December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Noura: Soms komen dingen ineens heel dichtbij. Het 'vreemde' is dan ook dat het dan meteen veel erger lijkt...

@Gnessy: Als ik Ruth bekijk op de glijbaan, dan vind ik dat ze haar leeftijd ver vooruit is. Klimt ze er zelf op en glijdt ze er ook zelf weer vanaf?

@Jeetje Vales, ik zou me ook rot geschrokken zijn! Maar net zoals bij eve zou bij mij de schrik ook pas later komen...

@Eve & Otje: Jasmijn heeft ook een exceem-achtig plekje bij een mondhoekje. Aan de speen kan het in haar geval al helemáál niet liggen, want die heeft ze niet eens. Ik denk ook dat het komt, omdat de mondhoekjes vaak wat vochtig zijn...

@Otje: Ik benieuwd hoe het Sara is vergaan...

Mag jij alvast hard gaan oefenen om Fynn in twee tellen uit zijn broek en luier en op het potje te krijgen... ;)
    Ik vind het overigens wel een grappige actie van hem!

@Bianca: Nee, dat is geen fun... 2 uurtjes voor een bezoekje aan het cb en al helemaal niet met twee kinderen waarvan er eentje duidelijk geen zin heeft...

@Melliemel: Je schoonvader had dat nooit mogen zeggen waar anderen - en zeker geen leerlingen - bij zijn! Hij had je apart moeten nemen en dan had jij ook de kans gehad om je te verweren...

@Cynthia: Hoe gaat het inmiddels met jou?

De peuterspeelzaal zag er heel erg leuk uit, maar is ook behoorlijk prijzig! €13 per ochtend is geen kattenpis en je krijgt geen subsidie, omdat het een particuliere peuterspeelzaal betreft...

Daarna ben ik even naar een vriendin in mijn vorige woonplaats gereden en zjn we met zijn drieën even de stad in gegaan.

2. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Lola die psz is inderdaad best prijzig ja, maar als het er zo leuk uit ziet misschien toch overwegen als je het kan en wil betalen of niet?

En heb je nog wat gekocht in de stad? en was het leuk?

Eve wel een leuke actie van Fynn zeg, misschien wordt hij wel de eerste die zindelijk is hiho

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    even een kort ego bericht,
    ik voel me iets beter, heb heel de midddag op bed gelegen en moet nu kailynn gaan halen van het kdv.
    ik probeer vanavond terug te komen en te reageren

ben ondertussen terug van kailynn halen, ben zo wit als een witte hydrofiel luier. Dacht me beter te voelen. maar ja

4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo allemaal,

Sorry :oops: heb nog niet bijgelezen. Als het hier vanavond een beetje rustig is ga ik dat wel doen. Heb 7 pagina's in te halen en dat vanaf gistermorgen! Jullie zijn weer lekker actief geweest!

Gedichtjeswedstrijd ging goed! Ik heb het gefilmd. Zal zo de link hier neer zetten (is nu aan het uploaden) zodat jullie het kunnen bekijken maar ik denk dat maar enkelen (Lola en Noralien) het kunnen verstaan! :)

Groetjes Otje

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    zo ben ook weer thuis...wat kunnen jullie beppen zeg als de meetings niet doorgaan.... ;)

sorry maar heb geen fut meer om te reageren....was ook een beetje dubbel op het werk.... een collega word 50 zaterdag vierde het vandaag...en een andere collega heeft gistermiddag te horen gekregen dat haar moeder is opgegeven...(kanker) dus iedereen was toch wel vanslag vandaag...
    en dan voel ik me nog helemaal niet top.....

dus ga ff iets doen aan het eten en kome wel weer.....

maar Debbie welkom terug...eve rennen want Fynn "moet" ;)
    Cynthia hoop dat je snel opknap en Melliemel...raar actie van je schoonvader...terwijl het toch besproken was....ik zou het zelf ook op het bord hebben gezet dan hoor....

Denk niet dat Teun naar de pz gaat hij gaat toch al 1x per week naar het kdv en daar zit hij tot zijn 4e.....

nou dag dag tot later

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  7. @Otje: Ga meteen even kijken, maar dan moet ik eerst mijn pc opstarten. Anders versta ik óók niets... :)

8. @Otje: Ik heb me rot gelachen!
    Wát een leuk en humoristisch gedichtje over de rimpels van oma... :)
    Leuk ook om Sara onvervalst Venlo's te horen praten.
    Je mag terecht supertrots zijn op je dochter! Ik vond dat ze het goed bracht. Niet zo stijfjes opgelezen, maar echt met swung voorgedragen...

