December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    gnessy: mooie foto's
    en met de hond is ook mooi.
    sterkte met alles.

eve: gelukkig gaat het beter met fynn, ik zit al klaar voor het journaal.

noralien: beterschap voor robbert.

Bianca: hoe is het met lynn gegaan vannacht?

ik voel me eigenlijk vrij goed alleen nog erg opgeblazen van de lucht in mijn buik maar dat zal z'n tijd even nodig hebben en nog niet zoveel honger maar dat geeft niet.

3. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Helaas, dit gaat niet voor alle mannen op 8)

Goed dat je er al rekening mee houdt dat ze doorgestuurd wordt naar de kinderarts. Dan kan het alleen maar meevallen.
    Hoe gaat het nu met Lynn?

Slingding, fijn dat je je weer wat beter voelt. Lucht in je buik, dit gaat echt het snelst over al je je niet geneert om winden te laten :D

Gnessy, wat een droppie zo op dat stoeltje. En ik zie dat ze nu alle knuffels tegelijk gebruikt :D

Jikke heeft ook een slaapknuffel. Ik heb er verschillende uit één serie en die wissel ik af. Ik wil niet dat ze hiermee rond loopt omdat mijn ervaring is dat dit erg lastig kan zijn om af te leren. Speentje en knuffel gaan na het slapen altijd terug in het bedje. Nooit problemen tot voor kort. Ineens is ze hélemaal gek van de knuffel en wil ze hem niet meer inleveren. Huilen! Daar hebben we nu een ritueeltje van gemaakt. Ik "pak haar speen af" en leg die in bed. Zij laat de knuffel in bed vallen en zegt "dag dag" en zwaait daar bij. Nu vind ze het zelfs leuk om te doen :)

Duckie, lekker toch, om eens bij te kletsen met vriendinnen!

4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Goeiemorgen allemaal,

Hier gaat het gelukkig weer beter sinds vandaag! Voel me voor het eerst weer echt lekker. Nog steeds een beetje keelpijn maar ja... das te verwaarlozen.
    Koen was dus gisteren ook ineens ziek, in een keer hoge koorts. Maar dat was na een zetpil en een slaapje van 1 1/2 uur snel weer over gelukkig. Waarschijnlijk toch van de inentingen van vorige week woensdag? Nu is hij prima gehumeurd.

Ik wilde gisteravond heel graag mee naar de finale van Sara dus begin avond even gaan douchen en toch meegegaan. Het was erg leuk. Sara d'r zenuwen werden wel enorm op de proef gesteld. Van de 40 kandidaten was zij het allerlaatste aan de beurt! Ik had echt met haar te doen. Maar ja... ze deed het wederom hartstikke leuk. Helaas geen prijs gewonnen wat toch voor haar een enorme teleurstelling was (ook al zei ze van tevoren dat dat niet het geval zou zijn) en gisteravond was ze daarna dan ook wat sjagerijnig maar vanochtend gelukkig weer prima gehumeurd.

Ik kom even reageren want lig een beetje achter maar Steef is weg en zit met een half oog naar Koen te kijken dus ik kijk even hoe ver ik kom.
    Vanmiddag ook nog rijles van 15 tot 17 uur. De laatste uurtjes...

Wat heb ik leuke trouwfoto's voorbij zien komen zeg! Echt leuk om te zien.

Saskia: Lijkt me enorm balen voor zowel jou als je leerling als een examen wordt afgelast door het weer :(

Slingding: Hoe ist nu met je? nog ziek? Veel beterschap!

Noura: Ik vind Yasmin een erg mooie naam!
    Wij moeten de belasting ook nog doen :(
    Wat een schattige foto's van Safouane! Lekker ventje :D

Irma: Fijn dat alles goed gaat met je zwangerschap. Wel minder dat het met je vader zo slecht is :( Sterkte!

Noralien: Fijn dat het er goed nieuws was bij de echo! :D Ben blij voor je.

