hi hi, ff snel. cynthia; errug leuk filmpje enne ze vind het zo te zien wel spannend en leuk tegelijk want zo te zien nadat beetje valt wil ze toch wel weer snel overeind krabbelen goed hoor, en ook leuk te zien hoe trots ze wiebelt als het gelukt is 8) gnessy; beterschap met je infectie hoor. enne ik deel de mening van noura ook een beetje, het is en blijft voor jouw een dilemma zo. gelukkig kan jij je draai er in vinden iig slingding; ohhh fijn wat te horen via via dan wel maar dan weten we weer wat meer. he bah wat zal het voor haar zwaar zijn momenteel zeg, haar vader, dan heeft ze natuurlijk haar werk en rick en ze is zwanger, maar iig hebben ze duidelijkheid vwb 1 of 2 en voor hun een opluchting idd voor wat ik laatst van haar begreep. irma; wens je heeeel veeel sterkte toe de komende tijd, noura; ohhh klinkt lekker al die dingen die je noemt 8) slingding; dell laptop? denk dat ik iets heb gemist sorry.... hier slaapt orlando nu net weer een kleine 20 min. hij had maar 3 kwartier geslapen vanmiddag. ik zit er ook een beetje doorheen dus ga nu ff op de bank liggen en daarna koken gr saskia
nou in eerste instantie zou egbert morgen heel laat thuis zijn waarop ik zei van dan bel je je ex maar op dat ze zaterdag komen want ik heb geen zin om er tussen te staan..... En dus t geklaag van ik wil naar mama aanhoren.... {zij speelt ze uit} en dat kon die ook begrijpen.... En tja soms moet ik idd wat harder worden en voor me eigen opkomen, maar ik kan die kids niet laten stikken... Egbert moet nou eenmaal af en toe ook op zaterdag werken, en hun moeder dumpt ze liever 5x extra dan dat ze een weekend thuis blijven.... Maar inmiddels is de planning alweer veranderd..... Want esther komt vanavond al. En hendrik zaterdag. Hendrik moet morgen nog naar school toe, en heeft gesprek bij maatschappelijk werk over zijn gedrag... {gaat bij zijn mama niet helemaal goed.... vreet van alles uit en die krijg dus begeleiding bij het opvoeden van die twee}. En hendrik heeft zaterdagmorgen eerst nog een feestje van een klasgenootje.... Ennuh het is bijna etenstijd.... hier zo aan t eten beginnen. Eg is pas tegen 6 uur thuis dus heb ff de tijd... Ga ruth een potje geven en alvast in bed, want die is totaal niet fit. heeft blauwe plek omdat ze buiten is gevallen.... En dikke bult.... spreek jullie vanaaf allemaal nog wel....
Otje we gaan gaan lekker met z'n 2-en naar Den -Haag en dumpen morgen Teun bij opa en oma daar gaat hij al heen voor zijn ochtend slaap..... du svoor 10 uur en wij willen uiterlijk om 12 uur in Den Haag zijn...hoop wel op beter weer dan wat het nu is want het regent dat het giet vanmorgen nog naar de ha geweest en heb tabletten gekregen om de hoest te onderdrukken...want die ik nu had waren goed maar deze zijn sterker en het viel de ha op dat ik me haar anders had...vind ik toch wel knap van hem hij krijgt zoveel mensen....... Gnessy sterkte met alles en je hebt gelijk kom een keertje op voor jou, jordy en Ruth..... Irma heel veel sterkt nou ik ga wat kleding bij elkaar zoeken en dan lekker nog op de bank hangen veel plezier allemaal met pasen en tot............ eve tot morgen.....
Nét terug van mijn werk. Wát een weer zeg . Lola, hoe was je dagje? Janette, lekker een weekendje weg. Veel plezier, geniet er lekker van. Wat is het rustig hier....
geoeie morgen allemaal.... het idd hier rustig..... janette veel plezier met weekendje weg.......... lola: Wat heb je allemaal geshopt? hier een klein meisje wat gister aovnd een temp had van 35.6... Schrok er heel erg van, en heb maar een kruik warm gemaakt voor d'r.... heeft gister ook heel slecht gegeten, 1,5 fles en kwart boterham.....