Tip: Zet de tekst even op het forum, kunnen 'die Hollanders' ook lachen... ;)

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Lola de "hollanders" kunnen zo ook wel lachen hoor.......
    Helaas moet ik het in stukjes horen omdat de verbinding niet sneller is......

maar Sara heeft iidg geen vrees om wat voor te dragen...

10. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Eve wat goed zeg van Fynn dat hij aan geeft wanneer hij moet poepen.

@Eve/Lola nee ik schrok echt gelijk en toen ik binnen was en met hem op de bank zat was ik echt aan het trillen.
    Ik kon gewoon niet stoppen met denken wat er had kunnen gebeuren en ik heb ook meteen Johan gebeld want ik moest het echt kwijt.

@Bianca dat klinkt als een heel vermoeiend cb bezoekje.
    Heeft Lynn nog last van d'r prikjes?

@Saskia ja je voelt je dan echt dom ja maar gelukkig leren we ervan.
    En jij had dan ook onwijs veel geluk dat die auto niet zo hard reed.
    En jeetje zeg wat is je schoonvader tegen je te keer gegaan!
    Wat ik het erge er aan vind is dat hij het terwijl je leerlingen erbij staan heb gedaan,dan sta je toch voor lul als je zo word afgebekt met je leerlingen erbij.

@Debbie wat heerlijk zeg dat je huisje je zo goed bevalt.

@Slingding wat rot zeg dat je zo ziek bent,heel veel beterschap.

@Otje wat een super leuk meisje heb je toch,ze bracht het zo leuk :D

11. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ben ook zo blij dat ik op het idee kwam om het op te nemen. Had in eerste instantie het fototoestel meegenomen om foto's te maken maar bedacht me ter plekke dat het des te leuker was om het te filmen. Zo heeft Steef het net ook kunnen zien en mijn moeder die niet mee kon omdat ze op Koen paste!

Hier de vertaling: :)

Buiten spelen vind ik altijd weer een feest
    Vooral als ik bij Oma logeer
    Daar mag ik veel meer als bij mam,
    Geen gezeur en geen gedram
    Daar speel ik in de modder en blijf niet schoon
    Dat vind mijn oma heel gewoon
    Ze zegt: in de kraan is water genoeg
    Daarna mag ik in het grote bad
    Daar zit ik dan lekker in het schuim te spelen
    Tot het water begint af te koelen
    Minstens een half uur zit ik in het bad gedompeld
    Tot m'n velletje helemaal is verschrompeld
    "nu lijk je op mij" zegt oma "met al die rimpels"
    Toen wilde ik mijn oma wel even pesten
    Dus ik zei: Oma, ik ben die rimpels dadelijk kwijt
    Maar u heeft die streepjes voor altijd!"

:D

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihi lief otje

even voor degenen die ook via mp kopen of verkopen
    heb nu toch een rare reaktie :(

ik heb een router te koop staan. krijg een leuk bod van 25, dus ik mail dat die hem voor 30 mag hebben
    krijg ik een mail terug dat hij 25 een mooi bod vind want voor 45 koopt die een nieuwe
    dus ik weer gemaild dat deze z.g.a.n. is en dat ik hem tegemoet kom voor 27,50

krijg ik een mail : pittig wijffie......

sjongejonge, wat een reaktie ik geloof dat ik maar niet meer reageer.

13. Niet meer actief

errug vreemd noura.....

14. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Noura, jeetje wat een reactie zeg :confused:

Ik had de onderdelen van mijn oude wagen al een paar keer t.e.a.b. op mp gezet. Als reserve-onderdelen, paar bandjes op vooraad is wel handig, tóch?! Nou, heeft er maanden lang iedere keer opgestaan, geen enkele reactie. Zet ik 'm er gister op als gratis......de één na de andere mail :rolleyes: . Nu heb ik er iemand helemaal gelukkig gemaakt. Haar zitting was kapot en ze ging kijken of ze aan een nieuwe kon komen. Wilde er ook wel voor betalen. Ze was echt helemaal blij en kwam met drie doosjes bonbons aan :D

Otje, wat een ontzettend leuk gedicht en ze daagt het ook leuk voor. En ik had de vertaling idd niet nodig ;)

Eve, vind 't wel grappig dat Fynn aangeeft als ie moet poepen. Volgens mij is dat best wel knap voor zo'n kleintje. Wie weet werkt het potje zo wel.