Vales: Oei schrikken zeg dat Wessel weer een aanval heeft gehad, zeker nu je er zelf niet was.

Gnessy: Wat sneu dat het slecht gaat met de hond van je ouders. Sterkte!
    Mooie foto's!

Lola: Wat een mooie duidelijke echo! Prachtig om te zien!
    En natuurlijk helemaal positief dat de nekplooi ook goed was.
    Ben nu wel erg benieuwd naar het geslacht!

Saar: Wat balen van die boete!
    Oooooh jou menu klinkt heeeeeeeeeerlijk! Zou graag aanschuiven ;)
    Ik lees net over de goede echo. Mooi! :D

Janette: Nog iets gehoord over je sollicitaties?
    Oei, lees net over een rotgesprek op je werk. Als je het wil delen... mag hoor!
    Leuke foto's van Teun! Lekker ondeugend.

Duikster: Jammer dat sommige mensen iets totaal verkeerd kunnen opvatten wat jij geheel anders bedoeld :(
    Enne...... lijkt me heerlijk! Thermaalbad Arcen! Tis hier echt vlakbij maar nog nooit geweest. (tijdgebrek) :)

Lies: Beterschap met Thijs. Hopelijk is het snel weer over.

Bianca: "gelukkig" dat er een oorzaak is gevonden voor Lynns "slechte" weken. Hopelijk voelt ze zich binnenkort weer goed.

Eve: Fijn dat het weer goed gaat met Fynn. En de nachten ook zo te zien! Mooi!

Duckie: Gefeliciteerd met Pieter!

:oops: Doordat ik hier even ogen tekort kom heb ik niet alles tot in de puntjes gelezen maar geloof dat ik nu toch wel een end bij ben. :rolleyes:

Ik ga me maar eens aankleden :oops: zit nog in pyama.

Gr Otje

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    otje: gelukkig ben je opgeknapt. de hoge temp kan hoor de cb arts zei tegen mij tussen de 7 en 10 dagen kunnen ze ineens hoge koorts krijgen.

lola: waar ben je?

noralien: geoede tip van het knuffel ritueel.

kailynn ligt al ruim een uur weer te slapen ze was erg moe, ben ik niet van haar gewent misschien ook de prikje wel.

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oooh wat erg, ik kom even heel snel, en heb heel snel over alles gelezen. krijg zo visite en loop al de hele ochtend te stressen. maar ze komen uit spijkenisse en het ligt aan hoe snel ze rijden maar kunnen hier ieder moment zijn.

ga even snel proberen te reageren.

lynn veel beterschap, en bianca houd het goed in de gaten.

eve, haha duo penotti

lola zeker jammer dat je dat niet gedaan hebt. ik heb vorige week al een nieuwe beker van het kruidvat gekregen. maar had daarvoor al een mail naar nuby gestuurd. en had niet verwacht daar wat van te horen.

noralien, beterschap met je zieke man thuis

otje fijn dat je je wat beter voelt, en koen ook
    jammer dat sara geen prijs heeft gewonnen, maar ik wed dat ze voor jou toch de nummer 1 is! ;)

gnessy wat een leuke fotos weer
    vooral waar ze zo lief in de stoel ligt

8 cm voeten dat is best groot haha (leven op grote voet)

ga er vandoor, sorry als ik wat over het hoofd heb gezien

7. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Dat zeker :) :D

Veel plezier vandaag met je visite.

Slingding: Voel jij je weer helemaal beter?

Noralien: Beterschap met je ventje.
    Slim zeg, met die knuffel! :thumup:

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    eigenlijk wel

9. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Lynn heeft vannacht op zich best redelijk geslapen tot 4.30 uur. Daarna werd Gijs wakker en Lynn automatisch ook. Gelukkig heeft ze toen een klein flesje leeggedronken met daarin het antibiotica. Rond half 8 werd ze wakker in ons bed en gaf ze vervolgens alles weer over. Gelukkig had ze toen al een paar uur haar medicatie binnen. Haar luier was ook weer nat en vanochtend heeft ze al 3 bekers leeggedronken, dus daar ben ik erg blij om.

