December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Janette: Zo gebeurt er een hele poos niets en dan gaat het ineens heel snel. Ben benieuwd wat er uit komt...

@Noura: Fijn om te lezen dat alles goed verloopt met jou! Geen bloedingen meer gehad?

Ik ga zometeen weg. Roy is net thuis en eet nu even wat. Roy had een bijeenkomst van zijn werk en van hem en vijf anderen is een ruit ingeslagen. Er zit nu een noodruit in...

2. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Noura, fijn dat alles goed was bij de vk. En het schiet al aardig op hé. Bijna 20 wkn.
    Hoop voor je dat je geen suiker hebt. Dan is het kind idd ook vaak erg groot.

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Lola vergeten te vragen was er ook nog wat uit de auto's gehaald of was het alleen maar voor de "lol"

4. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster

5. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    SHIT HELE LAP TEKST KWIJT. :evil:

6. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    ik heb zo'n zooitje gemaakt van de lijst.... :oops: sorry
    Ik heb dit altijd....
    Kan iemand hem weer netjes maken?

IK HEB EFFE GEEN ZIN oM ALLES WEER OPNIEUW TE TIKKEN.
    Hier doel ik op de verdwenen tekst en niet op de lijst hoor, dit weet ik echt niet goed te maken.. :(

7. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Lola jeetje echt balen van die ruit zeg, hopelijk was er niks weg? En tsja je hebt ook wel gelijk in hoor, "normale" jongens van 19 zullen dat misschien ook wel doen ja. Maar vooral omdat ze moeder zei van je kan nog wel eens last van hem hebben snap je, maya we wachten rustig af.

Noura erg fijn dat alles goed was bij de vk, ik hoop ook voor je dat je geen suiker hebt. En dat je straks een prachtige 20weken echo krijgt, en er lekker van kan genieten.

Janette ik duim echt voor je dat je de baan krijgt, het lijkt me opzich leuk werk hoor. Al moet ik er denk ik niet aan denken om een hele dag in een vislucht te staan, heb jij daar geen problemen mee? En Teun goed zo mannetje ga zo door, en Janette das zeker goed nieuws dat je 28-04 pas weer terug hoeft en dat jullie dan de gesprekken afsluiten toppie meis.

Noralien das wel heel erg leuk zeg dat ze iedereen inpakte hahaha, tsja wat een glimlach al niet kan doen he bij een mens ;) en dat probleem met dikke kuiten heb ik helaas ook vaak. Alleen bij mij komt dan helaas het probleem grote maat er ook nog eens bij, ben vaak ook veel geld kwijt voor schoenen hierdoor.

Cynthia die foto is echt heel erg schattig zeg, echt heel lief. Leuk stoeltje trouwens ook zeg, ik heb die van princessen of K3 gezien bij Kwantum trouwens. En ze hebben hem ook van Cars trouwens, bij de Kwantum

8. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He duckie doe jij nog steeds de administratie van de PSZ. kan me herinneren van een tijd terug dat je ermee wilde stoppen.

pff Otje dus weer een nachtbrakertje gehad. Hopelijk doet hij het vannacht beter.

Noralien we hebben elkaar al effe gesproken, maar ik zou inderdaad aandringen op een doorverwijzing!
    haha die Jikke, ze weet dus heel goed wat mag en niet. enne Jikke gaat vast opeens aan de wandel dadelijk als je het niet verwacht. Nick heeft ook even gehad dat hij niet wilde 'oefenen' en toen ineens liet hij de tafelrand ook los.

