Eve: He wat balen dat Fynn nu weer zo ziek is Nogmaals beterschap! Janette: Kan me voorstellen dat je opziet tegen die avonden. Maar wat wordt er verwacht? Weet je hoeveel avonden je verplicht zou moeten werken? Saskia: Wauw, mooie foto's hoor! Erg leuk om te zien. Lola: Sorry ben t ff kwijt maar heb je nu donderdag de nekplooimeting? En krijg je dan ook meteen de uitslag? Gnessy: Ik begrijp je bericht niet echt : Vanavond ben ik er niet. Ga even met een vriendin die ik al te lang niet heb gesproken wat drinken in de stad. Gezellig, ff eruit! Fijne avond, groetjes Otje
het gaat om 1 avond per week..... meer zou ik zelf ook niet doen...maar ja alles is wikken en wegen.... Gnessy kan je een tipje oplichten bedoel je mnet Kl*jo Eg?
@Gnessy: Snap eerlijk gezegd niet waar je het over hebt? @Otje: Veel plezier vanavond! En ik zie maar 1 foto van Saskia. Zie jij er meer?
Eve: Hier nog een keer de link van Saskia, dan zie je er meer. http://s174.photobucket.com/albums/w82/melliemel_2007/
meiden, ik ben weer erg beroerd geworden, misselijk enbuik krampen. Dit had ik vannacht al en overdag ook maar dacht van de honger, helaas niet. Balen dat ik nog moet gaan werken brrrrrr....
@cynthia: Fijn dat je ouders zo genieten van Kailynn. Sterkte vannacht. En als je echt ziek bent , dan kun je je misschien beter ziek melden. @janette: Dat was inderdaad een heel kort sollicitatiegesprek zeg. Ik denk dat je in een meeloopdag wel goed kan bepalen of het wat voor je is. @Noralien: hahaha, ik lig helemaal dubbel om de reactie van Jikke op de prikjes. Inderdaad, een echte bikkel . Goed dat ze voor de zekerheid even foto's van haar heupjes maken. @Saar: Ik ben heel benieuwd naar jullie namen. Het valt me wel op dat jullie ook echt een band op bouwen met je verloskundige en dat ze echt uitgebreid de tijd voor je nemen. Ik stond toen ik zwanger was vaak na 10 minuten weer buiten. @Saskia: mooi die foto's hoor. Jullie zijn een knap stel samen @Lola: Bedankt voor je post . Ben er erg blij mee! Goed dat ze je adviseerden om dan toch de nekplooimeting eerst te doen. Als ze op dezelfde dingen testen, dan kun je inderdaad aan de hand van de uitslag alsnog een besluit maken voor een vruchtwaterpunctie. @Gnessy: Net zoals de andere dames die voor mij hebben gereageerd snap ik je berichtje eigenlijk helemaal niet. Maar veel sterkte met alles. @Otje: veel plezier vanavond. @Eve: Och nee, dacht je net over het hoogtepunt heen te zijn, dan komt er nog een lading pokken bij . Ik krijg net een e-mail waar ik niet blij van wordt. Ik ben nog even doorgegaan met dat vrijwilligerswerk, maar heb vorig jaar de toezegging gekregen dat degene die het voor mij heeft gedaan me altijd nog zou willen helpen, maar die geeft nu niet thuis. Nu kan ik alleen een jaarafsluiting gaan maken en dat heb ik dus nog niet gedaan. Baal echt gruwelijk en heb al geprobeerd te bellen met een van de bestuursleden, maar die krijg ik niet te pakken. Baal ervan. Beetje onduidelijk verhaal misschien, maar het komt er dus op neer dat ik even echt de balen had.