Goeiemorgen allemaal! Ja zeker rustig hier! Allemaal weggeregend? Tis hier ontzettend smerig weer althans... Vandaag 2 jaar geleden zijn we getrouwd! Mooie bijzondere dag om op terug te kijken. Het was in ieder geval beter weer dan vandaag. Best koud maar wel zonnig. Vandaag doen we er niets aan, Steef is werken. Morgen uit eten en naar Hair. Heb er zoooo'n zin in! Steef weet nog steeds van niets. :-$ Saskia: He vervelend zeg dat jullie allemaal niet zo fit zijn. Beterschap en hopelijk gaat het snel weer beter. Slingding: oooh echt schattig dat filmpje van Kailynn! Superknap hoor! Fijn dat je iets van Irma hebt gehoord. Ze zal wel "opgelucht" zijn dat het 1 kindje blijkt te zijn. Dat nieuws over d'r vader is natuurlijk niet goed Sterkte Irma! Gnessy: Oei, vervelend zeg, zo'n schimmelinfectie. Beterschap. Ik ben het eerlijk gezegd wel met de rest eens dat ik het een beetje stom vindt dat Eg in het weekend werkt als zijn kids komen en dat jij er dan mee blijft zitten. Das ook niet leuk voor jou en extra druk natuurlijk. Oh ik lees net dat Ruth niet helemaal lekker is. Had zij nu ook de prikjes gehad afgelopen week? Koen was daarna ook niet zichzelf en at ook erg weinig. Janette: Ik weet niet of je dit nog leest maar alvast een fijn weekend toegewenst! Hopelijk valt het weer een beetje mee maar geloof dat er niet veel goeds voorspeld is. Anders lekker een (binnen)zwembad induiken? Tis nu 8.50 uur en Koen ligt nog in bed. Na de slechte nachten van een tijdje terug heeft hij nu gemerkt dat hij uitslapen heerlijk vindt! Groetjes Otje
goede morgen, wat een rust hier. Otje gefeliciteerd met jullie trouwdag en heel veel plezier morgen! ik heb verfer weinig te vertellen. Vanmiddag gaan we voor een nieuw bed kijken. (we hebben deze denk ik 2.5 jaar) maar het ligt niet goed.
otje gefeliciteerd met jullie trouwdag. nou weet niet of er wat in de lucht hangt (behalve de sneeuw dan) safouane is niet zichzelf. gister om 16.00 uit bed en hom 17.30 begon die al weer te zeuren, was overduidelijk moe. heb hem om haf 7 weer naar bed gedaan. vandaag is het ook weer een mieperd.
@Noralien: Hi hi... werk aan de winkel dus! Ik moet wel zeggen dat het me allemaal reuze interessant in de oren klinkt! Enne... wij moeten sowieso weer eens afspreken... @Kailynn: Goed zo meisje, wat lees ik nu...? Kan mama ook al achter jou aan gaan rennen? Goed gedaan hoor! @Slingding: Ik kan de foto's helaas niet zien... Je trouwens errug charmante sloffen... Ik heb de mailtjes over die Dell laptop meteen verwijderd (kreeg er meerdere...), voelde al nattigheid! @Melliemel: Ik vind het inderdaad erg rot voor je dat je al zo lang niet meer fatsoenlijk geslapen hebt! Kan Orlando niet eens een nachtje gaan logeren? Dan kunnen jullie even bijtanken, is ook goed voor Melvin... @Otje: Van harte gefeliciteerd met jullie tweede trouwdag!
