt niet zo'n gek idee om het niet steeds in utrecht te houden, zodat iedereen een keertje de luxe heeft van een meeting dichtbij huis, want als je bv. uit Limburg komt is het altijd al best ver rijden. Ik vind het verder niet erg om een stuk te rijden hoor. Morgen zou ik gaan meeten bij Eve. Ook een heel eind rijden, maar wel heel gezellig en ik had er veel zin in. Maar Demi is toch niet fit. Ze heeft vandaag weer flinke diarree gehad en wilde bijna niks eten en was ook wat huilerig. Daarnaast heeft ze vanmiddag ruim 3 1/2 uur geslapen. Ik heb daarom Eve vanavond afgebeld . Heel jammer, maar aangezien het best een eind rijden is, wil ik echt liever gaan als Demi gewoon fit is. We hebben nu een nieuwe afspraak gemaakt. 3x is scheepsrecht....
Dit is echt niet leuk meer. Ben weer zo ontzettend misselijk. Ik ga door dit hele verhaal bijna twijfelen of ik wel een miskraam heb (gehad) . Duckie, ben benieuwd of het helpt dat je op andere voeding bent overgestapt. Als ik de site zo las, zou je haast denken van wel. Saskia, wat een ontzettend gave foto's. Ik vind hem echt al een héle kerel zo op die motor. Stoer mannetje heb je! Janette, gaaf kapsel van Teun!
noortje, ik heb ontzettend met je te doen! hoop dat morgen de ha je kan helpen, met bijv een bloedtest. saskia, leuke foto's duckie: ik heb je net op msn al gesproken, maar heel veel sterkte met demi.
Noortje: log effe speciaal voor jou in: ik kan me je verwarring voorstellen. pfff... hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Want dit is niet leuk. voor de rest kom ik van de week weer even kijken. Als Nick niet ziek wordt, hij was vandaag niet lekker en erg hangerig, ga ik morgen net als Lola naar Cynthia en gaan we later op de middag op kraamvisitie bij Bianca. Ik heb er echt zin in!
Vanmiddag samen met mijn moeder en Jasmijn naar een binnenspeeltuinin de buurt geweest. Jasmijn en mijn moeder (want: 55+...) mochten gratis naar binnen en ik moest 3,00 betalen. Is te doen, nietwaar? Helaas kende deze binnenspeeltuin geen apart peutergedeelte en dus moesten oma en mama eerst 5 meter omhoog klimmen (via allerlei obstakels en zo...) om - via een glijbaan - in de ballenbak te komen. Maar Jasmijn genóót en wij niet minder... Eens even kijken wat hier vanmiddag nog is gebeurd... @Jordy: Dikke pluim voor jou, knul! @Eve: Voor zover ik me kan herinneren, is Duinrell inderdaad niet geschikt voor de hele kleintjes. Het is meer een zwembad voor thrill seekers... @Lianne: Arme Dimphy, zo'n last van haar beentjes! Gelukkig lees ik verderop dat het weer wat beter gaat. Leuk hè, die tegenstrijdige adviezen... ? @Janette: Wat heeft Teun een leuk nieuw kapsel. Hij is ook meteen helemaal baby-af nu... @Melliemel: Ja hoor, Melvin mag ook mee! Volgens mij moet ik maar ergens een zaaltje gaan huren... En wat de kwaaltjes betreft: Niente, nada, nothing, nog steeds niets... Wat een stoere foto's van Orlando! Echt gaaf... @Duckie & Eve: Wat jammer dat jullie meeting wéér niet door kan gaan. Maar tóch gaan als je kind niet in orde is en dan na een uurtje weer naar huis moeten gaan, is ook zo sneu. Ik hoop dat Demi snel weer beter in haar velletje zit... @Noralien: Ik heb ontzettend met je te doen! Een bloedtest die het Hcg-gehalte aangeeft, moet inderdaad enige duidelijkheid kunnen verschaffen. Maar ik begin eerlijk gezegd ook weer een beetje hoop te krijgen...
