Ik snap 'm weer Noortje. Ik dacht dat de bloeduitslag geen 100% uitsluitsel gaf, maar ik was je negatieve test even vergeten. Ondanks dat het gewoon allemaal heel rot is, heb je nu wel meer duidelijkheid, en ik hoop dat op de echo woensdag blijkt dat er niets is achtergebleven. Demi verleert ook weer woordjes. Een tijdje geleden beantwoorde ze de vragen "wat doet het hondje/schaapje/koetje" en nu kent ze dus alleen nog het antwoord "boe". Als iets valt is het ook "boe" en als het eten op is dan zegt ze "op" en maakt daarbij dan heel grappig een gebaar met haar handen in de trant van 'helaas pindakaas'.
hallo, hier weer een stikum bericht. Ik heb mazzel van de week want er zijn heel veel mensen mee op de bootreis die hier elka jaar gehouden wordt ik heb ipv 38 mensen nu 12 en daa hoef ik nog niks bij te doen ook dan 3x te gaan kijken. Al heb ik nu wel iemand erg slecht liggen dus dat is wel wat meer werk. over mijn moeder: kailynn heeft het heel erg naar haar zin omdat ze 100% aandacht krijgt daar ook en mijn ouders genieten er ook van. Ze passen vaker op alleen in de nacht hadden ze nog niet eerder gedaan en vorig weekend hebben wij daar ook geslapen en hebben ze kailynn ook verzorgd. dus eigenlijk gaat dat allemaal goed, ik denk ook dat ik wat meer vertrouwen in alles moet krijgen. Lieve woorden van jullie allemaal. ik kwam deze topic tegen (alleen in de nacht neus ik verder hier) http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=84616 Ik heb wat over jullie gezet en misschien wil iemand nog wat meer kwijt daar. ga even een bakkie thee zetten.
Goeiemorgen allemaal, Goh ben de 1e! Hier weer een best goede nacht gehad. Gisteravond was Koen wel verschillende keren wakker. Of echt wakker is het eigenlijk niet te noemen. Even huilen (in zijn slaap misschien?). Daarna heeft hij een heel end door de nacht geslapen en eventjes voor 5 uur werd hij wakker. Echt huilen was het niet maar hij was gewoon erg vrolijk en zat te brabbelen. Gelukkig is hij daarna in slaap gevallen en slaapt nu nog! Eve: Hoe was jullie nacht? Hopelijk iets beter dan de vorige? Noralien: Fijn dat je al snel terecht kunt int zkh. Succes met de prikken vandaag! Fijn toch dat Jikke zo lekker vrolijk is. Vales: Hihihi leuk dat Wessel zo reageerde op die andere kindjes. Koen heeft dat ook. Als ik ergens met hem wandel en hij ziet andere kindjes blijft ie ze heeeel lang nakijken! Duckie: leuk he dat gebrabbel. Koen doet het ook veel (maar vaak nog onverstaanbaar) Slingding: Lekker zo'n rustige nacht. Gisteren zooo grappig. Wij hadden net gegeten en daarna kwam er iemand die bij ons de tuin gaat aanleggen. Dus we zaten even te kletsen aan tafel. Koen was moe aan het worden en wist niet echt wat hij wilde. Op een gegeven moment kwam mijn moeder eventjes langs. En ze tilde Koen op. Toen bleef hij maar: "oh oh oh" roepen (doet ie altijd als hij iets wil) en begeleide mijn moeder echt naar de voordeur! Hij wilde dus duidelijk een stukje gaan wandelen (doet mijn moeder wel vaker met hem). Was wel grappig zeg. Ik hoor Koen... ik ga hem maar eens eruit halen. Groetjes Otje
