December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Noralien ik sluit me helemaal bij je aan met je uitleg over het bonken ( automutileren) van Thijmen.

Ik ben toch wel blij te lezen dat er veel kinderen in de zelfde fase zitten die erg pittig is...
    Tjonge jonge wat een eigenwijsjes, nu niet toegeven aan die driftbuien,....
    Zelfs onze lieve Demi zoekt haar grenzen...

Gelukkig zijn de nachten hier wel rustig... voor de slapeloze moeders is het helemaal heftig :(
    Eve, ik hoop dat je de dag een beetje doorkomt..
    Ben benieuwd naar wat de ha vindt bij Fynn.

Lola, 12 weken al.....proficiat!

Lies balen zeg van je badkamer, inderdaad zonde van je spaarcentjes..

Dimphy slaapt nog maar 1 x per dag, dus nu probeer ik haar de ochtend niet meer te laten slapen maar het is wel creatief zoeken naar alternatieven..
    Helaas sliep ze gisteren ook in de middag maar een uurtje.
    Zijn er meer kindjes met zo weinig slaap?

2. Niet meer actief

zetpillen krijgen ze hier alleen als ze echt koorts hebben... anders niet..... En jor word soms ook hysterich wakker.... blijf zachtjes tegen hem praten dan word ie vanzelf wat rustiger, en met beetje drinken...

3. Ik heb zojuist op mijn werk verteld dat ik weer zwanger ben! Onder het mom van 'Ik ben geslaagd voor mijn opleiding', heb ik gevraagd of iemand wist of er hier een bakker open is op maandag. Maar uiteindelijk ben ik bij Appie beland voor een appeltaart en tompoucen. Iedereen bij elkaar geroepen en toen het grote nieuws in de groep gegooid. Helaas was de 'grote baas' niet aanwezig, die heeft mij namelijk de afgelopen weken herhaaldelijk gevraagd of ik was afgevallen of bijgekomen of 'zoiets', want hij zag wat aan mijn gezicht! Iedereen was erg blij en verrast, de meesten kennen mijn voorgeschiedenis natuurlijk. Het werd dus een beetje lange koffiepauze (bijna een uur... :oops: )

4. Niet meer actief

oh heerlijk.... blij dat ze helemaal happy voor je waren.....

En de grote baas had dus wat door, tja, dat ie het nog niet rechtstreeks had gevraagd...

5. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Lola, leuk om dat moment zo speciaal te maken.
    je baas zal het vast snel horen....

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    lola: een mooi moment om het te vertellen en een mooie mijlpaal, maar daar hadden we het al over gehad aan de telefoon gisteren.

otje: gelukkig heb je een goede nacht gehad!

debbie: sterkte met het gedrag van thijmen.

lianne: hoe is het met je voet?
    kailynn slaapt 1x meestal 2 uur.

eve; hoe weas het bij de ha?

nyncke, leuk weer wat van je te lezen.

wat lief dat jullie naaar mij vragen.
    op zich gaat het buiten het sbnot om goed, arno is beroerder door zijn verkoudheid maar hij is blij dat het nu eens een goede verkoudheid is dan elke keer een beetje.

Vanavond ga ik de nacht weer in dus ik ga zo een lekker slaapje doen hoop ik en kailynn op het kdv.

arno heeft van de week projectweek dus voor on houd het in dat hij 2 uurtje werkt op een dag in de middag.
    vanddag doet hij 2 groepen in zeeuws vlaanderen en dan is hij donderdag vrij.
    (kan ik leeker uitslapen kan hij kailynn halen.)
    woensdag kan ik ooka la uitslapen en in mijn pyama blijven lopen want dan komen mijn ouders oppassen omdat het kdv 1 dag dicht is ivm studiedag.

iemand vroeg nog hoe de logeerpartij is gegaan, het is goed gegaan, mijn vader draagd kailynn altijd de trappen op en af.
    en ziet toe dat mijn moeder niet te veel drinkt op die momenten.
    Gisteren hoorde ik op verjaardag dat ze op het feest van mijn schoonzus vorige maand lavelos is de badkamer bij mijn broer lag.
    dan ga je toch weer denken is het allemaal verstandig om dit te doen?
    Mijn ouders vinden het erg leuk om te doen en ze hebben dit bij nog nooit bij/met een ander kleinkind mogen doen, m'n vader raakt op leeftijd en hoe lang zou hij dit nog kunnen doen?
    allemaal twijfels.
    lang verhaal weer.

7. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Debbie: Moeilijk he, die driftbuien. Herken het wel hoor van Koen. In de laatste nachten dat hij wakker was en lag te huilen was hij ook niet bepaald vrolijk maar gewoon ontzettend boos! Ik vind dat ook erg lastig.

Noralien: Hoop ook dat we de onrustige nachten achter ons kunnen laten.

Lianne: Vermoeiend zeg, zo weinig slapen op een dag.

Lola: Das nog eens leuk nieuws om te melden op de maandagochtend! :D

Slingding: Goh moeilijk hoor dat je moeder zo'n drank-probleem heeft. Kan me ook voorstellen dat je ouders het erg leuk vinden met Kailynn maar dit is voor jou extra lastig natuurlijk. Krijgt je moeder wel hulp?

Koen heeft vanochtend heerlijk zitten spelen hier. Totaal niets te merken tov zijn slechte humeur van de afgelopen dagen. Ik heb hem nog even in bad gedaan vanochtend, vond ie geweldig! Heerlijk gespetterd. Rond 11.15 zijn we naar het kdv gefietst en daar is hij nu. Heb ik even de tijd om wat in huis te doen en straks nog rijles.

Oja, ben nog iets vergeten te vertellen. Sara heeft vorige week woensdag mee gedaan aan die gedichtjeswedstrijd. Nu heeft ze vrijdag via school gehoord dat ze samen met nog 39 andere kinderen (van de 200) is geselecteerd voor de finale a.s. vrijdagavond! :D Wij supertrots natuurlijk! :D

Gr Otje

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    sara gefeliciteerd! spannend!
    mijn moeder roept al 10 jaar dat ze geen drank probleem heeft.
    Helaas weten wij wel anders.
    en zolang iemand het ontkend kun je niet helpen ook.

9. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    NORALIEN gefeliciteerd met je 30e verjaardag!
    geniet er lekker van.
    en ik vroeg me inderdaad ook af of je al iets van de gyn gehoord had?

Eve: wat niet is kan nog komen :) hij lag al met een been over de rand van zijn bedje...
    pff wat heb jij weer een zware nacht gehad met je manneke. Hopelijk biedt de HA snel duidelijkheid!

LIes wat vervelend zo'n lekkage!
    hoe is het trouwens met Thijs zijn relpampers?

melliemel: onze nieuwe uk gaat meteen in zijn/haar eigen bedje slapen. ik wil zelf namelijk ook graag slapen....

Duckie dus ook Demi kan flink driftig worden! enne k leg straks eerst een poos ons lamsvel voor nick zijn bed. Mocht hij er dan uitvallen, valt hij niet te hard...

Bianca veel sterkte jij met de gebroken nachten. Kun je inmiddels met je bekken wel weer iets beter vooruit?

Lola: gefeliciteerd de eerste mijlpaal bereikt! nog steeds geen zwangergevoel? leuk dat je het verteld hebt en ook erg leuke reacties hebt gekregen. Nou zegt je baas straks vast...ik dacht het al...
    enne is boe geen boek?

Otje fijn dat je goed hebt kunnen slapen!

pff Debbie lastige situatie. Ik laat Nick zijn boosheid vaak maar uitrazen en ook hij kan flink met zijn handjes in het rond gaan slaan. Ik hoop maar dat het gewoon een fase is... Verder sluit ik me aan bij Noraliens mooie uitleg

Slingding slaap lekker straks! en ik kan me je twijfel wel voorstellen. Hier vraag ik me ook wel eens af of mijn moeder de zorg voor Nick wel goed aankan door haar handicap, maar ga ervan uit dat zij het wel zelf zal aangeven als het niet goed lukt en dat is bij jullie natuurlijk weer een ander soort zorg.

Otje je bent terecht supertrots op je meisie! Dus vrijdag wordt weer een spannende dag!

pff ik heb me vanmorgen ziekgemeld. heb erge last van mijn keel en daarnaast vannacht vanaf half 2 niet meer geslapen van maag/darmrommelen en vervolgens van ukkie die mij wakker hield. Nick sliep als een roos en wilde vanmorgen niet wakker worden. Nadat Nick en Frank wegwaren ben ik nog maar effe terug het bed in gedoken, maar voel me nog niet helemaal oke.

10. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

otje; fijn te horen dat koen nu beter heeft geslapen

duckie; zooo hee heftig hoor van demi, enne bah zeg helemaal nat geregend moet je niet hebben balen hoor

eve; doen we hoor ;)

nynke; ohh wat balen voor jullie zeg, dat hij zo overstuur is zeg

lies; volgens mij is petak ook echt een woord in het indonesisch hoor :)

bianca; ohh wat zal jij het nu zwaar hebben zeg, heb echt medelijden met je hoor. heeel veel succes met lynn

noralien; GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG HOOR

lola; zo hee alweer 12 weken gaat lekker zo

eve; jeetje wat superrot voor jullie beide zeg, en wat is het advies van ha? hoop zoiooo voor je dat het vannacht beter gaat
    ahggh wat ziet hij er uit! en dan toch idd nog een lach toveren de bikkel

otje; super te horen zeg, goed zo koen!

lola; HAHA lachu en super leuk dat er dus leuk op gereageerd is, enne die baas van jouw kent je dan wel goed hoor, dat hij het aan je gezicht zag ;)

slingding; toch fijn dat ondanks de omstandigheden het goed is gegaan en petje af hoor dat je dit zo hebt gedaan. denk dat je pa en ma toch erg blij met je zijn en nu zeker ;)

otje'; wat super leuk voor sara en natuurlijk voor jullie, ik duim voor sara dat ze bij een van de eerste 10 zit hoor (stiekem bij de 1e 3 :) )

slingding; zoiets is zooo moeilijk want al zullen ze het erkennen is de vraag WILLEN ze geholpen worden? dat is mijn ervaring tenminste(
    mijn schoonpa maar dat hebben jullie verder niet van mij gehoord ok!?

duikster; ok, he bah ook niet fit, het lijkt te heersen he,

hier een motorrijles afgezegd die had ik om 14.00 uur maar door die rukwinden zie ik het niet zitten iemand les te gaan geven die net haar 3e les zou gaan krijgen en de 1e les bijzondere verrichtingen :confused: , ze kon het zeker begrijpen. dus volgende week nieuwe kansen.

ik ga nog even een was draaien en het een en ander op zolder zoeken, heb ik nu nog ff tijd voor

tot later

gr saskia

11. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Wat vinden jullie van mijn nieuwe banner? :)

12. Niet meer actief

stoer!

eve: wat zei de h.a.?

noortje: Wanneer gyn?

13. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn heeft gelukkig geen oorontsteking oid. Gewoon een heftige vorm van de waterpokken. Ze zitten zelfs in z'n oren en mondje. Wss kon hij vannacht niet slapen van de jeuk in combi met de koorts. Heb een zalfje gekregen voor z'n oogjes en mag hem verder pcm geven en insmeren met zinkzalf. Net heeft hij bijna 2 uur geslapen. Helaas kon ik de slaap niet vatten. Hoop op een betere nacht. Wat wel heel lief was: Fynn liep vanuit de wachtkamer zo bij de ha naar binnen. Zag er zo wijs uit :D

@Otje: Wat super dat Koen weer zo goed heeft geslapen. Houden zo, Koen! Enne...leuke banner :D Leuk voor Sara! Ze gaat straks nog op Maysa lijken ;)

@Debbie: Ik sluit me bij de adviezen van de anderen aan!

@Lianne: Fynn slaapt ook nog maar 1x per dag. Meestal van 13.00-14.30. Soms langer als hij niet lekker is. Moest daar best aan wennen qua dagindeling. Ga nu 's ochtends boodschappen doen en 's middags nog ff wandelen oid. Maar als ik echt ergens naartoe wil doe ik dat 's ochtends aangezien ik nooit precies weet hoelang hij slaapt.

@Lola: Wat leuk dat je collega's zo enthousiast waren :D Enne...aangekomen of afgevallen is nogal een verschil ;) :) Wel leuk dat hij iets opgemerkt had.