Vales, leuk dat je er weer bent.
    Dat is zeker schrikken. En het gebeurt iedereen een keer, zo'n "oeps dat ging nog maar nét goed moment".

Saskia, wist niet dat jij voor je schoonvader werkt. Heeft ook nadelen, zo zou ie tegen een andere werknemer misschien niet praten (of wel?).
    Herken 't wel dat geïrriteerd blijven. Kan soms ook nog helemaal kwaad blijven over een situatie die eerder is voorgevallen.

15. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Lola gefeliciteerd met het behalen van je examens! top! en dat terwijl je met heel andere dingen in je hoofd zat toen...hihi.

Cynthia Beterschap.

Bianca: ik kom zeker nog een keer op kraamvisite. Baalde wel dat het vandaag niet doorging, maar ik had ook als Cynthia niet ziek was toch afgebeld. Nick is namelijk echt ziek dit keer. Heb hem net met 40.1 koorts op bedje gelegd.

Vanmorgen ging het nog wel met mijn mannetje en ben ik even met hem de stad in geweest en wat nieuwe kleertjes voor hem gescoord. Vanmiddag werd hij steeds lustelozer wilde niet slapen, dus ik ben uiteindelijk met hem op ons bed gaan liggen en toen hebben we samen een uurtje geslapen. Daarna was hij weer wakker, maar kon ik ongeveer geen stap verzetten zonder dat hij ging huilen en bij mij wilde zijn. Heb dus ongeveer de hele middag met hem op de bank gezeten/gelegen en hij hing dan tegen mij aan. Voelde hem steeds warmer worden. Eten doet hij ook niet echt, vanmorgen halve banaan, kwart boterham en geen avondeten, paar hapjes toet. Hij heeft gelukkig vanmorgen wel wat pap binnengehouden en in elk geval een flinke beker sap gehad, dus vocht zit er nog wel in. Moet zeggen dat ik zelf nu ook bekaf ben...

Lianne wat een heerlijke foto van Dimphy.

pff Lola dat lijkt me erg schrikken geweest voor de vriending van je moeder. Maar het is wel een heel triest verhaal.

Gnessy ik vind het al bijzonder dat Ruth ondanks haar snelle ontwikkeling zo lang in de box gezeten heeft en dat ook goed vond. Nick wil niet in de box, gaat dan meteen krijsen en dat is hier al maanden het geval. Ik haal hem puur uit gemakzucht niet weg, omdat ik anders allerlei andere spullen daar neer ga zetten en over een paar maanden moet hij er toch weer staan.
    Lieve foto's trouwens.

Noralien fijn dat er in elk geval goed naar je geluisterd is. Wanneer krijg je nu uitslag over je bloedonderzoek? ik duim echt dat deze man gelijk heeft met zijn gevoel en uitspraak! maar snap dat je er erg onzeker over blijft...

Noura Bah wat een naar verhaal ook zeg! en wat een rare reactie van zo'n man op MP!

Vales dat is flink schrikken geweest! fijn dat alles goed gaat met WEssel.

Otje: ik hoorde laatst een tip van de VK omtrent speengebruik en afbouwen. Zij gaf aan dat als je een (flink) gaatje in de speen prikt, het zuigeffect wegvalt en het niet meer prettig is. Kinderen schijnen er dan zo van af te zijn...
    Ben benieuws hoe limburgse gedichtjes klinken...
    klinkt leuk en ik kon wel begrijpen dat het over oma ging maar het rimpel gedeelte heb ik gemist.... wel een enthousiaste presentatie!

Eve: die beestjes waten wel heel interessant :)
    en Nick poept volgens mij meestal aan het einde van een maaltijd....maar wijst echt niet zelf naar zijn buik. Je kunt hem af en toe wel echt zien druk zetten. Gaat hij echt knijpen met zijn oogjes.

pff Bianca wat knap dat Lynn al zoveel zegt. Was dat afvallen nog een probleem? Gijsje is in elk geval lekker gegroeid.

Melliemel: wat een nare reactie van je schoonvader. ingewikkeld als je op het werk tegen dingen aanloopt en het dan ook gelijk in de familie is. Dat lijkt me soms wel het lastige van familiebedrijf. Ik zou me denk ik toch gaan afvragen wat hij nu bedoelt met zo'n opmerking en het geeft ook een naar gevoel dat dat in bijzijn van leerlingen gebeurd.

16. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Zo. Eindelijk even rust! Nu ga ik even reageren op jullie. Moet zo'n 7 pagina's doorspitten dus hoop dat ik niets vergeet....

Gnessy: Wat fijn dat het zo goed gaat met Jordy's zindelijkheid!
    Je maakt mooie kaarten! Ik heb jarenlang altijd mijn kerstkaarten zelf gemaakt maar door combinatie van werken en moederschap werd het me toch te druk en had ik er (jammer genoeg) geen tijd meer voor. Ach wie weet komt het er nog eens van.
    Schattige foto's van je kids!

Lianne: Kreeg Dimphy de prikjes in haar beentjes? Koen heeft ze alle 2 in de armpjes gehad.
    Wat een grappige foto van Dimphy in de hondenbench! :)

Janette: Leuk hoor, het nieuwe kapsel van Teun.

Saskia: Bedankt voor je tip! Das wel een goed idee. Moet ook zeggen dat ik nu bij mijn rij-instructrice ook heel relaxt in de auto zit en echt op m'n gemak ben. Zelfs soms zo erg dat ze mij een opdracht geeft waar ik heen moet rijden en dat ik door het drukke kletsen gewoon ergens anders heen rijdt. :oops: :)
    Geweeeldig die foto's van Orlando op de motor! :D
    Ik heb net het verhaal zitten lezen over die aanvaring met je baas/schoonvader. Wat ontzettend lullig zeg dat hij zo reageerde. En ook nog waar je leerlingen bij waren! Dan moet je je helemaal extra rot hebben gevoeld zeg. Meid, sterkte en zou zeggen: Laat hem even links liggen maar praat erover met Melvin en/of je schoonmoeder?

Duckie: Dat klinkt heerlijk zo'n infra-roodcabine! Fijn dat je moeder (en jij ;) ) er zo'n baat bij heeft.
    Jammer dat de meeting met Eve niet door kon gaan maar kan me voorstellen dat je liever thuis blijft als Demi niet helemaal op d'r gemak is. Hoe is het nu met d'r?

Lola: Fijn dat die speeltuin zo leuk was en voor 3 euro!? Woow das goedkoop. Tja... als het zo goedkoop is, kan de doorgang lastig zijn :)
    Gefeliciteerd met je examen, mooie punten hoor!
    Oeeiii wat een erg verhaal zeg van die oude dode vrouw :( Triest om op zo'n manier aan je eind te komen...
    :oops: Woow wat een dure psz. Daar zou ik persoonlijk meteen op afhaken.

Bianca: Ojee, wat balen, die wateroverlast! Alsof jullie het nog niet druk genoeg hebben. Gelukkig is alles nu weer verholpen.
    Gijs is een scheeeeeeeeeeeetje! Lynn ook hoor!
    Kan me voorstellen dat je moe was na zo'n bezoekje aan het CB. Sneu zeg dat Lynn zo moest huilen. Oei, ze is wel erg weinig aangekomen in zo'n lange tijd. Wat zeiden ze ervan op het CB?

Slingding: Oooh balen dat je ineens zo ziek bent! Veel beterschap.

Noralien: Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en dat je huisarts zo begripvol was. Wel minder dat je nu eigenlijk nog niks weet. Ik ga echt heeeeeeeeeel erg hopen dat ondanks alles het toch nog goed zit! [-o<

Vales: Leuk dat je er weer bent! Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent. Maar hoezeer je ook op let... ze zijn ook zooo snel!
    Volgens mij is Koen iets gehechter aan zijn speen dan Wessel. Hij zuigt er nog echt op (soms bijten) en mist hem 's nachts ook nog. Heb besloten om binnenkort maar te beginnen aan het afwennen en dan in eerste instantie overdag. Vandaag nog maar even niet gedaan. Moest ook weg enzo...

Eve: Wauw wat knap van Fynn dat hij zelf kan aangeven als hij moet poepen! Echt grappig zeg. Overigens kan Koen het ook. Hij wijst niets aan of zo maar wordt zooo rood :oops: dat het echt overduidelijk is :) :) :)
    Over de eczeem van Koen: Bij hem komt het af en toe opzetten en dan is het weer een tijdje weg. Het begon voor het eerst toen ie zo'n 6 maanden oud was en omdat ik niet wist wat het was ben ik naar de huisarts gegaan en die zei dus eczeem. Ze heeft me toen een recept voor Lanette-creme meegegeven. Dat is een hele vette zalf op basis van Vaseline. Goed tegen droge eczeem. Maar volgens mij alleen verkrijgbaar op recept.