Wij hebben inmiddels de belastingaangifte gedaan en krijgen als het allemaal klopt een leuk bedrag terug :whistle: . We hebben er ook al een bestemming voor gevonden: nieuwe sierbestrating voor en achter. We zijn vanochtend wezen kijken op Michels werk....wat een keuze :confused: . We hebben nu een aantal boeken meegenomen om te kijken welke bestrating we het mooist vinden.

Als het zo redelijk blijft gaan met Lynn, dan gaan we vanavond wokken met mijn ouders. Dit zouden we 4 februari gedaan hebben...maar toen moest ik even bevallen ;) . Mijn schoonouders passen op. Ik heb er wel zin in.

Otje, fijn dat het weer beter gaat met jou...jammer voor Sara, maar net wat Noura zegt: ze is toch jouw nummer 1!

Noortje, goede tip vwb knuffel en speen. Voor Lynn gelukkig niet van toepassing. Zij slaapt met een spuugdoekje, maar die blijft altijd standaard in haar bed liggen.

Gnessy, leuke foto's van Ruth.

Cynthia, fijn dat je weer bent opgeknapt.

Ga even m'n nieuwe cadeautje uitpakken...heb gisteren eindelijk een digitale camera besteld en die is net afgeleverd...

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    leuk bianca een nieuwe camera, dat word testen, en showen aan ons
    fijn dat jullie wat terug krijgen van de belasting.
    ik ben al blij als het eindelijk eens goed gaat met invullen. dit jaar ga ik me er zelf aanwagen, want 2004 en 2005 hebben ze behoorlijk geblunderd bij ons.

de visite is weg, heel gezellig en druk. dus ga zo afwassen. de soep heeft ons allemaal goed gesmaakt.

haha "even bevallen"
    wok ze

ga zo maar aan de afwas.... dat gaat niet vanzelf helaas
    en dan weer werken vanavond

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wat een rust hier.

ik ben vanmiddag met kailynn een dorp verderop gefietst zo'n 6 km is dat en daar wat gekocht voor karin want daar gaan we morgen met z'n allen (3) nog langs voor de fotoshoot. dat is immer maar een klein stukje van elkaar.

We hebben een stop gemaakt bij onze oude buren en daar is Arno ook naar toe gekomen met de bus dus kon ik de fiets zo achterin zetten. makkelijk.

ik ben vanavond en een deel van de nacht alleen met kailynn, arno is op pad met de band.

Bianca: wokse.

ik mis lola een beetje hier...

12. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ff een illigaal berichtje vanaf mijn werk. Er zijn nu geen bewoners.

Whahaha Noura, ik scroll langs alle berichtjes en ineens schiet me te binnen dat ik over jou gedroomd heb :) . Ik weet niet meer precies wát. Jij zat op een driewieler :rolleyes: en was bij mij thuis. Weet alleen nog dat je zei dat we Vales er ook wel bij konden halen :D 8)

O wat leuk Slingding, een fotoshoot. Bedoel je dat jullie met z'n drieën gaan of kom Lola daar ook?
    Veel plezier!

Bianca, fijn dat Lynn vannacht iets beter geslapen heeft. Minder dat ze weer moest spugen :cry: .
    Wat leuk dat jullie zoveel terug krijgen dat jullie er van kunnen bestraten. Dan wil je we zo'n blauwe enveloppe in de bus.
    Hier zit dat er helaas niet in. Robert is zelfstandig ondernemer en moet nog een hoop belasting afdragen (heel ruim in de 4 cijfers :( ). Vanaf nu gaat hij iedere maand een voorschot betalen, wel zo fijn. Dan schrik je niet meer zo van de aanslag.

