goed zo fynn dat je ondanks de pokken zo goed kan lopen! dat kan kailynn nog niet hoor! Dat de zinkzalf het niet fraai maakt oke maar als het maar helpt.
als de zinkzalf maar helpt toch eve? En lekker joh dat ie losloopt..... goed zo fynn ga zo door... cynthia werk ze vannacht.
@Gnessy: Bah, ik word echt een beetje naar van je verhaal. Zou echt niet weten wat je daar nou mee aan moet Hoop wel dat er snel opheldering komt!
#$%^&*# Fynn is net weer hard huilend wakker geworden. Hij voelt aan als een kacheltje en is nu wat water aan het drinken. Vind het zo zielig voor hem ( en ook wel een beetje voor mezelf ) maar weet echt even niet meer wat ik kan doen om hem te helpen
Zo er is weer een hoop bijgeschreven Wij hebben een heel gezellig weekend gehad,zaterdag zijn we met vrienden naar het Geertje geweest was erg leuk. En zondag zijn we weer even langs geweest alleen zagen we dat haar dochtertje waterpokken had. Heb vandaag heb CB gebeld want de kans is natuurlijk aanwezig dat Wessel het nu ook krijgt en hij zou 17 maart zijn prikjes krijgen. Nu moet ik afwachten of hij het krijgt krijgt hij het niet dan moet ik zeggen dat hij in contact is geweest met waterpokken en de arts zal dan beslissen of hij zijn prikjes gaat krijgen. Vind het allemaal wel vervelend zeker omdat wij 21 april op vakantie gaan het is nog wel ver weg maarja als zijn prikjes uitgesteld word moet ik wel even kijken of hij dan niet ziek kan worden in onze vakantie. @Noura is Saf nog ziek geweest van zijn prikjes? @Eve ach Fynn heeft het zwaar te pakken,arm kind Hopelijk kan je vannacht weer lekker slapen. Gelukkig heeft hij geen oorontsteking. @Saskia ik hoop dat Orlando goed blijft doorslapen. @Noralien Gefeliciteerd met je verjaardag Fijn dat je nu open bent met je vrienden en ouders lijkt me erg prettig om ook met hun er over te kunnen praten als je daar behoefte aan heb. @Otje spannend hoor nog 7 dagen. @Saar leuk om weer van je te horen,en wat ga jij hard alweer 32 weken! Liene is dus ook al zo snel. @Duckie leuke foto's van Demi. @Gnessy leuke foto's en wat leuk dat ze een staartje in kan. En wat een verhaal ook ik word er naar van,ik weet ook niet wat je daar mee aan moet. @Karin wauw Nick al in een peuterbedje. Beterschap! @Lola gefeliciteerd 12 weken alweer,heerlijk zeg En wat leuk zeg dat ze op je werk zo leuk reageerde Ik moet zeggen dat Wessel bijna geen last meer heeft van driftbuien. Wessel weet als iets niet mag dat het ook echt niet mag dus hij word ff boos en houdt snel weer op want het heeft toch geen zin Ik denk als je altijd bij je standpunt blijft dat ze snel genoeg door hebben dat het geen nut heeft om driftig te zijn.
Hallo allemaal, Vanmiddag rijles gehad. Ging wel goed. Tegen 16.30 hoorde ik mijn mobiel maar kon natuurlijk niet opnemen. Was iets na 17 uur thuis dus ik mijn voicemail beluisteren. Bericht van het uitzendburo ivm die baan waar ik laatst op gesprek ben geweest. Ze gaven al aan in het gesprek dat ze bezig waren met de uren enz en dat er iemand bij moest maar ze wisten nog niet precies voor hoeveel uren het zou zijn. Nu hebben ze besloten dat de functie fulltime wordt! Nou leuk is dat. Dat wil ik natuurlijk niet. Echt balen hoor Weeeeeeer een afwijzing Slingding: Lijkt me erg moeilijk om je moeder zo de afgrond in te zien glijden. Of zeg ik het nu te zwaar? Duikster: Veel beterschap gewenst! Eve: "gelukkig" geen oorontsteking. Balen dat je niet meer echt kon slapen. Hoop echt voor je dat het de komende nacht beter gaat. Wel erg leuk dat hij ineens een stukje los liep! Deed hij dat al vaker? Heel veel beterschap met 'm! Kan me voorstellen dat je er wel triest van wordt zo! Lola: Lief zeg, dat je collega's meteen met een cadeautje aankwamen! Enne... ja m'n banner is tijdelijk Saar: Wat schattig dat Liene ging meedansen! Zal vast een leuk gezicht zijn geweest! Janette: Nog iets gehoord nav je sollicitaties? Gnessy: Sorry weet niet goed hoe ik moet reageren op je verhaaltje. Vervelend... Vales: Oei, hopelijk krijgt Wessel nu niet de waterpokken. Komt natuurlijk niet zo goed uit met de vakantie. Ben je al begonnen met leren voor je theorie? Groetjes Otje
