December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    De huisarts heeft gebeld.
    Zij adviseerde mij ook naar de gyn te gaan. Krijg dus een verwijzing. Dan wordt er meteen een echo gemaakt. Ze dringt in de fax aan op een snelle afspraak, maar daar wordt ik door eht zkh over gebeld.

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Eve: lekker toch effe hangen op de bank. Het is geen verplichting om je hier te vertonen...

Noura: lekker genieten dan van die kleine meid in je buik. Voel je al wat bewegingen?

Vales lekkere uitslaper heb jij! en ik denk niet dat Nick ziek was van de prikjes, die had hij 14 februari al gehad, dus dat zou dan wel een rijkelijk late reactie zijn, 8 a 10 dagen zeggen ze wel, maar dit is ruim 2 weken na zijn prikken.

Vanmorgen had hij nog niet zo'n zin in zijn pap hoorde ik net van papa....en nu is hij net afgeleverd bij de oppas, dus ik merk vanmiddag wel weer hoe het gegaan is.

effe op mijn gemak mijn boterham gaan eten nu...

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    smakelijk karin!
    en ja ik voel al volop bewegen, de hele dag door, het zijn ook geen plopjes meer, maar echt bewegingkjes. en sochtends kan ik ze voelen liggen, een bolletje links of rechts, erg bijzonderweer.
    bij jou zullen de schopjes al wel wat harder gaan of niet?
    hoop dat nick snel opgeknapt is.

noralien ik hoop dat je snel terecht kunt

nou vales wessel heeft lekker uitgeslapen, heerlijk is dat he

nou heb ruim een half uur moeten wachten tot we aan de beurt waren, toen had safouane het al helemaal gehad. en wat een afschuwelijke prikken. hij gilde het uit, verschrikkelijk. van 1 prik kan die vandaag wat last hebben en de ander volgende week.

hij weegt nu 10415 gram, is dus anderhalve kilo aangekomen, en is nu 78 cm. netjes vind ik zelf

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......23 jan/14mnd3wkn.....................9200 gr........76.0cm
    Vishesh......17/11/06 (2900gram 53cm).......18 jan/14mnd1dag....................12.576 gr.....86.1cm
    Jiri..............30/11/06 (3275 gr, 49 cm......... 13 nov/11.5 mnd........................10.000 gr.....76 cm
    Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........6 mrt /15 mnd............................9890 gr........76.0 cm
    Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........11 dec / 1jr 1 wk........................7820 gr........70.0 cm
    Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 05 mrt/ 15 mnd..........................9580 gr........77 cm.
    Teun..........08/12/06 (3390 gr, 51 cm...........05 feb./ 14 mnd........................10540 gr.......77 cm
    Nick..........13/12/06 (3285 gr, 50 cm).............14 feb/14 mnd........................10615 gr........75 cm
    Dimphy......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm)....... 4 maart 14,5 mnd.................11700gr......79 cm
    Thijs..........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........6 mrt/14.5 mnd, dag...................10080 gr........80 cm
    Fynn..........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)..........21 nov/11 mnd..........................11355 gr.......77,5 cm
    Demi..........19/12/06 (3575 gr, 52 cm)..........19 febr/ 14 mnd.........................8855 gr........75,1 cm
    Safouane...21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........07 mrt / 14 mnd 2 wkn...................10415 gr........78 cm
    Rick............22/12/06 (3600 gr, 50 cm)..........4 oktober/9mnd+12dgn.............11.115 gr.....74 cm
    Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm).........19 februari /13 mnd + 29 dgn.....11.575 gr......83 cm
    Ruth...........22/12/06 (2830 gr,46cm)...........14 januari/ 12mnd + 3 wkn, ......8550 gr.........72 cm
    Jasmijn.......23/12/06 (3890 gr, 50 cm).........26 februari/14 mnd....................10.450 gr.......76 cm
    Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm).......26 november/11 mnd+1dag.........9900 gr........76 cm
    Koen..........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........5 maart / 14 maanden................10800 gr......78 cm
    Jikke...........29/12/06 (3400 gr, 50 cm).........13 dec / 11,5 mnd......................8990 gr.........74 cm

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hallo allemaal,

noralien, gelukkig is er actie ondernomen nu!
    Nu nog afwachten op een telefoontje uit het ziekenhuis.

lola: hoe was je avond?