Ennuh, voor Jikke was de knuffel afgeven ook nooit een probleem dus. Die kwam 't bedje niet uit. Maar ineens wilde ze 'm dus niet meer afgeven.

Otje, gelukkig dat koen snel weer is opgeknapt.

Eve, waar ben je?
    Volgens mij zijn Eve en Lola samen op stap :) .

Vanmorgen mijn printer opgehaald. Wat een ding zeg. We hadden al zo'n alles in één ding, maar deze is nét ff wat proffesioneler.
    Er zit ook zo'n papierlade in die je helemaal in de printer schuift, 6 kleuren inkt, allerlei bewerkingsmogelijkheden.....wauw :)
    Vind 't wel leuk, dat soort dingen. Heb nu een camera, statief, printer, volgende week mijn eerste les. Het wordt nu tastbaar.

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Goh, zeker rustig hier vandaag. Misschien allemaal leuke dingen doen vanwege het mooie weer? Hier was het in ieder geval verre van koud.

Bianca: Fijn dat Lynn redelijk geslapen heeft. Wel minder dat ze haar fles uitspuugde natuurlijk...
    Hopelijk is ze snel weer de oude en kunnen jullie ook weer genieten van de nachtrust (mits Gijsje dat ook zo wil) ;)
    Veel plezier met wokken!

Slingding: Fijne avond. Kan me voorstellen dat het niet zo leuk moet zijn op zaterdagavond. Hoe is het nu met Arno? Heeft hij alles weer opgepakt of doet hij het nog rustig aan?
    Veel plezier morgen tijdens de fotoshoot. Van wie worden er foto's gemaakt? Van de kids of van het hele gezin? Ben benieuwd!

Noura: Werk ze!

Eve: Hoe ist met Fynn? Ik ga (en hoop) maar uit van "goed" aangezien we je vandaag nog niet gezien hebben.

Vanmiddag rijles gehad en de kids waren toen bij mijn ouders omdat Stefan band-repetitie had.
    Koen is helaas nog niet helemaal de oude maar ook niet doodziek. Hij heeft dus af en toe wat koorts. Dan zijn z'n wangetjes vuurrood en hij voelt dan ook erg warm en is wat huilerig maar het volgende moment zit hij ineens weer vrolijk te spelen. Tja, ik ga er maar vanuit dat het van de inentingen van vorige week is.

Rijles ging wel goed. Alleen het "eeuwige" kijken he. Ik let er echt op maar soms nog niet genoeg blijkt :p
    Maandag om 13 uur wordt ik opgehaald, dan mag ik nog 1 uurtje rijden en om 14 uur is dan echt mijn examen. Ik vind het zoooo spannend. Heb er ook wel zin in nu.

Gr Otje

14. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Janette, leuk die foto's van Teun.

Otje fijn dat jij weeer opgeknapt bent, want maandag moet je wel aan de bak!

Duckie: goed dat Jeroen geslaagd is voor het chauffeursdiplomaonderdeel. Frank rijbewijs stamt nog uit de tijd dat hij een vrachtwagenrijbewijs heeft zonder chauffeursdiploma te moeten behalen....

Saar: dochtertje van een vriendin van mij had bij haar geboorte ook grotere voeten dan Nick met 6 maanden! dus het kan ook een meisje zijn!

Bianca hoop dat Lynn door de antibiotica snel opknapt! fijn dat ze in elk geval weer aan het drinken is gegaan!

Eve: je zou bijna uitgerust raken :)

Gnessy wat is de zuiderzeerally?