Lola: ik ben ook al aan het denken hoe ik straks nog kan gaan babyzwemmen met twee ukken...maar ben er nog niet uit. Misschien ga ik oma maar inschakelen om mee te gaan...
    Nick kan in elk geval op woensdag/zwemdag niet extra naar de gastouder want dan zit zij vol.
    Nick zal straks wel naar een PSZ gaan, maar dat is ook al niet op zwemdag....

en ik vind het best knus als Nick tegen mij aankruipt, maar als er bij elke beweging die ik maak een huilgeluid uitkomt is de lol er snel af. Gelukkig was de koorts vanmorgen al flink gedaald en vanavond was hij koortsvrij. Hij heeft ook vanavond voor het eerst in 2,5 dagen weer een redelijke maaltijd gegeten en af en toe lacht hij weer heel ondeugend. Daarstraks was hij mij aan het kriebelen met zijn hand in mijn nek. Ik moest lachen en hij begon echt te schateren en ging het dus meteen nog eens proberen. Op zulke momenten smelt ik echt van mijn mannetje!

heb vandaag ook nog even de gelegenheid te baat genomen om gebruik te maken van een niet heel fit Nickje....ben naar de kapper geweest en hij zat zowaar stil op mijn schoot. Dus ook hier is de eerste kapbeurt een feit! (nog onthouden van Slingding dat niet fitte kindjes geknipt kunnen worden :) )

debbie: leuke foto's en een fleurige kamer hoor!

Slingding fijn dat je wat aan het opknappen bent.

Bianca: ik kijk even of we nog een gezamenlijke date kunnen organiseren, maar anders kom ik binnenkort gewoon alleen aan om Gijs te bewonderen!

Noura alles dus oke bij de VK. Ik ben ook met name 's nachts vrij dorstig... jij bent ook al weer aardig onderweg naar de helft van je zwangerschap. ik kan me nog herinneren dat je op het laatst van Saf liep en toen keus kreeg voor inleiden en dat je toen zo iets had van laat nog maar even zitten, wie weet is het de laatste keer dat ik dit meemaak...

Lies nog in vakantiestemming dat je je in de dag vergist had bij het CB?

Lola: wat balen van de achterruit van Roy. Hopelijk kan je avondje nog doorgaan, maar het ziet er niet echt lekker uit...

Noralien wat lekker effe shoppen. Heeft vast goed gedaan. en Jikke was dus op haar best. Hier overigens ook altijd te dikke kuiten. Heb nu laarzen met een extra brede schacht en elastiek aan de achterkant wat meerekt. Er zijn echt speciale laarzen voor ons....

Janette ben benieuwd of je er uitkomt met je sollicitatie. Fijn dat het zo goed gaat dat de psycholoog wil afsluiten!

ikke ben trots op mezelf. Heb vanmiddag toen Nick sliep de plinten voor zijn nieuwe kamer zelf gezaagd en gedeeltelijk gelijmd aan de muur en het net nog effe afgemaakt! pfff...ik wist niet dat ik dat kon....maar zaterdag komt onze kast en de meubels van Nick's kamer en dan is het toch wel fijn als een en ander af is zodat die ook gemonteerd kunnen worden. en dan kan ik ook weer kijken naar alle babyspullen! nu morgen de plinten bij onze slaapkamer nog, maar op zijn vroegst in de avond, want overdag moet ik gewoon werken.

9. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Zou iemand misschien voor mij nog eens een nieuwe banner + avatar willen maken a.u.b? Wordt namelijk wel eens tijd volgens mij hihi

10. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......23 jan/14mnd3wkn.....................9200 gr........76.0cm
    Vishesh......17/11/06 (2900gram 53cm).......18 jan/14mnd1dag....................12.576 gr.....86.1cm
    Jiri..............30/11/06 (3275 gr, 49 cm......... 13 nov/11.5 mnd........................10.000 gr.....76 cm
    Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........6 mrt /15 mnd............................9890 gr........76.0 cm
    Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........11 dec / 1jr 1 wk........................7820 gr........70.0 cm
    Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 05 mrt/ 15 mnd..........................9580 gr........77 cm.
    Teun..........08/12/06 (3390 gr, 51 cm...........05 feb./ 14 mnd........................10540 gr.......77 cm
    Nick..........13/12/06 (3285 gr, 50 cm).............14 feb/14 mnd........................10615 gr........75 cm
    Dimphy......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm)....... 4 maart 14,5 mnd.................11700gr......79 cm
    Thijs..........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........6 mrt/14.5 mnd, dag...................10080 gr........80 cm
    Fynn..........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)..........21 nov/11 mnd..........................11355 gr.......77,5 cm
    Demi..........19/12/06 (3575 gr, 52 cm)..........19 febr/ 14 mnd.........................8855 gr........75,1 cm
    Safouane...21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........26 nov / 11 mnd..........................8900 gr........73 cm
    Rick............22/12/06 (3600 gr, 50 cm)..........4 oktober/9mnd+12dgn.............11.115 gr.....74 cm
    Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm).........19 februari /13 mnd + 29 dgn.....11.575 gr......83 cm
    Ruth...........22/12/06 (2830 gr,46cm)...........14 januari/ 12mnd + 3 wkn, ......8550 gr.........72 cm
    Jasmijn.......23/12/06 (3890 gr, 50 cm).........26 februari/14 mnd....................10.450 gr.......76 cm
    Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm).......26 november/11 mnd+1dag.........9900 gr........76 cm
    Koen..........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........5 maart / 14 maanden................10800 gr......78 cm
    Jikke...........29/12/06 (3400 gr, 50 cm).........13 dec / 11,5 mnd......................8990 gr.........74 cm

11. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    zo dan Lianne, graag gedaan!

12. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen

Deze foto s afgelopen zondag gemaakt, dit was op de geitenboederij in het Amsterdamse bos. Je kon echt merken dat het mooi weer was, het was namelijk erg..... druk

13. Niet meer actief

Word morgen dus naar de kwantum toe rijden... lol.... Zal daar is op website kijken hoe duur het is....

14. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Karin dank je wel voor het herstellen van de lijst ;)

Debby, leuk om Thjijmen weer eens te zien.

Dimphy is de zwaarste meid :oops:

15. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Leuk Noralien, ik PB je wel even! Gaan we afspreken!

Ik las dat Nick ook al geknipt is. Ik was met Thijs vlak voor de vakantie naar de kapper geweest. Dat was echt een drama. Hij huilde harder dan bij zijn prikjes vanmorgen. De kapster kreeg er helemaal stress van en is flink wat plukjes vergeten...
    Goed idee om met hem te gaan nu hij niet zo lekker is.
    En dat ik me een dag heb vergist is nog steeds mijn zwangerschapsdementie, ben ik bang....

Debbie: de geitenboerderij op zondag doe ik niet meer. Is echt niet te doen zo druk!

16. Niet meer actief

lianne: zolang ze maar ergens halverwege die greoi curve blijft toch? En het is een heelijk meisje om te zien.....

diegene die naar het cb toe moeten vandaag Allemaal veel succes...

Ik hoef woensdag pas...

Degene die een keertje wil meeten met mij, pb me maar...

Kan ik vandaag uitslapen {ja kids liggen beide nog te slapen} ben ik al weer wakker.. grrrr.... Vanmiddag komen hendrik en esther ook weer....
    En me ventje moet morgen ochtend extra werken.. Nu vind ik dat niet zo heel erg, want t levert mooi extra centjes op.

ik ga ff bakkie thee zetten en lekker wat tv kijken....

