December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Melliemel: Hé wat zie ik nu op Orlando's truitje...? Super nieuws! Gefeliciteerd!

Ik ben superblij dat je al de eerste bevestiging hebt gekregen dat alles goed is deze keer... :D

@Slingding: Ik vind dat je aan de foto's echt niet kunt zien dat Kailynn het tijdens de fotoshoot niet naar haar zin had, ze zijn erg leuk geworden!
    Vooral die met het tongetje is schetig...
    Grappig, ik zat me gisteren nog af te vragen: 'Zou Cynthia geen zin hebben om weer te gaan spelen?'

@Noura: Ik zou tekenen voor jouw buikje hoor, zwangerschapskleding kun je nog lang genoeg dragen... ;)

@Eve: Slaap je al, of ben je bezig met de voorbereidingen van een extra dikke zaterdageditie... :) ?

@All: Dank jullie wel voor jullie lieve woorden! Misschien trok ik het het me ook wel wat te erg aan. Zwangerschapshormonen hè... ;) ?

2. keizerin

keizerin Niet meer actief

Saskia gefeliciteerd!
    Ik ben echt super blij voor je :D

Noura mooi buikje :D

Noralien jeetje wat vreselijk zeg,sterkte.

Verder reageer ik even niet als jullie het niet erg vinden.
    Ik heb voedselvergifteging denk ik want ik heb me toch een buikpijn en moet steeds naar de wc..auw auw :(
    Jo had gister bij een nieuwe tent eten gehaald maar hij heeft nergens last van en ik wel,maar we hadden niet allebei hetzelfde eten dus denk toch dat er bij mij iets niet goed was.

3. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Lola, tja hormonen hé ](*,)

Vales, het heerst ook heel erg.
    Robert heeft gisternacht en vanmorgen ook flink gespuugd :pale: .
    Ik hoop iig dat je je snel weer beter voelt. Beterschap!

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    saskia, ik had een tijdje geleden het gevoel al, toen kreeg ik een vermoeden door een berichtje wat je toen plaatste.

vales beterschap

5. Vales & Noralien: Er heerst inderdaad een vreemd kortstondig virusje. Ik dacht een paar weken geleden ook dat ik iets verkeerds gegeten had (mini pizzaatjes...), maar toen mjn moeder enkele dagen later hetzelfde had begon ik daar toch aan te twijfelen.
    Hopelijk duurt het in jullie geval (of dat van Robert liever gezegd) ook maar één dag...

Hier weinig nieuws, het hoesten van Jasmijn lijkt gelukkig weer over zijn hoogtepunt heen te zijn...

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ben ik weer! Ben de afgelopen dagen nogal met mezelf bezig geweest en had niet zoveel fut meer om te reageren.

Kreeg een mailtje omtrent een nieuwe zoekmachine: www.vinden.nl. Heb die meteen uitgeprobeerd door op de naam van Fynn z'n vader (ik noem hem in het vervolg Mr X) te zoeken (ja, ik weet dat dat stom is :oops: ). Ik kwam toen via via op de site van zijn vader (Fynn z'n opa dus) terecht. En daar staan een heleboel foto's van de hele familie op (met naam, geboortedatum etc) Ook een close up van Mr X z'n vrouw :( Aan de ene kant erg verwarrend allemaal maar aan de andere kant gaf het me ook wel een soort van innerlijke rust. Nu hoef ik niet meer te fantaseren over hoe iedereen eruit ziet. Heb hierdoor het gevoel dat ik de situatie wat beter onder controle heb. Grappig detail: er stonden ook foto's van het interieur van Mr X op. En daar zag ik 2 dingen die ik echt heel lelijk vind :) Ben benieuwd wat hij van mijn interieur vindt ;)

Meiden, ik begrijp dat sommige van jullie mss moeite hebben met reageren op mijn verhalen omtrent Mr X. Het is ook wel een ongebruikelijke situatie die niet echt deugt. Maar ik moet het af en toe gewoon ff kwijt en hoop dat het jullie niet teveel stoort.

