December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dit is trouwens waar Noura het over had...

2. Niet meer actief

euhh lola als ik dat idd vergelijk zou het idd weer een meisje worden...

hier is manneke laat thuis dus ga zo eten met de kids. spaghettie....

Daarna douchen en kunnen ze op bed. Heb vanmiddag nog een poos gewandeld met hond van me ouders. en heb hoop foto's gemaakt. Zal er vanaaf wel paar showen....

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ff vlug want heb geen fut om te reageren

maar Lola ziet er mooi uit...en ja zou een meid kunnen zijn...ff de echo van Jasmijn erbij pakken?

Noura wat een lieve foto zo achter de gordijnen

Gnessy fijn dat het lekker lopen was met de hond...alleen dubbel dat het echt de laatste was met hem/haar

enne de knipspullen zitten nog steeds in de tas :oops:

Saar wij komen ook aanschuiven hoor...klinkt lekker!

nou ik ga weer

oja Otje beterschap en sara suc6 morgen....hoeveel gaan er dan weer door?

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Eve: hoe is het met je pukkelsmurfje? ik vind persoonlijk Fynnetje toch liever klinken :)
    En Nick wil ook wel graag gooien met dingen, maar ik ben daar de laatste dagen weer streng in, ook als hij een driftbui krijgt. Vandaag gooide hij een blokje door de kamer, een meter of 3-4 verder bleef het liggen. Ikke: ga het halen. HIj bleef me echt aankijken en ik wijzen, ik weer zeggen, hij weer kijken en hij wilde ergens anders mee gaan spelen. Dat ging dus niet door...Ik Nick bij de arm gepakt, waarbij hij begon te mopperen en hem meegenomen naar het blokje, hem het blokje op laten rapen en ik terug gelopen naar het beginplekje. Hij kwam toen naar mij toe en stopte het alsnog in de vormenstoof. Hem toen een complimentje gegeven. Tja hij moet het toch leren...
    maar lastig is het wel soms.

Noralien wat fijn dat je baarmoeder schoon was en dat je cyclus al weer op orde lijkt! nu nog met de gyn in overleg...

Slingding beterschap!

Vales: sterkte met de kroep en de mogelijke waterpokken. ben je nog naar de arts geweest in verband met die kroep of heb ik iets gemist. Is er niets aan te doen?
    Ik heb trouwens een watervernevelaar die ook kan helpen bij dat soort benauwdheid. Misschien is dat een idee?
    Dat tuigje klinkt wel als noodzaak...

Gnessy sterkte met het verlies van je ouders trouwe viervoeter.

Saar dat menu klinkt erg goed. Het is dat ik weinig kooklust heb momenteel en dat vis niet zo goed valt sinds ik weer zwanger ben, maar ik vind koken normaal ook erg leuk.

Noura wat heeft Saf toch een heerlijk guitig koppie! je mag best vaker foto's plaatsen :)
    Die tweede kijkt hij heerlijk ondeugend.

Tja Lola: als het klopt wat je ziet moet je toch serieus over een meisjesnaam gaan denken! heel fijn dat de nekplooi alvast geen reden tot ongerustheid geeft. Hopelijk is de bijbehorende bloeduitslag ook erg goed!

Slingding: mijn VK controle was oke. Bloeddruk goed en hartje klopte mooi. Moest wel lachen om Nick. Die stond helemaal verbaasd te kijken omdat er ineens geluid uit mijn buik kwam...

daarstraks had ik Nick klaargemaakt voor zijn bedje en was ik nog effe boekje met hem gaan lezen op ons bed. Belde mijn moeder. dus ik aan de telefoon. Nick kroop met zijn koppie op mijn buik en nestelde zich lekker. Ik lag ook op bed. Op zeker moment kijk ik even naar beneden, ligt hij lekker op mijn buik te slapen terwijl ik aan het bellen ben. Zo lief! Af en toe ging er nog een oogje half open...schattig.

