@Noralien: Schittende foto's! Vooral die van een watertrappelende Jikke met twee vingertjes in de lucht is inderdaad nét echt... @Slingding: In woon in een stad (oké... in de ogen van Eve zal Roermond ook wel een 'gat' zijn... ), maar heb regelmatig hetzelfde gevoel als jij. Als het weer niet meewerkt, is ook hier niet veel te doen met zo'n ukkie. En je kunt moeilijk iedere week naar zo'n binnenspeeltuin... Hoe gaat het nu eigenlijk met Arno? @Melliemel: Jasmijn is niet een best humeur (en dan druk ik me netjes uit... ) Na het zwemmen ook weer te kort geslapen en dan weet je het wel... Voor wie weet dat ik zwanger ben, is inmiddels wel te zien dat mijn buikje een beetje boller is. Maar ik kan mijn gewone kleren nog aan hoor! Wel had ik vanmorgen het gevoel dat mijn (.)(.) in één nacht 2 cupmaten gegroeid waren. Morgen ga ik naar mijn zus en dan lekker shoppen in Arnhem... Oei, wat lees ik nu over Melvin? Dat is niet goed! Ik hoop dat een beetje rust hem goed zal doen en dat hij nog niet te ver over zijn grenzen heen is gegaan... En 40,1 graden koorts is toch ook niet niks! Zeker omdat je niet weet waar de koorts vandaan komt. Ik zou toch even naar de huisarts gaan als de koorts niet zakt... @Gnessy: Jeetje meid, dat is een heel verhaal! Maar als Jordy er baat bij heeft, heb je het er graag voor over... @Eve: Lieve foto's! Dat vind ik nog de beste omschrijving. De foto op de glijbaan is gewoon erg leuk... Hier ook een mama die weinig zoetigheid geeft. Dreumes-koekjes staan hier soms wéken in de kast. Meestal geef ik een soepstengel of wat rozijntjes. Sinds Jikke is komen logeren drinkt Jasmijn diksap, maar meestal geef ik haar thee. Ik ben zelf een echte zoetekauw en hoop dat Jasmijn later niet zo'n snoepkont wordt. Ik merk trouwens wel dat ik de laatste tijd minder snoep. Snoepen met Jasmijn in de buurt is namelijk niet echt handig... Goed voor mij dus!
goh wat ben ik blij bianca dat lynn naar huis kan, ik hoop echt dat er voor jullie nu een tijd aankomt waarin jullie van mekaar kunnen gaan genieten. ook ik schrok van je tekst, denk ook goed aan jezelf als de situatie het straks weer toelaat gnessy jemig er word straks dus van alles ondernomen. ik hoop voor jullie dat er wat uitkomt waar jullie wat mee kunnen. het deed me denken aan toen mijn oudste klein was. hij had een achterstand in zijn woordenschat en ook regelmatig driftbuien. op school is toen ook hulp ingeroepen en hebben ze ook een iq test gedaan. omdat hij een vrij hoog iq had, en in zijn hoofdje druk was, maar door zijn achterlopende woordenschat niet onder woorden kon bregen wat hij bedoelde frustreerde dat heel erg. hierna konden zowel wij als de school er wat mee. veel sterkte noralien wat heb je mooie fotos gemaakt! wat een plaatjes eve ik blijf vinden dat jij ook altijd erg mooie fotos maakt cynthia wat vervelend dat je je zo voelt. mischien een voorjaarsdipje? lola veel plezier in arnhem morgen hier ook niet al te veel zoetigheid hoor. alleen bij oma word die verwend moet straks weer werken, invallen voor een collega
ik spam ook nog even van foto's die ik net gemaakt heb. Helaas kan ik met mijn handen weinig tot niet zwemmen dus kailynn doet dit in de badkuip.
Als je "krentenbaard" intypt in google en dan kiest voor "afbeeldingen" krijg je de meeste erge plaatjes te zien Ik zal er meteen even bij zeggen dat het bij mij niet zo erg is maar wel heftig genoeg vind ik. Nu een foto van mezelf plaatsen durf ik niet hoor Vanmiddag even zitten kijken op internet en gevonden dat zinkzalf (dus ook sudocreme) de blaasjes sneller indroogt. Dus dit erop gesmeerd. Was net een spook!
