@Bianca: Bah, dat klint niet fijn: bloed bij het braaksel van Lynn... Verstandig om met haar naar de huisarts te gaan, al hoop ik dat het een 'kleinigheidje is' en dat ze snel weer haar eigen, vrolijke zelf is! Mooi... die foto voor de paarse bloemen!
Bianca ,lieve foto van jullie samen Hou het even kort ben heel moe en heb vandaag nog bijna niet gezeten..pfft DImphy vandaag zinds lange tijd weer een heerlijk meisje, gewoon lekker spelen, knuffelen gezellig gewoon. Wilde ik even kwijt. Mijn voet is weer hersteld gelukkig, vandaag weer gewertkt. Slaap lekker allemaal, volgende keer ben ik weer minder ego
Misschien ben ik het wel, ik kom de zieken nogmaals veel beterschap wensen natuurlijk. En Gnessy meis heel veel sterkte en denk ook een beetje aan jezelf he. En eve en andere meiden, hopelijk voor iedereen vannacht een goede/betere nacht en kom morgen reageren oké?
Dan heb je nog 800 pagina's de tijd om je daarop voor te bereiden Ik ben net terug van mijn werk en doodop. Alles terug gelezen, maar geen puf om te reageren. Morgen om 16.10u de echo. Kom van te voren nog wel even langs.
Hallo, Ben net weer thuis. Erg gezellig avondje gehad. Ik kom morgen weer reageren. Ga nu mijn bedje in. Gr Otje
maar wez itten nu op blz 1200. ik voel me echt niet lekker, ben nog steeds misselijk en buiikkrampen, vanavnd ook wel wat koorts en overal koud. Ben wel gaan werken want om 17 uu ziek melden dat kan ook niet want dan kan een ander zich niet voor bereiden. ik ga me nu wel ziek melden ant ik voel me echt niet fijn. noralien: veel succes met de echo straks. bianca: herkenbaar gedrag van Lynn op het slapen na. kailynn heeft vandaag voor het eerst weer fatsoenlijk warm gegeten. hoop dat de ha iets voor je kan betekenen.
Goeiemorgen allemaal, Ben net een half uurtje uit bed. Sara gaat zo naar school. Koen slaapt nog. Hij is vannacht niet 1 x wakker geweest! Gisteravond was erg gezellig met die vriendin. We zijn even wat gaan drinken bij een gezellig cafe in de stad. Ik kende haar nog van de middelbare school en daarna is het contact een beetje verwaterd. Ben haar nog wel eens tegen gekomen maar nooit echt contact gezocht dus nu was weer de 1e keer dat ik haar echt sprak. Het was erg leuk. Merk wel dat ik het totaaaaal niet meer gewend ben om in rokerige ruimtes te zitten. Heb ontzettende keelpijn nu Dus net maar een grote kan thee gezet.... Slingding: He wat balen dat je weer ziek bent geworden! Heel veel beterschap hoor. Duckie: Bah zeg, kan me voorstellen dat je baalt van dat vrijwilligerswerk. Ik zou wel op mijn strepen gaan staan hoor (al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan). Succes! Saar: Ik ben errrug benieuwd naar de namen! Weten jullie trouwens wat het wordt? Eve: Fynn dus nogal wisselend gisteravond? Wel goed geslapen? Gnessy: Sterkte! Lijkt me erg vervelend allemaal. Bianca: Gewoon even naar de huisarts aan als je het niet vertrouwd hoor. Het houd tenslotte al best een tijdje aan en wie weet komt de huisarts achter iets waar je zelf nooit aan gedacht had. Mooie foto's hoor! Lianne: Fijn dat het met Dimphy weer de goede kant uit gaat. Dan geniet je zelf ook meer he? Groetjes Otje
hier ni echt lekker geslapen, maar goed... Straks eerst naar het cb toe met allebei.... ik reageer vanmiddag wel meer.
