lianne ik miste je al, proficiat met de kleine laurie! enklinkt heel naar die bevalling zeg. jordy knul, wat klinkt dat heftig! bianca ik hoop dat jullie lynn weer snel mee naar huis mogen nemen. knuffel van ons lola wat een mooie fiets, ik heb die ook op het oog gehad. ik zit soms te denken aan een fiets met trapondersteuning (of hoe dat heten mag) of een elektrische. lijkt me best lekker,zeker straks debbie het constant nee moeten zeggen dat hoort er helemaal bij saskia, ik denk wel dat ik blijf werken, maar ga wel minderen. ook een knuffel voor olando
Noura een fiets met trapondersteuning of een elektrische is het zelfde bij beide moet je blijven trappen...of bedoel je de sparta met ja dan kan je je benen stil houden....
wat is het nog rustig hier zo kan nu ff uitgebreider schrijven ben vanmiddag lekker naar d ekapper geweest...... eve jij zie het vrijdag dus je "moet" op iemand letten met coupe solei in haar haar...hihhii maar denk dat je me nog wel herkent hoor Wijnand vond het gelukkig ook leuk want ja hij had mij nog nooit met zo iets gezien terwijl ik het daarvoor telkens had....... HAd Teun ff bij me ouders gebracht dus ik zat heerlijk rustig Donderdag morgen moet ik ff langs de ha omdat ik nu al 3 wkn de longen uit me lijf hoest...net of ik 5 pakjes heb gerookt....en daarna ff hier langs de plaatselijke visboer want het schijnt dat hij ook personeel zoekt....dus wie weet dan kan ik het bijna op loop afstand doen...... ga ff brood maken voor morgen en dan lekker bankhangen.. morgen is me zwager jarig...eten dan bij me schoonouders omdat hij zijn hand in het gips heeft zitten en na het eten weer naar huis want ja voor de rest viert hij het niet....dus kom morgenavond denk pas weer.... iedereen een dikke knuffel.... enne eve waarben je
@Lianne: Jeetje, die bevalling klinkt als een nachtmerrie... opengesneden worden als je nog niet helemaal verdoofd bent... ! Gelukkig gaat het nu goed met de kleine meid . @Noura: Weet je dat er ook een mamafiets bestaat met trapondersteuning (ze noemen dit ook wel e-bikes)? Dit is er eentje... Nou... schreef ik zondag nog dat Jasmijn werkelijk in een stralend humeur was, vandaag was ze ronduit lastig. Samen met mijn moeder ben ik bij een rijwielhandelaar gaan kijken naar 'mijn mamafiets' om te bepalen welke framemaat ik moest hebben, maar Jasmijn huilde alleen maar. Zelfs in de stad was niets leuk. Zolang de buggy rolde was alles prima, maar zodra we stilstonden begon ze weer te huilen. Alleen toen we in een café wat gingen drinken en Jasmijn alle aandacht kreeg van een oud - en volgens mij al behoorlijk dement - vrouwtje, was ze de vrolijkheid zelf. Vandaag ben ik dus wél blij dat ze in bed ligt...
hi hi, ben net gaan squashen, nu lekker gedoucht en ga zo ff op de bankhangen en dan vroeg naar bed slingding; oh goed te horen dat lynn het zo goed doet, enne hoop idd dat ze morgen naar huis mag debbie; zo best heftig voor jordy, maar goed dat er nu stappen ondernomen worden. ahh wat sneu voor thijmen zeg, enne het nee zeg verhaal is soms hier ook bekend hoor lianne; he bah wat een zware bevalling zeg, fijn te horen dat het iig goed is afgelopen met laurie, leuke naam zeg, spreek je het op zijn engels/amerikaans uit? leuk janette; foto van je coupe?! lola; haha ahh jij zal het zwaar hebben gehad toen zeg. hier dus nog een koortsig mannetje, maar ligt nu op bed hoop dat hij minder last heeft dan gisteren. gr saskia
Hoi allemaal, was een srukke dag vandaag op het werk. Morgen hebben we een paasontbijt, dan gaan we ontbijten met de kinderen, en daarna met een groot deel van de school knutselen en spelletjes doen. Een drukke dag, maar ik heb er zin in. Ik moet zeggen dat ik op dit moment wel weer veel plezier in mijn werk heb. Ik heb het af en toe wel erg zwaar en vind het dan soms helemaal niet leuk meer. Wij gaan met de Pasen naar de Ardennen, met mijn schoonouders en Pieters broer. Ik heb er erg veel zin in. Het is erg koud daar en vanaf woensdag iedere dag sneeuw! Ik ga morgen proberen ergens nog een slee op de kop te tikken (heb het vandaag al aan een hoop collega's gevraagd, maar ik kan er geen lenen). Ik hoop wel dat het echt sneeuw wordt en geen regen...... Lianne: wat een bevallingsverhaal zeg.... idd een leuke naam. Een collega van mij heeft net een dochtertje en dat heet Kiki, vind ik ook heel leuk. Hoe gaat het nu met je schoonzus? Ik was erg benieuwd hoe het met Lynn gaat, fijn dat het wat beter gaat, al ben ik wel benieuwd wat er aan de hand is. Die quarantaine klinkt zo serieus. Wat een actie rondom Jordy, Ben je ervan geschrokken, Gnessy? had ik al verteld dat Thijs gisteren op de creche helemaal alleen van de glijbaan af was gegaan? Pieter had het gezien en zei dat het heel grappig was. Hij klom omhoog, ging op zijn buik liggen en gleed zo op zijn buik, keurig met zijn koppie omhoog, naar beneden. Knap he!