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Saskia: WOOOOOOWWWW! Dat is even een supergoed bericht wat ik daar lees! Onwijs gefeliciteerd!

Ik had idd al een heel sterk vermoeden toen je het een tijdje terug had over je vermoeidheid...heb toen nog aan je gevraagd of je ons iets moest vertellen.... ;)

Maarre...wat/wie is 'dory'? :rolleyes:

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Zo, nu even de rest teruglezen en reageren.

@Noralien: Zo te lezen word je wel meteen in het diepe gegooid met je opleiding. Maar ik vind het allemaal wel heel interessant klinken hoor! Hoop dat je het handmatig instellen snel onder de knie hebt want anders is Jikke al uit beeld voordat jij klaar bent ;) En wat heftig weer van je schoonmoeder. Hoop dat de medicijnen snel en effectief hun werk doen. Sterkte!

@Gnessy: Hoe gaat het nu met Ruth? En nee, echte migraine heb ik niet. Maar wel iets wat daarbij in de buurt komt. Heb er helaas redelijk vaak last van. Tijdens m'n zwangerschap helemaal niet. Heerlijk was dat :D

@Cynthia: Wat super van Kailynn! En wat is dat ineens hard gegaan zeg. Eerst het filmpje waarin ze ging staan en nu loopt ze er zomaar vandoor :D What's next? De fotoshoot is goed gelukt. En zoals de anderen al zeiden is het echt niet te zien dat Kailynn haar dag niet had. En wat leuk dat je weer gaat spelen! Zal je vast goed doen.

@Otje: En? Zie je er vandaag toonbaar genoeg uit om op stap te gaan? En nog gefeliciteerd met jullie jubileum! Leuk hoor, 2 jaar getrouwd. En wat lief dat Steef je zo heeft verwend :D

@Lola: Fynn houdt ook niet meer zo van shoppen. Bij hem is het idd ook goed zolang we lopen. Maar als ik ergens iets te lang aan het kijken ben is het miepen en proberen zich uit de wagen te wurmen. Kan nog gezellig worden ;) :( En je reactie op Jasmijn is heel herkenbaar hoor. Voel je daar alsjeblieft niet rot onder. Kan me niet voorstellen dat er een moeder bestaat die nooit es wat heftiger reageert als de bedoeling is! Laatst haalde ik Fynn van het kdv in de storm en regen. Wilde hem snel in z'n stoeltje zetten en naar huis racen. Maar Fynn werkte totaal niet mee en hield z'n beentje stijf. Heb echt moeten wurmen om hem in het stoeltje te krijgen en zei toen (op iets te luide toon): Fynn, werk nou es ff mee! Tja, en toen begon Fynn dus ook te huilen :oops:

@Bianca: Heb echt te doen met jullie. Hoop zo dat Lynn snel weer haar levendige zelf is! Ga jullie een heleboel positieve energie sturen!

@Noura: Verbaas me iedere keer weer over je buikje. Bijna niet te geloven dat daar een baby inzit. Waar heb je haar gelaten? ;) Maar wel mooi hoor!

@Vales: Hoop dat je snel opknapt. Heb ook een keer voedselvergiftiging gehad (van een Chinees) en daar was ik behoorlijk ziek van. Was gelukkig ook vrij snel weer over. Beterschap!

Gisteren waren Janette en Wijnand bij me in de winkel. Was even heel gezellig! Hoop dat ze nog een beetje kunnen genieten van Den Haag ondanks het slechte weer :(

@Lola: Zo, dit is weer het einde van een extra dik bulletin ;) Maar...ik realiseer me dat er weinig over Fynn in staat. Nou, hij heeft helaas weer es diarree. Maar eet en drinkt verder heel goed en maakt geen zieke indruk. Vreemd...

9. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

ff snel want moet zo leren, orlando slaapt dus ff gebruik van maken. hij slaapt overigens nu weer 2 nachten goed, slaapt overdag nu ook al 2 dgn 2 keer weer, hij moet zo te zien echt bijtanken van het ziekjes zijn, tja wat wil je pijn, niet eten/weinig eten, en slecht slapen....

iedereen; super dat jullie zo reageren, wilde het in eerste instantie wel gelijk vertellen maar nogmaals was zoooo bang dat het weer mis zou gaan en dan is het ook een teleurstelling voor jullie, vandaar dat ik gewacht heb.

vales; beterschap

noura; jij ook al zo'n vermoeden :) jullie kennen me al echt 'te' goed ;) ;)

eve; hihi ik ben ook benieuwd hoe hij jouw interieur zal vinden dan?! enne op een forum kun je alles wat je wilt delen, delen hoor. en iedereen die wil kan erop reageren of niet, tenminste zo zie ik het. ieder zo zijn mening en die mag maar hoeft niet gezegd te worden, ook met dit. fijn voor je dat je iig innerlijke rust hebt gekregen hierdoor

enne dory, ja dat is in de film nemo het vriendinnetje van nemo :D aangezien het nu nog een heeel klein visje is........dory :) snappie?!

nou ga ff leren, doe iig een aantal toetsen en ga dan weer boekje leren

gr saskia

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihi saskia, het kwam door iets wat je toen liet doorschemeren had ik het gevoel.

eve, ik vind dat iedereen hier zijn hart moet kunnen luchten, ook jij. en hoe iedereen ook tegen bepaalde situaties aankijkt of er van vind, dat wil niet zeggen dat iedereen zijn "ei" hier kwijt moet kunnen
    en ik kan me jou nieuwsgierigheid ook heel goed voorstellen hoor.

vandaag ook even de stad in geweest. jemig wat is het koud, we kwamen nog midden in een sneeuwbui terecht.
    we hebben een nieuw telefoontoestel gekocht, met 3 handsets, handig want er zit ook een babyfoonfunctie op.
    en we hebben safouane zijn eerste schoentjes gekocht. eerst gekeken naar geox, maar zijn wreef wou er niet in. nu heeft die andere, lijken wel een beetje op mocassins.

11. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Melliemel: WOWWWW, wat een goed nieuws. Superrrrr gefeliciteerd!! Ik had ook al een klein vermoeden toen ik die puntjes onder je naam zag staan. Heel fijn voor jullie!
    Van Dory heb ik echt nog nooit gehoord.....!

@Noralien: Klinkt serieus, jouw opleiding! Maar wel heel leuk. En wat een naar nieuws van je schoonmoeder. Ik hoop dat de medicatie de tumor terugdringt. Wat naar voor jullie vrienden dat ook deze IVF poging is mislukt. Ik begrijp dat ze nu nog 1 IVF behandeling te goed hebben?

@Otje: Fijn dat het al beter gaat met de krentenbaard. Gefeliciteerd nog met je trouwdag en veel plezier bij Hair.

@Slingding: Wat een ontzettend gave foto's! Echt heel mooi. Op de foto's blijkt uit niets dat ze het niet naar haar zin zou hebben hoor. Ik vind vooral de foto met de bloemen en het laken heel mooi. En zo'n mooie gezinsfoto zou ik ook wel willen hebben.

@Gnessy: Hoe is het nu met Ruth?

@lola: Je hebt al heel soortgelijke reacties gehad, maar je moet je echt niet schuldig voelen hoor. Je bent ook maar een mens, en die doen nu eenmaal soms dingen waar ze later spijt van hebben. En zo lang het bij een incident blijft hoef jij je echt niet schuldig te voelen. Jasmijn boft met zo'n lieve moeder :D

@Bianca: Gatsie, dat klinkt inderdaad nog niet goed. Wat ontzettend naar lijkt me dat om je eigen kind zo te zien. Als je het niet vertrouwt, gewoon weer contact opnemen met huisarts of ziekenhuis hoor. Heel veel sterkte. Hoe is het met Gijsje?

@noura: Wat een mooi bescheiden buikje, en dat met 21 weken zwangerschap!