goedmorgen allemaal... Hier een rot nacht achter de rug... Teun niet die heeft heerlijk geslapen maar ik zelf me neus bleef maar lopen en moest er ook nog bij hoesten..echt vermoeiend dus weinig geslapen...helaas zie geen tijd om er vandaag nog in te kruipen.....zo komt de wv van het cb en vanmiddag naar de tandarts... nou me sol.gesprek gisteravond was heel kort.....hij belde eerts al op of ik ms een half uur eerder kon was iemand uitgevallen...nou geen probleem..ik er heen 20 min rijden 10 min gesprek en weer 20 min rijden hij wilde eerst alle solicitanten zien en dan een keuze maken en dan een dag mee laten lopen en dan beslissen.....maar meelopen en beslissen is na 9 april omdat hij eerst gaat verbouwen.......maar het is een kleine slagerij...dus weet niet of ik me ei daar kwijt kan....en ook van de visboer zit ik in dubio of de avonden me niet opbreken..... ach zo blijf je bezig zou ik maar zeggen Otje jammer zeg van die banen...duim voor je voor de andere 3 Gnessy zou niet weten wat voor advies ik je moet geven...laat Eg met ze praten of ja zoals de tip was naar de dokter.... Eve hoe was jou nacht? ga nog ff zitten en dan komt de wv doei
Hey Meiden, Voor alle zieken zoieso heel erg veel beterschap gewenst, hopelijk knappen jullie snel op en zijn jullie snel weer beter. Slingding lekker hoor zo een lekkere rustige nacht Otje jammer van die sollicitaties zeg, maar je geeft de hoop niet op he. We duimen allemaal voor je nog steeds hoor, Eve hoe was jou nacht vannacht? Hebben jullie beetje kunnen slapen? Of was het weer drama? Noortje lekker meis dat je zo snel terrecht kunt, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. Janette echt balen van jou nacht zeg meis, hopelijk ben je snel weer beter. En 10min. sollicitatie gesprek is ook niet lang zeg, maar ik zou inderdaad wel goed kijken of je je ei er kwijt kan en denkt daar een lange tijd te kunnen gaan werken. Niet dat je straks een baan hebt, waar je met tegenzin heen gaat he. Gnessy meis ik vind echt een lastig verhaal, je hebt me via msn al vaker en meer erover verteld en ik denk dat je toch eens goed gesprek met eg erover moet hebben. Misschien dat hij met de kids kan praten en iets los krijgt, en anders misschien een instantie inschakelen of de dokter? Hier trouwens ook weer een klote nacht gehad, Thijmen werd helaas weer hystirisch wakker en was weer helemaal over de toeren. We hebben hem bij ons in bed gelegd, maar hij was constant aan het draaien en aan het woelen. Uiteindelijk rond uur 0f 2 a 3 inslaap gevallen en door kunnen slapen tot 07.00, alleen heb ik wel mega last van me rug nu helaas.
Fynn viel gisteravond om 21.00 in slaap op m'n schoot. Heb hem voorzichtig in z'n bed gelegd en gelukkig sliep hij verder. Ik dus ook snel m'n bed in. Om 22.00 werd ie weer huilend wakker. Dit ging ieder uur zo (je kon er de klok op gelijk zetten ). Paar keer wat te drinken gegeven (aangezien z'n koorts weer tegen de 40 was) en ingesmeerd met zinkzalf. Om 2.30 was ik het een beetje beu en heb hem toch maar bij mij bed gelegd. Daar viel hij vrij snel in slaap en hebben we samen tot 8.30 geslapen. Inmiddels zijn er al veel pokjes ingedroogd dus het lijkt erop dat we de goede kant opgaan. Oeps, de bel gaat. Tot later!
