December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    O ja, ik heb voor mijn verjaardag een statief gekregen en bonnen van de fotozaak.
    We zijn voor een printer gaan kijken. Er schijnt toch nog wel een heel gat te zitten tussen de beste printer die je in een electronicazaak kan kopen en de proffesionele printers van de fotospeciaalzaak. We hebben er nu een besteld. Over anderhalve week begint de opleiding. Heb er echt zoveel zin in :D

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    gnessy: Nick zal in het peuterbed gaan slapen als onze nieuwe uk er is en ik wil niet dat hij het gevoel krijgt plaats te moeten maken, dus wil de komende tijd spelenderwijs gaan proberen hem in zijn nieuwe bed te gaan laten slapen.

pff Lianne: Dimphy dus ook in zo'n stemming. Hoop niet dat het bij Nick ook zo lang duurt, hoewel hij eigenlijk ook al een dag of 4-5 'lastiger' is dan ik gewend ben. Maar ik vind hem ook nog steeds lief hoor!
    lastig die voetblessure!

Lola: ikke is inderdaad blij :)

Otje sterkte, ik heb geen advies voor je, ondanks Nick's huidige stemming slaapt hij 's nachts goed.
    tja kan prik zijn, maar tandjes en sprongetje zijn ook goede kanshebbers van zijn lastigere gedrag. Kijk maar eens in oei ik groei!

Noralien: fijn dat het wokken gezellig was en fijn dat je je moeder hebt kunnen vertellen van de miskramen zonder dat het overheerste. En hoe voelt het nu, je laatste dagje als twintiger?

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Agos wat hebben er hier veel de pokkies zeg! :( Hoop dat ze er snel weer vanaf zijn...dan hebben zij het iig gehad! Allemaal bij het kdv opgelopen?
    Ik lees weleens wat mee hier....hoop dat jullie het niet erg vinden hihi. Hier een nov mama, dus vind het altijd wel leuk om over kindjes van bijna dezelfde leeftijd te lezen ;)

4. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hihi, volgens mij heeft er nu maar 1 de waterpokken. De rest zijn allemaal oude foto's voor de Mr / Mss Waterpok verkiezing :D

Duikster, denk niet dat Nick op deze leeftijd al het gevoel krijgt dat ie plaats moet maken omdat ie een ander bed krijgt. Ben heel benieuwd hoe hij het straks in het "grote bed" vindt.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Oww hihi...naja dan hebben er al veel de waterpokken gehad! Suc6 met de verkiezing ;)

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Pfff, Fynn wil maar niet gaan slapen. Word echt een beetje 'gek' van hem. Heb om 18.30 al een zetpilletje gegeven maar dat heeft dus geen enkel resultaat.

@Karin: Dat klinkt ook niet erg lekker :( Wel goed dat hij in z'n peuterbedje heeft geslapen. Ik laat Fynn net zolang in z'n ledikant tot hij er niet meer inpast. Volgens mij klimt hij er nml meteen uit als hij een groter bed heeft. Maar eerlijk gezegd had ik dat van Nick ook verwacht en dat valt dus mee.

@Lianne: Sterkte met je voet!

@Otje: Ik leef echt met je mee! Vannacht was hier dus ook zo'n nacht. En het feit dat Fynn nu ook weer niet echt mee werkt voorspelt niet veel goeds voor komende nacht. Zit zelf ook met het dilemma waar ik goed aan doe dus vind het moeilijk om je advies te geven. Meestal laat ik Fynn een minuut of 15 huilen maar haal hem dan toch eruit. Troost hem dan op z'n eigen kamertje en leg hem weer in bed. Tot op heden nog niet bij mij in bed gelegd. Maar als het 4 dgn zou duren zou ik dat wel doen op een gegeven moment hoor. En dat van je irritatie-grens is helaas herkenbaar :oops:

@Noralien: Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad! En wat spannend dat je opleiding bijna begint. Kun je je daar lekker op gaan storten.

@Annemonique: Wat gezellig dat je hier een keer langskomt. Ik lees nml ook regelmatig bij jullie mee :D En Fynn is op dit moment de enige met waterpokken (van het kdv idd). De rest heeft ze al achter de rug.

7. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Ik schrik een beetje van de "pokkenfoto's", vooral Teun ziet er heftig uit. En Fynn kijkt wel heeeeel sipjes.
    Rot dat je zo veel vrije dagen op moet nemen, Eve. Ik weet nog wel dat mijn vriend, toen hij nog in een winkel werkte, best veel vrije dagen had omdat je vrij snel dagen opbouwt, door werken in het weekend en zo. We konden toen echt vaak op vakantie, dat is nu wel wennen. Is dat bij jou ook zo (ik hoop het voor je) Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet op weer naar je werk te bellen. Ik doe het niet voor je, ik ben daar errug slecht in...

Ik lees over veel kinderen met een slecht humeur. Thijs had dat ook heel erg voor onze vakantie, nu is hij heel gezellig en knuffelig.
    Het Japie van Jasmijn is vreemd,heb er hier no een, wij hebben vandaag de hele dag "petak" gehoord. Iemand een idee?
    En in Frankijk belde mijn schoonmoeder op met de vraag wat "slotsch" betekent. Hij riep het iedere ochtend en ging daarna heel hard huilen. Wij vonden het wel een lekkere krachtterm!
    Op dit moment wijst Thijs overal naar en vraagt dan steeds "daaaaa?" (die snap ik, dat betekent, wat is dat?). Vandaag waren we in de bouwmarkt (daarover straks meer) en was het de hele tijd "daaaa?" , "dat zijn PVC-pijpjes Thijs" of "daaaaa?" "dat is een lekbak voor de wasmachine".

We moesten dus helaas naar de praxis vandaag. Een paar jaar geleden besloten we in een overmoedige bui dat we de badkamer wilden verbouwen. We hebben toen de douchebak eruit gesloopt en er een tegelvloer voor in de plaats gelegd. Het is echt erg mooi geworden, maar helaas zo lek als een mandje. Het is echt geen doe-het zelf-klus,bleek wel. De douchebak is nu al voor de derde keer lek. We hebben hem nu provisorisch waterdicht gemaakt (met een wasmachine-lekbak, veel tape en plastic). We gaan nu op korte termijn bedenken wat me er mee willen en dan een klusbedrijf zoeken dat ons er mee gaat helpen.
    We balen er enorm van. Iedere keer als we weer wat gespaard hebben, gaat er weer iets groots stuk....

8. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    . hi hi,

ga ff bijlezen en reageren jee wat een hoop bijgeschreven zeg en dat in 1,5 dag :confused: :D

hij heeft het vanacht weer netjes gedaan, 1 keer wakker geweest om 23.30 uur en vervolgens doorgeslapen tot 7.30 uur :)

saar; hee leuk jouw weer te zien op het forum :) . goed te horen dat het zo goed gaat met liene, jouw en de zwangerschap. lekker dat de stage nu afgerond is, alleen de laatste dingetjes nog

duckie; wat een schattige foto's van demi zeg, en wat een mooi dromerig koppie :) wat liefff van liene dat ze zichzelf zo aan het bewonderen was bij de kapper.

eve; hier ook nog niet hoor, orlando is alleen door mij een beetje bijgeknipt bij zijn oortjes en in zijn nekje, daar zaten een paar piekjes zeg maar :)

vwb meeting, saar.. zeg maar als je dit wat vind, eve, ik kan je wel ophalen vanaf station gouda, de 18e dus volgende week dinsdag, dan ga ik naar saar toe? ik hoor het wel of jullie dit beide een goed plan vinden en of dat dit kan.

gnessy; agh wat een koppie in die stoel en wat is ze gelijk wijs als ze zo'n staartje in heeft zeg

haha een vlekjes verkiezing :) , ahh die fynn

duckie; ohh kan me goed voorstellen hoor houd ook niet van 'de rotzooi' van het verbouwen....maar het moet zo af en toe gebeuren he.

otje; mmmmm als dat niet slim is zijn wij een 'dom' stel want dit hebben wij best regelmatig gedaan :( , ik vind het 'de' oplossing om bij te tanken bij slaapgebrek.....

