ik zit nog op mijn werk en logde even in om te zien of er al nieuws was van Otje: wat een super nieuws zeg! Echt zo knap van je! Gefeliciteerd, hoor! Lies
Ik kom ook even kijken of Otje al goed nieuws heeft... en jawel hoor! Super prestatie, gefeliciteerd! Laat je even weten wanneer ik gebak in huis moet halen... ?
Wij gaan vandaag over van internetprovider, dus ik kan vanavond thuis niet internetten. Niet te veel kletsen hè... ?
Thnx voor jullie felicitaties. Erg lief! Lola: Duurt helaas nog een ruime week voor ik m'n rijbewijs echt heb Kan 'm morgen aanvragen en duurt dan 5 werkdagen dus dan zit je sowieso na de Pasen. Maar zodra ik het heb (en een auto tot m'n beschikking) kom ik wel langs hoor!
Otje nogmaals gefeliciteerd Toen ik zag dat je wat had gezegt was je alweer van msn. Ik hoop dat ik mijn rijbewijs dit jaar nog zal halen. Ben wel een beetje bang dat het nieuwe examen veel moeilijker is ik heb al 1 keer het oude examen gedaan in maart 2006 maar toen helaas gezakt. Ga nu weer verder met koken.
Vales: Thnx! Enne... over het nieuwe examen. Ik heb nu op de nieuwe manier examen gedaan. Of het echt moeilijker is durf ik niet te zeggen maar het grote verschil is dat er meer zelfstandigheid wordt verwacht en meer eigen initiatief. Maarre.... gaat lukken hoor!
Zo kom ff Otje feleiciteren met haar Rijbewijs...enne we zien je graag komen in Noord-Holland hoor enne Eve jij schreef over dat er met 16 mnd het 1e kiesje door kwam...maar Teun heeft nu 4 kiezen en alle tanden compleet...het is een mooi aan 1 gesloten rij...... Noura hoe was de echo? nou ik ga weer.... hier is alles oke.....
even een ego bericht een pracht van een kindje op de 20 weken echo! alles klopt en werkt en zit eraan! ze heeft volgens de vk wel lange benen en vingers ben zo blij dat alles goed is
Aangezien ik me afvroeg hoe het met Lynn ging heb ik Bianca gesmst. Kreeg een sms terug dat Lynn in het ziekenhuis ligt Heb haar dus meteen even gebeld. Lynn wilde niet meer eten en drinken en had ook geen plasluiers meer. Verder ook nog waterdunne diarree. Ze krijgt nu ors via een infuus. En ze gaan haar urine weer onderzoeken om te zien of de antibiotica nog echt nodig is. Vanavond heeft ze wel weer wat melk gedronken Lieve Lynn, ik hoop dat je heel snel weer opknapt! Dikke kus van Fynn en mij xxx
Bianca: Ooooh wat erg dat Lynn in het ziekenhuis ligt Sterkte! Noura: Wat mooi dat de echo goed was! Ben blij voor je.
@Saskia: Hier geen plannen voor de Pasen. Met mooi weer zullen we wel ergens gaan wandelen maar verder niks bijzonders. @Saar: Wat bedoel je met 'de pluche ving ze zelf'? Zulke draaimolens hebben wij hier niet @Janette: 16 mnd is de gemiddelde leeftijd. De 1 zal dus eerder zijn en de ander later. Teun is dus gewoon een snelle jongen @Noura: Wat een prachtige echo. Hij (of liever gezegd zij) is echt heel duidelijk. Blijft toch zo bijzonder om te zien. En wat fijn dat alles helemaal goed was! Heb net even naar het weerbericht gekeken. Nou, daar word je ook niet vrolijk van Het mag van mij nu wel es echt lente worden!