FOTO FOTO FOTO FOTO... ! Ik net eens gegoogled en de foto's zijn inderdaad niet fris ! Ik ben blij dat jij knapper bent... @Slingding: Goh, nu Kailynn haar haar los heeft valt me pas op wat een flinke bos haar ze heeft... Ze vindt het bad vast net zo leuk als het zwembad (en lekker warm... )
Hallo! Gelukkig heeft het smeren met sudocreme wel wat geholpen. Het jeukt al niet meer zo erg als voorheen en de blaasjes zijn voor een groot gedeelte ingedroogd wat het geheel een stuk frisser maakt! Kan er gelukkig nog wel om lachen. Wel 1 ding wat jammer is: Mag morgen niet gaan zwemmen ivm besmettingsgevaar. Vorige week was ik ziek dus toen kon ik ook al niet. Op goed geluk dan maar voor volgende week. Saskia: Beterschap met je 2 ventjes! Gnessy: Heftig allemaal zeg. Veel sterkte gewenst! Noralien: Erg leuke foto's! Zeker die met d'r 2 vingertjes! Slingding: Lief zeg die foto's van Kailynn in bad. Enne... ik herken je gevoel wel. Dan wil je eruit maar kan het om een of andere reden niet. Hier was het vandaag rotweer en eerlijk gezegd durfde ik ook niet zo goed. Ik zie er niet uit Eve: Jij ook al zo'n mooie foto's geplaatst! Waar ze alle 3 op de glijbaan zitten is zoooo leuk! Groetjes Otje
hallo ff snel allemaal heb alles wel meegelzen en lieve foto's voorbij zien komen maar heb geen fut om te reageren een hele dikke sorry hiervoor maar het "probleem" op me werk vreet meer energie dan ik dacht mss kom ik morgen nog ff en anders word het volgende week omdat we vrijdag zaterdag en zondag saampjes Den Haag onveilig gaan maken... dus iedereen alvast een hele fijne paas en hoop op mooi weer en geen witte paas...al zou het wel weer eens wat anders zijn
@Janette: Dan wens ik je alvast een heel fijn weekend! Ik ben morgen de hele dag naar mijn zus en weet dus niet of ik hier nog te vinden ben... Jasmijn heeft vandaag een nieuw spelletje ontdekt: Fysiotherapeute spelen. Klinkt misschien raar, maar ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Ik zat lekker op de bank met mijn benen gestrekt toen Jasmijn eerst aan mijn benen begon te friemelen en te wrijven. Daarna schoof ze mijn onderbeen van de bank en liet het bungelen. Daarna legde ze (met wat hulp natuurlijk) mijn onderbeen weer op de bank. Deze 'oefening' moest ik zeker 20 keer herhalen...
Bianca wat fijn dat Lynn weer naar huis mocht! hoop dat je nu aan genieten toe gaat komen, want Gijsje is een prachtig ventje! Noralien Sterkte met je schoonmoeder. Kan me voorstellen dat jullie moeite hebben om positief nieuws te verwachten vrijdag, maar toch hoop ik dat dat wel het geval gaat zijn! Je hebt mooie foto's gemaakt van Jikke en Robert Die met de handjes in de lucht is echt lief! Eve: kan me voorstellen dat Fynn nibbits en boterkoek wel lekker vond! Nick heeft nog geen chipjes gegeten, maar denk dat hij ze ook wel zou lusten. Maar alles op zijn tijd he! hoewel ik wel denk dat als je al oudere kinderen hebt rondlopen het bij de jongste misschien sneller gaat om die ook wat lekker te geven....Overigens krijgt Nick gewoon saai liga's met wat diksap en verder ook geen bijzondere dingen hier. Wel vind hij appelflap lekker...kwam ik op een verjaardag achter... fijn dat Fynn de geiten toch kan waarderen! en wat een lieve foto's van jullie bezoekje. Die op de glijbaan is erg leuk. oei Otje krentenbaard. Hoop dat de jeuk ervan snel weg is. Die coolinggels die je voor waterpokken kan gebruiken, werken die hier ook niet voor, die zijn toch jeukverlichtend? Slingding: volgens mij wordt het echt tijd dat het zonnetje wat meer gaat schijnen! Lola: vervelend dat Jasmijn zo slecht geslapen had! Hoor je het dadelijk op zolder ook nog zo? ik ben hier vanmiddag nog wel een uurtje bed ingedoken met Nick. Was ook echt op. Nick slaapt op zich goed, maar werd vanmorgen rond 7 uur echt in paniek wakker. helemaal overstuur en waarvan? geen idee. Zijn humeur werd pas beter in het zwembad. Vanmiddag zat ik brood te eten samen met Nick, hij had net het laatste stukje in zijn mond gestoken en ik zie echt zo zijn oogjes dichtvallen. Zo lief! hem maar snel naar boven gebracht en op zijn bedje gelegd. melliemel: hoop dat melvin snel opknapt, maar structureel 6 dagen werken lijkt mij niet heel goed... Wow slingding wat een bos haar heeft Kailynn. Dat valt met haar staartjes toch minder op... Janette fijn weekend! hihi Lola: Jasmijn heeft haar beroep dus al gevonden!