@Vales: beetje opgeknapt weer?

@Eve: Nou, dat was dus een hoop informatie op internet van "Mr X". Je schijnt inderdaad via zoekmachines een hele hoop over mensen te weten te komen. Lijkt me wel heel gek om dan via foto's op internet te weten wie Fynn's andere opa is. Maar ik kan me ook wel weer voorstellen dat het wat rust geeft. En je mag er best over praten hoor, we schrijven hier per slot van rekening niet alleen over onze kids, maar over de dingen die ons bezig houden.

De koorts van Demi kwam van de week toch niet alleen van de tandjes geloof ik. De nacht van woensdag op donderdagnacht heeft ze ons een aantal keer wakker gehouden en had ze best heftige hoestbuien. Je kon dan echt zien dat haar keeltje zeer doet. Ze heeft nu nog steeds wat verhoging en je kan merken dat ze niet helemaal fit is. Ze eet ook slecht. We zouden vanavond naar vrienden gaan en Demi meenemen en haar daar op bed leggen, maar dat vind ik nu toch niet zo'n fijn idee. Mijn zus is zo lief om een paar uurtjes op te passen.
    Veel heb ik dus eigenlijk niet meegemaakt, ben veel binnengeweest. Morgen komen mijn schoonouders en schoonzus op visite en die blijven eten. Met mijn schoonzus hebben we minimaal contact, het is al weer een tijd geleden dat we ze gezien hebben. Ik denk dat ze Demi amper nog herkennen :( . En maandag gaan we waarschijnlijk naar Hullie Speelboerderij. Tenzij het mooi weer wordt, want dan gaan we naar de dierentuin.

12. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Melliemel: WOWWWW, wat een goed nieuws. Superrrrr gefeliciteerd! en geeft toch niks dat je het even voor je gehouden hebt. Kan me voorstellen dat je erg onzeker was. enne Nemo is een van mijn favoriete Disneys. Ik heb Dory lang als avatar gehad...

Noralien: Leuk begonnen met je opleiding! je went vast snel aan het handmatig instellen....al kan ik daar niks van.
    En wat een naar nieuws van je schoonmoeder. Ik hoop dat ze niet te ziek zal worden van de medicatie en dergelijke.
    Wat naar voor jullie vrienden dat ook deze IVF poging is mislukt. BAh!

Otje: Gefeliciteerd nog met je trouwdag en veel plezier bij Hair.Is toch vanavond he?

Slingding: Wat een ontzettend gave foto's! Echt heel mooi. ik vind niet dat je kunt zien dat Kailynn uit haar hum was. Had ik hier trouwens ook niet gemerkt....
    wat een gaaf filmpje van de eerste stapjes trouwens. Ze gaat wel snel nu.
    Heb je nu oppas voor de slagwerkgroep dan? Lijkt me wel heel fijn voor je als je je weer eens kunt uileven...

lola: alles is al gezegd...je bent gewoon een goede mama!

Bianca: Hoop dat Lynn snel weer beter in haar vel zit. Is ze nu helemaal van de medicatie af?

noura: Wat een mooi bescheiden buikje, en dat met 21 weken zwangerschap! Hier was dat toch net effe anders...

Vales: beetje opgeknapt weer voedselvergiftiging is naar.

Eve: schrijf jij maar lekker over Mr. X. je hebt nu in elk geval weer een idee meer over hem. Hoop alleen dat als je nog eens de prins op het witte paard tegenkomt, je deze man kan uitbannen uit je gedachten.

Duckie: vervelend Demi toch ziekjes. WEl fijn dat je een betrouwbare oppas hebt, zodat je toch effe weg kunt.