Eve: je moet je niet verplicht voelen om hier te komen! als je lekker wil hangen moet je dat zeker doen!

volgende week zondag heb ik de fotoshoot in Dongen!

ik om later terug, kailynn wordt wakker en ik wil de stad in!

6. Roy moest vandaag de hele dag werken en dus heb ik een middagje vrij genomen. Goh, wat heb ik veel gewerkt deze week... ;) !

Nee, het was niet alleen voor de lol, ze hebben zijn laptop meegenomen... :(

Ik heb het vanmorgen even nagevraagd, maar er is maandag geen verhaal over Pinokkio verteld op het kdv, ik blijf het dus een beetje 'vreemd' vinden... :D

Nou, Jasmijn zit haar op de hielen, hoor en zij is ook nog 3 centimeter kleiner... ;)

Gezellig :D !

@Vales: Al een beetje van de schrik bekomen... ;) ?

@Noralien: Ik ben ontzettend blij voor je dat er nu daadkrachtig wordt opgetreden door de huisarts :D !

@Noura: Ach, vond Saf de prikjes ook al zo'n drama? Kreeg hij ze ook in zijn armpjes?

Vanavond lekker eten met vriendinnen. Normaal gesproken gaan we altijd uit eten, maar deze keer zou een van hen voor ons gaan koken. Nu moest ze vandaag onverwacht voor een workshop naar Utrecht en gaat er van dat koken niets terecht komen. Ik ben dus benieuwd waar we belanden vanavond (of we halen frietjes, kan ook nog... :) )!

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    veel plezier lola, en frietjes heb ik ook net op

hij heeft er 1 in zijn been en ander in zijn arm. maar is nu behoorlijk vrolijk

8. Niet meer actief

hier is ventje net naar de kroeg patat halen...

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Gnessy wij halen wat anders in de kroeg hoor.... ;) :)

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik heb ook net frietjes gehaald 2 huizen verde want dat is de frietboer.

weet iemand nog wat tegen waterdunne diaree?

11. Niet meer actief

hahaha kroeg is heir ook de patatboer, en noem maar op...
    is alles in een nu sinds ze het hebben verbouwd.... Eerder was t idd in de kroeg patat halen. En hier in het dorp word het nog steeds kroeg genoemd.....

Maar ze blijven verdacht lang weg...... eten is er nog ni namelijk.....

12. Niet meer actief

euhhhh banaan en beschuit eten?
    norit gebruiken?
    voor de rest zou ik het niet weten cynthia....

13. Niet meer actief

volgens mij is iedereen makkelijk op vrijdag met patat.... hahahah

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn heeft weer fijn 2 ontstoken oogjes :( Morgen dus maar ff naar de hap bellen voor een receptje. En....hoogstwaarschijnlijk heeft hij ook de waterpokken. Hij heeft in z'n nekje een aantal rode pukkeltjes, op z'n romp 2 stuks en op z'n buikje onder z'n luier en op z'n billen ook een aantal. Op het kdv zeiden ze dat ze bijna zeker weten dat het waterpokken zijn. We zullen het morgen zien denk ik. Want ja, wanneer weet je nou zeker dat het pokken zijn?

15. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Noralien fijn dat de huisarts je een verwijzing naar de Gyn heeft gegeven. Nu maar hopen dat je er snel terechtkunt.

Noura: hier wordt ik inderdaad al regelmatig flink doorheengeschud van binnen :)
    Ach Saf dus ook al niet in zijn hum van de prikken.

Lola balen dat Roy's laptop gestolen is. Dat was toch niet dat trage ding van jullie?
    2 vriendinnenavondjes achtereen dus. enne frietjes smaken ook!