Mijn baas weet het inmiddels ook, hij kwam gisteren tegen de lunchpauze binnen. Hij was erg blij, ook omdat hij weet welke 'lijdensweg' we hebben moeten doormaken om Jasmijn te krijgen. Ik moest alleen niet meer kinderen krijgen dan hij, want dan werd hij jaloers (hij heeft er drie)... Ik heb vanmorgen eindelijk ook een telefoontje terug gekregen naar aanleiding van mijn sollicitatiegesprek van drie weken geleden. Het blijkt dat ze nog midden in de procedure zitten, maar voor de pasen zijn alle kandidaten op gesprek geweest en laten ze wat weten. Maar ik vond gisteren op internet een soortgelijke vacature, alleen stond daar expliciet bij vermeld dat ze iemand zochten voor 24 tot 32 uur. Ook maar snel op reageren dus... Ik had afgelopen weekend een beetje te hard geroepen (of niet goed afgeklopt... ) dat Jasmijn 's nacht goed slaapt, want vannacht was het twee keer prijs! De eerste keer tegen 1.00 uur en de tweede keer een uurtje later. De tweede keer was ze ook compleet over haar toeren en me tegen me aanhouden werkte averrechts. Ik had echt het gevoel dat ik mijn eigen kind compleet verkeerd begreep. Op een gegeven moment vroeg ik of ze honger had: 'Wil je soms mmmm van mama?' (dat zegt Jasmijn tegen eten en lekker...) en haar gezicht klaarde meteen op. Ik heb een fles pyamapapje gemaakt en die was binnen 3 minuten leeg. Even laten zakken en daarna terug in bed. Niets meer gehoord de verdere nacht en Jasmijn heeft het 'goed gemaakt' door tot 10.20 uur te slapen... Verder moet ik jullie ook nog vertellen dat de eerder geplande nekplooimeting van aanstaande donderdag toch doorgaat. Dit op advies van het academisch ziekenhuis dat de vruchtwaterpunctie uitvoert...
Zo, nu eerst even jullie belevenissen bijlezen... @Noralien: Wat fijn dat je zo snel terecht kunt voor een echo! Succes met de prikjes vandaag... @Duckie: Ik vind dat gebabbel ook hartstikke leuk! Vooral als er na wat oefenen weer een nieuw woordje bijkomt, zo zei ze gisteren na een beetje oefenen voor het eerst 'poes'... Als Jasmijn haar bordje leeg heeft zeggen we 'opperdepop' en dan steekt ze haar handjes in de lucht alsof ze wil zeggen: 'hoera!' @Otje: Gelukkig slaapt Koen weer wat beter, houden zo hè jochie... Ja, die dreumessen weten af en toe goed duidelijk te maken wat ze willen, erg leuk is dat! @Janette: Sterkte vandaag... @Eve: Oei, jij hebt ook geen vrolijke nacht achter de rug! Maar één troost: nu gaat het langzaam beter met de pokjes van Fynn, het ergste heb je dadelijk wel gehad...
Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......23 jan/14mnd3wkn.....................9200 gr.......76.0cm Vishesh......17/11/06 (2900gram 53cm).......18 jan/14mnd1dag....................12.576 gr.....86.1cm Jiri..............30/11/06 (3275 gr, 49 cm......... 13 nov/11.5 mnd........................10.000 gr.....76 cm Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........6 mrt /15 mnd............................9890 gr........76.0 cm Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........11 dec / 1jr 1 wk........................7820 gr........70.0 cm Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 05 mrt/ 15 mnd..........................9580 gr........77 cm. Teun..........08/12/06 (3390 gr, 51 cm...........05 feb./ 14 mnd........................10540 gr.......77 cm Nick..........13/12/06 (3285 gr, 50 cm).............14 feb/14 mnd........................10615 gr........75 cm Dimphy......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm)....... 4 maart 14,5 mnd....................11700gr........79 cm Thijs..........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........6 mrt/14.5 mnd, dag..................10080 gr........80 cm Fynn..........