Otje: ik word helemaal nerveus van je banner.... Zie je het zitten volgende week? Het zou echt geweldig zijn als je het in 1 keer zou halen! Wel enorm jammer dat je de baan niet hebt gekregen. Noortje: gefeliciteerd, 30 vind ik echt een hele mijlpaal, hoor! Doe je er vandaag nog iets aan? En leuk dat de opleiding al zo snel begint! Ik ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden. Ik mail je binnenkort over het dagje Artis! Lola: wat een heerlijk moment, zeg. Leuk dat iedereen zo blij voor je was! Fijn dat de eerste 12 weken voorbij zijn, ik was daarna echt een heel stuk zekerder van mijn zaak! Eve: ik heb zo met jullie te doen... wat een rotnacht zeg....en arme Fynn ook, wat zal hij zich beroerd voelen. Ik hoop dat het vannacht beter gaat. Je zou toch denken dat hij nu wel moe moet zijn. Gnessy: wat een rot-situatie, ik kan ook geen goede adviezen geven. Heb je al meer dingen gezien waardoor je vermoedens hebt? Karin: de relpampers zijn op, maar ik ga ze maar weer kopen, hij is enorm aan het rellen tijdens het verschonen! Als we allebei thuis zijn, doen we het meestal samen.... Wat goed dat Nick al in een peuterbedje slaapt! Thijs blijft nog wel een tijdje in zijn ledikant, zijn kamertje is niet zo groot en dan is een ledikant wel lekker. Als we een bed nemen, wordt dat een (half)hoogslaper en dat vind ik wel meteen hoog voor een kleintje. Ik hoop dat je keelpijn niet doorzet! Janette: wij hebben het gedeelte met het betonstorten overgeslagen....
Eve: je hebt toch ook een lief mannetje al hoop ik dat hij snel weer slaapt... lopen kost ook veel energie....maar denk dat de pokken hem toch meer parten spelen. Gnessy: naar verhaal. Vales: ik wou dat ik het kon geloven m.b.t. driftig zijn, maar het hangt toch ook van het karakter van je kind af denk ik..Nick was in elk geval daarstraks weer flink driftig....Hij wilde zijn eten niet en vervolgens was niks goed. Hij bleef maar gillen en schreeuwen en geen idee wat er aan de hand was. Tot hij opeens naast mij op de bank ging zitten en heel rustig tegen mij aan kroop....snap er de ballen dus van hier... Toen ik opstond was het weer mis, en toen zijn we hem gaan omkleden en in bed gelegd, waar hij nu weer lief ligt te slapen. en dan is het zo'n schatje
Lies hier verschonen we ook regelmatig met twee hoor! en het is dat er hier een tweede uk onderweg is, maar anders had Nick ook nog wel effe in zijn ledikant gelegen...
@Fynn: Goed zo knul! En je mama moet zich een beetje schamen dat ze dit belangrijke wapenfeit is 'vergeten' te melden... @Eve: Dank je wel voor je kaartje! Leuk om een kaartje te krijgen om de 12-weken mijlpaal te vieren! @Gnessy: Getsie, wat een verhaal! Je zou zeggen dat deze kids deze houding dus vaker hebben gezien, hetzij in het echt, hetzij op tv. Ik zou hen niet straffen, want zelf hebben ze waarschijnlijk niet in de gaten dat ze iets 'fouts' doen. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met je huisarts en hem dit verhaal vertellen. Hij kan je wellicht doorverwijzen naar een instantie waar ze hier iets mee kunnen. Sterkte! @Otje: Jammer van die ene baan! Maar als ik goed geteld heb, heb je nog vier ijzers in het vuur... Hier gaat het verschonen nog wel in je eentje, maar tandjes poetsen moeten we regelmatig met zijn tweeën doen...
Duikster: Mag ik vragen waarom je er nu al voor gekozen hebt om Nick in een groot bedje te laten slapen? Kan me voorstellen ivm de 2e op komst maar het duurt toch nog eventjes? Lola: Er liepen idd 5 banen, maar daar zijn er nu 2 van afgevallen. Die andere 3 waren via Randstad Uitzendburo. Gr Otje
@Otje nee hé weer geen baan Nee ik ben nog niet aan het leren. Ik ga beginnen na mijn vakantie dus dat zal in mei zijn. @Karin tuurlijk ligt het ook aan het karakter van je kind maar als je bijv even geen zin heb in een driftbui en dan toch zijn zin gaat geven ja dat hebben ze snel genoeg door en denken ze ow kijk ik moet driftig worden want dan krijg ik wat ik wil,dat wilde ik er eigenlijk mee zeggen. Soms worden ze driftig omdat ze niet snappen waarom iets niet mag bijv en soms snappen wij hun niet dus dan worden ze ook weer boos want waarom snap mama me niet,en zo uiten ze hun gevoelens want dat is het makkelijkste voor ze. Wessel mocht van de week iets niet en ik zag in zijn ogen dat hij gewoon niet begreep waarom niet en ja toen werd die boos. Maar dit is wat ik ervan denk ik heb er natuurlijk niet voor geleerd ofzo @Gnessy idd je zou kunnen doen wat Lola zegt.