Hier snel pizza's opgewarmd want Frank is onze nieuwe kast gaan ophalen. deuren konden niet in de auto dus ook mijn vader nog even gecharterd om met de bus te rijden. Eenmaal thuisgekomen bleken de deuren ook de draai van de trap niet te kunnen maken, dus toen Nick even uit zijn bed gehaald, bij ons op bed gelegd, op zijn kamer de buitendeur opengezet en zo de deuren via het balkon naar binnen. Na afloop Nick weer terug in zijn bedje, en hij sliep gewoon deur. Wat een heerlijk kind hebben wij.
    enige mindere is dat de kleur van de kast echt een stuk lichter is dan we dachten/gezien hebben en dat is in combinatie met onze bedombouw toch minder, maar we zullen het er toch echt mee moeten gaan doen. kleuren kunnen toch echt verschillen met wat je in de winkel hebt gezien....

maar eerst de kast morgen maar eens op gaan zetten en dan verder kijken.

Eve het zit jouw en Fynn ook niet mee. Hoop dat hij niet erg ziek wordt van de pokken. Heb je al havermout in huis?

16. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

zal bij voorbaat ff aangeven dat ik wss niet op iedereen ga reageren vandaag ben nml erg moe en heb wss de fut er niet voor om dus alles bij te lezen, helaas.

noralien; he bah zeg, is aan de ene kant wel duidelijk maar aan de andere kant gwoon heeel erg k^t. ik denk dat het idd fijner is om toch nog een echo te krijgen hoor dan weet je hoe de vork in de steel zit.
    vwb mijn schoonvader, mja het is een apart figuur zullen we maar zeggen want daarentegen heeft hij ook leuke kanten hoor, en is hij in sommige dingen weer 'makkelijk' maar op dat vlak vind ik hem 'te' simpel zeg maar :rolleyes:

debbie; leuke foto's van het kamertje

slingding; is kaillynn ondar het gemiddelde gezakt of zat ze altijd al iets onder het gem? enne klein maar fijn zeggen ze dan he ;)

bianca; kijk zo zie je maar ze volgt wss toch haar eigen curve of niet? vwb schoonpa, ik heb mijn zegje gedaan en voor zijn doen heeft hij een soort excuus gegeven aan mij, niet direct maar op die manier dat voor hem een sorry is zeg maar dus heb ik vrede mee.

noralien; vind het alles behalve raar dat jij je ff hebt geuit hoor, had ik wss al veel eerder gedaan denk ik. heeel veel sterkte

vwb het kdv/psz gebeuren ben er nog helemaal niet mee bezig erg he?! aan de andere kant, hier is een kdv waar ik een beetje van weet hoe het daar allemaal verloopt waardoor ik daar dus zowieso niet naartoe zou willen, psz is geen wachtlijst dus kan ik hem zo naar toe brengen.... we zien het tzt wel denk ik

debbie; met authistische kinderen 'hoef' je geen onrust te hebben hoor, of ken je de persoon in kwestie al?

gnessy; leuk filmpje

noralien; :D wat goed allemaal van jikke zeg, enne dat is jusit goed zo

lies; wat een grote vent zeg, enne succes straks bij de oogarts. het was mij de vorige keer wel opgevallen dat hij een beetje scheel keek idd

lola; jij alweer bijna 12 wkn wat gaat het hard zeg, enne jasmijn ook al in zo woordenboek aan het lezen ;)

bianca; beterschap met je man

lola; hoop dat je uitje toch nog door is gegaan

slingding; wat een heel schattige foto

noura; goed te lezen dat het verder goed gaat met jouw en de kleine
    spannend de 17e

janette; spannend nu verder, enne goed hoor vwb de pscycholoog en het afsluiten

duikster; hoe is het nu met nick, enne daar mag je zeker trots op zijn hoor

noura; klinkt idd heel netjes hoor.

hihi wij hebben vandaag ook friet gegeten

eve; he bah fynn wss waterpokken, denk je dat jullie even ziek af zijn nu dit weer bah.

hier slaapt orlando sinds vanacht onder een dekbedje, en sinds afgelopen zaterdag ging het weer een heeel stuk beter qua slapen (20.00-5.00 plus minus) en vanacht van 20.00 tot 6.30 uur :D hoop zoooo dat hij het dooorzet nu.

