Hallo meiden, Ik vrees dat Wessel toch waterpokken gaat krijgen,ik zie nog geen vlekjes maar hij heeft wel verhoging 38.3. Vanmiddag had hij weer een kroepaanval ik was aan het werk en me moeder was aan het oppassen. Ze is met hem in de douche gaan zitten met de kraan heet aan en dat heeft geholpen. Eve had je toch gelijk dat dat kon helpen @Noralien wat goed zeg van Jikke dat ze geen kik gaf bij haar prikken. En wat een super goed nieuws en nu flink gaan klussen @Saskia we gaan 21 april op vakantie dus dat duurt nog wel even. Het is alleen een beetje rot omdat(waarschijnlijk)de prikken worden uitgesteld. Het zou nog begin april kunnen zijn maar anders word het mei want ik wil niet dat ik straks met een zieke Wessel op vakantie ben door die prikken. Leuk zeg je trouwfoto's je zag er echt uit als een prinses @Saar wat fijn zeg dat je uit de namen bent,maar moet je dat tegen je vk zeggen dan?of wilde je dat zelf. Dat korte haar staat je echt heel leuk! @Lola spannend zeg dat je morgen toch een nekplooimeting krijgt. En wat leuk zeg dat Teri toen bruidshondje was Ik vind het hele mooie foto's vooral met al die waxinelichtjes op de grond @Slingding beterschap! Jou trouwfoto's heb ik ook al eerder gezien ook in het mooie rood Die achter het drumstel vind ik erg leuk. @Gnessy als ik jou was zou ik het geld lekker laten,je krijgt er alleen maar stress van en dat is ook niet goed. Mijn moeder kent iemand en die is ook al jaren bezig om geld te krijgen voor d'r kinderen 1 verschil hij ziet zijn kinderen wel. Tuurlijk blijft het rot want je heb recht op dat geld maar ik zou me energie op me gezin storten,heel veel sterkte. Jeetje wat moest je lang wachten bij het CB. @Bianca ach wat zielig zeg dat Lynn helemaal niet lekker in haar vel zit. Oww wat zag jij er ook mooi uit zeg op je trouwdag. @Otje jou trouwfoto heb ik vaker gezien en ik vind dat rood nog steeds ontzettend mooi bij jou staan @Duckie ook jij zag er heel mooi uit en wat een prachtig weer hadden jullie. @Eve een pukkelsmurf Wat fijn zeg dat het goed gaat met Irma ben heel benieuwd of het nu een tweeling is. En wat vreselijk van haar vader zeg Wessel gooit(nog)niet met spullen. Hij heeft het wel 1 keer gedaan naar onze nieuwe tv,gelukkig was het op het randje en niet in het scherm anders was hij nu al kapot geweest
Maandag heb ik een afspraak bij het juridisch loket. Dan word ook duidelijk wat ik kan doen en hoe ik het beste alles kan gaan regelen... verder beroerd geslapen vannacht, want kan vandaag nog afscheid nemen van de hond van me ouders. {hebben hem al 10 jr}. Maar nieren werken al slechter, de lever werkt al niet goed meer, alles vanwege ouderdom. Hij is dus gelukkig niet ziek en ook nooit geweest. Een gemiddelde sint bernard word maar 7,5 a 8 jaar. Joris {zo heet die hond} is al goed 10.... Maar ze laten hem morgen inslapen {vrijdag dus}. Ik heb er best moeite mee, maar ik weet dat dit het beste is voor hem. Hij hoeft niet te lijden.... Dus vanmiddag ga ik nog ff foto's maken van de kids met de hond en zo wat foto's... Want hij heeft bij iedereen een speciaal plekje in ons hart..... voor de rest hier alles wel oke.... ik ga kids uit bed halen want jordy moet zo naar school.... sorry voor mijn ego berichtje....