Otje, bij Liene hadden we de kaartjes ook zelf gemaakt. 't Was daarstraks aardig gelukt. Nu nog even afdrukken op het papier om het echte resultaat te zien. Maar dat doet Ben morgen op zijn werk. Hier ook vreemd weer, van zon naar regen en weer terug. Eve, ja, dan zullen ze al gewoonweg kunnen spurten. Jammer van Fynn dat het nu weer erger is. Hopelikk is dit de laatste dip op weg naar beterschap. Veel sterkte nog. Ik denk aan je. Lola, bij onze vk 'krijg' je die altijd tot aan de bevalling. Maar bij Liene hadden we dit niet gekregen, ze dachten toen allemaal dat de andere het wel had gegeven en wij wisten niet dat het de bedoeling was. Maar nu wisten we het dus wel en hebben we er zelf achter gevraagd. Tipje van de sluier dan.... Meisjesnaam: 4 letters, beginnend met E. Jongensnaam: 5 letters, beginnend met L. En nu raden dan. Gnessy, begrijp ook niet zo goed wat je bedoelt... Otje, hopelijk ben je nu een gezellige tijd aan het beleven. Dat doet me eraan denken dat ik naar een vriendin moet bellen. Ik had beloofd dit te doen nadat mijn stage voorbij was. We gaan namelijk een keer of 3/4 per jaar samen uit eten en willen dit nu nog voor de bevalling. Janette, is inderdaad wikken en wegen. Avondwerk lijkt me geen lachertje... Succes met keuzes maken. Cynthia, bah nee, toch niet weer ziek. Veel beterschap! Ga snel boven nog een doos halen om uit te rommelen. Heb weer bijna een hele vuilniszak vol. Groetjes, Saartje
Duckie, lees net je bericht... wat jammer dat ze je zo behandelen. Dan doe je iets goeds voor anderen... Even op je strepen staan denk ik, anders blijft het zo doorgaan. En we bouwen er inderdaad echt een band mee op. Ook doordat ik donderdag naar de moedergroep ga. En een afspraak duurt bij ons een uur voor controle alleen en 1u en 3 kwartier als er haptonomie bij komt. Saartje
@Otje: Thanks! @Cynthia: Ach nee, hopelijk is het geen echte buikgriep. Sterkte vannacht! @Duckie: Het klinkt mss niet aardig maar aangezien het vrijwilligerswerk is kun je mss wel wat harder optreden. Ik bedoel: geen genoegen nemen met de situatie en duidelijk stellen dat je eigenlijk al eerder wilde stoppen maar voor hen bent doorgegaan. En dat ze nu dus maar een andere oplossing moeten zoeken. Maar ja, ik ben ook niet zo'n held wat dat betreft. Zou er wel iets van zeggen. Desnoods in een email terug. @Saar: Emma en ? Ga ik nog even over nadenken... Begrijp niks meer van Fynn. Hij is nu ineens weer heel hyper. Staat te springen en te geinen in z'n bedje...
jordy is niet van egbert.... Mijn ex en ik waren al uit elkaar toen ik 2 mnd zwanger was... Ik ben netjes bij rechtbank geweest om bezoekregeling en alimentatie te regelen. Dit is ook allebei vast gelegd. Vanaf het eerst moment heb ik noch mijn ex noch alimentatie gezien. Doordat hij niet betaalde heb ik het uit handen gegeven aan het lbio {landelijk bureau inning onderhoudsbijdragen} zodat hun het verder zouden regelen. Na diverse brieven van hun kan hebben zij een deurwaarder ingeschakeld.. Doordat ze zijn eigenhuis hebben verkocht en noem maar op zijn er eerst andere mensen geweest die geld eisten en eerder kregen als ik.. Uit eindelijk kwam ik er vorig jaar via via achter dat hij in de bak zat en daarna in een project voor begeleid wonen terecht kwam, waarbij hij een uitkering kreeg. Dit alles heb ik dus zelf ontdekt en meteen door gegeven... Nadat de deurwaarder een half jaar bezig is geweest met verhaalsonderzoek konden ze eindelijk wat doen. Eind januari kreeg ik een brief dat ze 25,71 per mnd in konden houden op zijn uitkering en dat ik dat zou krijgen eens per drie maand. Dus voor het gemak 75 euro. Krijg ik vandaag een brief waar in staat dat de deurwaarder op dit moment geen verhaalsmogelijkheden meer weet. En of ik nog dingen weet. Mocht ik binnen 14 dgn niet reageren dan zal de deurwaarder de zaak sluiten. En dus mijn 2 mnd wat ik zou krijgen dus ook niet meer doorgaat en ik dat dus ook kwijt ben. Al met al er staat een schuld open van 8500 euro van hem aan mij, heb 5 weken de illusie gehad dat ik ook al was t maar 1 euro dat ik geld kreeg.....En nu gewoon keihard word neergeknald..... Ben inmiddels 3 jaar bezig en ga er zo langerzamerhand aan kapot. Morgen ga ik het lbio bellen en kijken hoe en wat het zit en dat ik mijn 50 euro op eis ipv dat de deurwaarder dat voor zijn eigen kosten houdt... En dan op zoek naar goeie advocaat zodat ik alles kan laten stop zetten.... Dan ben ik overal van af en hoef ik me niet kapot te laten maken door stom geld en van die kl*te brieven...... Hoop dat het zo een beetje duidelijker is geworden.