lola; ohhh zo leuk is dat, zulke dingen opnemen voor later zoooooo leuk :D

eve; heeel veeel sterkte en beterschap voor fynn, enne wil wel bellen hoor ;)

slingding; beterschap ook voor jullie weer he

eve; hij kijkt ook echt heeel zielig, beterschap maar weer hoor

duikster; oeehh klinkt niet echt fijn zo met nick, he wel spannend zo met dat nieuwe bedje! gaat jullie kleintje straks eerst naast jullie bed in een wiegje of gelijk in zijn/haar eigen kamertje?

lianne; iets te fanatiek gesport?! offf...

otje; de bmr-prik krijgt hij evt tussen de 5-7 dgn. enne mss ken je mijn verhaal vwb slapen natuurlijk al en ook qua laten huilen enzo, maar ik denk dat het belangrijk is dat jullie beide kunnen bijslapen want daar word je vrolijker van dan zoals het nu gaat, en dan maakt het dus niet uit hoe, dit kun je nml straks wel weer terug breien

noralien; wat fijn dat het weekend niet 'te' overheersend was mbt miskraam, en ja daar word je automatisch natuurlijk errug enthousiast over 8)

hier niet veel bijzonders te melden momenteel......ga ff bankhangen morgen werken en reserveren voor vrijdag, dan ga ik natuurlijk met mijn zusje lekker een verwenavondje tegemoet...spreek jullie weer

gr saskia

zo'n vaste trap, ik weet nog wel van onze vaste trap in ons oude huis, die moest op maat gemaakt worden( alle standaard maten konden bij ons niet) dat wat wel even werk hoor, maar idd nadat dat gedaan was zat de trap er in principe zo in.

otje hoe is het nu met koen? hoop op een rustigere nacht voor jullie

slingding; hoop dat kaillynn het goed gaat doen met slapen

duikster; jij ook nog beterschap met nick

saar; goed hoor van ben om je 'tegen' te houden na ene bepaalde tijd ;)

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Eve: Hopelijk gaat Fynn snel slapen. Heb Koen vrijdagavond ook een zetpil gegeven omdat ik echt het idee had dat hij pijn had. Hielp ook niet echt. Meneer was uren daarna nog wakker :(

Lies: He wat balen van dat douche-lek! :(

Ik heb Koen om 19.45 zoiets in bed gelegd. Ging wederom gepaard met huilen maar duurde gelukkig deze keer maar 5 minuutjes. Sinds dien is het rustig.

10. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Lola: Demi heeft geen littekentjes overgehouden, en daar was ik wel bang voor omdat er zoveel in haar gezichtje stonden.

@Janette: Teun had het ook erg in z'n gezichtje zeg, ik denk dat hij wint ;)

@Cynthia: Vervelend als je zo aan de lopende band verkouden bent. Dat komt je dan letterlijk je neus uit....

@Eve: Op de foto ziet het er minder heftig uit, dat vindt ik bij Demi ook. En dat je bijna zat te janken kan ik me wel voorstellen, ik vond het ook echt verschrikkelijk om te zien, en was echt bang dat het allemaal littekens zouden worden. Maar achteraf viel het me toch allemaal reuze mee. Vervelend dat Fynn er ook koorts bij heeft, Demi had dat (gelukkig) niet. Is hij inmiddels gaan slapen?

@Duikster: Wow, Nick al in z'n peuterbed geslapen. Ben je niet bang dat hij er uitvalt als hij nu zijn been al over dat rekje heeft?

@Lianne: Hopelijk valt het allemaal mee met je voet. Ik ben trouwens vandaag heel dicht bij je in de buurt geweest. We kwamen uit de richting van Brummen en sloegen vooraan in Zutphen rechtsaf richting Voorst, daar woont de opa van jeroen. En omdat ik weet dat Noura en jij daar in de buurt wonen, heb ik gelet op de straatnaambordjes van de straten die we voorbij reden. Dus nu weet ik waar het is! Wel grappig.

@Otje: wat ontzettend vervelend dat Koen zo slecht slaapt. Ik kan me helemaal voorstellen dat je irritatiegrens overdag ook sneller bereikt is. Tips voor gebroken nachten heb ik eigenlijk niet. Demi slaapt echt werkelijk waar altijd 's nachts, zelfs als ze ziek is (ik ben nu heel hard aan het afkloppen, want dit zo neer schrijven is wel een beetje de goden verzoeken ;) ). Ik zou proberen Demi in haar eigen bed te houden, maar kan me ook voorstellen dat je na een paar slechte nachten zelf ook wel even wil slapen en er voor kiest 'm bij je in bed te leggen.