@Otje ik moet me er ook niet zo druk om maken jij heb je rijbewijs in 1x gehaald dus jij vond het duidelijk niet moeilijk @Noura wat een mooie echo en wat fijn dat alles goed is nu lekker verder gaan met genieten Nou je gaat je idd afvragen of je daar nog wel voor moet gaan werken. @Bianca o,jee wat lees ik nu heel veel beterschap! Wat fijn dat ze morgen mee naar huis mag. @Lies hou je vriendin dan toch maar een beetje extra in de gaten omdat ze al eerder depressief is geweest. En idd die hormonen die kunnen ook gekke dingen met je doen. Leuk zeg dat je naar de Ardennen gaat met Pasen. @Saskia ik had gewoon echt niet verwacht dat hij niet aangekomen was want hij eet gewoon heel erg goed. En ja hij is ziek geweest maar hij heeft niet veel minder daar door gegeten maarja je lichaam gebruikt dan wel meer energie als je ziek bent. Ik laat hem 31 maart nog wel een keertje wegen. Ik hoop dat Orlando snel geen last meer heeft van zijn tandjes/kiezen. @Karin pff dat kan er ook nog wel bij. @Noralien jeetje wat heftig zeg al 10 jaar vechten tegen die vreselijke ziekte Heel veel sterkte! @Gnessy ik moet 31 maart terug voor zijn prikken. Jeetje dat klinkt erg zeg van Jordy. @Lola Mooie fiets ga je kopen en ook een heel leuk kleurtje Ik zou voor de roze gaan @Debbie idd nee blijven zeggen en ook de toon van je stem veranderen zodat hij weet dat hij echt het echt niet mag. Beterschap met Thijmen. @Lianne gefeliciteerd met Laurie En het klinkt als een helse bevalling @Janette ik heb dus ook dat hoesten zo erg gelukkig word het nu minder. Ik ben vandaag thuis gebleven het hoesten was gister zo vreselijk erg en vandaag gaat het een stuk beter en is het hoesten eindelijk bijna over. Morgen ga ik weer werken.
Ben net thuis uit het ziekenhuis. Eve en Cynthia hebben jullie al op de hoogte gehouden, bedankt meiden . De urine van Lynn is nagekeken en daarin zaten, gelukkig, geen bacteriën meer in. Dus ze heeft geen antibiotica meer nodig. Ze heeft vanmiddag nog een boterham op en 2 glazen roosvicee. Wel was ze erg hangerig en ze heeft de hele dag bij mij op schoot geslapen. Net voor we naar huis wilden gaan, werd ze nog getemperatuurd...39.5 . We durven niet te hopen dat ze nu morgen naar huis toe mag. Als ze koortsvrij is, dan mag ze waarschijnlijk wel naar huis toe om aan te sterken. Wel zullen we terug moeten komen bij de kinderarts om te onderzoeken of haar klachten een andere oorzaak kunnen hebben dan alleen de blaasontsteking. Vooral omdat ze zo lusteloos en hangerig is en erg bleek. We wachten alles maar rustig af. Ik hoop echt dat we snel naar huis toe mogen....ik mis Gijs ontzettend .
Bianca, gelukkig dat Lynn weer wat eet en drinkt en dat er geen bacteriën zijn gevonden in de urine. Nu hopen dat de koorts snel daalt zodat ze naar huis toe mag. Kan me voorstellen dat je Gijs erg mist. Is het niet te regelen dat Gijs daar ook een bedje krijgt zodat je hem bij je kan houden? Geef je trouwens (nog) borstvoeding? Veel sterkte en heel veel beterschap voor Lynn! DIKKE KNUFFELS VAN ONS!