pff had ook nog een dilemma. Wij hebben het laatste weekend van maart toch nog vrij weten te plannen en willen dan nog effe met 2 weg. Had ik al eens eerder wat over geschreven. Nu moeten we ook nog nieuwe huis van zus Frank gaan kijken. Nu had ze eens laten vallen toen we er gingen kijken toen het leeg was over logeren van Nick. Dus ik vraag haar of ze wellicht zin heeft om dat weekend een nachtje op Nick te passen, omdat wij graag tijd met zijn tweeen wilden. Daar moest ze over nadenken en overleggen met haar man. kreeg ik gisteren een mailtje dat die vraag hard aangekomen was omdat zij zo graag met zijn 3-en wilden zijn en tijd voor 2 tekort zouden willen komen (zij heeft miskraam gehad, was eigenlijk even ver zwanger als ik) dus dat oppassen voor hun een beetje lastig was en dat het al lastig was om mijn buik te zien groeien. Nu vond ik dat heel vervelend omdat ik het eigenlijk heel anders bedoelde. ik dacht juist leuk misschien om even een kleintje in huis te hebben zonder dat anderen je op de vingers kijken. Eigenlijk heb ik zonder er over na te denken vervolgens mijn broer en zijn vrouw gebeld en hen dezelfde vraag voorgelegd met dezelfde motivering, dat wij dus graag even tijd met zijn 2-en wilden, zonder er bij na te denken dat bij hun eveneens de kinderwens niet vlekkeloos verloopt (zijn aan het spuiten met hormonen inmiddels) mijn schoonzusje reageerde meteen van leuk, kom maar. Dus nu gaat Nick dat weekend daar heen (otje, vlak bij jou dus) en wij gaan dan relaxen in Arcen thermaalbad en omgeving. Later dacht ik: pff dat zal bij hun toch niet ook verkeerd zijn aangekomen mijn opmerking. Dus vanavond nog maar effe gebeld en het hen voorgelegd. Zij begrepen me niet eens! en Moon zei als wij straks kids hebben, brengen we ze wel een keer bij jou als we met zijn tweeen willen zijn. Zulke totaal verschillende reacties van twee stellen die beiden om andere redenen (miskramen, medische problemen) hun kinderwens nog niet vervuld zien. Maar ik merk dat ik me toch heel bezwaard voelde. Gelukkig is dat gevoel in elk geval door mijn broer en vrouw nu weggenomen. Dus we gaan toch lekker dat weekend grotendeels van elkaar genieten! we gaan nog wel eerst bij Franks zus naar hun huis kijken...

5. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

hier een onwijs rustig dagje gehouden omdat ik erg moe was vandaar.
    ophet moment dat orlando sliep dacht ik, nou ga ik ook een dutje doen. :rolleyes: maar daar dachten andere mensen anders over, lag ik bijna te slapen, krijg ik een sms, vervolgens was ik na de sms weer aan het indutten, word er gebeld, na dit telefoontje werd ik nog 1 keer gebeld die ik niet heb opgenomen maar helaas erna werd er aan de deur gebeld, dacht die laat ik ook gaan maar toen werd er een 2 en 3 keer gebeld dus moest ik open doen :( . al met al niet kunnen bijslapen.....vanaaf vroeg naar bed.

noura; agh die saf, en nu? valt het mee of is het een beetje blauw geworden

gnessy; ruth toch netjes gegroeid dan? de laatste keer dat je gewogen had was toch in het ziekenhuis? hoe lang is dit geleden?

saar; wat een leuke foto's zeg, wat heb jij een ander koppie zo met de make up op zeg, normaal heb jij toch niet veel of geen make up op? of vergis ik me :oops:

duckie; ondanks dat het geen albumfoto's zijn vind ik het wel hele mooie foto's hoor, leuk te zien dat jullie een soortgelijk boeket hebben uitgekozen als die wij hadden :)

lola; is idd leuk om de mannen te zien :)

slingding; ahh wat een lieve kaillynn ze voelt dat jij die knuffels hard nodig heeft.

eve; he bah nu dus een nieuwe regenhoes aanschaffen?! ik heb een aantal momenten nog aan irma gedacht en wilde elke keer hier vragen hoe het met haar gaat, nu fijn te horen via jouw te horen, helaas geen goed nieuws over haar vader, wanneer moest ze ook alweer voor de echo?oops: ben zo benieuwd of het er 1 of 2 zijn.