@Noralien: Fijn dat je zo open met je moeder hebt kunnen praten en dat het toch niet de nadruk legde op het weekend. Hoop dat je morgen bericht krijgt van de gyn. En wat leuk dat je zo opleiding al bijna begint.
    Fijne dag morgen!

@Annemonique: Je mag best met ons meelezen hoor ;) . Zelf lees ik alleen hier, ik heb soms al moeite om het hier bij te houden ;)

Pffff....wij hebben vanavond voor het eerst een echte driftbui van ons meisje meegemaakt. Ongelofelijk zeg, wat was ze boos. Jeroen was aan lezen en ze wilde zijn boek hebben en dat kreeg ze dus niet. En toen was het huilen en krijsen en ze gooide zelfs haar speelgoed weg. Heeft denk ik zeker een minuut of 20 geduurd.

Heb zojuist nog een uur gewandeld met m'n moeder, halverwege begon het behoorlijk hard te regenen, en we hadden geen regenjas of paraplu bij, dus ik ben flink nat geworden.
    En nu ga ik lekker nog even met m'n man tv kijken ;)

11. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn zit inmiddels naast me in de box en vertoont geen enkel teken van slaap :(

@Lies: Ik bouw helaas geen vrije dagen op aangezien ik er voor heb gekozen om extra werk in het weekend uitbetaald te krijgen. Zou op zich voor een extra zondag 10 uur kunnen krijgen maar vind 100 euro dan aantrekkelijker. Maar ja, mocht Fynn nog een paar keer ziek worden dan zal ik idd toch voor de uren moeten kiezen. 'Petak' klinkt als een indonesische maaltijd :D En wat balen van jullie badkamer. Vind het altijd zo zonde van m'n geld om het aan zulke dingen uit te moeten geven.

@Saskia: Super dat Orlando goed heeft geslapen. Zo te lezen heeft hij de rollen hier op het forum even omgedraaid. Wat een leuk idee van de meeting en superlief dat je me mee wilt nemen. Maar ik kan helaas pas vanaf 15 april weer op een dinsdag. Heb volgende week een afspraak met een oude schoolvriendin die inmiddels 2 kleintjes heeft. Ook gezellig :D Maar als Saars prulletje er is dan rijd ik graag met je mee voor de kraammeeting!

12. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @Eve sterkte met Fynn en jammer dat de zetpil niet werkt....heb je de zware voor kindjes vanaf een jaar of nog die van baby?
    anders mss ff de hap bellen voor tips? is zijn koorts nog hoog?
    Bij Teun helpt meestal een fles warme melk om hem slaperig te krijgen....

@Lies wij hebben ook een douche met een stenen vloer maar niet lek hoor...weet niet hoe jullie hem behandeld hebben en waar hij lek is?

Wat betreft de waterpokken en littekens ja Teun heeft een par littekens overgehouden in zijn gezicht...kon ook bijna niet anders met zoveel...net naast zijn oog zitten 2 deukjes...vind het eigelijk nog wel lief staan ook....

nou ik ga lekker slapen..

hoop dat alle kindjes lekker slapen dus Koen en Fynn vooruit naar bed en slapen! Teun is al vanaf kwart voor 7 in dromen land dus het word tijd dat jullie dta ook zijn.......

doei doei

13. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Jullie gaan hard met schrijven.
    Wil ook weer ff laten weten hoe het gaat.