ga bankhangen met melvin

gr saskia

17. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    eve waterpokken herken je dat het een rood puntje is en dan komt er een blaasje op ( soort blaartje) deze is er maar even hoor en dan word het een korstje.....op zijn lichaam kan je ze insmeren met sudocreme..drogen ze sneller in....en op zijn armen handen en gezicht met spul deppen van VSM wat er speciaal voor is en evt koelgel bij de apotheek....
    enne je mag gewoon naar buiten met hem hoor.... ;) of hij moet hoge koorts hebben? Teun is toen ook gewoon naar het kdv geweest want ja als je het ziet is het toch al te laat zeg maar de besmetting is 14 dgn daarvoor geweest.....

werd net gebeld over me 2e solicitatie brief en heb maandagavond een gesprek....dit is bij de slager.....nou ja nu vraag ik je 2 brieven en 2 gesprekken...en de brieven waren eigenlijk nog flut ook...stond alleen in dat ik de advertentie had gezien en dat ik er op reageerde en als er nog vragen waren ik ze wilde beantwoorden......ach zo zie je maar waar korte brieven tot leiden...

Gnessy al gegeten? of was de patat koud en paps dronken?
    ik ben gister naar de action geweest en heb een boel gekocht maar mail je wel ff het weekend of zo met vragen.....heb complete pakketten en ook een boek met pakketten.....

nou tot later maar

18. Niet meer actief

inmiddels al gegeten... kwart voor 8 was ie er...

ik zie je mail wel tegemoet.
    morgen 9 uur kapper!

en ook ff bij action geweest, heb daar kaarjtes en enveloppen gehaald.....

volgende week ff keertje naar sneek naar de devo.... nieuwe knipvellen halen e.d.

tot morgen allemaal. Dan reageer ik meer.

19. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    janet, succes met freubelen.

eve: het zit jullie echt niet mee zie ik!
    sterkte!

20. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Leuke verspreking in deze context :) .
    Wel balen dat de kleur nét anders is dan jullie dachten. Ik kan me daar aan blijven storen als ik zoiets koop en breng het dan meestal dus tóch maar terug :( .

Saskia, ik duim met je mee dat Orlando goed blijft slapen.
    Volgens mij heb jij het afgelopen jaaar echt chronisch slaaptekort gehad. Wordt tijd dat je dat een beetje bij kan slapen.

Janette, wauw twee gesprekken. Daar moet toch iets uitkomen zou je zo zeggen. Veel succes!

Lola, oohhh wat balen van de laptop. Was vast niet die van jou, maar een snellere, of niet?!

We hebben besloten om tóch aan onze ouder(s) en beste vrienden te vertellen dat we alweer 2 miskramen hebben gehad. Ik wilde dit eerst niet omdat er dan weer zoveel ogen op je gericht worden tijdens de periode dat je zwanger probeert te raken. Maar nu het voor de tweede keer alweer is misgegaan krijg ik steeds vaker een onprettig gevoel dat we dit "verzwijgen".
    Onze beste vrienden zijn al een tijd bezig met iui en ivf. Zij krijgen dit weekend voor de 3e keer een terugplaatsing.....spannend dus!
    Zij zijn hierover naar ons heel open en ik vind het niet prettig dat dat andersom niet zo is.

Wij wilden morgen bij de wok reserveren voor 12 man ivm mijn verjaardag. Normaal is daar altijd nog wel plaats omdat we vroeg gaan ivm Jikke. Nu dus niet :( .
    Gelukkig een andere gevonden (van dezelfde eigenaar). Blijkt het in dezelfde straat te liggen als het "bed and breakfast" waar mijn zus met gezin logeert.
    Ideaal dus :D .
    Eén minpuntje....de zus van Robert had bij dezelfde wok waar wij wilden al een verjaardag van schoonfam. en zou een beetje tussen ons in wokken 8) . Dat wordt nu dus wat lastig.

Voor zondag plannen gemaakt. Dan gaan we met mijn moeder, zus, man en 2 kids naar het dolfinarium. Zij gaan dan vanuit daar weer naar limburg. Wordt dus helemaal leuk dit weekend :D

Deel Deze Pagina