hi hi, daar ben ik weer ffies, eve; ja dat vind ik dus ook nu, in het aller begin leek hij 2 druppels water maar naarmate hij ouder werd kwam er steeds meer herkenning van mij bij en nu vind ik het idd sam-sam. gnessy; succes met hetgeen waar je over hebt, voor mij is het ook niet heeel duidelijk, maar het zal hoogstwss niet iets leuks zijn.. otje; veel plezier vanaaf slingding; he vervelend joh, flinke buikgriep te pakken zeker, beterschap hoor enne anders meld je je ziek.... duckie; thnx, he vervelend zeg, en zeker als ze je laat zitten, daarbij wil je het melden is er niemand errrrg frustie hoor. laat de avond hierdoor niet verpesten hoor is zonde saar; emme, nee ik weet het niet hoor......ik hoor het vanzelf wanneer de tijd er rijp voor is eve; haha grappig dat we bijna dezelfde naam voor een meisje gokken. ga lekker tv kijken heb net gesquasht en gedoucht...morgen weer werken gr saskia gnessy; lees net je bericht, wat een onwijze rotsituatie zeg, hij heeft jordy dus wel erkend anders had je dit allemaal niet kunnen doen toch? en ja ik denk dat je er idd wijzer aan doet om dit alles af te sluiten zodat jij verder kan met jouw zoontje zonder je druk te hoeven maken om evt geld ed. he bah zeg. vind het echt rot voor je hoor
Noortje, nog gefeliciteerd met je 30e verjaardag...enjoy the club Lola, ...12 weken zwanger...proficiat! Wat leuk dat je collega's nu ook op de hoogte zijn . Lianne, Lynn slaapt al maanden nog maar 1 keer per dag...en vaak ook maar een uurtje. Hoe gaat het met je voet? Otje, wat leuk zeg dat Sara in de finale zit...wens haar alvast veel succes vrijdag. Karin, hoe gaat het met jou? Alweer wat opgeknapt? Vwb m'n bekken...dat gaat gelukkig, langzaam, weer wat beter. Lopen gaat nog niet echt denderend en autorijden ook niet, maar dat komt wel. Evne dit posten en dan kom ik straks terug.
@Eve: Als ik een nekplooimeting wil, dan krijg ik die. Maar ze willen dat ik de voors en tegens goed tegen elkaar afweeg... @Gnessy: Ik vind dat jij een hoop sh*t op je bordje krijgt! Maar ik kan voor jou helaas niet meer doen dan je heel veel sterkte toewensen... @Otje: Ja, donderdag heb ik de nekplooimeting. De uitslag daarvan krijg je meteen, dat is of de nekplooi verdikt is of niet. De uiteindelijke kansberekening (de echte uitslag...) krijg je een week of twee later, daarvoor zijn ook de waarden in mijn bloed bepalend... Veel plezier vanavond! @Janette: Eén avond per week lijkt mij goed te doen. Daarnaast geldt dat je voor die uren geen opvang nodig hebt. Scheelt wellicht ook weer... @Slingding: Potverdikkie, weer misselijk! Misschien toch iets van een virus dat er niet uit is gekomen. Heerst er niets op je werk? Het klinkt misschien niet fris, maar ik was de afgelopen keer eigenlijk wel blij dat ik moest spugen, daarna voelde ik me zó'n stuk beter! Toen ik voor de carnaval buikgriep had ben ik twee dagen continu misselijk geweest en dan vond ik eigenlijk nóg erger... Beterschap! @Melliemel: Mooi stel waren (én zijn!) jullie... @Duckie: Graag gedaan en veel plezier ermee! Had je mijn pb-tje nog ontvangen? @Saar: Heeft 'Jasmijn' het veld moeten ruimen... ?