Otje: ik weet hoe je je voelt. Jiri is 3 weken geleden ziek geweest, we hebben hele slechte nachten gehad. En sindsdien is het niet veel beter geworden. Het is steeds huilen als hij moet gaan slapen. Overdag valt hij nu na ff huilen alleen in slaap, maar 's avonds blijf ik op zijn kamer erbij zitten/staan tot dat hij in slaap valt en sluip dan weg. Hij wordt 1 tot 2 keer per nacht wakker en dan is het pas erg. Ben som 1 tot 2 uur bezig om hem weer in slaap te krijgen. Zo gauw hij huilt ga ik wel kijken. Haal hem uit bed en ga op een stoel naast zijn bed zitten. Dan lijkt hij bijna in slaap te vallen en als ik hem dan in bed leg, begint hij weer te huilen. Ik haal hem nu niet meer eruit en blijf er naast zitten. Hij gaat dan wel weer liggen en dan denk je dat hij slaapt en begint hij weer te huilen. Zo gaat dat dus vaak 1 uur door. Soms helpt het om melk te geven.
    Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken. Hoop alleen dat het toch snel over is, want na 3 weken alleen maar gebroken nachten, vind ik het niet meer leuk. Krijg nu al een hekel aan slapen, omdat ik er toch weer uit moet. Als je nu nog na 10 minuten weer je bed in kunt, dan zou het meevallen.
    We hadden hem 1 keer bij ons in bed genomen, maar toen was hij helemaal wakker en spelen was leuker. Toen toch maar in zijn eigen bed gelegd en dat was weer huilen....
    Het zal wel een fase zijn, maar leuk is anders. En ik dacht dat toen hij klein was en hij 's nachts honger had, vervelend was... :(
    Oh ja, Jiri heeft nog geen prikjes gehad, dus daar is het zeker niet van...

Heb wel bijgelezen maar teveel om te reageren.
    Die waterpokken zien er erg uit. Vervelend dat kindjes dit moeten krijgen. Jiri is er al een paar keer aan blootgesteld op het kdv, maar nog niet gekregen.

Ik weet nog niet of ik mee ga met de mama meeting of de gewone meeting. Laat het nog wel weten.

14. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Eve: vond het ook al een beetje Indonesisch klinken. En gezien zijn eet-obsessie zal het dan wel een maaltijd zijn. Ik heb nog even gedacht dat hij er banaan mee bedoelde. Was dan ook echt trots op hem toen hij zaterdag in de A.H "petak" riep, en ik bedacht dat ik die nog nodig had.

Dacht ook eigenlijk wel dat je de zondagen liet uitbetalen, maar een keer in uren uit laten betalen is toch wel handig. Schiet altijd goed op !
    Ik hoop dat Fynn snel moe wordt en lekker gaat slapen....

Janette: die van ons dus wel! Wat het lastiger gemaakt heeft, is dat we geen betonnen vloeren hebben hier in huis, maar hout. De tegels zijn gelegd op hout. Toen Pieter vanmorgen gedouched had, hoorde hij opeens `krak` en zakte hij een beetje weg Het hout onder de tegels is dus vermolmd (door een kleine lekkage) en als we nu verder zouden douchen krijgen we een echte lekkage. Maar een vakman had ook onze vloer waterdicht moeten kunnen krijgen, maar wij dachten het wel zelf te kunnen....

Duckie: schrikken he, zo´n driftbui. Het was hier in een week een paar keer raak, en nu is hij weer lekker relaxed. Ik vind Demi er trouwens ook heel lief en rustig uitzien! Wat ik me nog afvroeg op vakantie± wat hebben jullie aan Demi´s voetjes gedaan? Want ze loop nog niet, maar zo op een sleetje had ze toch wel iets warms nodig.

Cynthia: was het logeren bij jouw ouders goed gegaan? wat naar, dat jullie nou weer al verkouden zijn. Hoop dat het nu echt snel voorbij is )waarschijnlijk wel als het voorjaar wordt, daar hoop ik na een dag als vandaag wel op!

15. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Saar, wat leuk dat je er weer bent...heb je wel gemist hoor! Jee, bij jou begint het ook op te schieten zeg...Lijkt me erg leuk dat je op kraamvisite wilt komen :) ...heb ff gespiekt, maar de afstand tussen ons is binnen een uur te rijden.

Eve, kan me goed voorstellen dat je wel kon huilen toen je Fynns pokken zag. Ik schrok vooral van de foto van Teun...jee zeg, ik wist niet dat het zo heftig kon zijn. Ik hoop voor je dat Fynn vannacht goed zal slapen.

