Lola: werkse, en winkelse vanmiddag. Noortje: beterschap. Duckie: ik ben vergeten te reageren op jou verhaal van je zus sorry ik wilde het zeker wel toen ik het las, Het is zo moeilijk lijkt mij als iemand niet reageerd op je kindje, dan weet je ook niet goed volgens mij om je zelf een fijne houding te geven als je zo iemand ziet. Sterkte hiermee! Ik ga lekker slapen nu, arno is kailynn aan het weg brengen. tot vanavond.
Het zwemmen was echt superleuk Fynn moest in het begin wel weer ff wennen maar daarna ging hij los. We hadden hem van die bandjes om z'n armpjes gedaan en ondersteunden vervolgens z'n buikje. En hoppa, hij begon meteen met z'n armpjes en beentjes te spartelen. Op een gegeven moment werd hij een beetje overmoedig en wilde er zelf vandoor gaan In de kleedruimte was hij ook niet te houden en rende er steeds vandoor om zich te verstoppen in een kleedhokje. Zo lachen En als er een hokje dicht was ging hij op z'n knieen zitten om eronder door te kijken. Klein gluurdertje Eenmaal thuis was hij helemaal hyper van vermoeidheid. Eerst brood gegeten en daarna in bed gelegd alwaar hij een half uur heeft liggen huilen voordat hij in slaap viel. Veels te druk in dat koppie. @Saar: Wat sneu dat Liene zo moet overgeven. Maar als ze verder geen zieke indruk maakt dan zal het wel van de paaseieren en het zilverpapier komen. Hopelijk blijft het bij 2x overgeven! En goed dat je toch met die vriendin uit eten gaat. Liene zal niks te kort komen bij Ben en voor jou is het lekker om nog ff weg te zijn zolang het nog kan. Want je buik laat duidelijk zien dat er snel een kleintje zal komen En wat heerlijk die sneeuwfoto! Vond Liene het ook leuk? Vind Fynn wel een beetje zielig hoor. Hij heeft geen enkel paaseitje gegeten.... @Otje: Wat heeft Koen gegeten bij de Mac? Haha, schiet weer lekker op bij het CWI. Not dus @Lies: Jouw weekend heeft echt gewonnen wat betreft 'leukste paasweekend 2008'! Klinkt echt zo heerlijk. Ik verheug me al op volgend jaar....dan gaan we ook weer. Maar eerst toch maar ff de zomer hoor Ik verbaas me af en toe wel dat jullie kids iets zo lang volhouden. Jasmijn 2 uur aan tafel, Thijs 4 uur in de rugdrager etc. Fynn wil echt altijd lopen en op onderzoek uit. Heb ik nou zo'n ongeduldig kind? Of is hij gewoon ondernemend? @Janette: Succes vanmiddag! Dress to impress @Vales: Hoe gaat het met Wessel? @Saskia: Ik vroeg me gisteren ineens af hoelang jij eigenlijk nog motorrijles blijft geven?
Hallo Meiden, Ik kom net van mijn werk. Met Wessel gaat het goed hij heeft er gelukkig weinig last van en hij heeft geen jeuk. Hij had gisteravond wel 38.5 maar vanmorgen had hij weer een normale temp. Ik heb vanmorgen wel even het CB gebeld en ik moet de afspraak laten staan want hun verwachten wel dat het voor maandag allemaal is ingedroogd. Straks tussen 4 en 5 word ik ook nog door de verpleegkundige gebeld wil namelijk even weten of ik nou mentolpoeder mag gebruiken de ene zegt van wel en de ander van niet. Ik kom later op jullie reageren.
och arme wessel, gelukkig heeft die er geen last van maar hoop dat ze snel verdwenen zijn liene ook al ziekjes, beterschap saar wat een mooie buik heb je! eerste wat ik dacht was het word een jongen (mijn gevoel) ik hoop dat je het gister leuk hebt gehad eve, je kan fynn nog steeds wel een paaseitje laten proeven hoor en wat leuk dat het zwemmen goed bevallen is ik heb gister ook maar een stuk van safouane`s paashaas opgegeten, of eigenlijk bijna helemaal. hij heeft heel veel van oma gekregen, en anders word het een beetje teveel voor hem nu heb ik alleen te veel gegeten, ben er nu nog misselijk van janette je weekendje weg is volgens mij heel leuk geweest, ik had er geloof ik nog niet op gereageerd cynthia, slaap lekker lola wat een leuke fotos, en lekker bolle wangetjes heeft z he otje balen dat de afspraak niet door gaat, er zijn overal mensen ziek leuk zeg, je rijbewijs ophalen gnessy ook beterschap met ruth wat een drama dag vandaag, vanmorgen lag hier aardig wat sneeuw, dus ik op weg naar mijn moeder om saf weg te brengen, maar als het te glad werd zou ik terugkeren nou de eerste helft ging perfect, daarna werd het superglad, maar in de richting naar huis stond het helemaal stil. dus ben maar doorgereden, en het stond dus vast vanaf de woonplaats van mijn ouders tot aan onze woonplaats 10 km. heb mijn werk maar afgebeld en ben op de koffie gebleven. gelukkig was 2 uur later alles weggedooid. ik heb mijn avonddienst geruild met morgen.