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)..........21 nov/11 mnd..........................11355 gr.......77,5 cm Demi..........19/12/06 (3575 gr, 52 cm)..........19 febr/ 14 mnd.........................8855 gr........75,1 cm Safouane...21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........07 mrt / 14 mnd 2 wkn................10415 gr......78 cm Rick............22/12/06 (3600 gr, 50 cm)..........4 oktober/9mnd+12dgn.............11.115 gr.....74 cm Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm).........19 februari /13 mnd + 29 dgn.....11.575 gr......83 cm Ruth...........22/12/06 (2830 gr,46cm)...........14 januari/ 12mnd + 3 wkn, ......8550 gr.........72 cm Jasmijn.......23/12/06 (3890 gr, 50 cm).........26 februari/14 mnd....................10.450 gr.......76 cm Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm).......26 november/11 mnd+1dag.........9900 gr........76 cm Koen..........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........5 maart / 14 maanden................10800 gr......78 cm Jikke...........29/12/06 (3400 gr, 50 cm).........11 mrt / 14,5 mnd......................9485 gr.........78 cm
ff kort, moet Jikke naar het kdv brengen. Jikke was een bikkel vanmorgen. Heeft geen kik gegeven bij de prikken. Bij de 2e prik keek ze wel heel boos naar de arts en gebaarde ze met haar vingertje en zei "nee nee". Moest daar eigenlijk wel heel hard om lachen. Zoals verwacht is ze nog iets verder naar beneden van de middenlijn afgeweken. Maar ze eet nu weer zó goed en krijgt alweer een bolle toet, dat ik me daar geen zorgen over maak. Lengte zit precies op de middenlijn. Ik moet wel foto's laten maken van haar heupjes. De arts had het idee dat haar linker knietje iets hoger stond bij bepaalde bewegingen. Bij staan en lopen was het wel goed. Voor de zekerheid ff foto't laten maken dus. Denk dat de arts mijn klacht over het (niet) handelen bij het hoofdje nog niet vergeten is Dit verschil kan ook komen door de manier van voortbewegen. Zij maakte zich er iig geen zorgen om. De oogjes zijn ook goed. Fijn te horen omdat zowel mijn vader als ik een oogafwijking hebben waaraan wij beide 2x geopereerd zijn. Moest eigenlijk naar de ortoptiste met Jikke, maar ben dat helemaal vergeten . Nu is het dus niet meer nodig gelukkig. Zo, nu snel weg, ben aan de late kant. Vanavond werken, morgen heb ik vrij kunnen regelen ivm de echo.
hi hi, otje; hij is leuk eve; hee wat een stoere fynn. helemaal los stappend! goed hoor beterschap lola; ohhh wat liefffff, wil je daar wel weg, zoals het nu overkomt heb je hele sociale baas en leuke collega's? enne ja het waaide hier super heftig, orlando is tijdens mijn werk op maandag bij mijn moeder en op woensdag bij mijn zus. saar; wat een gezellig dagje hebben jullie ervan gemaakt, hoe was het verder bij de vroedvrouw en de haptonomie enne wanneer moest je ook alweer naar moeder en kind? gnessy; vind dit een hele moeilijke situatie zoals je het nu beschrijft, dit is iig niet 'normaal' en vind dat er ook zeker wel stappen moeten worden ondernomen, wat alleen heel moeilijk is, is het aangeven omdat het hierdoor mss ook kan escaleren enz enz, mss eerder even inseinen via een hulplijn? eve; he bah eve, kan me je frustratie erg voorstellen hoor zeker als jij ook zo moe bent. vales; he dat worden dus ff spannende dgn voor jullie ivm wessel en de waterpokken?! als hij het dan krijgt hoop ik dat hij voordat jullie op vakantie gaan het ergste gehad heeft otje; he bah, vind het heel vervelend voor je dat je weeeer een afwijzing hebt gehad het zit je niet mee he?! getver noralien; woensdag de echo, hoe voel je je er nu zelf bij? enne hoe zijn de