Hallo allemaal, Vanavond gewerkt en zit nu lekker aan een baileys Nogmaals bedankt voor alle felicitaties'en ook voor de kaartjes die ik via de post heb ontvangen . Het ziekenhuis belde vanmiddag. Woensdagmiddag een echo en ook meteen een afspraak gemaakt bij de gyn (weet ff niet uit mijn hoofd wanneer). Moest woensdag eigenlijk werken, heb vrij geregeld. Morgen met Jikke naar het CB voor de prikken. Was eigenlijk al vorige week, maar verzet vanwege afwezigheid arts. Gnessy, oei, weet niet zo snel wat je daarmee zou kunnen doen. Maar vind het zéker iets om héél goed in de gaten te houden. Vales, denk idd ook dat het een stukje karakter is. Daarbij is het consequent zijn en hoe je ermee omgaat natuurlijk wel een belangrijke factor die dit kan verminderen of juist ververgeren...... lees nu je 2e reactie (tegelijk gepost), zo is het denk ik ook wel. WAUW, lees even tussen neus en lippen door dat Fynn los loopt. Goed zo Fynn! \/ Lola, wat leuk dat je collega's zo enthousiast reageerden en een leuke knuffel voor je hebben gekocht. Ben benieuwd hoe je baas reageert. Lies, leuk, zie je PB-tje wel komen. Otje, Jammer dat het een fulltime functie wordt . En ik vergat 't helemaal, maar wat goed van Sara. Daar mag ze (jij natuurlijk ook) terecht trots op zijn . Slingding, we hebben het er wel vaker over gehad. Moeilijk, de situatie met je moeder. Het is een moeilijke keuze Kailynn wel of niet bij haar/hen achter te laten. Hoe vindt Kailynn het eigenlijk bij hen? Ik lees hier dat veel kindjes in een moeilijke periode zitten. Opvallend dat Jikke nu juist in een héél vrolijke periode zit. Ze gaat echt stralend de dag door. De driftbuien zijn echt aanzienlijk minder geworden en veel beter om te buigen. Ze zit echt goed in haar vel en daar genieten we volop van!
@Noralien dat is best snel dat je mag komen bij de gyn,ben echt heel erg benieuwd wat hij zal zeggen en hopelijk word jij er een stuk wijzer van. Wat heerlijk hé als je kind zo lekker vrolijk is @Eve sorry had even gemist dat Fynn los loopt Super dat hij het kan en uitkijken hé want opeens is hij super snel Ik liep vanmiddag in de supermarkt en Wessel zat in de winkelwagen en er kwamen 2 kleine jongetjes wel ouder dan Wessel voorbij en ze waren heel druk en aan het spelen en Wessel vond het geweldig. Hij werd er helemaal blij van en je ziet gewoon dat hij het liefst mee wil doen. Ik zal zo blij voor hem zijn als hij naar de psz mag ik denk dat hij het geweldig zal vinden,helaas zal hij nog een klein jaartje moeten wachten.
A.s woensdag heb ik een echo. De afspraak bij de gyn is op 4 april. Er was duidelijk om een echo op korte termijn gevraagd en dat is het gelukkig ook geworden. Al beginnen de zwangerschapsklachten nu (pas) een beetje af te nemen gelukkig.