Otje, wat herkenbaar is je verhaal...let's shake hands. Wij hebben hier hetzelfde 'probleem'. Sinds Lynn haar prikken heeft gehad, gaat het niet echt denderend. Ze kwam sowieso 's ochtends al heel vroeg, maar vannacht was het 2.30 uur. We hebben haar eerst een kwartier laten huilen, maar ze ging steeds harder huilen. Daarna heb ik haar wat te drinken gegeven en haar getroost en vervolgens weer in bed gelegd. Dat werd één groot drama. Toch wilde ik niet toegeven om haar wéér bij ons in bed te leggen. Na een half uur huilen, werd ze eindelijk rustig en leek het of ze ging slapen. Tot ik in bed lag.....toen begon ze weer hard te huilen. Uiteindelijk heeft ze weer bij ons in bed geslapen. Ik ben echt op van de gebroken nachten en kan heel weinig hebben.
    Sinds ze haar prikken heeft gehad, wilt ze bijna niet meer eten. We proberen vanalles, maar ze weigert het gewoon. Ze is nu ook best mager aan 't worden. In de nacht van donderdag op vrijdag had ze alles ondergespuugd, vrijdagavond gaf ze na het eten ook meteen weer over en vanmiddag zat ze van kop tot teen onder de diarree. Het is steeds maar eenmalig en ze lijkt er ook geen last van te hebben.
    Verder ben ik blij te lezen (sorry dames :oops: ) dat Lynn niet de enige is met driftbuien. Vooral tijdens het eten is het een crime. Ze wilt gewoon niks en zodra je met eten aankomt, dan gaat ze al krijsen en met haar handen slaan...hopeloos :( .

Lynn is ook nog niet naar de kapper geweest. Ze krijgt nu wat slag in haar haartjes en ik vind dat wel leuk staan :) .

Lies, balen zeg dat de douchebak weer lek is. En heel herkenbaar van de onverwachte uitgaven. Wij hadden geld gespaard voor nieuwe sierbestrating, toen onze wasmachine het begaf :( .

16. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Bianca: lijkt me zo zwaar, een kleintje dat ´s nachts gevoed moet worden en dan Lynn die zo aan het spoken is. Als ik bedenk hoe moe wij die eerste periode waren bij Thijs, heb ik echt met je te doen.

Thijs heeft donderdag zijn prikjes gehad. Hij is juist heel veel gaan slapen. Vrijdag overdag van 12.30 tot 16.00! Ook weer niet handig, want ik kon niks meer doen. Ook donderdag en zaterdag sliep hij veel meer. Maar ik heb geen idee of het echt door de inentingen is gekomen, hor, maar het was wel opvallend.

17. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Lies, idd opvallend dat Thijs juist meer is gaan slapen sinds hij zijn prikjes gehad heeft.
    Vwb de slapeloze nachten. We hadden ons er wel op ingesteld dat we weer gebroken nachten zouden krijgen, maar niet dat Lynn 's nachts zou gaan spoken. En ik kan er al zo slecht uit 's nachts :oops: . Ze wordt ook wel wakker als Gijs gaat huilen, maar de afgelopen 3 nachten was ze al vóór Gijs wakker :( .

18. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Noralien, Fijne verjaardag!

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Vandaag 12-weken!

20. Niet meer actief

goeie morgen allemaal...

he bah al die vervelende nachten.... Hier jordy van t weekend 1 nacht gespookt, half 1 wakker en huilen... dit heeft tot 6 uur 's ochtends geduurd.... Dus ja was ook niet fun...

bianca: ik pb je ff over een data om op kraamvisite te komen..

saar: liene op maat 80? jemig, hier komt net 74 wnat 68 word echt te klein.. Ennuh we willen snel foto's zien. hihi....

vales waar ben je?

nynke: leuk dat je er ook weer bent...

lies: Ja helaas ken ik ook het verhaal.... Bij ons zit de auto er aan te komen terwijl we bezig waren te sparen voor een vakantie voor ons 6-en.....

eve: arme fynn hij kijkt wel sip.... hopelijk knapt hij snel weer op..

noortje: Fijn dat je er ff over hebt kunnen praten, maar dat het weekend je niet heeft overheerst.

Ik hoop zo dat ruth er geen last van gaat krijgen van die rotprikjes.... ze word net weer een stuk vrolijker... Hoewel ze wel met haar slaaptijden zit te rommelen voor overdag. Van 1x terug naar 2x... Ben ik niet zo blij mee....

ga gauw kids uit bed halen.

Deel Deze Pagina