Noralien: vervelend dat Robert ziek was/is. Beterschap voor hem.
    ik had nog een mailtje gestuurd naar mijn schoonzus om me te verontschuldigen, maar toen kreeg ik een mailtje terug waar mijn oren helemaal van gingen klapperen....dat ik moet beseffen hoe rijk ik ben met ons manneke, dat een carriere leuk is maar later nog wel kan groeien, ik op mijn 50e ook nog vanalles kan doen en ik moet genieten als frank met Nick speelt en zo nog wat meer....dat we tijd voor elkaar moesten maken met zijn drieen en niet met tweeen. Nou ja...laat dan maar. ik geloof niet dat ik het nog eens aan hun zal vragen ook al zouden ze nog zo graag willen.
    aparte droom had je!
    Je bent echt helemaal klaar voor de opleiding, lees ik. Veel plezier met het uitvogelen van alle dingen de komende tijd. Zullen vast mooie foto's van komen.

Nick heeft ook een slaapknuffel trouwens, maar die komt zijn bed niet uit. Overigens ligt hij nu in zijn nieuwe peuterbed voor de nacht. Ben heel benieuwd....

Slingding: je bent ook welkom zonder iets te kopen hoor! maar ik zie jou Arno en Kailynn wel verschijnen op jullie paasbest!

pff Nick had daarstraks weer een beste driftbui. HIj was echt aan het gillen en hij had onenigheid met zijn papa. Komt hij bij mij aan. Ja daaag, je lost het maar met papa op...HIj werd echt hysterisch en liep aan mijn been te trekken. Ikke stug in mijn boek blijven kijken en geen aandacht aan geven. Dat valt niet mee moet ik zeggen. Uiteindelijk heeft Frank hem opgepakt en meegenomen naar de keuken waar hij dan wel wat rustiger werd en vervolgens heeft hij nog een drie kwartier met hem zitten spelen met de brandweerkazerne.

15. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Otje: echt heel spannend, maar je bent er best relaxed onder, vind ik. Dat vind ik wel een goed teken.

Bianca: wat goed van je, nu al een avondje weg. Het gaat toch wel een beetje beter met Lynn, hoor ik. Fijn dat ze goed heeft gedronken en weer plasluiers heeft.
    Wat een meevaller, die belasting teruggave. Wij moeten al jaren steeds bijbetalen, ik heb vrijdag uitstel aangevraagd, maar we willen het toch zo snel mogelijk gaan invullen. Ik ben benieuwd....

Hier niet echt een leuke dag. Pieter moet dinsdag weer een presentatie houden en zit non-stop achter de computer. Het wilde allemaal ook niet helemaal lukken en de sfeer was dus niet echt goed. Hij gaat vanavond en zelfs vannacht ook nog door. Morgen zelfde verhaal (op een paar uur in de middag na, als ik een vriendin ga helpen met verhuizen), maandag heeft hij vrij gekregen (zijn werkgeefster belde op van vakantie dat ze het opeens heel stom vond dat zij weer op vakantie was, en gaf hem een vrije dag, omdat hij altijd zo hard werkt!) en hoopt hij alles af te hebben.....

Thijs was ook nog steeds niet lekker. Vanmorgen heeft hij veel gehuild, maar wilde ook niet meer slapen. Vanmiddag ging het uiteindelijk wel. Ik ben nog wel met hem ar de kinderboerderij geweest. Dat was heel leuk, hij zegt "paat" (paard) en tok tok, waf waf, gaat echt snel opeens!

Lies

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    nee Arno, Kailynn en Cynthia, we gaan dus als gezin op de foto
    ik had een klein pakket gewonnen van die shoot maar we hebben 1 pakket groter genomen en betalen we bij zodat we ook een paar gezinsfoto's kunnen maken om kado te kunnen doen.

Arno zei ik slaap wel in de auto (hij komt na 3 uur thuis en wil dan nog lossen)

otje: je examen komt idd erg dichtbij.

17. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Karin: wat een reactie zeg, van je schoonzus....daar ga je dan met al je goede bedoelingen. Ik vond het al helemaal niet raar dat je haar vroeg om een keer op Nick te passen, en dan zo'n reactie op jouw goedbedoelde mail. Nou zeg...