prikjes gegaan bij jikke? duckie/noralien; ik vind het ook super te horen dat ze zo lekker aan het brabbelen zijn, hier ook en ondanks het verkorte tongriempje is hij toch ook flink met zijn tongklanken bezig otje; leuk joh debbie; he balen van die nacht zeg, ook voor jouw hoop ik op een betere nacht eve; he bah de nacht verliep niet zoals je had gewild, wel fijn dat hij toch bij jouw verder beter heeft geslapen kon jij ook weer bijslapen lola; oh ja je wilde natuurlijk wat in de trent van je diploma's gaan doen, nou succes hiermee iig(de advertentie die je nu hebt gezien) haha je baas, grapjas. oops jasmijn ook ff wakker, zoooo maar dan toch tot 10.20 slapen poe hee dat is wel weer lekker dan noralien; super te horen dat jikke zo'n kei was met de prikjes, nu maar hopen dat ze er geen last van gaat krijgen over een aantal dgn. enne zoals ik kan zien op het schema en dan jouw verhaal zou ik me idd geen zorgen maken over haar gewicht. zeker als je ziet dat ze nu weer goed eet. toch een beetje spannend ivm haar heupjes, lijkt me dan hoor. mss uitvoorzorg maar toch ik was vanochtend even bij mijn zusje op hun zolder, daar liggen nml nog een aantal spullen, wilde een aantal dingen zoeken die daar evt lagen, die lagen er helaas niet. maargoed toen kwam ik ons trouwalbum ook weer tegen, zo leuk om dan weer even in te kijken, volgens mij heb ik nog geen foto's laten zien hiervan. mocht er interesse in zijn dan zal ik een paar foto's van de foto's maken en deze uploaden. vanaaf weer squashen, en vanmiddag kijk ik even wat we gaan doen het is een beetje somber weer vind ik maargoed.... gr saskia
Hallo allemaal, gisteren bij de vk was alles heel goed. We hadden ook haptonomie gehad. Ben vond het deze keer wat tegenvallen. Maar ik heb er toch van genoten. We hebben zo'n luistertoeter mee naar huis gekregen, maar de vk kon het hartje er ook nog niet met horen, dus we zullen nog een paar weekjes moeten wachten. Ook heb ik zo'n dikke zitbal gekregen. Liene vindt het geweldig alvast, zo'n reuzebal in huis. Gisteren hebben we tegen de vk onze namen gezegd en ineens waren we er helemaal 100% uit. Dus we hebben beslist! Deze voormiddag heb ik met Liene lekker verder gerommeld. Er staan weer 2 vuilniszakken klaar om weg te gaan. Heb zo het rommel! Ongelooflijk. Nu even bijlezen hier en dan ga ik proberen zelf een geboortekaartje te maken/ontwerpen. Het idee zit al in mijn hoofd, hopelijk krijg ik het zo gemaakt. Morgen gaan Liene en ik de suikerbonen halen en dan kunnen we de doosjes bijna in elkaar steken. Zo even bijlezen... Janette, sunparcs is ongeveer 10 minuten van bij ons, dus die 3u is wel een goede richt ja. Jammer, maar 3u rijden is wel echt heel ver. Bedankt voor het beschuit-met-muisjes-recept. Zal ik binnenkort alvast van allebei de kleurencombinaties een doosje gaan aanschaffen. Fijn te horen dat het goed met je gaat. Bedankt voor het toeknijpen van je oogje... Ik schaam me er wel een beetje voor, maar ik moet zeggen dat hier in België iedereen zoiets wel eens probeert/doet. Niet dat dat ons goed praat... Eve, Liene is dus om 22.00u weer gaan slapen. Dat is wel later als normaal dus. Proficiat met het lopen van Fynn. Ze hadden dus echt met zijn tweetjes over het strand kunnen lopen... Vales, fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad. Hopelijk krijgt Wessel de pokken niet, maar anders heb je het al wel weer achter de rug natuurlijk. Otje, bah... wat jammer nou toch. Je hebt elke keer precies 'net' pech. Hopelijk loop je snel tegen de job van je leven aan. Duikster en Lies, wij hebben sinds kort een superoplossing voor het verschonen gevonden. Boven de tafel, die in een hoek staat, hangt een magneetbord. Liene 