Debbie: Fijn dat de verhuizing achter de rug is! Kan je weer verder met de "gewone" dingetjes. Verhuizen (en daarna) brengt toch altijd een hoop werk en tijd mee.

Noura: Wat een belachelijke reactie zeg van die vent van MP! Als ie nog een keer zo mailt zou ik niet eens meer reageren.

Duikster: Beterschap met Nick!
    Bedankt voor die tip van de fopspeen. Ik ga het zeker proberen!

Bedankt voor jullie complimentjes nav Sara's filmpje. Ben ook zo trots op d'r! Heb het filmpje geloof ik al 10 x bekeken.
    Uiterlijk vrijdag hoort ze of ze door is naar de finale (van de 200 kids die meedoen gaan er 40 door).

Verschillenden vroegen hier of ik nog iets meer wist over mijn sollicitaties.
    Afgelopen vrijdag heb ik dat soll.gesprek gehad en daar hoor ik eind van de week meer van.
    Vandaag ontving ik eindelijk een brief van prenatal nav van mijn sollicitatiebrief die ik notabene 20 januari (!) heb verstuurd. Gewoon standaardbriefje en er stond in dat ze geen gebruik maakten van mijn diensten. Stond er ook nog in dat als ik de reden wil weten dat ik deze nog kan opvragen :confused: Nou jaaaaaaaaa! Was het dan zoveel moeite in bijna 2 maanden tijd om dit even in de brief te vermelden? Ik ga er ook niet meer naar schrijven hoor wat de reden is. Kan ik weer 2 maanden wachten :)
    Vandaag kreeg ik ook nog telefoon van Randstad ivm die 3 vacatures. Mijn CV is doorgestuurd naar die bedrijven en is nog allemaal in behandeling. Mijn contactpersoon van Randstad is vanaf morgen eventjes met vakantie en wilde me dat even laten weten. Kijk, das netjes, toch!

Volgens mij is dit een heeeeeeeeeeel lang bericht geworden :oops:

Groetjes Otje

17. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Hoiiiiii!

Ik ben ook weer terug. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Het weer was erg wisselend, de eerste paar dagen heel zonnig, daarna wat mist, soms zon, en op de laatste dag ook wat regen. we hebben lekker geskied. Heerlijk om zo veel buiten te zijn en zo sportief bezig te zijn!
    Ik heb Thijs wel gemist, maar kon gelukkig nog goed van mijn vakantie genieten.
    Thijs was wel ziek geweest. Op vrijdag reden we naar mijn schoonouders toe om Thijs daar te brengen en dan de volgende dag door te rijden. Giga in de file gestaan: we hebben er 3 uur en 20 minuten over gedaan, tegen 1,5 uur normaal. Toen we aankwamen moest Thijs overgeven, wij dachten dat het van het lang in de auto zitten was, maar nee, tot woensdag heeft hij overgegeven en diaree gehad.... Gelukkig was hij wel vrolijk en mijn schoonmoeder heeft het super gedaan! Maar wel pech hoor, hij is nog nooit ziek geweest, zijn we er niet, krijg je zoiets....

Heb nog maar een paar bladzijdes teruggelezen. Ik schrok van het verhaal van Noortje, en ik hoop zo dat de huisarts het aan het rechte eind heeft!

Otje: leuk dat filmpje! Wat doet ze dat goed zeg! In welke klas zit ze ook al weer?
    Ik kon het beter verstaan dan ik had gedacht!

Wij moeten morgen naar het CB, trouwens. Ben benieuwd...

Lies

18. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Bianca: Wat een rapmzalig bezoek aan het cb was dat zeg :cry: Kan me zo goed voorstellen dat het zweet je dan uitbreekt. Vind eigenlijk dat ze je best voor hadden mogen laten gaan met zo'n kleine baby erbij. Vind 2 uur dan wel heel erg lang. En op zich is het toch niet zo erg dat ze nu niet meer zoveel aankomen? Of denkt het cb daar anders over? Koekoek is wel een heel grappig woord :D Fynn zegt nu tegen iedere hond die we tegenkomen: Waf! Echt zo melig. Het Zandkasteel is hier overigens ook een groot succes!