Goedemorgen allemaal, zit hier aan de koffie met een stukje appeltaart (gisteren zelf gebakken) ... Liene slaapt nog. Dat is goed, want deze namiddag gaan we naar de moedergroep, en kan ze dus niet slapen. Deze avond gaan we dan naar de gyn en kan ze wel in de auto slapen onderweg. Toen ik de laatste keer naar de moedegroep ging (dus 9 weken geleden), was dit overslaan van het slaapje geen probleem. De stukjes in de auto waren dan genoeg. Ben nu wel eens benieuwd. Straks dus naar de gyn voor de derde en laatste echo. 't Is een 4d-echo, dus dat is wel extra leuk. Gisterenavond was gezellig. Lekker gegeten en leuk gebabbeld. Even bijlezen... Noralien, wel positief nieuws dat je baarmoeder weer helemaal proper is. En je eisprong over 2 dagen al weer... Dan zien we je hier tot dan niet veel meer . Vales, nee we moesten dit niet zeggen hoor. Maar de vk stelt altijd veel vragen om je gemoedsrust te peilen. En zeker omdat ik me onder mijn stage heel slecht heb gevoeld en me erg ongerust maakte (zonder reden trouwens). Zelfs in die mate dat we een keer een spoedafspraak hebben gekregen bij de vk op zaterdagavond. En nu vroeg hij dus of we al met vele dingen klaar waren, doopsuiker, namen, enz. Omdat dit wel eens een punt is van stress voor zwangere vrouwen. En toen zeiden we dus dat we zo zo uit de namen waren. En toen zei hij weer dat het misschien kon helpen om ze eens tegen een 'vreemde' te vertellen. En daarom zeiden we ze, en toen wisten we dus dat ze het echt waren. Hopelijk krijgt Wessel toch geen pokken en is het een toevalligheid. [-o< Trouwens, gisteren in onze (verre) vriendenkring, een jongen geboren... en natuurlijk een L....! Gelukkig zie ik deze mensen alleen op de voetbal. Maar 't is toch erg, ik heb het al jaren niet meer gehoord, en ineens kiezen wij die naam en hop. Daar heb je er nog één. Niet dat dit zo erg is natuurlijk, maar toch... Irma, een dikke proficiat met de 12-weken! En ben zo benieuwd of het er nu 1 of 2 zijn... Heel veel sterkte met je vader! Eve, een pukkelsmurf , ocharme. Gnessy, veel sterkte bij het afscheid van Joris. Zo Liene slaapt nog... ga nog wat surfen. Saartje
Mijn stiefvader zijn collega, die op de bureau naast hem zit, heeft wat meegemaakt: http://www.gva.be/Antwerpen/2490/artikel.asp?art={A97CA18A-0374-4644-945D-E4FAAD9CC6B8} Gelukkig was onze Sooi net eten, anders had hij kunnen inspringen.
tja saar het zou wat zijn op je stage zo bevallen. ik voel me nog niet erg lekker, en alles komt er nog zeer dun uit van onderen zeg maar.
@Saar vandaar dat je het tegen de vk heb verteld,zo te horen heb je wel een lieve vk Tja het kan natuurlijk toeval zijn maar gisteravond bedacht ik me opeens wat het CB tegen mij zei en dat is dat kindjes voordat ze pokken krijgen vaak de dagen daarvoor verhoging of niet lekker zijn. En dat meisje waar ik was geweest die had 2 dagen daarvoor ook verhoging. @Slingding bah je heb het weer flink te pakken hé Ik was net Wessel zijn pap aan het geven en ik breng zijn bordje en slap naar achter kom ik terug zie ik dat Wessel al bijna uit zijn eetstoel geklommen is Ik schrok me dood gelukkig stond dat stoeltje op de grond en klom Wessel er echt goed uit. Dit is de 1ste keer dat hij het probeert en het lukt hem meteen nu krijgt hij dus een tuigje om als hij te eten krijgt. (ik heb zo'n stoel in 2 delen je kan het op een ding zetten dat je hem aan de eettafel kan schuiven en het stoeltje er af pakken en dan kan hij aan je salontafel)