Nick is vanmorgen rond half 9 wakker geworden en om kwart voor 2 bed in gegaan. Heb hem nog niet gehoord! wel lekker dat hij vandaag alles wat later doet, want we gaan om half 7 naar de kleuterviering in de kerk en anders was hij vast moe geworden tijdens de viering. Ik ga daar vanavond een verhaal voorlezen dus ik kan niet tegelijk een huilende peuter op mijn schoot hebben. ER wordt vanavond ook een kindje gedoopt.

pff VAnmiddag het vervelende klusje belastingaangifte ook afgerond en ook wij krijgen een lekker bedrag terug! Een even gaan denken waar we dat voor gaan besteden....

Dames fijne paasdagen allemaal!

13. Niet meer actief

hey meiden...

hier een meisje wat tot kwart voor 11 heeft gelsapen vanmorgen. er om kwart voor 2 weer in lag en om half 5 eruit. Je zou denken dat ze in super hum moest zijn, maar tegendeel is waar.... Ze miept, jankt, krijst en gilt alles bij elkaar. Heb wel gezien dat er 2 tandjes op doorbreken staan en als ik t goed zag zag ik ook kiesjes naar boven komen.... Eten nou liever niet en drinken is omdat het moet... Heb nu fles ors met sinaspril {vloeibaar} klaar gemaakt en hopen dat ze dat zo wil odprinken....
    Gok ook dat ze in een groeispurtje zit.... Omdat ze qua lengte al ff stil staat..... Maar goed.... we zien wel hoe het zich verder ontwikkeld... En anders bellen we gewoon de hap op en vragen we advies aan kinderarts..... {heb ehle fijne kinderarts waar ik altijd terecht kan met vragen en die ik ook altijd mocht bellen....}...

Jor zit zichzelf heel duidelijk in weg. Weet niet goed wat hij wil en "stottert" een hele eind weg... Begin van de zin herhaalt hij wel keer of 6... Slaaapt ook niet echt lekker....

Ik reageer morgen wel uitgebreid, maar ik ben zo moe nu.............. zo ff douchen en dan emt kids madagascar kijken op tv..... ze mogen opblijven vandaag....

14. @Eve: Ach... als Mr X en jij het 'netjes' hadden gehouden hadden wij Fynn (en jou natuurlijk...) nooit leren kennen. Dat was toch jammer geweest... ;)
    Maar even serieus: Ik heb er helemaal geen moeite mee wanneer jij af en toe de behoefte hebt om over je 'aparte' situatie te schrijven!
    Staan er bij Fynn misschien weer tandjes / kiezen om doorbreken...?

@Duckie: Jullie hebben een leuk en druk weekend voor de boeg. Ik hoop dat Demi fit genoeg is om er volop van te genieten!

@Duikster: Hoe is het met je lezing gegaan?

@Gnessy: Wat geweldig, zo'n kinderarts! Helaas hoor je vaker de tegengestelde verhalen... artsen die je het gevoel geven dat ze denken: 'O nee, daar heb je die overbezorgde moeder weer...'

15. De afgelopen paar dagen begonnen de broekbanden van mijn eigen kleren nogal te irriteren, dus vandaag besloot ik weer zwangerschapsbroeken te gaan dragen. Helaas heb ik pas twee jeans (een lange en een driekwart...), dus gingen we maar weer winkelen vandaag. Deze keer kozen we voor Maastricht, omdat daar ook een H&M ligt met een Mama-collectie. Helaas ben ik niet geslaagd voor lingerie, wel voor een witte driekwart zomerbroek. Maar ja... daar heb ik voorlopig nog niets aan. Helaas zijn we verder geen winkels met zwangerschapsmode tegengekomen in het anderhalf uur dat we daarna nog hadden.

Wel is ons weer een hoop voor Jasmijn aan de vingers blijven plakken: een pyamaatje van Lief!, bij Esprit een shirtje en jurkje en een paar mega-schattige Crocs in dezelfde kleur als mama ze heeft (knalroze, wat anders... :oops: )
    Ook hebben we het eerste voor het nieuwe kindje gekocht: een aankleedkussenovertrek van Lief!

