@Lola sorry was een beetje onduidelijk ik bedoelde die slofjes met harde zool voor buiten Wat heerlijk dat Jasmijn zo lekker vrolijk was vandaag @Noura doe maar lekker rustig aan! En wat super dat Saf kan lopen @Otje lekker hoor dat je behoorlijk wat terug krijgt van de belasting @Slingding wat jammer zeg dat de shoot niet zo goed is gegaan,hopelijk zitten er toch wat leuke foto's bij. @Lies oppassen is natuurlijk veel leuker dan dozen tillen Lijkt me idd ook erg zwaar om te moeten verhuizen als je baby pas 6 weken is.
Kom alleen ff langs om Otje morgen heel veel suc6 te wensen...helaas rij je niet hier af anders had ik mss een deal kunnen maken met me schoonvader en er was dacht ik een ego morgen? veel plezier daar iedreen lieve groetjes kom van de week weer uit gebreider ga nu lekker slapen,.....
@Noura: Veel kijkplezier bij de 20-weken echo! @Vales: Sterkte met de prikjes! Ga zo Fynn naar het kdv brengen en kom daarna terug om te reageren.
Thnx allemaal! Echt lief! Eve: dat plaatje is erg lachwekkend! Hier gaat de tijd best traag voorbij... Van mij mag het nu wel 13 uur zijn hoor. Helaas werd Koen vanochtend wederom met koorts wakker. Inmiddels is deze (dankzij een zetpil) weer gezakt maar ja... toch maar niet naar het kdv vandaag. Mijn moeder komt straks oppassen. Groetjes Otje
Fynn klom op het kdv meteen op de bank. Vervolgens kwam er een jongetje van ruim 2 jaar bij hem zitten. En Fynn klom meteen bovenop hem en ze hadden de grootste lol. Maar ineens geeft Fynn hem een harde duw en klettert dat jongetje zo op de grond @Vales: Bij mij in de straat zit een grote schoenenwinkel die een aparte afdeling heeft voor kids. Ga daar eerst ff kijken maar houd die andere zaak zeker in gedachten. Thanks voor de link! @Noura: Grappig dat je aan me denkt Ik baalde enorm toen ik zag dat 'Lost' zo laat wordt uitgezonden. Dan lig ik echt al op bed Wilde het dus gaan opnemen maar realiseerde me dat m'n video nog steeds ontregeld is na een stroomstoring van een jaar terug De 1e aflevering heb ik dus al gemist....En wat super dat Safouane kan lopen! Al helemaal los? Brrr, dat was vast schrikken dat je zo duizelig werd. Vind dat echt een naar gevoel. Rustig aan dus maar! @Otje: Heerst de waterpokken niet op het kdv? Dat begint ook met eerst een paar dagen koorts. Of zou het nog echt vd prikken kunnen komen? Wel balen hoor dat het nu al een paar dagen aanhoudt. Of mss is Koen ook gewoon zenuwachtig voor je rijexamen @Cynthia: Balen dat Kailynn niet echt veel zin had in de fotoshoot. Maar het is de fotografe vast wel gelukt om een paar mooie foto's te maken! @Lies: Het verhuisdagje was dus een erg zware dag voor jou Vind het best heftig klinken voor je vriendin. Ze krijgt nu ineens wel een heel ander leven. Lijkt me enorm wennen hoor. @Lola: Fynn is ook meestal wel in een goed humeur maar heeft ook van die topdagen. Dan geniet ik daar echt dubbel en dwars van. Maar vind het toch wel fijn als hij 's avonds weer lekker rustig in bed ligt hoor
Oei, nou ik hoop van niet. Hij is afgelopen vrijdag niet naar het kdv geweest. Vorige week maandag voor het laatst en toen heb ik geen aankondiging van het een of ander zien hangen dus ik ga er maar vanuit dat er niets heerst.
@Otje heel veel succes strakjes! @Noura heel veel plezier bij je 20 weken echo! Ik kom net van het CB en we hebben de prikjes uitgesteld tot 31 maart. Zijn longen waren nog niet schoon en daarom heeft hij ze niet gekregen en ook omdat hij weer een kroep aanval heeft gehad. Als hij de waterpokken gaat krijgen kan dat nog tot volgende week en daarna komt het niet meer van dat meisje als hij het daarna krijgt. Ik kom later weer terug.