@Cynthia: Wie weet gaat het wel beter met je moeder als ze vaker op Kailynn mag passen. In de zin dat ze dan voor haar kleinkind gaat minderen met de drank. Hoop echt dat het een positieve invloed op haar heeft.

@Karin: Beterschap!

14. Aaaaah, mijn collega's kwamen zojuist met een mega-schattige knuffelbeer binnen... :)

@Eve: Gelukkig geen oorontsteking, maar jeuk is écht heel vervelend.. :(
    Begrijp ik nu goed dat Fynn ook al los loopt en dat jij dat even tussen neus en lippen door aan ons vertelt...?

@Otje: Ik hoop dat je banner voor tijdelijk is... ;)

@Slingding: Ook al heb me al vaker wat verteld over je moeder, ik blijf je verhalen best heftig vinden! Maar zolang jij je vader vertrouwt, lijkt het me ook dat de aanwezigheid van Kailynn je moeder goed zal doen...

@Duikster: Ook al last van het 'ééndagsvirusje'? Beterschap!

@Melliemel: Goh, waait het bij jullie dan zó hard? Daar is in Roermond niet veel van te merken. Waar is Orlando eigenlijk als jij werkt, want hij gaat niet naar het kdv hè?

15. Hallo allemaal,

gisteren zijn Ben, Liene en ik nog even naar ikea gereden. Om 15.30u kwamen we erachter dat ze ons daar de verkeerde planken hadden meegegeven. Dus snel Liene uit bed en hop naar Eindhoven. Nu is alles klaar en zitten Ben en ik gezellig in onze nette bureau te werken.

Deze voormiddag was ik met Liene naar de kermis gereden in het dorp waar ik vroeger woonde. Samen met mijn moeder en twee van haar vriendinnen over de markt gegaan en dan nadien de kermis op. Liene heeft twee toertjes op de paardemolen gemaakt en nadien heeft ze nog gevist. Daar kreeg ze dan een speelgoedje.
    Toen zijn we iets gaan drinken en in dat café speelde een band. Zo echte hoempapa-muziek. Op de dansvloer stonden 2 personen met een handicap te dansen, en Liene ging er natuurlijk snel bijstaan. Ze heeft echt een half uur gedanst.
    Toen weer naar huis, bad in en bed in.

Straks gaan Ben en ik naar de vroedvrouw, controle en haptonomie.

Even bijlezen...

Eve, veel beterschap voor Fynn. Ik zou toch graag een foto zien, als het lukt. :D Zie wel dat je zijn ego niet beschadigd ;). Ah, daar is de foto al. Wat een stippen!

Gnessy, ik rijd ook nog met de wagen hoor. Bij Liene ook tot op het laatst, met zo'n papieren doek op de zetel in geval mijn water zou breken. Maar naar Den Haag is toch bijna 2u rijden enkel, en dat heeft Ben dus echt niet meer graag als ik 37 weken ben.

Duckie, je bent meer dan welkom op kraambezoek. Straks ben ik een echte Hollandse, thuisbevallen, kraambezoek, kraamtijd,... :D Bijna niemand kent die dingen hier... Ik zal dan zelfs beschuit met muisjes voorzien, als iemand me eens uitlegt hoe dat juist is. ;)

Otje, misschien tandjes dan? Hopelijk voelt Koen zich snel beter, want het is wel supervermoeiend als je zelf niet kunt uitrusten. En dat je dan zelf geirriteerd bent bij het minste, lijkt me niet meer dan logisch. Veel sterkte en hopelijk is het snel beter.
    Wij leggen Liene tussen ons in als ze 's nachts niet slaapt, maar dat is dus echt bijna nooit, dus van wennen is dan geen sprake. Als dat wel zo zou zijn, zou ik wel goed nadenken voor je hier mee begint.

Lola, als mama nu mammie is, is Japie mischien Jasmijn? Liene zegt hier ook constant haar eigen naam.