Ik weet niet of ik morgen nog tijd heb om even langs te komen, morgen zijn we aan het inpakken en opruimen om naar de Ardennen te gaan, vrijdagmorgen vertrekken we dan. Heerlijk dat Lynn naar huis mag. Ik hoop dat ze snel weer helemaal de oude is en jullie kunnen gaan genieten met zijn viertjes. Noralien: ik hoop dat jullie vrijdag geen slecht nieuws krijgen. Otje, krentbaard, wat vervelend. Ik heb op school wel eens kinderen die dat hadden. Het ziet er niet fraai uit. Hopen dat Sarah en koen er geen last van gaan krijgen, het is toch behoorlijk besmettelijk. Thijs was vandaag in een superhumeur, ik vond het (Lola schreef het deze week ook al een keer) gewoon zonde om hem in bed te gaan leggen. Hij was heel lief aan het spelen (en kwam me steeds kusjes geven). Terwijl ik gisteren om 19.00 blij was dat hij naar bed kon.... hij was toen erg moe en heel lastig... Lies
Fynn was een echte bikkel bij het cb. Hij heeft geen kik gegeven. Maar toen ik vanavond de pleisters eraf haalde begon hij te huilen (terwijl er geen verdikking ofzo te zien is). Gek kind Hij is ruim 1600 gram aangekomen en 6 cm gegroeid Zit dus aardig boven het gemiddelde maar volgt wel goed z'n eigen curve. Ze hebben ook berekend hoe lang hij uiteindelijk gaat worden (op basis van mijn en z'n vaders lengte): 1.95 meter.....tja, dan mag ie idd wel flink doorgaan met groeien En net als bij Jasmijn was de arts ook onder de indruk van z'n hoeveelheid waterpokken. @Lola: Roermond? Waar ligt dat? Veel shopplezier morgen. Hoop dat je veel leuke dingen vindt! Haha, wat leuk zo'n mini fysio in huis. Ik kom graag een keertje langs! Fynn wil volgens mij kapper worden. Hij zit nml vaak aan m'n haar te frutselen. Doet het dan echt heel netjes van links naar rechts etc. En aangezien ik het laat groeien heeft hij daar steeds meer werk aan @Cynthia: Kailynn ziet er erg gelukkig uit in haar badje Mooi die donkere haartjes met blauwe ogen! @Karin: Ach gossie, dat klinkt echt heel lief. Je ziet op Funniest Home Videos wel es dat kindertjes in slaap vallen boven hun bord eten. En nu gebeurt het dus echt. Zoooo lief @Otje: Pas maar op dat Koen geen nachtmerrie krijgt van je Hoe gaat het nu met hem? En met Sara? Fynn eet sinds kort de korstjes van z'n brood niet meer op Hij eet gewoon het zachte gedeelte eraf en legt de rest dan keurig netjes naast z'n bordje. Tja,...... Heb vandaag met m'n moeder een midweek Roompot in Borger (Drenthe) geboekt. We gaan van 5 t/m 9 mei Lekker in de buurt van het Noorder dierenpark en Kabouterland. En ook bij Emmen en de duitse grens. Genoeg te doen dus.
@Eve: Dat is inderdaad wel grappig: stoer doen op het cb en bij mama laat hij ook zijn softe kant weer zien. Ik vind Fynn echt flink gegroeid zeg! Jasmijn was slechts 1,5 centimeter gegroeid. Fynn gaat dus waarschijnlijk een kop boven zijn verloofde uitsteken...
Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......23 jan/14mnd3wkn.....................9200 gr.......76.0cm Vishesh......17/11/06 (2900gram 53cm).......18 jan/14mnd1dag....................12.576 gr.....86.1cm Jiri..............30/11/06 (3275 gr, 49 cm......... 13 nov/11.5 mnd........................10.000 gr.....76 cm Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........6 mrt /15 mnd............................9890 gr........76.0 cm Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........11 dec / 1jr 1 wk........................7820 gr........70.0 cm Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 05 mrt/ 15 mnd..........................9580 gr........77 cm. Teun..........08/12/06 (3390 gr, 51 cm...........05 feb./ 14 mnd........................10540 gr.......77 cm Nick..........13/12/06 (3285 gr, 50 cm).............14 feb/14 mnd........................10615 gr........75 cm Dimphy......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm)....... 4 maart 14,5 mnd....................11700gr........79 cm Thijs..........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........6 mrt/14.5 mnd, dag..................10080 gr........80 cm Fynn..........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)..........19 mrt/15 mnd..........................12990 gr.......83,5 cm Demi..........19/12/06 (3575 gr, 52 cm)..........19 febr/ 14 mnd.........................8855 gr........75,1 cm Safouane...21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........07 mrt / 14 mnd 2 wkn................10415 gr......78 cm Rick............22/12/06 (3600 gr, 50 cm)..........4 oktober/9mnd+12dgn.............11.115 gr.....74 cm Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm).........19 februari /13 mnd + 29 dgn.....11.575 gr......83 cm Ruth...........22/12/06 (2830 gr,46cm)...........12 maart/ 14mnd + 2 wkn, ......8950 gr.........72 cm Jasmijn.......23/12/06 (3890 gr, 50 cm).........26 februari/14 mnd....................10.450 gr.......76 cm Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm).......17 maart/14 mnd+21dagen.........9850 gr........78 cm Koen..........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........5 maart / 14 maanden................10800 gr......78 cm Jikke...........29/12/06 (3400 gr, 50 cm).........11 mrt / 14,5 mnd......................9485 gr.........78 cm
Zo....ik heb een aantal dagen niet gereageerd, maar ik ben inmiddels weer helemaal op de hoogte. Ik zag zojuist dat mijn laatste bericht van vrijdag was, dat komt niet zo vaak voor, dat ik zo lang niets post: Even een paar reacties: @Otje: Ik heb je al gefeliciteerd per sms, maar nogmaals , van harte gefeliciteerd! Als het aan mij ligt prikken we snel een keer een datum om naar Overloon te gaan of gewoon te meeten @Bianca: Wat een nare toestanden met Lynn zeg. En ik vind het zo triest voor je dat je zo helemaal niet van Gijs kan genieten . Hopelijk knapt ze thuis weer snel helemaal op. @Eve/Slingding en Noralien: Leuke foto's van jullie kids! @Noura: Wat super dat Saf loopt zeg! Goed hoor! @Lies: Fijne vakantie! @Janette: Jij veel plezier in Den Haag! Heb het heel druk gehad de afgelopen dagen. Gisteren moest ik voor mijn werk de hele dag naar Alkmaar. Ik ben om 6.15 uur vertrokken en was pas om 20.00 uur gisteravond thuis. Thuis hoorde ik dat Demi niet helemaal fit was. Vanochtend kon ik overduidelijk zien wat daar de reden van was: Drie kiezen en twee doorkomende tanden! Vanavond had ze echt pijn en ook koorts. Ze heeft zo ontzettend gehuild, echt zielig. De chamodent druppeltjes hielpen ook niet, dus ze heeft een zetpil gehad voor het slapen. Ik hoop maar dat de koorts snel zakt, want anders zullen we toch zekerheidshalve weer urine moeten laten checken in het ziekenhuis. Het lopen en staan vindt ze steeds leuker. Ze stond vandaag voor het eerst ook even helemaal los. Als ze morgen nog ziek is, kan m'n zus gelukkig op komen passen. Dus da's weer een hele zorg minder. @Eve: Weet jij nog een leuk hotelletje in Den Haag of Scheveningen? Jeroen en ik gaan 19 juni naar Lord of the Dance en ik wil hem misschien nog verrassen met een overnachting. En stoer hoor dat Fynn geen kick gaf met de prikken.
Hé Duckie mocht je ook wel eens zeggen dat je in de buurt was ik werk namelijk in alkmaar....waar "moest"je zijn? oei eve wat word Fynn lang.....zo lijkt Teun weer klein bij hem...maar dat zien we wel op 1/4 enen eve wij zullen van 18/4 tot 25/4 wel ff kijken of er genoeg te doen is daar in de buurt..dan zitten we in het land van Bartje...en dat is ook daar
Nou, Janette, heel eerlijk gezegd, kwam ik er tijdens de treinreis pas achter dat Heiloo zo dichtbij Alkmaar lag , want mijn trein stopte op het station in Heiloo. Ik had een vergadering in Theater de Vest op het Canadaplein met aansluitend een borrel . En toen ben ik nog heel even de stad in geweest. Leuke stad hoor, Alkmaar. Als ik geweten had dat je in Alkmaar werkte dan hadden we misschien wat kunnen drinken samen. Het viel mij ook al op dat er enorme verschillen zitten in de lengtes en gewichten van onze kids.