Noortje, ik heb dat idd besproken met de afdeling, maar ze vinden het niet verstandig dat Gijs op de kinderafdeling komt ivm de ziektekiemen die daar ronddwarrelen. Mijn moeder heeft hem gisterochtend mee naar huis genomen en hij is daar blijven slapen. Ik had hem graag thuis gehad, maar we hadden met het ziekenhuis afgesproken dat ze mochten bellen als Lynn in paniek zou zijn of niet zou willen slapen. Als ik dan 's nachts naar het zkh zou moeten, dan zouden we 's ochtends een probleem hebben, aangezien Michel ook weer aan het werk moet. Ik heb hem vanochtend nog een paar minuten gezien voordat ik naar het zkh ben gereden en nu is hij bij mijn schoonouders. Michel kan ook geen vrij nemen, helaas . Ik geef overigens geen borstvoeding. Ik merk dat ik er gewoon even doorheen zit . Het is gewoon een opeenstapeling van alle dingen die er de laatste weken zijn gebeurd. Ik realiseer met gewoon dat ik eigenlijk nog niet echt heb kunnen genieten van Gijsje .
Jeetje Bianca, wat vind ik dit erg om te horen. Je verheugt je maanden op de komst van je kindje en door factoren die je zelf niet in de hand hebt, loopt het allemaal anders dan je had verwacht . Een dikke knuffel van Jasmijn en mij en ik hoop dat Lynn morgen tóch met jullie mee naar huis mag... [-o<
Lianne, gefeliciteerd met de geboorte van je achternichtje! En dat klinkt idd als een horrorbevalling Hoop voor je nichtje dat ze lekker van haar kraamperiode kan genieten. Lijkt me ook wel wat, zo'n mamafiets met trapondersteuning 8) Orlando, heel veel beterschap. Ik hoop dat je vanacht lekker slaapt en je je morgen weer helemaal lekker voelt. Lies, knap van Thijs zeg! En veel plezier en eet smakelijk morgen. Gnessy, staat nog een hoop te gebeuren voor Jordy dus de komende tijd. Ik hoop dat hij het zelf niet vervelend vindt en dat jullie er uiteindelijk mee geholpen worden. Janette, een hele make-over En kijk je echt uit naar werk bij een visboer of maakt dat je niet zoveel uit? Ik bedoel, wil je graag in een winkel staan of zoek je specifieker naar iets? Vanmiddag even bij mijn schoonouders geweest. Even kijken hoe het met ze gaat na het ziekenhuisbezoek van gisteren. Ze probeerden zich groot te houden, maar waren duidelijk toch wel emotioneel. Met zo'n geschiedenis durf je bijna niet op goed nieuws te hopen .
Tegelijk gepost... Bianca, ik krijg hier ook een brok van in mijn keel. Ik heb echt met je te doen. Ik duim heel hard met jullie mee dat Lynn morgen naar huis mag. En dan wordt het ook eens tijd dat je niet meer lastig wordt gevallen met dingen waar je nu helemaal niet mee bezig hoort te zijn. Merk dat ik me kwaad voel als ik dit schrijf. Het wordt tijd dat jij lekker van Gijs (en natuurlijk Lynn) kan gaan genieten. Nogmaals een héle dikke knuffel.
Gisteren de hele dag bij een oude schoolvriendin geweest. Zij heeft een meisje van 4 en een jongetje van bijna 2 (scheelt precies een half jaar met Fynn). Ze wonen op 10 min fietsen bij mij vandaan dus dat is ook wel es makkelijk voor een meeting Het was erg gezellig. Fynn heeft daar zelfs geslapen in een kamer zonder verduisteringsgordijnen. Was helemaal verbaasd. Van het jongetje was hij niet zo gecharmeerd maar het meisje vond hij toch wel heel erg leuk In tegenstelling tot hier snoepen ze daar nogal veel. Fynn vond het wel prima: boterkoek, Nibbits etc. En de Roosvicee werd aangemaakt met een hele bodem. Dat is hij niet gewend en moest dus hoesten van de zoetigheid. Vind het voor een keertje niet erg maar ben blij dat hij dat thuis allemaal niet gewend is. Ook nog naar een kinderboerderijtje geweest (alweer). Maar....dit keer moest Fynn lachen om de geitjes Hij heeft ze zelfs gevoerd! En ook voor het eerst van de glijbaan. Op de terugweg helaas natgeregend Maar al met al een geslaagde dag. @Noralien: Veel sterkte met de moeder van Robert. Ik word altijd erg emotioneel als ik verhalen over kanker lees. Vind het zo'n oneerlijke en nare ziekte waar je totaal machteloos tegenover staat. Bah, als ik iets zou mogen veranderen op de wereld dan zou dat 1 van de eerste dingen zijn. @Cynthia: Is het bij jullie al Pasen? @Lola: Mooi kleurtje fiets! Ik heb een mintgroene...wil wel ruilen hoor @Janette: Ik zal de deur vrijdag in de gaten houden...anders zie ik je mss niet eens binnen komen @Lies: Wat heerlijk dat jullie naar de Ardennen gaan en dan ook nog sneeuw! Ben wederom totaal niet jaloers hoor En wat goed dat Thijs alleen op de glijbaan klom. Vooral omdat je laatst vertelde dat hij nog niet kan stappen. @Bianca: Om 15.45 moeten we naar het cb voor de BMR. Hoop dat het dan niet weer regent En uiteraard dat de prikjes meevallen. Ben wel heel benieuwd hoeveel Fynn nu weegt en hoelang hij is....