'mag' er dan een magneetje afnemen en gaat dan liggen. Er staan allemaal dieren op de magneetjes en ik doe dan de geluiden telkens ze het magneetje laat zien. Ze wijst dan soms naar boven en dan hang ik het magneetje terug en neem een ander dier. Weer hetzelfde spelletje dan, dat ik de geluiden doe. En ondertussen verschoon ik haar. Werkt geweldig. En het voordeel is dat ze zelf niet aand e magneetjes kan als ze niet op de verschoontafel is, en er dus nooit met kan spelen, enkel dan. Noralien, wat fijn dat je morgen voor een echo mag. En ik moet gewoon lachen achter de pc van het spuitjesverhaal. Wat flink van haar om zo goed duidelijk te maken wat ze wel en niet wil. Duckie, hier komen ze wel op bezoek hoor, maar ik bedoel het woord 'kraamvisite'. Dat kennen we dus niet. Saskia, het is niet moeder en kind, maar kind en gezin. Het is binnen 2 weken ergens... Ik wil natuurlijk foto's zien! Zo, ga wat knutselen aan het geboortekaartje. Saartje
Janette: Oei, balen van je slechte nacht. 10 Minuten is idd wel erg kort voor een sollicitatiegesprek. Ben benieuwd. Is die visboer altijd 's avonds geopend dan? Debbie: Ojee bij jou ook al onrust in de nacht. Sterkte ermee. Eve: Gelukkig dat je al wat meer hebt kunnen slapen dan de nacht ervoor! Hoe is het nu met Fynn? Lola: Jeetje Jasmijn ook al wakker vannacht! Heerst het of zo? Noralien: Die Jikke! Lekker bijdehandje! Niet huilen maar wel boos kijken! Ik zie d'r snoetje voor me. Saskia: Foto's zijn altijd leuk dus van mij mag je komen showen hoor! Saar: Fijn dat alles goed was bij de VK. Wat leuk dat je zelf aan het geboortekaartje aan het werken bent! Ben erg benieuwd naar het eind-resultaat. Heb je bij Liene het kaartje ook zelf gemaakt? Wat een raar weer vandaag he? Ik wandelde vanmiddag even met Koen naar de supermarkt en hoewel het flink waaide was het droog en zonnig. Helaas, op de terugweg begon het ontzettend hard te regenen Bah bah. Gr Otje
Otje ja de visboer is van dinsdag t/m zaterdag open van 8 tot 8 en op vrijdag dacht ik zelfs tot 9 op maandag gesloten...... Saar hier probereb ze het ook hoor...en ja als we niets door hebben dan dienen wij voor de mensen ook de claim in.....we hebben 1 klant en die is na elke vakantie zijn mobiel kwijt..... toeval? Heb Teun net ff in bed gedaan...die is voor zijn doen heel lang wakker van 11 tot nu dan..maar nu hoor ik niets meer door de babyfoon Toen vanmorgen de wv er was heb ik wel ff gevraagd of het normaal was wat Teun deed zoveel slapen...en ja hoor dat kwam gelukkig meer voor....ze zei ook lekker laten slapen...helaas wat lastig met plannen van dingen maar het is niet anders..... nou ga ff op de bank zitten tot later
Dacht dat Fynn aan de beterende hand was maar hij is weer helemaal ingestort. Hoge koorts, niet willen eten en heel erg hangerig. Geen land mee te bezeilen En nu zitten z'n armen, benen en handjes ook vol... @Lola: Wie weet word je straks wel op alle 2 de vacatures aangenomen Jasmijn zit mss wel in een groeispurt omdat ze honger had. Weer een flesje geven voor het slapen gaan? Maar wie weet was het wel eenmalig. En waarom adviseren ze toch een nekplooimeting? @Noralien: Stoere meid, die Jikke! Wel jammer van haar heupjes. Zal wel goed zijn denk ik maar is toch nooit leuk om te horen. Wel super dat haar oogjes goed zijn. Hoe laat moet je morgen voor de echo? @Saskia: Ja, leuk @Saar: Super dat alles goed was bij de vk! Hoe is het nu met je bloedsuiker? Enne...wel flauw dat de vk de namen weet en wij niet En vd zomer kunnen Liene en Fynn samen rennen over het strand @Janette: Weet je zeker dat je bij een visboer wilt werken? Of wil je gewoon weg bij je huidige baan en maakt het je niet uit wat?