Noralien, een superdikke proficiat met je verjaardag.
    spannend seg de start van je cursus... Als je buitenlandse modellen zoekt... ;)

Lies, wat vervelend seg dat je spaargeld dan tekens naar zoiets moet gaan. Bah... Hopelijk komen jullie er snel uit wat betreft de douche. Zo'n tegels vind ik zelf wel prachtig.
    Wij hadden trouwens ook een lekkende douche, en daardoor vochtplekken in de badkamer en in het waskot (verdieping lager). Maar gelukkig :oops: hebben we vorig weekens bij de storm dakpannen verloren. Nu hebben we aan de verzekering aangegeven dat dit ervoor gezorgd heeft dat we nu vochtplekken hebben. Het was net boven de douche, de dakpannen. Misschien niet helemaal eerlijk... :oops:

Otje, leuke banner trouwens. Ik 'lees' hem nu pas. Ik zal voor je duimen binnen 7 dagen!

Nynke, bah die nachten klinken erg ververelend. Kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet om te gaan slapen. Veel sterkte.

Bianca, dan moeten we snel afspreken. Een uur is niet zo ver. Pb me anders maar wat datums. Woensdag en donderdag kan ik niet, want ik leen altijd de auto van mijn schoonouders wanneer ik verder weg moet en dan is hun café dicht en hebben ze zelf hun auto nodig. Mijn auto is niet zo autosnelweg-waardig.

Lola, wow... 12 weken! Toch wel een supergrens die je bereikt hebt!
    En wat leuk om het te vertellen op je werk.

Debbie, lijkt me idd flink vervelend. Liene heeft hier ook driftbuien en ligt dan ook op de grond, maar doet gelukkig haar eigen geen pijn. Tja, misschien negeren? Want Thijmen zal wel al door hebben dat jullie er beide door aangegrepen zijn.

Lianne, Liene slaapt ook maar één maal per dag, maar wel 3 à 4 u aan een stuk dan. Dus weinig is het niet.

Cynthia, wat lijkt het me ongelooflijk moeilijk om zo te moeten nadenken om Kailynn naar haar grootouders te laten gaan logeren. Pfff, wat een situatie. Je wilt natuurlijk niemand het recht ontnemen grootouder te zijn. En wat een ongelooflijk lieve vader heb jij volgens mij.

Otje, een superproficiat voor Sarah! Ik duim vrijdag, maar gewonnen is ze sowieso al: gekozen worden uit 39/200.

Karin, veel beterschap. Misschien een beetje teveel geklust?

Eve, gelukkig geen dubbele infectie. Valt dan, al bij al, nog mee. Wel zielig dat hij er zo'n last van heeft.

Karin, wij gaan ook overgaan naar een groot bed straks. Maar eerst slaapt ons prulletje, net als Liene, eerst een paar maanden tussen ons in. Dus tegen september of zo is het de bedoeling dat Liene 'verhuist'.

Janette, hoe voel je je tegenwoordig? Je berichtjes klinken vrolijk, hopelijk is dat ook hoe je je voelt.

Lianne, vreemd van je voet... Misschien heb je hem in je slaap gestoten of zo?

Zo ik ga me aankleden, was namelijk met Liene mee in bad gegaan en zit nu in mijn badjas. Dan eten maken.

Heb wel een 'probleempje'. Liene is laat gaan slapen en wordt nu, volgens de berekeningen, om 17.30u wakker. Maar wij moeten al om 17.15u vertrekken. Ben zijn tante komt even oppassen, en dat is de eerste keer. Liene kent haar wel, maar om haar nu als eerste te zien als ze wakker wordt... Probleempje dus. Hopelijk wordt ze iets sneller als normaal wakker...

Zo, ga verder doen.
    Saartje

16. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Otje dat is een tijdelijke banner!

eve: arm Fynnetje! hopelijk neemt de jeuk snel af. Enne ik dacht ook al: vertel jij nu dat Fynn ineens los loopt?

lola: ik hoop dat het bij een eendagsvirus blijft. Thuiszitten is niet mijn sterktste kant. Enerzijds voel ik me niet lekker, anderzijds ook niet zo ziek dat ik echt thuis moet zijn, hoewel dit vanmorgen anders voelde. maar aangezien ik vandaag errug veel gesprekken gepland had staan en mijn stem al niet je dat was en de keelpijn toch wel heel vervelend, dacht ik laat ik het maar niet op de spits drijven. beetje tot rust komen kan geen kwaad... En ik moet donderdag toch extra werken, dus ben toch nog wel drie dagen in touw deze week.
    Ga zo Nick maar halen bij de gastouder...

17. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Saar het gaat prima met me hoor...dankje wel dat je het opvalt
    enne beschuit met muisjes...... je neemt een beschuit smeer die in met boter en doe er dan rose/wit of blauw/wit muisjes erop... zijn te koop van de Ruiter in de supermarkt.....dus ff over de grens wippen om het te kopen.... ;)
    Helaas woon je voor mij toch wel te ver om ff langs te komen....naar sunparks deden we er al 3 uur over....en ja dat is toch dicht bij jou....

enne ik werk in de verzekeringen...knijp wel een oogje toe....want ja dit is wel oplichting..maar als ze er intrappen en n iet er achterkomen is het goed.....

Noralien dnek nog niet dat ik het gezegd heb: VAN HARTE

Lies wij hebben ook een houtevloer maar hebben daar eerst zwaluwplaten overheen gedaan toen betongestord en toen de tegels erop gelijmd met speciale tegellijm voor badkamer en in de hoeken hebben we onder de tegels nog speciaal band gedaan....ook de voegspul is speciaal voor de badkamer dacht ik .....maar het rot om je spaarcenten ervoor te moeten aanspreken.....pas op dat je straks niet in de woonkamer douche...

ga weer ff verder werken......

18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    karin beterschap!

saar succes bij de vroedvrouw.

lola: wat lief van je collega's

otje: mooie banner, nu kunnen we het helemaal niet meer vergeten.

ik heb lekker op bed gelegen, niet echt veel geslapen geloof ik maar goed ben bijgetankt voor de komende nacht.
    Ik ga kailynn halen op het kdv.

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn ligt sinds 18.00 te slapen. Was zelfs te moe om te eten. Z'n koorts is weer opgelopen tot 39,7 :( Bah, ik haat die snert-pokken. Fynn is er echt ziek van. Had ik niet verwacht. Heb hem helemaal ingesmeerd met zinkzalf en dat lijkt wel te helpen. Hij gaat er alleen niet fraaier uit zien :) Ben benieuwd hoe de rest vd avond en nacht gaan verlopen.

En oeps, ik was idd vergeten te melden hoe goed Fynn ineens loopt :oops: Had al wel verteld dat hij een paar stapjes los kon. Maar sinds een dag of 5 loopt hij ineens grotere stukken. Is zo hard gegaan dat ik het met al dat gedoe van die pokken ben vergeten te melden. Maar bij deze hoort Fynn nu dus officieel bij de loslopertjes :D

@Saar: Wat lief dat Liene zo heeft staan dansen :D En als Liene tot 17.30 slaapt, hoe laat gaat ze dan weer naar bed? Ik zou dan echt een probleem hebben met Fynn. Alles goed bij de vk?

@Karin: Wat klinkt dat lief: Fynnetje :D

@Cynthia: Werk ze!

20. Niet meer actief

Saar hoe was t bij je vk e.d.?

hier inmiddels twee kids die niet echt te genieten zijn.. mieperig en noem maar op.... terwijl de een 1,5 uur heeft geslapen vandaag en de ander 3,5 uur..... Dus ja weet t ff niet wat er aan de hand is....

Morgen weer helpen op de psz. En ik heb er geen zin in.... Maar ja moet he.... Zal zo in elk geval al spullen naar achterbuuf brengen, want die past op ruth...

ff jullie mening.... afgelopen weekend waren die andere twee hier weer.
    Hij deed erg stiekum en zij ook. Ook erg aan het fluisteren en als je dan vraagt of ze er mee op willen houden, dan nog erger gaan doen....
    Gister waren ze op de bank aan het spelen, totdat hij ineens van de bank af ging, op zijn knieën voor de bank ging zitten en zijn zusje had de benen wijd {wel de kleren nog aan}. De handen gingen op de juiste plek. {bef houding}. Zoals de hele situatie gebeurde oogde alsof het al veel vaker was voorgekomen. Wat moet ik hier mee aan? Ik heb al tegen eg gezegd dat hij zijn ex moet inlichten, maar hoe kan ik er achter komen of dit vaker gebeurt en zou ik er nog wat anders tegen kunnen doen?
    Ik heb hem gevraagd of hij dit vaker deed, en ik kreeg geen antwoord. Hij negeerde mij dood.
    Ik zit hier ongelovelijk mee.......

Deel Deze Pagina