Lies

18. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Duikster: Bah wat lullig zeg, die reactie van je schoonzus! :( Nu probeert ze jou schuldig te laten voelen omdat je even iets met z'n 2tjes wil doen zeg! Gelukkig weten wij als mede-mama's hoe heerlijk het kan zijn om even met z'n 2tjes te zijn en daarna weer dubbel te genieten van je kind(eren)! ;)

Lies: Wat leuk dat Thijs zo begint te praten!
    Wel minder leuk voor jou dat Pieter het nu zo druk heeft.

Noralien: Leuk dat je nu alles in huis hebt qua je opleiding!

Welterusten allemaal! Vanavond maar eens op tijd naar bed. Nog steeds keelpijn enz. :( Ach ja... gaat wel weer over!

Gr Otje

19. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
  20. Ik kom me ook maar eens even 'melden'! Vandaag de hele dag weg geweest, zojuist naar 'De nieuwe Uri Geller' gekeken en nu dus pas voor het eerst tijd om hier even langs te wippen...

Vanmorgen ben ik eerst voor lenzencontrole naar Eindhoven geweest en daarna heb ik met mijn moeder een life style beurs op een landgoed hier in de buurt bezocht. Een soort mini TEFAF, maar wel heel leuk... :D Alleen is alles wat ze daar presenteren nogal aan de dure kant: zo staan Porche, BMW / Mini en Mercedes en wel met een stand en Toyota niet. En mocht je interesse hebben in een nieuw bed, dan kun je proefliggen op een Hästens. Mijn moeder is een vriendin van het echtpaar dat de beurs organiseert en daarom hadden we vrijkaarten...

Toen ik thuis kwam, zat er een brief van het accountantskantoor waar ik had gesolliciteerd bij de post. Dat is normaal gesproken geen goed teken en nu dus ook niet. Nou, dan hadden ze me dinsdag aan de telefoon toch ook al kunnen vertellen dat de keuze niet op mij gevallen was... :(

@Noralien: Wat sneu dat Robert ziek is. Wat mankeert eraan?
    Je zit inmiddels goed in de profi spulletjes hè? Ik hoop dat je er héél veel plezier aan beleeft!

@Duckie: Gelijk heeft Jeroen! Leuk als je zo'n cursus van het werk ook goed in je eigen tijd kunt gebruiken... :D

@Gnessy: Nee, de hond van je moeder was zeker geen kleintje! Je hebt wel een hele mooie foto als herinnering overgehouden...
    Ik begin me inderdaad een ietsiepietsie zwanger te voelen. De vermoeidheid slaat regelmatig goed toe en mijn buikje begint voorzichtig wat te groeien. Ik kan overigens nog gewoon mijn eigen kleding aan...

@Otje: Jammer dat Sara geen prijs gewonnen heeft :cry: ! En als laatste moeten optreden lijkt mij ook héél erg moeilijk...

@Slingding: Ik ben blij dat jij weer opgeknapt bent, ook al omdat je morgen natuurlijk een beetje fit uit je ogen moet kijken als je op de foto gaat!
    Leuk filmpje van Kailynn! Ik dacht dat ik geen geluid meer op de laptop had, maar dankzij jouw enthousiaste kreten weet ik nu dat er wel nog geluid op zit... ;)

@Bianca: Wat Fynn dat Lynn inmiddels al weer wat binnenhoudt! Leuk hè, zo'n belastingcadeautje... hier 'krijgen' we er ook eentje :D !

Oeps, volgens mij heb ik inmiddels de reputatie overál bij te willen zijn... ;)

@Duikster: Wat vervelend dat je niet zo'n leuke reactie op je mail kreeg. Nu blijft het echt zo tussen jullie in hangen. Ik hoop dat je er een beetje boven kunt staan, want jullie hebben niets verkeerds gedaan...

@Lies: Bah, niet leuk zo'n weekend! Misschien kan Pieter het woensdag een beetje 'goed' maken... ;)

Deel Deze Pagina