hi hi, saar; ohh wat leuk dat jullie de namen nu zeker weten! otje; het is idd raar weer hoor janette; wel fijn te horen dat meer kindjes dit doen toch? enne heb ook weleens gehoord dat hoe mer ze slapen hoe slimmer ze worden eve; he balen zeg van fynn, ik hoop echt voor jullie dat dit nu het ergste is en dat het alleen maar minder gaat worden voor degene die het leuk vinden heb het een en ander geupload in photobucket, http://i174.photobucket.com/albums/w82/ ... IM2379.jpg gr saskia
Omdat hun ervaring is dat veel paren afzien van de vruchtwaterpunctie wanneer de uitslag van de nekplooimeeting / serumscreening erg gunstig blijkt te zijn. Toen ik vertelde dat de kans bij Jasmijn 1:3800 was (normaal 1:250 wanneer je 36 bent) adviseerde ze mij om de nekplooimeting toch gewoon te laten doorgaan. Na de uitslag zouden we dan in overleg kunnen bepalen of de extra kans op een miskraam opweegt tegen het hebben van zekerheid. Een andere reden voor mij om voor de vruchtwaterpunctie te kiezen, was omdat ik dacht dat er dan op méér dingen werd getest dan bij de nekplooimeting. Maar dat is niet zo. Er wordt getest op trisomie 13, 18 en 21 (hetzelfde dus als bij de nekplooimeeting / serumscreening) en er wordt een kánsberekening gemaakt op een kind met een open ruggetje of schedeltje. Maar testen op ziektes als CF (zoals bij Bianca) doen ze alleen wanneer daar een gegronde reden voor is. Deze afwijkingen zitten in je DNA en de vruchtwaterpunctie kijkt standaard naar afwijkingen in de chromosomen... @Noralien: Jikke blijft gewoon een fotomodellenfiguurtje houden ! Ik denk ook dat de arts nu extra voorzichtig is bij Jikke vanwege de 'toestand' met haar hoofdje. Maar beter een keertje teveel kijken dan een keertje te weinig... @Melliemel: Túúrlijk wil ik je trouwfoto's zien... @Saar: Wat leuk, zo'n 'ouderwetse' luistertoeter! Ik hoop dat Ben snel het hartje van jullie kindje kan horen... @Janette: Jeetje, die Teun van jou is een échte slaapkop zeg! Volgens mij wil jij echt heel graag weg bij je huidige werkgever hè...? Als dat zo is, zou ik inderdaad mijn kans zo snel mogelijk grijpen. Van daaruit kun je altijd weer verder kijken... @Eve: Arme Fynn... maar houdt moed! Je hebt nu echt het ergste bijna gehad. En misschien nóg een troost: een peuter of kleuter met waterpokken lijkt me nog veel erger dan een dreumes met waterpokken. En je hebt het dan maar vast gehad! @Saar: Kun je een tipje van de sluier oplichten... ?
@Saskia: Mooie foto! Ik vind Orlando trouwens echt een combi van jullie 2 @Lola: Klinkt allemaal heel aannemelijk. Maar als jij nou ook nog een vp wilt werken ze dan wel mee? Of heb je er wel vrede mee als de uitslag goed is? Wel een gek idee dat je donderdag toch ineens een nekplooimeting hebt?! Enne...ik houd idd moed. Verheug me al op het moment dat het achter de rug is en alles weer normaal loopt. Is altijd een heerlijk gevoel En als ik binnenkort een kindje met waterpokken zie denk ik: Been there, done that!
voor mensen die mij in hun msn hebben staan, schrik niet.... Staat weer een tekst.. Om t kort te houden, ik moet uitvinden waar die klojo uithangt en zijn geld vandaan haalt binnen 14 dgn anders word de zaak gesloten en ben ik ook de 50 euro kwijt die ze beslag hadden laten leggen waar ik bericht van heb gehad.... Dus heb een ontiegelijke piep bui. ben erg boos en dus totaal geen zin in sommige dingen meer. zoals het forum op het moment.... sorry.......