Het was gisteren erg gezellig met mijn zus. Het winkelaanbod voor zwangere vrouwen viel me in Arnhem wat tegen (ze hebben eigenlijk maar één leuke boetiek die veel verschillende merken voert, maar zoiets hebben we in Roermond ook), maar ik heb toch wat eerste dingetjes gekocht: Een strakke jeans tot net onder de knie, een shirt en een lingeriesetje (voedingsbeha + hipster) van H&M. Vreemd trouwens dat er tegenwoordig vaak beugels in de voedingsbeha's zitten, ik dacht dat dit werd afgeraden. Die ik heb gekocht heeft trouwens ook beugels, ik vind het gewoon mooier staan en prettiger zitten dan zo'n 'slappe' beha... Ik krijg alleen het gevoel dat Jasmijn niet meer zo van shoppen houdt als eerst (wat is mis met dat meisje... ?) Zolang de wagen rijdt vindt ze alles schitterend, maar zodra mama iets wil passen is de lol over. Misschien lag het ook wel aan het slaaptekort van de afgelopen dagen. Ze had gistermorgen bij mijn zus slechts een half uurtje geslapen in plaats van de gebruikelijke 2 tot 2,5 uur... Dan moet ik nog even iets aan jullie kwijt... Ik voelde me vanmorgen zó ontzettend rot naar Jasmijn toe en heb echt een potje zitten janken. Jullie weten dat Jasmijn heel goed en zonder treuzelen eet en daar ben ik erg blij mee. Maar de laatste tijd zit ze - op de dagen dat ze naar het kdv gaat - met haar bordje pap te spelen, terwijl ze wel steeds 'mmmm' zegt. Vanmorgen draaide ze haar hoofdje weg en begon te huilen. Dat is dus al vaker gebeurd en ze eet daarna ook weer gewoon door. Maar vanmorgen smeet ze het bordje weg en zwaaide boos met de - volle - lepel! En toen ben ik dus héél boos geworden. In plaats van het bordje gewoon weg te pakken en haar gedrag te negeren - zoals ik me had voorgenomen te doen - begon ik op luide én boze toon tegen haar te zeggen (of zeg maar liever schreeuwen... ) dat mama dit niet grappig vond! Toen begon Jasmijn natuurlijk hartverscheurend te huilen. Ik schrok echt van mijn eigen reactie, althans van de heftigheid ervan en begon zelf ook te huilen. Ik wil geen moeder zijn die om een kleinigheidje tegen haar kind(eren) schreeuwt en vanmorgen deed ik het dus toch. Voelde me echt enorm schuldig en ik heb Jasmijn maar eens extra plat geknuffeld. Ik schrok echt van mijn korte lontje... Sorry voor dit lange verhaal, maar ik wilde dit graag even 'opbiechten'...
Lola, je verhaal is (helaas) herkenbaar . Lynn eet de laatste weken zo ontzettend slecht (lees:bijna niet) dat Michel en ik ook weleens boos zijn geworden op haar. En dan voel je je idd meteen daarna erg schuldig. Noortje, weet je al wat meer over je schoonmoeder. Zij krijgt vandaag toch de uitslag? En wat een leuke foto's van Jikke . Otje, gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs! Echt goed, in 1 keer! Cynthia, als je je verveelt....de koffie staat klaar . Mooie foto's van Kailynn in bad. Eve, wat is Fynn flink gegroeid zeg. Ik vond die foto op de glijbaan erg leuk. De rest ben ik vergeten . Saar, hoe gaat het met jou? Zag dat je na maandag niet meer gepost hebt...hoop dat alles goed gaat. Iedereen bedankt voor jullie medeleven, erg lief allemaal. Het gaat helaas nog niet zo denderend met Lynn. Gelukkig drinkt ze weer wel een beetje, maar het eten blijft een groot probleem. Ik hou nu bij wat ze per dag binnen krijgt. Ook is ze nog erg futloos...haar speelgoedmand raakt ze niet eens aan. Ze zit maar op de grond en staart maar voor zich uit. Ik zou zo graag willen weten wat er in haar hoofdje omgaat. Ik heb haar om 10.30 uur weer naar bed gebracht want ze viel bijna zittend in slaap.
@Bianca: Dank je wel voor je opbeurende woorden. Misschien ligt het ook wel aan de zwangerschapshormomen, maar ik begin alweer te janken als ik mijn eigen verhaal lees... Maar ik moet ook huilen als ik lees hoe het met Lynn gaat. Het doet je als moeder zo'n pijn om je kind zo lusteloos en apatisch (want zo komt het op mij over...) te zien. Het is dan inderdaad héél erg jammer dat ze je nog niet kunnen vertellen wat ze voelen. Je kunt ze alleen heel veel knuffelen. Daarom ook een knuffel van mij en Jasmijn voor jou en Lynn...
