December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    idd Noura, van Saf had je met 23 weken al heel wat meer buik. Misschien plopt ie deze week nog ineens uit :) . Ennuh, je mag ook best trots zijn op je buikje hoor. Als ík jouw buikje had zou ik er zeker weten trots op zijn :D ;)

Wat ik vergeten was te melden bij het stukje over mijn schoonmoeder. Het is precies hetzelfde weefsel als de borstkanker die ze 14 jaar geleden had. Hoogstwaaschijnlijk heeft 't dus gewoon al die tijd ergens verborgen gezeten en is het nu weer opnieuw gaan woekeren. Echt een rotziekte, kanker!

Onze beste vrienden kregen gisteren de bloeduitslag. De IVF is deze ronde niet gelukt :cry: . Zo sneu voor ze. Ze zijn inmiddels al 9 jaar of zo bezig. 3x IUI, 3x IVF (officieel 2e poging). Van de 2e keer IVF zwanger, goede echo gehad met kloppend hartje. Bij 2e echo leefde het kindje niet meer, dat is bij ongeveer 9 wkn mis gegaan.
    Nu dus niet zwanger. Ze voelde zich helemaal zwanger en was ervan overtuigd dat het goed zat. Helaas zorgen de hormonen die ze krijgt hiervoor. Was een flinke domper voor ze.

Iemand nog goed nieuws? Daar ben ik inmiddels wel aan toe!

Wij zouden vandaag spullen gaan halen om te verven en dan beginnen. Robert is nog steeds niet helemaal in orde en ik ben ook erg moe. Het is er dus niet van gekomen :oops:

Jikke is gisteren op het KDV trouwens op zo'n plastick picknicktafel geklommen. Alle kindjes zaten netjes op de grond te spelen en zij zat op haar billen op de tafel vrolijk met haar voetjes te "stampen" zo van kijk mij eens :) :rolleyes: . Niets gebeurd gelukkig. Een uur later staat ze gewoon rechtop en valt ze, tand door de lip.

Vind het wél fijn dat ze haar draai weer heeft gevonden in de nieuwe groep. Dit liep in het begin niet zo lekker, maar nu is ze er lekker vrolijk en babbelt ze er flink op los. De leidsters zijn erg van haar gecharmeerd en zij zoekt nu ook toenadering om ff lekker te knuffelen :D

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo!

Bedankt voor jullie felicitaties. Lief hoor! :D

Tegen 16 uur stopte er hier een (onbekende) auto voor de deur. Ik nieuwsgierig dus even kijken maar herkende de man niet dus dacht: Zal wel voor de buren zijn. Ietsje later gaat de deurbel! :confused: Was de bloemist met een grote bos bloemen. Heeft Steef laten bezorgen. Zo lief! :oops:

Slingding: Nog gelukt met een nieuw bed?

Noura: Sterkte met Safouane. Is niet fijn als er niets goed is.
    Mooi maar bescheiden buikje!

Lola: Jammer dat er niet meer aanbod was in Arnhem en Jasmijn had het niet zo naar haar zin? Jammer...
    Ik kan me voorstellen dat je je rot voelde na wat gebeurd is vanochtend maar tis ook zo begrijpelijk. Toen Koen laatst zo slecht at ben ik ook wel eens (onterecht) boos geworden en dan was hij ook zooo verdrietig.
    Dus niet schuldig voelen hoor, tis menselijk! ;)

Bianca: Wat rot om te horen dat het nog steeds niet super gaat met Lynn. Ik herken je gevoel van in haar hoofd willen kijken. Toen Koen een tijdje terug alleen maar hangerig en huilerig was en dus ook 's nachts onrustig wilde ik ook zooo graag weten wat er nu aan de hand was.
    Sterkte hoor! Hopelijk is ze snel weer de oude vrolijke Lynn!
    Alles goed met Gijsje?

Noralien :( Sterkte met je schoonmoeder!
    Wat rot, dat jullie vrienden niet zwanger zijn.
    Gelukkig dat Jikke haar plekje heeft gevonden!

Groetjes Otje

3. Niet meer actief

is totaal niet lullig bedoeld hoor noura... Maar je lijkt me zo gewoon een mooie meid met een strakke buik..... en dat terwijl je al bijna 21 wkn bent.... Ik had gewoon meer buik verwacht dan een zachte ronding.. Sorry......

4. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    noralien: hier een leuk bericht de foto's van de shoot zijn binnen hier een paar.
    maar het leukste bericht voor mij,ik ga vanavond sinds 36 wkn zwangerschap weer naar een slagwerkgroep om te kijken of ik het nog kan.
    en als het lukt met kailynn ga ik weer spelen.

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
  6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
  7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
  8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
  9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    en de laatste hoor:

10. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
  11. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
  12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Melliemel: ! WAUUUWWIIEEEE! Gefeliciteeeeeeeeeeeerd! :D :D :D

Slingding: Echt superleuk die foto's van Kailynn! En die met jullie 3tjes is ook erg mooi.

Steef komt net thuis: heb een tegoedbon gekregen voor een verwen/beauty-arrangement naar keuze!

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihi sorry, ik bedoelde het als grapje naar je toe hoor ;)

14. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

sorry meiden ik durfde het niet te vertellen was veeel te bang dat het toch weer mis zou gaan, direct na de miskraam, vandaag dan toch de bevestiging gekregen dat het goed zit, vandaar die vermoeidheid en ben elke keer lichtjes misselijk.
    eve; :oops: :) jij had al een vermoeden denk ik zo?!

slingding; ik vind je foto's supermooi. echt leuk, jij ziet er goed uit. :)
    enne dat kaillynn het niet naar haar zin had is niet te zien aan de foto's hoor

otje; he wat leuk zeg, en lief tegelijk

noralien; hier je leuke nieuws, maar hoop toch dat je vrienden en natuurlijk jullie ook snel zwanger mogen raken wat goed blijft gaan

gr saskia

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA melliemel, wat een superbericht! ooooh wat leuk, ben zo blij voor je. ik had laatst een gevoel over jou dat je mischien zwanger was. gefeliciteerd meid!

cynthia wat een leuke fotos, heel mooi
    en wat leuk dat je naar de slagwerk groep gaat, heel veel plezier

16. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Kijk, dat bedoel ik. Twee goede berichten...

Eerst Saskia....
    Ik had al zo'n vermoeden. En toen Eve mij op die puntjes wees, dacht ik het al helemaal. Wat leuk zeg!
    Hoe ver ben je nu?

En Slingding, wat een leuke foto's!
    Ik vind vooral die "kiekeboe-foto" onder de deken erg leuk! En die van jullie drietjes. Maar de andere foto's zijn natuurlijk ook erg leuk :D
    Zitten er tóch vrolijke foto's bij terwijl Kailynn niet zo goed gestemd was.
    En wat leuk dat je de slagwerkgroep weer oppakt!

17. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Oh, zie het nu staan. Je bent al bijna 8 weken nu :oops: :D

18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    saskia gefeliciteerd!
    super nieuws en ik dacht het op op de reactie van die puntjes onder je avater

19. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

haha dan kennen jullie me echt goed, ;) tja wat wil je als je alweer 2 jaar forumt samen 8)
    ben ook super opgelucht nu, kon mijn onzekerheidjes en kwaaltjes niet met jullie delen, wat nu wel zou kunnen. heb 5 keer een test gedaan omdat ik me af en toe heeel onzeker voelde hoor.... was zo bang voor weer een miskraam of missed abortion. tuurlijk die kans is nu nog wel aanwezig maar veeeel minder. de echoscopiste vertelde me dat het nu nog zo'n 3% kans is. ga er niet vanuit dat ik bij die 3% hoor.

ga lekker vanaaf heeel ontspannen avondje houden :)

gr saskia

20. Niet meer actief

saskia super gefeliciteerd met je zwangerschap!

noura: oke dan.....

cynthia: Wat een wijze foto's zeg.. Echt super... ik vind ze allemaal super leuk!
    en wat goed van je dat je de slagwerkgroep op pakt.... misschien dat je je dan ook wat beter gaat voelen?

K moet er misschien ook maar eens foto shoot laten maken van die twee of van alle twee apart.... Lijkt me toch heel gaaf...... Die van de boni was natuurlijk maar heel kort......

Deel Deze Pagina