Roy is nog geslaagd voor een nieuwe jeans en moeders moet dus van de week maar eens gaan internetshoppen, anders krijg ik toch een serieus kleedprobleem... :(

16. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Saskia, super voor je zeg! proficiat

Lola, heerlijk geshopt dus zo te horen, gaaf die dingen van lief he?
    Ik heb het als kraamcadeautje voor mijn nichtje gekocht, in een rood /wit gestippelt koffertje.

Bianca, wat zielig voor lynn, ook dat ze nu zo futloos is, geef haar maar een extra knuffeltje van Dimphy

Dimphy ook ziek geweest van de week, hoge koorts, gelukkig is ze nu weer aan het opknappen.

Ben weinig op de site te vinden, ben even drukker met hyves :)

Allemaal fijne paasdagen gewenst, ik moet helaaas werken :(

17. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Saskia, wow zeg, wat een supergaaf nieuwtje zeg! Gefeliciteerd met je zwangerschap en wat fijn dat je al gerustgesteld bent. Hoe voel je je verder?

Otje, nog gefeliciteerd met je trouwdag. Ben benieuwd waar je bent gaan eten vanavond en hoe Hair was. En je bent flink verwend door Steef!

En Cynthia, veel bedden getest? Mooie foto's zeg van Kailynn...zoals iedereen zegt kun je niet aan haar zien dat ze haar dag niet had, ze straalt helemaal op de foto's :) .

Noura, je hebt een lief klein buikje zeg.

Noortje, heftig zeg van je schoonmoeder :( . Heel veel sterkte voor jullie allemaal. Kanker is echt een rotziekte.
    En wat triest zeg voor jullie vrienden dat de IVF niet gelukt is.

Vales, veel beterschap.

Eve, ik heb er geen problemen mee dat jij af en toe je ei kwijt wilt omtrent het leven van Mr X. Lijkt me toch wel raar om zijn gezin en familie te zien..ben benieuwd of ze in het echt lijken op hoe jij ze in gedachten had (kromme zin, maar weet even niet hoe ik het beter kan formuleren :rolleyes: ).

Duckie, ach wat sneu dat Demi niet fit is. Lief van je zus dat ze vanavond op wilt passen. Goh, dus jij hebt ook niet al teveel contact met je schoonzus. Hoe lang geleden heeft ze Demi voor het laatst gezien?

Duikster, wat leuk zeg zo'n kleuterviering. Bij ons is er alleen maar met kerst een kleuterviering, verder nooit. Erg jammer.

Gnessy, wat fijn zeg dat je altijd terecht kunt bij je kinderarts. Hopelijk is het niet nodig om hem te bellen. Kan best zijn dat ze in een groeispurt zit en last heeft van doorkomende kiezen. Hopelijk is haar humeur morgen een stuk beter.

Lola, nu we het toch over Lief hebben....

18. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Met Lynn gaat het sinds vanmiddag een klein beetje beter. Ze heeft wat vanillevla op en vanavond toch een klein bordje bami. Ben zo blij dat ze weer wat eet. Ook heeft ze vanmiddag wat gespeeld en weer gelachen :) ...ik kon wel janken van blijdschap.
    Ik hoop zo dat ze nu écht op gaat knappen.

Vanavond stonden mijn schoonouders opeens op de stoep. Ik had al een voorgevoel dat ze eventjes zouden komen, want ze hadden afgesproken om bij mijn ouders op visite te gaan. Het bleek dat ze erg gehaast hadden, omdat ze Lynn nog graag wilden zien...maar omdat Lynn zo moe was, lag ze al voor half 7 op bed. Vond het wel zielig, want mijn schoonmoeder had tranen in haar ogen staan, omdat ze zich ook zoveel zorgen maakte om Lynn. Heb gezegd dat we, als Lynn morgen wat beter is, wel eventjes langskomen.

Nog eventjes een paar foto's spammen.

Lynn in het ziekenhuis :cry: .

19. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Ik samen met Lynn en Gijs.

20. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    En de laatste...kijk maar eens hoeveel Lynn van haar broertje houdt.

IEDEREEN FIJNE PAASDAGEN!

Deel Deze Pagina