@Noralien ow okey sorry dat had ik even verkeerd begrepen. Wel erg fijn dat je zo snel een echo krijgt dan weet je in ieder geval of je baarmoeder schoon is. Gelukkig worden je klachten minder,lijkt me heel naar als je je zo zwanger voelt en het niet meer bent
@Nynke: Oh, wat zwaar moet dat zijn die gebroken nachten. Hoop echt dat het heel snel wat beter gaat. @Lies: Op vakantie hadden we van die warme gevoerde laarsjes van het dochtertje van vrienden geleend. Ze waren ietsje te groot maar wel heerlijk warm. @Bianca: Ik raak er steeds meer van overtuigd dat die BMR prik echt niet niks is. Balen dat Lynn zo slecht eet en slaapt op het moment. Trek jij het nog een beetje. Het lijkt me echt niet niks, een kleine baby met nachtvoeding en een dreumes die 's nachts aan het spoken is. @lola: gefeliciteerd met 12 weken mijlpaal! Leuk om het te vertellen op je werk met gebak. En dat precies met 12 weken....! Heb je je baas nog gesproken? @Eve: Wat ellendig dat Fynn zo'n last heeft van de waterpokken. Vind het echt zielig voor jullie. Ik hoop dat jullie nu allebei lekker liggen te slapen, want jullie zullen nu allebei wel doodop zijn. Gelukkig was het geen oorontsteking. En wat goed dat Fynn loopt. Goed zo Fynn! @otje: Gelukkig hebben jij en koen wel lekker geslapen. Spannend hoor, ga voor je duimen dat je slaagt. @Debbie: wat zielig dat Thijmen zichzelf zo'n pijn doet. Maar volgens mij geeft Noortje hele goeie tips. @Cynthia: Moeilijk hoor, de situatie met je moeder. Het lijkt mij heel dubbel. Van de ene kant zorgt Kailynn misschien voor wat afleiding en vrolijkheid (ook voor je vader!), van de andere kant moet het ook niet zo zijn dat jij steeds overbezorgd thuis bent als Kailynn bij je ouders is. Als je vader goed oplet en bij Kailynn blijft en jij vertrouwen in hem hebt dan lijkt het me dat het wel kan, toch? Maar jouw gevoel daarbij moet ook goed zijn! @Duikster: Beterschap! @Saar: haha, je bent inderdaad aan het "verhollandsen". Het verbaast mij om te lezen, dat jullie geen kraambezoek kennen? Hoe doen jullie dat dan? Want ik neem aan dat vrienden en familie toch wel de baby willen komen bewonderen. Maar afgesproken....ik kom op kraamvisite! @Gnessy: Ik weet eigenlijk niet hoe ik op je verhaal moet reageren, schrok er eigenlijk wel van. Vind de tip van Lola goed, om het met je huisarts te bespreken. @Vales: heerlijk toch, dat Wessel geen last (meer) heeft van driftbuien. Als Wessel het spelen met andere kinderen zo leuk vindt dan zou je ook nu al een halve dag kdv kunnen overwegen (in afwachting op de psz) @Noralien: Lekker dat Jikke zo vrolijk is. Dat is echt genieten dan. En veel sterkte a.s. woensdag, fijn dat je snel terecht kan. Wordt de echo niet gedaan door de gyn zelf? Ik lees nu eigenlijk tussen de regels door dat je er eigenlijk wel 100% zeker van bent dat je een miskraam hebt gehad en dat je klachten aan het afnemen zijn. Ik had begrepen dat daar nog best wel onduidelijkheid over was vorige week, toen je bij de huisarts was, toch? Ja, zeker wel hoor . Dat ze over het algemeen vrij rustig is en lief is, wil niet zeggen dat ze geen eigen karaktertje heeft . En op het moment is ze heel erg haar grenzen aan het verkennen en is het af en toe echt niet zo'n schatje . Demi slaapt trouwens heel wisselend. Soms drie uur en soms maar drie kwartier. Maar altijd maar 1x per dag. Demi kletst en brabbelt er trouwens ook de hele dag op los en roept ook een heleboel onverstaanbare woorden, maar als ze vaak terug komen begrijp ik op een gegeven moment wel wat ze bedoelt. Op het moment zegt ze de hele dag "kijken" als ze me iets wil laten zien, heel schattig. En als we buiten gaan wandelen zegt ze tegen alle beesten die we tegenkomen "boe" (van de koe). Ik vind dat gebabbel echt heel leuk.
Ja klopt idd. Maar heb daarna negatief getest en de bloeduitslag gaf ook een te laag HCG aan. De gyn maakt niet zelf de echo. Volgens mij doen ze dat hier in het ziekenhuis bijna nooit. En leuk hé, dat gebrabbel . Jikke zegt al heel lang de hele dag door "die" en wijst dan vanalles aan. Verder heeft ze na wat tongoefeningen "nala" aardig onder de knie Met "boe" bedoelt ze boem en zegt ze als er iets valt. Dat zijn op het mement haar favoriete woordjes. Ze heeft zo van dei periodes. Dingen die ze eerder steeds zei, zoals "amb" (lamp) verleert ze ook weer.
@Duckie idd heerlijk Ik vind het juist fijn dat Wessel nog een jaartje lekker thuis bij mij mag blijven,dit komt nooit meer terug en spelen met kindjes kan hij nog jaren. En hij speelt weleens met een meisje die bijna even oud is. Ik denk dat ik het heel moeilijk ga vinden om hem weg te moeten brengen naar de psz en dan begint er ook echt een nieuwe tijd vind ik,dan word hij echt groot. Ik ga nog lekker genieten van Wessel fulltime thuis En nu ga ik slapen morgen gaat de wekker weer om 6 uur