2e poging? Ik denk dat je je niet schuldig hoeft te voelen over je "korte lontje". Het feit dat je erover nadenkt dat dit niet is wat je wilt, is denk ik al heel goed. Je bent zo bewust bezig, met hoe je in dit soort situaties wilt reageren, dat het me heel erg sterkt lijkt dat dit een patroon zou worden. Iedereen reageert wel eens impulsief en heftiger dan de bedoeling is. En ik denk dat 1 keertje echt geen kwaad kan, soms kan het misschien zelfs helpen. Ik ben op Jikke laatst ook eens héél erg boos geworden uit frustratie en dat heeft nog geholpen ook. Maar ik kan me je gevoel daarbij heel goed voorstellen. Soms schrik je gewoon van je eigen reactie. Jasmijn is dat al lang weer vergeten en weet alleen nog maar dat mama haar zo extra lekker geknuffeld heeft Otje, gefeliciteerd met je trouwdag.
lieve lola, je bent ook maar een mens! en mischien wil je het niet horen, maar het zal wel vaker voorkomen dat je achteraf spijt hebt van een reaktie of handelswijze. volgens mij kan jasmijn zich echt geen betere en lievere moeder wensen bianca wat moeilijk voor jullie dat lynn niet goed eet. ik hoop dat ze heel snel weer goed in haar velletje zit. ik heb toch maar eens op verzoek weer een buikfoto gemaakt.
over welke buik heb jij het noura? Want ik zie wel wat zitten, maar dan houdt t echt op. En dat met al bijna 21 wkn zwangerschap.... lola: ik denk dat het normaal is. Ik heb het met jordy ook heel soms.. Ruth heeft die grens al bereikt bij d'r papa en nog niet bij mij...
Bianca, Ik had tegelijk met jou gepost en daardoor jouw bericht over het hoofd gezien . Wat ontzettend sneu dat het met Lynn niet goed gaat. Ik schrik er wel van, dat ze zo apathisch is. Hou het maar goed in de gaten en als je het niet vertrouwd, aan de bel trekken hoor. Heel veel sterkte en een megadikke knuffel van ons! En idd, mijn schoonmoeder heeft vandaag de uitslag gekregen. Robert had nét mijn schoonvader aan de lijn.... Het is idd kwaadaardig. Maar van de worse-case senario's is dit misschien wel de meest gunstige. De tumor zit alleen in de huid, dus niet vast aan organen of lymfeklieren. Ze krijgt nu eerst 5 weken lang medicijnen om de groei te stoppen en evt terug te dringen. Na die 5 weken kijken ze verder. Waarschijnlijk volgt dan een operatie, bestraling of chemo. Ze hebben dus weer een lange weg te gaan.
he balen zeg noralien..... Wens ze veel beterschap toe...... bianca: balen dat lynn zo apatisch reageert, hopelijk kun je er achter komen wat er mis is en er wat aan doen.....
hi hi, ben ik weer ff, melvin ligt te slapen nu en orlando is lekker aan het spelen met zijn loopauto, kan ik ff bijlezen en typen janette; heeel veel plezier in den haag gnessy; beterschap met ruth otje; heel veel plezier met het etentje en hair en natuurlijk gefeliciteerd lola; ja daar hebben we al wel over nagedacht, vannacht heeft hij het overigens weer wel goed gedaan. dus doorgeslapen(van 20.30 uur tot 07.15 uur) had gelukkig dus geen last van zijn kiesjes vannacht. vwb het uit je slof schieten, ik denk dat dit mss eenmalig is geweest, mss komt het door je hormonen dat je ietwat lichtgeraakter bent. maar denk dat ze daar geen complex aan over houd hoor. je hebt het al weer goed gemaakt met de knuffels 8) bianca; he bah zeg wat rot dat het nog niet lekker gaat met lynn, hoop echt zooo dat het snel de beterende kant opgaat, lijkt me hartverscheurend om je dochtertje zo lusteloos te zien noura; net buikje hoor, gaat het nu wel sneller dan bij saf? en de andere 2 kids? heb iig wel het idee dat tussen deze en de laatste foto een groeispurtje te zien is, klopt dat? noralien; he getver zeg, maar als je het dan idd positief bekijkt, is dit zeker de beste. heel veel sterkte voor haar en jullie toegewenst voor de komende tijd. zo ga maar eens stofzuigen en dweilen hier. nog ff wassen. vanmiddag nog ff weg met zijn drietjes. (met 2 niet al te fitte mensen ) kom vanaaf mss nog ff kijken of anders zaterdag de andere dagen wss niet gr saskia
nou gnessy, was juist zo trots op mijn buikje en melliemel ik heb het idee dat het nu minder is. ik heb ook nog de buikfotos van saf in mijn album staan. veel plezier vandaag noralien, he wat naar kwaadaardig, en heel veel sterkte op de lange weg!