Hier weer een aflevering van het Fynn-journaal Gisteravond viel hij om 20.00 in slaap maar werd om 21.00 weer ontroostbaar wakker. Bij mij op schoot viel hij meteen in slaap. Heb ondertussen naar 'Mijn tent is top' gekeken. Wel jammer dat er niemand was om een koppie thee te zetten Om 22.30 heb ik hem voorzichtig in z'n bed gelegd en daar sliep hij gelukkig verder tot 8.00! Ik realiseer me dat ik best veel vertel over het wel en wee van Fynn. Als ik een partner had zou dat al minder zijn omdat je het er dan met z'n 2en over hebt. Jullie zijn dus eigenlijk een soort partner voor me @Lola: Hoe laat moet je morgen? Dan weet ik wanneer ik je kan bellen @Bianca: Heb je al een afspraak gemaakt bij de ha voor Lynn? We mailen wel weer! Wat een prachtige jurk! En die foto voor de rhododendrons (?) is heel mooi. Toevallig is 27 mei voor mij ook een bijzondere dag. Enne...op mijn trouwfoto's zul je nog heeeeel lang moeten wachten @Noortje: Sterkte vanmiddag!
Noortje heel veel succes vanmiddag..... Ik zal aan je denken.... ik ga spullen pakken en dan met drie kwartier richting cb toe.
ik kom hier even snel kijken,maar er is weer veel bijgeschreven zie ik. heb nu geen tijd om bij te lezen. safouane is een beetje jammerig. (mischien de prik van vorige week) lees alleen dat noralien de echo vandaag heeft, succes meid! ik probeer later wel bij te lezen, sorry
@Noralien: Ik zal aan je denken vanmiddag... @Eve: We moeten om 10.10 uur bij de verloskundige zijn en om 10.50 uur hebben we de afspraak voor de nekplooimeting. Daarna moet ik nog bloed laten prikken. Enne... ik vind het helemaal niet erg om een dagelijks 'Fynn-bulletin' te lezen en ik vind het juist fijn dat je de kleine dagelijkse dingen met ons deelt! Ik ben ook erg blij dat jullie vandaag een beetje hebben kunnen uitslapen... @Slingding: Ik hoop dat eens lekker slapen je goed zal doen! Beterschap... @Otje: Leuk is dat, om eens lekker bij te kletsen met iemand die je zo lang niet hebt gezien. Alleen weet je vaak niet goed waar je moet beginnen met je verhaal, er is dan zó veel gebeurd in die jaren... Ik word eigenlijk een beetje 'nerveus' van jouw banner, nog maar 5 dagen... Ik zal ook trouwfoto van mij plaatsen. Maar omdat wij nog in het pre-digitale tijdperk ( ) zijn getrouwd (ruim 8 jaar geleden...) moet ik een foto van een foto uit ons album maken. Maar hij komt er aan...!
Noralien: Sterkte vanmiddag bij de echo! Zelf kijk ik er eigenlijk heel erg naar uit! Ik heb zoiets van "ik laat het op me af komen" Ben benieuwd naar je foto! Eve: Ik vind het prima hoor om te lezen hoe het met Fynn gaat! Hier voel ik me alles behalve fit. Vanochtend stond ik dus op met keelpijn, heb nu ook zware hoofdpijn, voel me misselijk Net even naar de Aldi gewandeld met Koen (bijna weggewaaid ). Koen is gelukkig erg lief en speelt lekker. Ga zo maar een beetje op de bank hangen met een half oog naar Koen. Hoop dat ie straks even lekker gaat slapen. Groetjes Otje
Hier een trouwfoto van ons. We zijn 21 maart 2 jaar getrouwd. Nu heb ik al heel lang als verassing voor Steef 2 kaartjes voor de musical Hair in Eindhoven op zaterdag 22 maart. Die kaartjes heb ik al zeker een half jaar geleden besteld en had niet gedacht dat ik het zo lang voor me kon houden maar tis nog gelukt! De kids blijven dan bij mijn ouders en wij gaan uit eten en dan naar de musical. Heb er zoooo'n zin in! Ben ook erg benieuwd wat Steef ervan vindt. Heb een tijdje terug wel gezegd dat ik een verassing heb op die dag maar nog niets losgelaten.
Lola, heir nog zo'n pre historie. Wij zijn 14 jaar geleden getrouwd, zal ook proberen een foto te scannen. Noralien succes met de echo. Lola jij ook sterkte met de onderzoeken. Otje, mooi zo in het rood.