Ach Noortje toch, het zit je ook echt niet mee he. Heel veel succes morgen bij de huisarts. Duckie, jammer zeg dat jullie meeting morgen niet door kan gaan. Kan me voorstellen dat je het liefst wilt gaan als Demi fit is. Janette, wat een stoer kapsel heeft Teun zeg . Lola, gelukkig dat je weer bent opgeknapt. En wat een leuke foto's van Jasmijn in het zwembad...krijg zelf ook zin om te gaan zwemmen. Leuk om je morgen te zien . Enne...mochten er nog meer liefhebbers zijn die op kraamvisite willen komen...iedereen is welkom ! Eve, ik ben zelf nog nooit in Tropicana geweest, maar heb er weleens mindere verhalen over gehoord. Lianne, wat zielig zeg dat Dimphy zoveel last had van haar prikken. Lynn is morgenochtend aan de beurt en Gijs mag ook voor het eerst naar de arts toe. Wij hebben zondag wateroverlast gehad. De wc was verstopt en Michel had buiten gegraven op het punt waar de leidingen naar buiten komen. Er zat een prop wc-papier voor en toen hij die had verwijderd, ging hij naar binnen toe om de wc door te trekken en vervolgens weer naar buiten toe. Ik was boven en na 5 minuten hoorde ik hem vloeken...stond de wc, gang en een gedeelte van de woonkamer blank. Gelukkig heeft mijn oom 's middags het probleem verholpen. We zouden zondagochtend 2x visite krijgen en 's middags ook, maar die hebben we snel afgebeld.
@Bianca: Jeetje, wat is Gijs veranderd in die korte tijd! 't Is al een hele knul, vind ik... En Lynn neemt haar taak als grote zus behoorlijk serieus, zie ik op de foto ! Ik vergat nog een paar dingen: Ik heb vanmorgen gebeld naar het accountantskantoor, maar degene waar ik het gesprek mee heb gehad, was pas 's middags weer aanwezig. Maar toen was ik dus niet thuis. Ik heb gezegd dat ik donderdag opnieuw contact opneem... Ik kreeg wel ander goed nieuws vandaag, de uitslag van mijn examens van januari. Dik geslaagd, met één zeven en twee achten! Dus die is alvast 'in the pocket'... Tot morgenavond...!
Lola, gefeliciteerd! Netjes hoor =D> Bianca, wat is Gijs een mooi mannetje zeg! Heel ander kindjes dan Lynn hé?! Het vloeien is dus echt helemaal gestopt sinds gisteravond .
@Noralien: Ik ga héél hard voor je duimen dat het allemaal goed komt, op welke manier dan ook! Pluk er hier anders vast een aantal van... Veel succes bij de huisarts. Ik hoop echt dat hij je niet met een kluitje in het riet stuurt (kan ik me haast niet voorstellen, maar je hébt huisartsen... )
Hier draaien mijn duimen vollop voor je noortje..... Ik krijg er steeds meer hoop dat....... Veel succes bij de huisarts.... hier redelijk rustige nacht gehad... Eg sliep wat beter en minder onrustig... kom later weer ga ff ontbijten met de kids... hier vallen af en toe sneeuwbuien bij jullie ook?
hi hi, ff snel, noralien; heeel veel succes bij de ha en hoop zoooo onwijs dat dit een innestelingsbloeding is geweest, hier draaien de duimen hoor duckie; he balen dat de meeting van jullie niet door kan gaan zeg. idd hopelijk 3 keer is scheepsrecht thnx iedereen, ja ben ook helemaal verliefd op mijn ventje hoor duikster; ik hoop voor nick en voor jouw dat nick idd niet ziek word, lola; wat grappig, ondanks de klauterpartij toch een gezellige middag, jasmijn kan iig wel vertellen dat zij een heel fitte oma en mama heeft hihi, zal best ja een zaaltje huren haha, nou we zien wel hoe het allemaal gaat lopen, op zich juist lekker, zo kun je des te meer genieten van de zw.schap bianca; he wat ontzettend vervelend zeg, een waterspektakel in huis. hebben jullie geen waterschade opgelopen verder? wat een lieve en stoere foto's zeg, enne wat een echt ventje is het zeg, echt superrrr. lynn is DE grote zus to be, he?! lola; GEFELICITEERD MET HET BEHALEN VAN DIT DEEL, super hoor, ook nnog zulke mooie cijfers enne nou we horen het donderdag wel dan he?! gnessy; hier heeft het gehageld, en nu schijnt de zon ik hoop dat het nog even blijft schijnen.....motorwerk vandaag zo ga wat doen, orlando naar mijn zus brengen en dan werken gr saskia