Melliemel en Eve (en Saar ook natuurlijk!) ik dacht ook meteen Emme! Ben erg benieuwd welke naam het wordt. Liene vind ik ook erg leuk, ik ben beniewd of de "nieuwe" naam ook mijn smaak gaat zijn (ik vermoed van wel). Jongensnamen met een L vind ik moeilijk. Even deze site erbij gezocht http://www.meertens.knaw.nl/voornamen/V ... tailscherm Kan je ook met beginletter en aantal lettters zoeken. Denk toch niet dat het Lubke gaat zijn
Dank je wel, Lies! Je kunt ook alle namen opvragen die een 'ij' bevatten. Dan krijg je een lijst met een hoop leuke jongensnamen, maar met super veel ouderwetse en truttige meisjesnamen (Jasmijn uitgezonderd natuurlijk...)
Vwb het verschonen van Lynn...moet het ff afkloppen, maar Lynn blijft eigenlijk altijd 'braaf' liggen. Noortje, veel succes morgen. Fijn dat je even voor de zekerheid een foto van Jikkes heupjes moet laten maken. Wanneer krijg je daarvan de uitslag? Ik vind het brabbelen ook erg leuk. Lynn zegt sinds dit weekend ook oma. Ben al weken aan het oefenen met hondje-woef/koetje-boe etc.. En vanavond zei Lynn opeens: tok-tok-tok toen ik vroeg hoe de kippetjes 'doen' . Ook had ze nog niet eerder trapgelopen. Ze oefende wel op de eerste tree, maar vanavond was Michel boven en ik beneden en hij riep Lynn...wat denken jullie...binnen no-time was ze boven . Saar, fijn dat alles goed was bij de vlk. En ik pb je snel een paar data, gezellig! Voor een meisje denk ik ook aan Emme...vwb een jongensnaam, daar heb ik nog geen idee over...zal eens nadenken. Cynthia, jee zeg, ik hoop echt dat je niet weer ziek gaat worden . Lola, mocht ik morgen niet posten, dan ben ik alvast druk bezig met duimen draaien voor donderdag. Veel succes, ik denk aan je. Gnessy, jij veel sterkte met de situatie waarin je nu zit. Duckie, ik snap heel goed dat je baalt. Mss net wat Eve zegt, een mail sturen waarin je omschrijft waar je tegenaan loopt. Ik ga morgen eens bellen met de ha om een afspraak voor Lynn te maken. Ik heb het idee dat ze niet lekker in haar velletje zit. Eerst dachten we dat het door doorkomende kiezen, haar 'nieuwe' broertje of de drukte van de kraamvisite kwam. Maar ik ben er toch niet helemaal gerust op. Ze spookt nu echt al weken 's nachts en de afgelopen 2 nachten heeft ze ook steeds bij ons in bed gehuild, vannacht zelfs om de 5 minuten. Verder eet ze echt bijna niet. Toen ze dit weekend had overgegeven, zat er ook een klein beetje bloed bij. Verder ziet ze ook erg bleek en is ze niet echt levendig. Ik weet niet wat de huisarts kan betekenen, aangezien het wat 'vage' klachten zijn. Heb al gedacht dat ze mss last heeft van haar keel, aangezien ze eigenlijk alleen maar vloeibaar wilt eten en ook al weken haar vlees fijn kauwt en vervolgens uitspuugt.
Saskia, mooie trouwfoto's zeg...Hoe lang geleden zijn jullie getrouwd? Heb net weer een keer onze trouwfoto's bekeken. Ik zal er zo een paar posten. Ben trouwens ook wel erg benieuwd naar trouwfoto's van de overige 'gehuwden '.