Goeiemorgen allemaal, Ik kom even bijlezen en reageren. Gisteren even met een vriendin de stad in geweest. Was gezellig. 's Ochtends ook nog even langs de gemeente geweest om mijn rijbewijs aan te vragen. Ik kom daar aan die balie en dan moet je eerst een nummertje vragen. Dus ik zeg: Ik kom mijn rijbewijs aanvragen. Zegt die vrouw: Heb je het oude bij je? Dus ik: Nee, heb ik niet, ben gisteren geslaagd. Toen feliciteerde ze mij en kreeg mijn nummertje. Daarna naar die hal, eventjes gewacht. Kom ik bij de juiste balie, weer hetzelfde verhaal! Of ik mijn oude rijbewijs wel bij me had. Ik weet dat ik misschien niet meer 18 ben maar is het dan zooo vreemd om op je 31ste pas te slagen voor je rijbewijs? Overigens kan ik mijn rijbewijs pas dinsdag ophalen. Duurt 5 werkdagen en ik heb net de pech dat Pasen er tussen zit. Helaas dus nog niet rijden deze week. Verder ben ik vanochtend ook al bij de huisarts geweest Ik heb krentenbaard Voor degenen die niet weten wat het is: http://nl.wikipedia.org/wiki/Krentenbaard Het begon vorige week al een beetje nadat ik ziek was geweest. Mijn mondhoekje was ingescheurd en dat werd steeds erger. Maar heb er verder niet over nagedacht. En in het weekend kwamen er ook wat (jeukende) bultjes bij maar er gingen bij mij nog geen belletjes rinkelen. Tot mijn moeder gisteren zei dat ik toch maar eens naar de huisarts moest. Zij dacht al aan krentenbaard. Ik op internet gelezen en ja hoor. Lijkt er precies op. Ik zie er echt niet uit. Overal bultjes en korstjes Ik heb nu een penicilinekuur gekregen van 7 dagen en die moet ik afmaken. Hopelijk is het snel over want zaterdag gaan we dus uit eten en naar de musical Hair en zou er graag een beetje leuk uit willen zien Sorry voor mijn lange verhaal..... Ten eerste wil ik even iedereen bedanken voor het duimen/aan mij denken. Het heeft geholpen! En natuurlijk bedankt voor jullie lieve felicitaties. Noura: Wat een prachtige echo! Echt heel mooi. En geweldig natuurlijk dat alles goed is. Duikster: He bah, denk je dat je net klaar bent met alles, krijg je dat nog op je dak. Succes! Noralien: Oooh dat klinkt niet goed, dat nieuws over Roberts moeder Sterkte! Gnessy: Gelukkig dat je niet naar de rechtbank hoeft! Balen van je auto-pech Lola: Mooie fiets hoor! En mijn ervaring met een mama-fiets is ook erg positief. Ik moet even afsluiten... Koen wordt wakker. Hij heeft tot nu geslapen vanaf gisteravond 20 uur! Tot straks... groetjes Otje
Eve, wat leuk dat je een oude schoolvriendin hebt "terug gevonden". Leuk om daar af en toe mee te "meeten". En hier ook niet te veel zoetigheid hoor. Diksap houdt bij mij water met een heel klein scheutje sap in. Jikke krijgt ook wel eens iets als we ergens zijn of als we eens een keer iets in huis hebben, maar dat zijn echt uitzonderingen. Ze vindt niet-zoete dingen erg lekker en dat wil ik graag zo houden . Otje, balen dat je je rijbewijs zo laat krijgt. En nee hoor, is helemaal niet raar dat je op je 31e je rijbewijs haalt. Maar ze zien daar natuurlijk wel vaker jongeren komen of "oudjes zoals wij" om te verlengen Slingding, verder wel alles goed met je? Robert gaat dadelijk met Jikke zwemmen. Ik ga mee om foto's te maken .