Vales, je had er zelf al rekening mee gehouden dat de prikjes werden uitgesteld hé?! Ik hoop dat Wessel de waterpokken niet meer krijgt. Maar ja, aan de andere kant moeten ze er tóch een keer aan geloven. Is alleen op het moment zélf niet prettig Eve, Oei! ZO maakt Fynn geen vriendjes natuurlijk . Ik heb voor Jikke ook schoentjes met een soepele zool. Ze heeft ze binnen bijna nooit aan eigenlijk. Maar ze loopt nog steeds niet los hoor! Sinds vandaag loopt ze achter het loopwagentje, dit vondt ze eerst nog heel eng. Ze kan makkelijk los lopen, maar dat weet ze zelf nog niet . Verder klimt en klautert ze overal op en af. Dat gaat nu echt in een tempo . WAUW SAF! Knap hoor dat jij nu ook al loopt =D> \/ hihi Lola, wat een grappig echoplaatje . Lekker hé, als je kind zo'n tophumeur heeft! Echt genieten! Lies, zo wil ik ook wel helpen verhuizen . En heet dat meisje Merijn? Het zoontje van een vriendin van mij heet Merijn. Slingding, wat jammer dat Kailynn niet in haar hum was tijdens de fotoshoot. Ik wist niet dat je die shoot had gewonnen bij die fotografe waar jullie eerder waren. Leuk hoor! Ben benieuwd naar de foto's. Kun je nog eens de link plaatsen van haar site?! Vanavond weer werken en dan 2 daagjes vrij. Dan moet ik gaan shoppen vor verf e.d. zodat we a.s. weekend de boel kunnen gaan verven. Wordt een druk paasweekend.
@Noralien: Heb jij al bericht gekregen wanneer je naar de gynaecoloog kan? Ik heb je de link via een pb-tje gestuurd...
hi hi, lies; oohh lekker ontspannen kunnen oppassen/verhuizen dus?! ja zal wel heftig zijn zeg moet er niet aan denken eerlijk gezegd lola; lekker uitgerust weekend gehad dus, lekker hoor, krijg je al een beetje een buikje? otje; had je al succes gewenst maar doe het nog een keer eve; hee wat leuk joh dat hun zo dikke mik zijn, beetje jammer alleen dat hij viel neem aan niet ernstig?! vales; nou toch fijn dat het is uitgesteld met het beste voor wessel, maarre hij is wel gewogen en gemeten toch?! 8) ben niet nieuwsgierig hoor noralien; verfse voor straks alvast hier zo ook weer werken, orlando werd vanochtend heel vroeg (5.15) maar wel vanaf 20.00 uur ff wakker, maar toen voelde hij inene behoorlijk warm. had hem vanochtend, toen hij om 7.45 uur wakker werd nog even gevoeld was iets minder maar nog steeds warm, ff getempt, 38,1 denk dus dat hij toch nu echt ziek aan het worden is of dat de kiesjes dan toch gaan doorzetten hij is alleen beetje hangerig en had al vroeg geslapen bij mijn moeder maar verder ging het goed, hele vieze poepbroek gehad. we zien het wel ff aan. wie gaat er nog iets speciaals doen met pasen? wij hebben 1e paasdag iig 's ochtends ingeplant om naar mijn schoonouders te gaan, hun wilde nml met hun kleinkinderen paaseitjes zoek?! (de oudste is bijna 3, dan orlando en dan de jongste is 11,5mnd) maar ok de gedachte is leuk zullen we maar zeggen 2e paasdag wss naar mijn ouders en anders naar vrienden is nog niet helemaal duidelijk zeg maar. ga weer werken gr saskia
Ben ik weer. @Otje jeetje moet steeds aan je denken,ik hoop zo dat je straks terug komt en je rijbewijs kan bestellen bij de gemeente. Nog een half uurtje en je mag afrijden. @Noralien ja ik had er al rekening mee gehouden en vind het zelf ook wel beter dat het is uitgesteld. @Saskia speciaal voor jou Nee ik had net ff niet zoveel tijd dus vandaar dat ik het even vergeten was om zijn gewicht en lengte te vertellen. Wat zielig dat Orlando niet zo lekker is. Wij gaan niks bijzonders doen tenminste nog geen plannen met pasen. 2de paasdag moeten wij trouwens gewoon werken. Hij is 50 gram afgevallen ik had echt gedacht dat hij zeker 10 kilo zou wegen hij weegt nu 9850 gram en is 78 cm. De arts zei dat het niet erg is omdat hij ziek is geweest maarja ik vind het maar niks.
Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......23 jan/14mnd3wkn.....................9200 gr.......76.0cm Vishesh......17/11/06 (2900gram 53cm).......18 jan/14mnd1dag....................12.576 gr.....86.1cm Jiri..............30/11/06 (3275 gr, 49 cm......... 13 nov/11.5 mnd........................10.000 gr.....76 cm Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........6 mrt /15 mnd............................9890 gr........76.0 cm Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........11 dec / 1jr 1 wk........................7820 gr........70.0 cm Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 05 mrt/ 15 mnd..........................9580 gr........77 cm. Teun..........08/12/06 (3390 gr, 51 cm...........05 feb./ 14 mnd........................10540 gr.......77 cm Nick..........13/12/06 (3285 gr, 50 cm).............14 feb/14 mnd........................10615 gr........75 cm Dimphy......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm)....... 4 maart 14,5 mnd....................11700gr........79 cm Thijs..........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........6 mrt/14.5 mnd, dag..................10080 gr........80 cm Fynn..........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)..........21 nov/11 mnd..........................11355 gr.......77,5 cm Demi..........19/12/06 (3575 gr, 52 cm)..........19 febr/ 14 mnd.........................8855 gr........75,1 cm Safouane...21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........07 mrt / 14 mnd 2 wkn................10415 gr......78 cm Rick............22/12/06 (3600 gr, 50 cm)..........4 oktober/9mnd+12dgn.............11.115 gr.....74 cm Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm).........19 februari /13 mnd + 29 dgn.....11.575 gr......83 cm Ruth...........22/12/06 (2830 gr,46cm)...........12 maart/ 14mnd + 2 wkn, ......8950 gr.........72 cm Jasmijn.......23/12/06 (3890 gr, 50 cm).........26 februari/14 mnd....................10.450 gr.......76 cm Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm).......17 maart/14 mnd+21dagen.........9850 gr........78 cm Koen..........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........5 maart / 14 maanden................10800 gr......78 cm Jikke...........29/12/06 (3400 gr, 50 cm).........11 mrt / 14,5 mnd......................9485 gr.........78 cm
otje: je leest het niet meer en eerder had ik geen tijd maar heel veel succes, je bent nu aan het inrijden en ik zal voor je duimen. noura: hoe was de echo? kailynn heeft weer eerst tot 23.30 rommelig en jengelig geslapen en toen tot 2 uur in ze kaarwakker geweest en alleen maar huolen. Ze heeft zo last van haar mondje
Hallo allemaal, net met Liene over de jaarmarkt geweest en nog een keer op de paardemolen. Ze ving de pluche zelf en toen mochten we nog een keer. Moet wel zeggen dat er maar 3 kindjes opzaten en dat Liene elke keer de pluche voorbij kwam heel hard moest lachen. Na een ronde of 10 ving de man van de molen de pluche zelf en smeet die bij haar in haar bus. Dat vond ze helemaal super! Nu zijn Liene en ik thuis. Ze is onderweg wel in slaap gevallen (we waren te voet) en ligt nu in de buggy in de keuken te slapen. Ik ga zo nog wat rommelen, maar heb nu natuurlijk geen idee wanneer ze zal wakker worden. 't Is toch niet zoals slapen in bed. Ben is nog op de kermis. Morgen is Ben ook thuis en gaan we wrschl fietsen. Hij heeft de fiets gisteren gekregen voor zijn verjaardag. Even bijlezen, maar eerst iets nemen om te drinken... Janette, een hele dikke proficiat met je meeloopdag. Hopelijk wordt het toch iets. Bianca, je moet je echt niet schuldig voelen hoor. Als ik de klachten lees, zijn ze idd vaag e je wilt ook niet voor elk habbekratsje naar de ha lopen. Dus begrijp jullie reactie volkomen... Het zou hier net hetzelfde lopen denk ik. Uitdrogen kan wel heel erg snel gaan bij kleine kindjes, dus goed in het oog houden, zou ik zeggen. Fijn van de belastingen. Hier ook zo'n goed nieuws. Het wordt 'waarschijnlijk eind maart gestort'... Eve, dank je wel voor het vertrouwen in onze baby . Wat fijn dat Fynn weer beter is. Daar ben je weer vanaf. Ik ga zo bellen naar de gyn, om te zien of hij de echo nog heeft op zijn toestel? Of dat we anders terug mogen komen... Het eten was allemaal heel erg lekker. Ik vond het zelf ook. Duckie, grappig dat doet Liene dus ook, ze verraadt altijd van te voren dat ze iets 'stouts' gaat doen, door zelf 'nee liene nee' te zeggen en met haar vingertje heen en weer te gaan. Otje, wat dapper van je dat je toch bent meegegaan. En ik vindt Sara sowieso al gewonnen hoor! Als je uit zoveel deelnemers wordt gekozen om deel te nemen aan de finale... Je bent nu bezig met je examen denk ik... Veel succes, ik duim voor je. Je doet me eraan denken dat ik de boete nog moete betalen... Dat moest binnen de 4 werkdagen. Ik vind dat wel heel snel eigenlijk. Net naar de gyn gebeld en die zei dat het er wel op stond, maar dat het in het verkeerde formaat is. Een hifi-winkel kan het oplossen zei hij. Dus als Liene zo wakker is, gaan we dat eerst doen dan, een hifi-winkel zoeken. Wat is dat trouwens? Een hifi-winkel? Een electrozaak? Lies, wat apart van de werkgeefster... Tja, een acuut geval van schuldgevoel wrschl... Karin, wat een vervelende reactie op je goedbedoelde mail. Je moet zeker tijd nemen met zijn 2tjes! Daar doe je Nick toch niets mee tekort. Nu lees ik allemaal van grote-voeten-meisjes... Misschien toch een meisje dan. Terwijl ik dacht dat grote voeten mannelijk was... Eve, hier direct echte stapschoenen, dus met harde zool. Liene wordt wakker. Deel 2 dus voor straks. Saartje