slingding; wat een mooie foto's ook van jullie zeg, die bij het drumstel is echt leuk :)

lola; man man, die foto's zijn ook errug mooi hoor, en die in de jezuitenmergel superrr en die in de alhambra hij is echt leuk, doet mij denken aan het tik tak klokje :)

eve; heeeeeeeel herkenbaar en idd errug vermoeiend :rolleyes:

noralien; hee wat super te horen,(bekijkend van de positieve kant) dat alles er netjes uitzag en je cyclus weer op orde is, over 1,5 a 2 dgn zien we je vast niet hier...... ;)

vales; he bah zeg, je moeder zal vast geschrokken zijn.
    :oops: :) thnx

gnessy; ahh wat sneu zeg, wel beter voor joris denk ik zo. je ouders en jij natuurlijk alvast gecondoleerd

saar; oeeh spannend en leuk die 4decho. ben erg benieuwd
    ik lees over een orkest!

vales; :confused: , gelukkig is het goed gegaan en idd tuigje ;)

noura; foto :D

lola; wat een super mooie foto zeg, krijg er kippevel van en mooi te horen dat de nekplooi er goed uit zag, ga je nu alsnog voor de punctie of laat je het hierbij?

noura; wat een superleuke foto, lekker smikkelend gezichtje :) . en wat een kanjer is het zeg, knap mannetje hoor, enne netjes geknipt hoor. heeel interressante site zeg

otje/slingding; beterschap en nogmaals beterschap

saar; zooo hee dat is idd rap gegaan zeg, lijkt me wel heftig voor de collega's ....
    klinkt lekker het etentje, niet te vaak zulke lekkere dingen vertellen anders krijg ik ook trek hoor 8)

lola; ben erg benieuwd of dit ook zo is, het is idd heel duidelijk zo net als op de site......jullie wilde het wel weten he?

duikster; haha die nick, zo beduusd kijken bij een geluidmakende buik van mama. en agh wat schattig dat hij zo bij jouw en de kleine in slaap is gevallen.
    ik kan me je dubbele gevoel goed voorstellen hoor, en ja de een is de ander niet dat is maar weer heeel duidelijk, jij bedoelde er niets verkeerds mee dus jij hoeft je daar niet druk om te maken hoor. heel veel plezier straks.

zo ik ga lekker nog ffies bankhangen en dan naar bedje toe.

gr saskia

6. Niet meer actief

ruth is 14 januari gewogen bij de kinderarts. Ze is 400 gram aangekomen in twee mnd tijd. Dus ze volgt geheel haar eigen lijn. gemid. 200 tot 250 gram per mnd aankomen... Dus netjes.... lengte zal nog wel komen, want shirtjes beginnen krap of net te kort worden....

janette: hier alles ff netjes in de kast gezet.... Maar van de week nog wel wat nieuwe spulletjes bijgehaald. embossing lichtbak, borduurgaren voor kaartborduren. Malletjes, knipvellen... Dus ik kan voorlopig weer vooruit...

duikster: das erg lief dat ie op jouw buik in slaap viel... Heb dat bij jordy ook 1x gehad.... vond t heel speciaal toen...
    ennuh vwb je weekend... Mensen kunnen idd heel verschillend reageren.... Ben blij dat je broer en schoonzus wel goed reageerden..... Hebben ze ook ff afleiding lijkt me.....

eve: pukkelsmurf is leuk, maar idd fynn vind ik gewoon leuker. Hoe is hij er momenteel verder onder? En hoe is het met jouw?

Vales hoe is het met jou? Ennuh hier komt tuigje van vroeger waar mijn paps nog in gezeten heeft. Ruth klimt idd overal uit.... af en toe heel eng...

Debbie: hoe is het met jouw?

Saar: Hoe was het bij de gyn? En tot wanneer doe je nog die moedergroep?
    Heb t berichtje gelezen en ik zou idd toch liever anders bevallen, maar wat een vk en arts zeg, van er is niks aan de hand?

noura: is je buik al wat groter of niet? ennuh saf ziet er op die tweede foto er heel lief en ondeugend uit..... lekker ventje.... hij lijkt wel een stuk ouder...