saar als ik naar de link kijk lees ik iets over een schietpartij? lola, spannend vandaag! wat een leuke trouwfotos. en lola ik moet er niet aan denken om te trouwen. mijn moeder zou het ook geweldig vinden, maar helaas denk dat het er niet in zit. en als ik wel ga trouwen, dan doen we het met zijn 2en en niks geen poespas. mijn schoonouders, zagen het trouwen, en nog steeds wel helemaal zitten. maar wat mij betrefd voegt het helemaal niets toe, ik krijg het er ook benauwd van als ik er aan denk. ben een beetje raar wat dat betrefd. maar ik ga niet iets doen omdat de buitenwereld dat van me verlangd. oei eve, dat klinkt eng dat je wagen bijna omviel met pukkelsmurf erin. jammer van je regenkap. cynthia dat klinkt niet zo fijn, beterschap noralien, ben blij te horen dat alles schoon is. en je mag dus gaan klussen begrijp ik. saar, jij eet wat af, hihi, vaak als ik wat van je lees, dan gaat het over eten. maar ik krijg er spontaan ook trek van. veel plezier met je echo! oei dat zul je zien dat er ineens iemand vandoor gaat met jullie naam. kan me voorstellen dat dit het minder leuk maakt. vales veel beterschap met wessel, hoop dat de waterpokken hem bespaard blijven. sterkte gnessy heb saf vanmorgen geknipt. beetje in lagen dat het mooi valt. en meneer zat vandaag al 2x met zijn vingers ergens tussen. hij heeft wel pech de laatste dagen.
We zijn terug van ons "ochtendje echo's" en alles zag er gelukkig heel mooi uit! Bij de verloskundige was het kindje erg druk aan het bewegen en tijdens de 12 weken-echo in het ziekenhuis was het kindje erg rustig. De nekplooi is mooi dun: 1,5 milimeter. Vanaf 3,5 milimeter is er sprake van een verdikking. Dat dat was al de eerste opluchting! Leuk was ook dat de echoscopiste in het ziekenhuis ruim de tijd nam om ook andere dingen te checken. Zo weten we nu dat het kindje kan slikken, aangezien de maag gevuld was en dat de nieren werken. De blaas was namelijk ook gevuld. Ook heeft ze aan beide handjes 5 vingertjes kunnen tellen. Ongelooflijk eigenlijk dat je zoiets al zo vroeg kunt zien! Mijn uitgerekende datum is nu officieel naar 20 september gezet, de metingen gaven vandaag een zwangerschapsduur van 12 weken en 5 dagen aan... We hebben aan deze ochtend uiteraard een hele lading fotootjes overgehouden en dit is er eentje van... Na de 12 weken-echo heb ik bloed laten prikken en daarna zijn we in de stad even wezen lunchen. Roy is inmiddels weer naar zijn werk en ik ga Jasmijn zometeen ophalen bij opa en oma...
... Maar eerst even op jullie belevenissen reageren... @Vales: Goh, wat zal je moeder geschrokken zijn toen Wessel weer zo'n aanval kreeg! Gelukkig hielp de douche al snel... @Gnessy: Ik wens je veel sterkte vandaag en morgen. Het lijkt me vréselijk om een dier te moeten laten inslapen, ook al weet je dat het beter is... @Saar: Wat leuk dat jullie gynaecoloog 4D-echo's maakt. Hier maken alleen pretecho-bureau's 3D en 4D-echo's... Ik krijg een lijst te zien met daarop een heleboel nieuwsberichten. Over welk bericht gaat het? @Slingding: Voel je je verder wel een beetje oké, afgezien van je onderkant... ? @Bianca: Saf niet te kort knippen hè... ?
hihi lola het is er al weer af zal eens kijken of de fotos van de mobiel leuk zijn, heb al zo lang geen foto meer geplaatst wat fijn dat er zo`n kleine nekplooi gemeten is. en ik was ook zo verwonderd over alles wat ze al konden zien, en ben daarna ook heel gerust naar huis gegaan omdat ze al deze dingen al nakijken, het lijkt wel een soort 20 weken echo in het klein. en als ik de echo zie heb ik het gevoel dat je weer een meisje krijgt, weet niet waarom, gewoon een gevoel
Het lijkt net alsof het kindje lange wimpers heeft hè... ? Het kindje liet zich overigens ook heel mooi tussen de beentjes kijken, maar helaas is het nog te vroeg om daar iets uit te halen. De echoscopiste waagde zich er daarom ook niet aan... Wat een heerlijk koppie heeft Saf! En dan die krullen...