Ik ga nog even verder met reageren waar ik straks ben blijven hangen... Saskia: Beterschap met Orlando! Gnessy: Sterkte met Jordy. Lianne: Gefeliciteerd met je nichtje Laurie! Lola: Kan me goed voorstellen dat je opgelucht was toen Jasmijn in bed lag! Zeker na zo'n mindere dag. Lies: Leuk zeg, een paar daagjes naar de ardennen! Wat goed dat Thijs zelf op de glijbaan kan! =D> Vales: Ik denk dat het belangrijkste is met rijlessen en daarna examen is dat je je zeker voelt in de auto. Ik heb denk ik tot op ongeveer de helft van de lessen eerst alles geleerd van de auto en bijzondere verrichtingen enz. En de 2e helft van de lessen vooral eraan gewerkt om goed te kunnen rijden. Ik had ook wel echt het idee dat ik er klaar voor was nu. Bianca: Gelukkig dat het weer iets beter gaat met Lynn. Nu maar hopen dat ze snel naar huis mag. Kan me voorstellen dat je er een beetje doorheen zit. Lynn in het zkh, je mist Gijs. En Michel moet helaas werken. Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk is alles snel weer bij het oude en kun je weer genieten. Eve: Leuk dat je die oude schoolvriendin weer hebt ontmoet en ook nog in de buurt. Gezellig! Hier zijn we ook niet zo van het zoete voor Koen. Koen krijgt over het algemeen per dag alleen melk en diksap (erg waterig). Noralien: Ja blijkbaar zag ik er wel zo "oud" uit ja! Veel plezier met zwemmen. Sara is ziek thuis. Beetje hetzelfde als mij vorige week. Hoofdpijn, keelpijn, niet fit, enz... Groetjes Otje
hallo, of het mij goed gaat..... weet het niet echt, het klinkt gek maar ik heb nergens zin in maar ik verveel me eigenlijk gigantisch.. Maar om nou elke keer in de auto te stappen om ergens naat toe te gaan is ook een dure benziene grap. maar ik heb wel goed nieuws van Bianca, LYNN MAG ZO NAAR HUIS! bianca moet zo zelf op na controle bij de gyni en daarna gaan ze lekker naar huis. koorts was helamaal weg vanmorgen. haar ontlasting was ook na gekeken en was ook goed dus ze kan gaan uitrusten en gaan genieten!
Net weer terug van babyzwemmen. Jasmijn vond het leuk - zoals altijd - maar je kon goed merken dat ze vannacht heel slecht geslapen heeft (en ik dus ook...) Ze hoest weer flink en heeft dus de halve nacht liggen hoesten. Ze huilde daarbij niet echt, maar ik hoorde haar wel de hele tijd klagerige geluidjes maken. 'Jasmijn sings the Blues' noem ik dat, het klinkt echt als een klagerig liedje. Door mijn oordopjes heen heb ik daar dus de halve nacht naar mogen luisteren . Jasmijn werd er zelf niet echt wakker van, maar was vanmorgen dus lang niet fit toen ik haar wakker maakte. Zelf ben ik nog aan het twijfelen of ik er ook even een uurtje in kruip of dat ik meteen ga douchen... @Noralien: Ik kan me voorstellen dat wanneer je al 10 jaar aan het 'sukkelen' bent, je bijna niet meer op een goede afloop durft te hopen! @Eve: Ha ha... wilde Fynn zich van zijn meest stoere kant laten zien in het bijzijn van dat meisje... ? Ik denk trouwens dat ik toch de mintgroene fiets neem. Ik vind roze leuker, maar de groene heeft 7 versnellingen in plaats van 3... Succes met de prikjes. Hopelijk is Fynn daar ook zo stoer! @Otje: Krentenbaard... hoe kom je eraan (en hoe kom je eraf...)? Ik hoop voor je dat het zaterdag over is! Beterschap voor Sara... @Slingding: Het is ook een beetje de tijd van het jaar om je zo te voelen. Veel binnen gezeten de afgelopen winter, maar het weer is nog lang niet je dát! Het is inderdaad moeilijk om steeds wat leuks te verzinnen. Ik zal ook blij zijn wanneer we weer lekker buiten kunnen zitten en spelen... @Bianca: O, wat fijn dat Lynn toch naar huis mag vandaag, heb je je gezinnetje weer compleet...