Saskia: Bank hang ze....

otje: veel beterschap toegewenst....

cynthia: Knap jij al weer beetje op of niet? en kleine kids voelen heel goed aan of wij knuffel nodig hebben of neit...

vwb de trouwfoto's... idd leuk om al die mannen te zien...

Irma: Veel sterkte toegewenst met je vader. En heel erg veel succes en plezier toegewenst bij je echo.... Wanneer moet je weer heen?

7. Niet meer actief

goeie morgen meiden.....

kids slapennog en ik ben al wakker... bah... niet grappig....

Wat gaan jullie het weekend allemaal doen? Ik ga zaterdag avond naar de zuiderzee rally... Dit jaar neem ik jordy ook mee... Ben benieuwd hoe die het vind.... Voor de rest gaan we weinig doen. Egbert moet morgen eerst nog werken en tot hoe laat weten we nog niet....

Oh trouwens, heb het juridisch loket gebeld en a.s. maandag om half 10 heb ik daar een afspraak om te kijken wat mijn mogelijkheden zijn om alles te laten stopzetten...
    Moet ik straks ff oppas voor regelen..... niet vergeten....

8. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen allemaal!

Even kort wat dingetjes, ik ben vandaag en gisteren druk in de weer met het afwerken van mijn to-do-list. Had opeens zo veel klusjes staan, maar het gaat goed met mijn lijstje, er is al veel weggestreept.

Thijs is niet helemaal lekker. Ik denk dat het van de BMR-prik komt. Hij heeft ook wat rode vlekjes op zijn gezicht (al heeft het niet de proporties van pukkelsmurf, hoor) verder is hij een beetje hangerig, huilerig en snotterig. We zijn gisteremiddag wel lekker wezen winkelen. Dit keer eens voor mezelf. Ik heb een leuke bikini en zonnebril gekocht. Beetje raar, met dit weer, maar de bikini was er nog in mijn maat en als ik een paar weken wacht zijn alleen de heel grote en heel kleine nog over, bedacht ik.
    's avonds met een collega een hapje wezen eten, was heel gezellig en echt te lang geleden dat ik zoiets gedaan heb.

Ik zit nu te wachten een loodgieter die onze badkamer-klus wil komen doen. Ik ben benieuwd.

Lola: wat een mooie echo. Het ziet er uit als het meisjes puntje, vind ik.

Saar: wat een diner zeg! Klinkt allemaal goed. Ik kook ook erg graag (en Pieter ook, trouwens) maar zo culinair maken wij het niet!

Eve: waar blijft het meest recente Fynn-journaal, ik zit er op te wachten, hoor!

Gnessy: succes bij het juridisch loket. Begrijp ik uit je verhaal dat je de procedure wilt stoppen?
    Wij hebben geen leuke plannen voor dit weekend, Pieter moet hard studeren en ik ga zondag nog even een vriendin helpen met verhuizen.
    Met pasen hebben we wel leuke plannen, dan gaan we met de schoonfamilie een weekend naar de Ardennen.

Otje: wel snel beter zijn, want je moet al heel snel gaan afrijden!

groetjes, Lies

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    goedemorgen
    reageer ff niet veel...sorry maar gister een beetje rot gesprek op me werk gehad en daardoor weinig zin in iets...leg het later wel uit...maar het is wel een reden om nog beter te gaan rond kijken...

Gnessy suc6 met je gesprek en hoop dat je oppas kan vinden

Lies suc6 met de loodgieter...

vanmorgen stond Teun bij de kranten bak.... jawel hij staat....en begon te zoeken, kranten eruit...toen hij het niet kon vinden ging hij 2 stapjes op zij en ja toen moest alles van tafel..nog niet gevonden dan maar op tafel :rolleyes: ...de boef hij kan dus meer dan hij laat zien....

zou ff foto's uploden......

ff zoeken hoor

10. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo

kan het niet vinden

11. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo

o hier is het

12. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    ik had me camera bij de hand om foto te maken bij de mand want als hij moe is laat hij zich netjes zakken en toen kon ik dus mooi de foto op tafel nemen voor dat ik hem er af haalde en vertelde dat dat niet mocht......