@Lola wat super zeg dat de nekplooi maar 1.5 mm is Ga je nu nog een vp laten doen of weet je het niet? Ik heb ook het gevoel dat je weer een meisje krijgt. @Noura wat een lieve foto's van Saf en zijn haartjes zijn weer leuk geknipt @Gnessy sterkte vandaag en morgen.
hihi lola, ik vond het gewoon echt een meid, maar is gevoel http://baby2see.com/gender/external_genitals.html kijk maar eens op deze site, daar staan fotos van 12 weken en dan zie je dat het echt niet te doen is want de geslachten zijn vrijwel identiek. er staan wel dingen waaraan ze het kunnen zien, wel heel interessant wat leuk dat jullie saf zijn haar leuk vinden, en het is niet echt krul wat hij heeft hoor, meer een slag. moet straks even nog tomatenpuree halen, ga vanavond kippenlevertjes in een sausje maken met worteltjes. heerlijk, alleen mag ik niet zoveel lever eten helaas.
Hallo allemaal, Ik heb net wel even gelezen maar heb ff de fut niet om te reageren. Ben ziek Gisteren voelde ik me al niet zo lekker. Ben om 19.30 naar bed gegaan. Erg onrustig geslapen. Vanmorgen rond 8 uur opgestaan. Rond 8.30 werd Koen wakker dus maar eruit gehaald. Pfff wat is dat zwaar zeg als je je niet goed voelt. Koen heeft vanmiddag geslapen van 13 tot 15 uur (en ik ook) en net kwam mijn moeder even, die is nu met hem wandelen. Hoop dat ik me snel weer beter voel want morgen is de finale van Sara en zou er graag heen gaan. Tot gauw weer. Gr Otje
Lola: sorry, sorry sorry dat ik je vk bezoek vergeten ben. Maar e hebt een mooi bericht. idd heb je al na gedacht of je nu een vp laat doen met zo'n mooie uitslag? karin: hoe was het bij jou bij de vk controle? noura: mooi koppie heeft saf toch! wanneer heb jij de 20 weken echo ook al weer? Otje: heel veel beterschap! wat heb je? Vales: is zeker schrikken! kailynn kroop van de week de trap achter me op (ze was in de kamer en ik ging alleen de badkraan aanzetten om vervolgens gelijk naar beneden te gaan maar ze zat al op het eerst platto. ik heb net een tijdje liggen slapen. ik heb nog steeds flinke krampen af en toe en eten blehhh (goed voor de lijn). Arno is vandaag thuis en zorgt goed voor me, hij heeft net ook even mee getukt. Kon nu even lekker nu kailynn op het kdv is.
