Noralien: Sterkte bij de huisarts! Hopelijk weet je straks meer! Ik kom later weer reageren... Moet zo met Koen naar het CB en vanmiddag nog met Sara weg dus moet even kijken wanneer ik tijd heb... Groetjes Otje
@Saskia: Wat een super ventje heb je toch! Echt gave foto's @Bianca: Gijs gaat echt hard zeg! Leuk om te zien. Lynn kijkt ook zo heerlijk serieus. Echt zo van: er ligt een of andere baby tegen me aan maar het kan me lekker niks schelen @Lola: Gefeliciteerd! Je wordt nog es onze eigen forum-studiebol @Noortje: Succes bij de huisarts!
Hey Meiden, Vanmiddag moet ik oppassen, dus ik kom dan weer eventjes reageren op jullie en vertellen over ons nieuwe huisje enz. oké. Ik wil graag wel alvast even deze hele leuke foto van Thijmen met jullie delen, deze is vanmorgen gemaakt.
Tja, jullie zullen wel denken: 'Moet Lola niet in de auto zitten?', maar helaas belde Cynthia tegen 8.30 uur om te vertellen dat ze hartstikke ziek is. Ze is de hele nacht misselijk geweest (en nu nog) en ze vermoedt dat ze een virusje te pakken heeft. Ik heb vanmorgen dus telefonisch even met Bianca moeten bijkletsen, maar we zijn vast van plan een nieuwe afspraak in te plannen! Ik wilde eerst alsnog met Jasmijn gaan babyzwemmen, maar toen ik de boel wilde klaarzetten, begon Jasmijn ineens vreselijk te gapen en in haar oogjes te wrijven. Ik heb haar toen maar in bed gestopt en ze is zonder één kik te geven gaan slapen... Dat heeft dan wel als voordeel dat ze vandaag dus niet rond het middaguur gaat slapen en dan kunnen we samen een kijkje gaan nemen op de peuterspeelzaal waar ik Jasmijn misschien ook wil gaan laten inschrijven. Deze bevindt zich namelijk pal naast een boerderij en de kinderen komen daar iedere in contact met boerderijdieren en zijn veel buiten. Lijkt me wel leuk voor ons stadskind... Ik hoorde hier vorige week pas van en toen ik belde zeiden ze dat ik gewoon kon langskomen om eens te kijken, maar dat rond het middaguur het beste tijdstip was... Ik heb zojuist ook nog eens gebeld naar aanleiding van mijn sollicitatie, maar de beste man zit in een bespreking. Later vandaag dus nog maar eens proberen... Cynthia, deze is voor jou... @Duikster: Ik moest nota bene van Bianca horen dat Nick gisteren ook niet lekker in zijn velletje zat. We hadden gisteravond tegelijkertijd gepost en ik heb je berichtje dus niet gezien. Ik hoop dat Nick vandaag weer zijn eigen zelf is... @Otje: Succes met de prikjes!
@Debbie: Thijmen heeft zo te zien zijn bordje keurig netjes leeg gegeten, grote jongen! Zijn jullie inmiddels een beetje op orde?
Lola, gefeliciteerd enne mooie cijfers hoor Noralien, wat een onzekerheid voor jou. Saskia, super zeg die foto's van Orlanda in motoroutfit echt stoer. Demi gauw weer fit worden he? Koen en Lynn succes met de prikken. Bianca echt schattig die foto's, Gijs is inderdaad al weer flink gegroeit zeg. Dimphy is gelukkig weer aan de normale poep. Lijkt ook geen last meer te hebben van haar prikken, gelukkig. Was flink aangekomen, moet nog even de lijst zoeken.....
@Lianne: Fijn dat Dimphy ook niet echt last van de prikjes heeft gehad. Tot nu toe lijkt het bij de decemberbeebs met de bijwerkingen erg mee te vallen...
Ik weet niet of ik er goed aan doe, maar heb de box in elkaar geklapt en in de schuur gezet... Hij is dus uit de kamer.....
Ik moet jullie nog een verhaal vertellen... Zondagochtend krijgt mijn moeder een telefoontje van haar beste vriendin. Vroeg die ochtend had haar overbuurvrouw in paniek gebeld met de vraag of haar man meteen kon komen, want er lag een lijk op de oprit! In eerste instantie dacht mijn moeders vriendin dat er een grapje werd gemaakt, maar de overbuurvrouw klonk toch wel behoorlijk paniekerig! Haar man ging dus naar de overkant en jawel hoor... er lag een dode bejaarde vrouw op de oprit. Nog voor de politie arriveerde was het halve dorp uitgelopen, maar niemand (her)kende de dode vrouw. Haar gezicht zat onder het bloed en ze was héél mager. Naderhand bleek het om een (toch bekende) demente bejaarde vrouw te gaan, die 's nachts erop uit was gegaan in haar pyama. Wat de doodsoorzaak is geweest, weet ik niet. Maar het zou goed kunnen dat die vrouw onderkoeld is geraakt. Ik vind dit toch wel erg triest !
Nou, 5 maart is kennelijk geen goede dag voor een meeting @Bianca/Otje/Lynn/Gijs/Koen: Sterkte met de prikjes! @Cynthia: Beterschap! @Lola: Klinkt erg leuk die psz Maar dat verhaal klinkt minder leuk Zou je maar gebeuren... @Lianne: Makkelijk hoor zo'n bench. Nog effectiever dan een box @Saskia: GIL!
he bah lola.... klinkt totaal niet prettig..... brrrrrr iedereen succes met de prikjes... Hier volgende week prikjes.... ik ga nog ff wat knipvellen proberen te maken..... lol....
Nee, inderdaad niet! Er zitten vandaag heel wat decembermama's met tijd 'over'... Zal het hier wel druk worden vandaag...
lekker veel bij te lezen idd en gezellig kletsen.... Misschien ga ik vanmiddag nog ff naar sneek naar een hobby winkel toe die echt een hele hoop heeft op het gebied van 3d kaarten, embossing, borduren en noem maar op... Ligt eraan hoe de kids zich gedragen... Tot nu toe wel heel lief... Alleen jordy heeft moeite met t feit dat zijn zusje los loopt... Maar moet hij maar aan wennen..... Zat te denken om ruth d'r poppenwagen in elkaar te zetten, maar aan andere kant... ff wat ruimte is ook wel lekker....