13. Niet meer actief

ja ik wil alles laten stopzetten..... Merk voor me eigen dat ik hier aan kapot ga... En dat wil ik voorkomen....

ik heb net stuk gelopen met de kids.... is lekker weer dus er ff lekker uit...

jordy is lekker in de tuin aan t spelen en ruth is binnen..

en wat ziet teun er al wijs uit zeg.. jemig....

lies verhuis ze en voor je mannetje studeer ze....

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    mooie gedaan hoor teun!

karin: klkinkt heerlijk weekend voor 2!
    en idd mensen kunnen zo verschillend iets beleven en reageren.

lies: succes met je lijstje, en het hangerige van thijs herken ik hier ook een beetje bij kailynn ik denk ook van de prikken.

met mij gaat het steeds beter al heeft het weer niet goed doorgezet, om niet goed van te worden zeg maar. straks zit ik volgende week weer.

15. @Duikster: Moeilijk hoor, zo'n dilemma! Een goed voorbeeld van hoe verschillend mensen met hun verdriet omgaan. Ik denk niet dat jij hier nu teveel over moet gaan nadenken, want bij sommige mensen is het gewoon heel moeilijk om de juiste woorden te vinden...

@Gnessy: Fijn dat je al zo snel een afspraak hebt kunnen regelen. Hoe eerder dat 'akkefietje' de wereld uit is, hoe beter voor jouw gemoedsrust!

@Lies: De arts op het cb vertelde me dat je een 'mazelen-achtige' reactie op de BMR-prik kunt krijgen. Hopelijk blijft het daarbij en heeft Thijs er niet teveel last van...

@Janette: Het worden echte klimgeiten hè...?
    Ik hoop voor je dat een van je sollicitaties iets wordt. Van daaruit kun je dan eventueel weer verder zoeken naar dé baan!

@Slingding: Alweer een stuk beter! Houden zo deze keer... :D

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Lola dit was dus de eerste keer dat hij thuis ergens opklom....

17. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo allemaal,

Met mij gaat het iets beter... nog niet helemaal top. Vanmiddag zou Koen naar het kdv gaan en had ik even de tijd om te rusten. Helaas... :( Koen is ook ziek. Hij had net al 40,1 graden koorts! Heb net Steef gebeld en hij kon vanmiddag vrij nemen dus is over 1 uurtje of zo thuis.

Kom gauw weer reageren maar moet nu naar Koen...

Gr Otje

18. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wij hadden dus ook zo`n echo met zo`n uitstekend puntje.
    alleen onze beeb lag in een bocht, en ze kijken welke kant het uitsteekt in verhouding met het onderste deel ruggenwerf, staartbotje.
    vond het moeilijk er wat van te maken, maar geloof wel dat het dezelfde kant als het staartbotje opwijst, en dat zou duiden op een meisje. maar ja, wij hebben natuurlijk al meer kennis wat dat betrefd ;)

hier die echo

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    weet niet meer wie het vroeg, maar maandag de 20 weken echo. om half 10.
    spannend

otje he wat vervelend dat jullie allebei ziek zijn veel beterschap!

janette wat een mooie fotos, en wat een klimmertje

gnessy sterkte, en denk aan jezelf. want als ik lees hoeveel jij op je weg krijgt, dan vraag ik me wel eens volhoud hoe het komt dat je het allemaal volhoud

safouane was de afgelopen dagen heel zeurderig, en denk dat dat ook van de prikken kwam

lies succes met de klus

saar haha weer eten ;)

oh en mijn buik is wel wat groter geworden hoor. ik merk dat er nu schot in komt. ik voel de kleine ook echt, ook van de buitenkant, ja die groeit natuurlijk ook

20. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    noura, ik vroeg het van de echo, spannend!

Otje: beterschap voor jullie allen.
    Is koen vorige week geent?
    want daar kunnen ze ineens ook hoge koorts van krijgen.

kailynn is ook al 2 nachten aan het spoken en krijsen. ik denk van de prikken.
    verder lijkt ze er tot nu toe weinig last van te hebben. ze is wel verkouden weer.

gnessy: sterkte!

Deel Deze Pagina