Eerste de goede berichten van Otje en de Noura met een prachtige echo, en dan opeens Eve met de boodschap dat Lynn in het ziekenhuis ligt..... ik schrik er helemaal van... arme bianca..... ben verder even kwijt wat ik nog wilde zeggen... oh ja, Noortje, het is inderdaad een meisje dat Merijn heet. Ik moest er ook even aan wennen, kende Merijn alleen als jongensnaam. Maar de zus van mijn vriendin heeft ook twee meisjes met jongensnamen. Is een beetje een familietrekje. Ik heb me vandaag af en toe een beetje zorgen over mijn vriendin gemaakt. Ik vond het zo vervelend om te zien dat ze helemaal niet blij kon zijn met hun prachtige nieuwe huis. In het verleden heeft ze lang anti-depresiva geslikt en is ze een paar keer erg depressief geweest. Ik hoop echt dat het goed blijft gaan. Een kindje krijgen is al zo heftig, en dan dit er allemaal bij. Ga sci kijken met Pieter, hij is eindelijk klaar met alles! Lies
hi hi, vales; he afgevallen ook al, vertrouw je het zelf niet? het is idd zo dat door het ziek zijn, was ook bij duckie,demi, dat ze dan natuurlijk minder eten en dus mss iets afvallen maar hij eet en drinkt verder goed? iig leuk te horen dat je het speciaal voor mij ff vertelde saar; hoop echt voor je dat de dvd het alsnog doet, en leuk joh dat liene er zo'n lol in had op de kermis. het is mss maar goed ook dat je gezellig wat met ben gaat doen morgen want hier heeft orlando nog steeds koorts(38,8) en ietwat jengelig geweest. ik had wel naar je toe gegaan maar dan was orlando mss niet helemaal fit en had ik niet heel lang kunnen blijven maar we spreken een andere dag af.... GOED ZO OTJE MAAR DAT WISTEN WE NATUURLIJK AL, DAT JE GING SLAGEN HET GING AL ZO GOED . was je toch nog zenuwachtig? of heb je relaxt kunnen rijden? janette; denk dat eve, de gem. noemt, er zitten gwoon onwijs snelle kindjes hier en dus de gemiddelde gaan niet voor iedereen op, mss in dit geval hier wel. orlando is nu 16 maanden al bijna weer 17 noura; wat een super heldere echo, enne 'ZE' dus de theorie had gelijk ?! en natuurlijk je gevoel eve; oooh he wat schrik ik hiervan zeg, dan zie je maar hoe snel het gaan kan, he bah. bianca; lynn heeeeel veeel virtuele beterschapsknuffels toegewenst hoor. en dat je maar snel weer beter naar huis mag komen nou idd eve, heb nu ook echt zin in meer mooi zonnig weer hoor. lekker naar buiten en erop uit. ik ga bij mijn mannetje zitten, heb net gewerkt had vanaaf geen zin om te sporten ga morgen en donderdag heb ik toch 2 keer deze week gesport. gr saskia
OTJE: gefeliciteerd met het behalen van je RIJBEWIJS! Koen ook een beetje opgeknapt. Wow Noura: Saf die al kan lopen! wat gaat hij opeens hard! en dan ook nog een prachtige echo, alles oke, heerlijk... Lies: dat was nog eens anders verhuizen als je dacht. Maar wel leuk effe op zo'n klein ukkie passen! Foei Fynn jongetjes van de bank duwen, dat mag toch niet! Vales fijn dat Wessel in elk geval niet geprikt is als het niet helemaal lekker is. Lynn heel veel beterschap, ik hoop dat je snel opknapt en weer mee naar huis mag! pfff...gisterenavond is de achterbuurman hier geweest. Die wil de voegen van het huis opnieuw doen en impregneren en wil dus gebruik maken van de erfdienstbaarheid. Nu staat onze schuur in de weg....en moeten we die dus gedeeltelijk af gaan breken. Fijn! daar hadden we ook nog net zin in... maar wettelijk gezien heeft hij recht om gebruik te maken van ons erf en hebben wij een iets grotere schuur dan eigenlijk mag, dus als we er een hoop gedoe over maken, krijgen we de gemeente ook nog op ons dak, schiet ook niet op...Maar goed....het zij zo...Frank is nu effe aan het nadenken hoe hij dit op een goede manier kan oplossen zonder dat wij er teveel overlast van gaan hebben.
Noura, wat een mooie duidelijke echo. Gefeliciteerd dat alles goed was. Mooie lange benen en vingers, dan heeft ze vast ook grote voeten Dat zijn wel de mooiste meisjes