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen meiden,

Heb gisteravond niet meer gereageerd. Als ik thuis kom uit m'n werk ga ik eerst nog even met Fynn spelen. Daarna Fynn in bad doen, flesje geven en naar bed. Vervolgens nog van alles opruimen. Om 20.00 zit ik dan te eten en alles bij te lezen. En als het dan zoveel is als gisteren heb ik geen fut meer om te reageren. Kies er dan voor om lekker te gaan douchen en zetelhangen :oops:

Fijne dag allemaal vandaag! Ik denk aan jullie.

p.s. @Lola: Wss zegt Jasmijn 'Japie' omdat de krekel uit Pinokkio zo heet :D

18. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    lianne toch ;) ach en dimphy is gewoon een heerlijke meid! als ze later gaan lopen zijn ze het babyvet zo weer kwijt

och karin, nick zo ziek geweest. wel een goede tip van de kapper
    en wat schattig dat die zo moest lachen omdat die je kriebelde
    je hebt helemaal gelijk van het genieten, ik vond het zo heerlijk om zwanger te zijn, dat het van mij nog wel even had mogen duren.
    ik heb nu nog 5 maanden om te genieten

zodadelijk naar het consultatiebureau, heb er geen zin in. bah rotprikken

19. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Lola, heb je het leuk gehad gisteravond?

Janette, hoop voor je dat je de baan krijgt.

Otje, wat een grote meid is sara ook al zeg, leuk hoor en knap daat ze dat zo doet.

Gnessy, je hebt gelijk, ze is gezond en rond ;)
    Erg leuk die kinderen vanj ou samen aan het rijden, ging bijna om he?

Cynthia, erg schattig hoe ze daar in de zetel hangt voor tv :)

Debbie, leuk om Thijmen weer te zien, hij is ook al groot zeg!

Noura, hoop voor je dat je geen suiker hebt.... en dat Saf de prikjes doorstaat.

20. keizerin

keizerin Niet meer actief

Jeetje wat hebben jullie weer veel bijgeschreven.

Wessel gaat naar de peuterspeelzaal maar als Wessel op het KDV had gezeten had ik hem ook niet extra naar de psz gedaan.
    Net zoals Otje zegt voor haar zou het helemaal niet handig zijn en is het dus een beetje overbodig.

@Karin is Nick nou zo ziek van de prikjes?heb dat even gemist geloof ik of hij ze nou heeft gekregen.

@Otje lekker aso van prenatal :(
    Ik vind het nu wel tijd worden dat jij nou eens een leuke baan gaat krijgen je doet er zo je best voor.

@Lies fijn dat je vakantie leuk was.
    Ben benieuwd wat de oogarts zal zeggen.

@Saskia ja ik weet wel een beetje hoe dat voelt okey het is geen familie van mij(dat zou ik nog erger vinden)maar onze bedrijfsleider wilde dat ook nog weleens doen maar gelukkig doet hij dat(bijna)niet meer.
    Hij deed het dan als het hele restaurant vol met gasten zat :( en hij deed het vooral bij de managers maar na een gesprek met hem is hij wel positief veranderd.

@Noralien ik heb zo met je te doen wat een sukkels daar zeg!
    Hadden ze je er niet gewoon even tussen kunnen zetten :(
    Ik heb trouwens ook een man als HA en hij luisterd altijd goed naar mij ben heel blij met hem als HA.

@Debbie leuke foto's en je huisje ziet er leuk uit.

@Bianca beterschap met Michel.

@Gnessy heeft eg trouwens nog zijn sterilisatie laten nakijken?misschien heb je het al verteld maar ik heb het dan gemist.

@Lola jeetje wat vervelend zeg dat zijn achterruit is ingeslagen.
    Heb je toch nog een leuke avond uit gehad?

@Slingding wat een leuke foto van Kailynn op haar stoeltje :D

@Noura ik heb ook een tijdje gehad dat ik veel dorst had toen ik zwanger was,hopelijk is het niks.
    Ik keek net in je album en wat zie ik krijg je er weer een meisje bij,wat gaaf :D
    Hoe is het gegaan met de prikjes?snap dat je er geen zin in heb is altijd zo zielig.

@Janette nou ik ben benieuwd.

Wessel was vanochtend om half 10 wakker :D
    Nou ik ga nu even wat eten want dat heb ik nog steeds niet gedaan.

Deel Deze Pagina