Hallo, zo ben weer terug van de moedergroep. Alles weer heel leuk, alleen een parkeerboete gehad. Bah. Ik had mijn schijf wel liggen, maar blijkbaar was de klok waar ik altijd op kijk, stuk. Dus ik dacht al dat de tijd zo traag ging... Maar niet dus. Twintig euro, woeps, zomaar weg... Daarstraks voor Ben zijn verjaardagscadeau gaan halen. Eerst wou ik op weekend gaan, maar dat doen we dus niet. Het is een fiets geworden, een tweedehandse. Hij staat nu vol strikken bij de buurvrouw in de schuur. Zondag geven we hem af. Maandag verjaart Ben pas, maar het is kermis hier in het dorp en dat wil hij dus gaan vieren. Zondag is hij nog thuis en gaan we samen eens over de kermis, dus die dag is leuker om te doen. Morgen komen mijn ouders en zusje eten. Ik ben daarstraks met Liene alles gaan kopen, want ik ga een feestmenu maken. Doe ik zo graag... Voorgerecht: gefrituurde scampi's met pittige saus. Soep: witloofsoep met zalmreepjes. Hoofdgerecht: eend met wijnsaus, kroketjes en veldsla en tomaatjes. Nagerecht: warme appeltaart met ijs en slagroom. Hopelijk wordt alles ook echt zo lekker als het klinkt. Ben komt om half 6 thuis met de nieuwe wagen. Direct eten dan, want om 6u moeten we weer vertrekken naar de gyn. Ben net een dvd gaan halen, want dan neemt hij alles op. Ik zal straks eens zien of ik dit dan hier ook kan plaatsen. Liene ligt in de auto te slapen natuurlijk. Ik heb de auto nu op de gazon gereden en maak ze pas om half 6 wakker om te eten. Zo even bijlezen, al zal dat niet zoveel zijn denk ik... Cynthia, hopelijk voel je je snel weer beter. Klinkt wel erg zalig, zo samen een tukje doen overdag. Jammer dat je je daar eerst slecht voor moet voelen. Vales, dan zullen het wrschl wel de pokken zijn. Och, dan heb je dat weer gehad moet je denken. Hopelijk heeft Wessel er wel niet te veel last van... Noura, oei, dat is een foute link dan. Ik probeer even opnieuw. http://www.gva.be/Antwerpen/2490/artikel.asp?art={A97CA18A-0374-4644-945D-E4FAAD9CC6B8} Cynthia heeft blijkbaar wel het goede artikel kunnen lezen, misschien schuift het soms op als er nieuw nieuws is... De titel is in ieder geval: "Ambulanciers: "Kan je nog even wachten met persen" Oei, nu heb ik weer iets over eten geplaatst... Ik eet eigenlijk ook erg graag. Ik kan er echt van genieten, eerst koken en dan heerlijk smullen... Och hier zeggen ze: 'elke gek zijn gebrek'. Lola, wat een leuke en duidelijke echo-foto. En ga je nu de vp laten doen? Of is dit nu echt niet nodig doordat de meeting zo goed was? Ik ben zo blij voor je dat alles goed is. Je betaalt wel een ietsje meer (de ziekenkas betaalt het extra niet terug), maar dat vind ik niet zo erg. Het is iets van een 12 euro geloof ik extra. Noura, wat een schatje is Safouane toch. Hij ziet er echt zo ondeugend uit. Otje, hopelijk ben je snel beter. Die finale mag je natuurlijk echt niet missen. En je banner is ook bijna tot op het einde gereden... spannend. Zo, ga nog heel even wat verder surfen. Liene slaapt nog als een roosje in haar autostoel. Ze zal ook wel weer erg moe zijn, want ze heeft heel de namiddag gespeeld. Groetjes, Saartje
@Noura: Interessante site! Kijken we nog eens naar de echo van vanochtend... Volgens die site gaat het om het witte 'dingetje' waar het groene pijltje naar wijst. Staat dat in een hoek van minder dan 30 graden, dan wijst dat op een meisje en bij een hoek groter dan 30 graden zou het om een jongetje gaan. Als dat klopt en als het dan ook nog klopt dat het hier om hét dingetje gaat (als ik de beelden op de site vergelijk met deze echo moet het kloppen...), dan zou het inderdaad weer een meisje zijn (de hoek is duidelijk kleiner dan 30 graden)! @Slingding: Jeetje, misschien kon het beter eens doorzetten. Misschien even niet zo leuk, maar daarna ben je er wel vanaf... @Saar: Kan ik bij jou komen eten? Klinkt erg lekker namelijk... Voor 12,- extra liet ik ook een 4D-echo maken, dat is geen geld! Jij mag trouwens ook wel wat extra's eten! Ten eerste geef je nog borstvoeding en daarnaast ben je ook nog zwanger. Dat zijn toch aardig wat extra calorieën die jij per dag verbruikt. Dus gewoon lekker dooreten... Wat we doen met de vruchtwaterpunctie beslissen we pas als we de volledige uitslag hebben. Die komt over een kleine 2 weken...