@Saskia: Vind het niet netjes (zacht uitgedrukt) van je schoonvader en zeer zeker niet professioneel. Denk dat hij tegen een ander niet zo zou doen maar omdat jij familie bent durft hij denk ik meer te zeggen. Echt zo naar dat er ook leerlingen bij waren. Bah, ik kan me je woede en verdriet goed voorstellen. Wat vindt Melvin ervan?

@Debbie: Wat heerlijk een voor- en achtertuin. Staat ook echt nog op mijn verlanglijstje voor de toekomst :D En wat fijn dat je nu weer goed in je vel zit en thuis alles meer onder controle hebt. Thijmen groeit en bloeit zo te horen ook goed! De meetings zijn op 24 mei en 7 juni. Locatie is nog niet helemaal bekend.

@Lola: Weet je zeker dat je dan geen toeslag krijgt? Volgens mij krijg je toeslag tot een bepaald bedrag per uur. Als het kdv/psz meer kost betaal je de rest zelf. En dan maakt het volgens mij dus niet uit of het particulier is of niet. Maar ik kan me vergissen hoor want wellicht moet de psz dan aangesloten zijn bij iets ofzo. En hoeveel uur is een ochtend? Ons kdv kost 6,55 per uur. Ook niet goedkoop dus.

@Otje: Wat super dat je Sara hebt gefilmd! Echt heel leuk om te zien en horen. Vind het altijd een 'gek' idee dat jij al zo'n grote meid hebt. Zie op de een of andere manier alleen Koen voor me. Dus deze levende beelden zijn dan wel erg leuk om te zien.

@Janette: Rustig aan!

@Noura: Eerlijk is eerlijk: je bent ook een pittig wijffie ;) :)

@Karin: Ach nee, Nick nu echt ziek :( Dit is geloof ik de 1e keer toch? Sterkte met hem en veel beterschap!

19. Niet meer actief

ze klimt met hulp op de glijbaan en gaat er wel alleen af... Het is allemaal wel eng, maar ze durft en blijft doorgaan...
    Het feit dat ze het wel oke vond in de box, heeft denk ik te maken met het feit dat ze er vaak in zat en dan nog wel alle aandacht kreeg, maar ik merkte laatste tijd aan haar dat ze toe was aan wat nieuws.....

die kleine meis van mij gaat gewoon weer heel hard met d'r ontwikkeling... Behalve met praten... D;r broer zei zelfs op deze leeftijd meer woorden. Wel wijst ze en zegt dan iets van uhuh uhuh....

bianca: Lekker lang onderweg not! En ja die kleintjes vergeten niet snel iets hoor.... Als ik het zo bekijk t gewicht van lynn is ze alsnog zwaarder als ruth.... en langer ook dus nog niks om je zorgen over te maken geloof ik....
    En gijs wat een heerlijk ventje.... om te zoenen....

saskia: Wat een k*t opmerking van je schoonpa zeg... had dit ook neit gepikt..... en zou er idd nog wat van zeggen... En stoer ventje heb je nu al op de motor aan het rijden....

otje: Misschien tijd voor maken? Ff tijd voor je eigen.... ik vind het in elk geval heerlijk....

karin: Beterschap emt nick... En handige tip voor de speen, maar hier houden we hem er nog maar ff in.... Anders heb ik slapeloze nachten en nog langere dagen......

cynthia: Dit keer goed uitzieken hoor...

Bianca: Ik wil wel keertje op kraamvisite komen, moet alleen ff kijken wanneer {je woont beetje ver weg nl. haha}

eve: Fynn nu al bezig met zindelijk worden? Kan die het jordy is ff goed uitleggen? Het gaat wel goed hier, maar af en toe ook ff flink mis....
    hoe is het verder met je?

lola: Klinkt leuk die psz, maar wel duur.... Ik nog ff briefje schrijven en dat morgen inleveren... Dan is ruth ook alvast ingeschreven... Helaas zal ze dan nog wel ff moeten wachten hoewel ze het liefst zo snel mogelijk heen zou willen denk ik...

ik ga nog ff wat drinken en dan ff lekker douchen.... en dan me bedje in....

ik moet ruth idd wat meer in de gaten houden als anders.... maar over het algemeen heeft ze een vast plekje om te spelen...

20. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lies: Welkom terug! Fijn dat je zo genoten hebt :D Fynn is vorige week ook behoorlijk ziek geweest. Van zaterdag t/m donderdag diarree en overgeven. Net zo langs als Thijs dus. Sterkte morgen met de prikjes!

Deel Deze Pagina