@Vales: Tegen mij werd gezegd dat je mentolpoeder niet op een kapotte huid mag gebruiken. En daarom wordt het afgeraden bij waterpokken.
Ik ben net terug gebeld en ze zei dat mentolpoeder juist goed is ik moet er alleen voor zorgen dat het niet in zijn gezichtje komt. @Eve dat bedoel ik nou iedereen zegt wat anders soms vind ik dat zo irri want je weet niet meer of het nou goed is of niet. Ik doe wel mentolpoeder op de pokken die nog dicht zijn en zal er voor zorgen dat het niet op de pokken komt die open zijn(zijn er nog niet zoveel) Wat super dat jullie het zwemmen zo leuk vonden Wessel heeft ook geen paaseitje gegeten Het gaat nu wel hard met hem ze zitten ook in zijn haar! @Otje vervelend dat je afspraak niet door kon gaan. Joepie kan je eindelijk je rijbewijs ophalen @Noura nou dat klonk zeker als een drama op de weg. @Saar wat een super mooie buik heb je En wat zielig zeg dat Liene zo ziek is Veel plezier vanavond! @Gnessy hoe was je gesprek? @Lies wat super dat jullie het zo fijn hebben gehad in de Ardennen. @Lola leuk zeg die foto! Ben benieuwd of je bent geslaagd met je kleding.
ach arme wessel, die stoute waterpokken ook was helemaal vergeten te zeggen dat ik op 1e paasdag netjes van de brie afgebleven was, en had dus een of andere roomkaas met ananas gegeten, en nu zag ik later dat daarop verse kaas stond. het zat me toch niet helemaal lekker en heb het gevraagd aan de ass. van de vk. die zei me dat het heel moeilijk was om in nl rauwmelkse kazen te vinden. stom dat je over normale dingen nu ineens zo onzeker kan zijn. morgen moet ik trouwens met safouane naar de kinderarts. geloof dat die nu niet meer achter loopt. maar ja, wil toch even naar een raar pigmentloos plekje op zijn been laten kijken.
Ik heb net even een foto gemaakt van een aantal pokken. Ik zag dat er toch al veel open zijn gegaan dus ik denk dat ik maar geen mentolpoeder ga gebruiken,hij heeft toch ook geen jeuk. @Noura ja dat opeens niet lekker zitten dat komt me erg bekend voor,dat heb ik ook een aantal keer gehad toen ik zwanger was. Succes morgen bij de kinderarts.
Lola wat een leuk pakje heeft Jasmijn aan bij het wokken! enne... geslaagd voor zw.kleding? ik moet hier zeggen dat het niet meevalt om Nick van mijn buik af te houden. Krijgt ook af en toe een flinke trap/duw van hem tegen/in mijn buik en dat is echt niet altijd prettig....Ook het tillen gaat nu wat moeizamer terwijl hij momenteel juist erg aanhankelijk is, wat ik eigenlijk al niet zo gewend ben van hem....zit ie op schoot, twee tellen, er af en gelijk weer armpjes uitsteken. mijn schoonzus krijgt inderdaad hormonen om eisprong te stimuleren. Heeft enige tijd clomid gebruikt maar in december ook met 150 mg geen eisprong dus nu zijn ze over op spuiten aangezien dat maximaal was. Ze heeft er wel een paar keer een eisprong meegehad. Nu is ze met spuiten ook al aan de 200cc of zo en ook dat doet nog weinig Noralien: Jikke houdt dus wel van chocolade! enne zo druk was het weekend nu ook weer niet. Heb gelukkig veel gezeten, maar wel vaak mensen om me heen en dat is soms inderdaad ook wel vermoeiend. Saar is Liene al weer opgeknapt? Leuke foto's van jou en Liene en van Liene op de slee. Je buik is echt mooi! Ik hoop dat het eten goed smaakt vanavond! Otje dus vanaf vandaag maak jij de wegen (on)veilig Lies ook heerlijk even eruit geweest. En wie had dat nu gedacht sneeuw met Pasen! lekker hoor wandelen. Daar heb ik ook wel zin in.... Janette hoe is het bevallen in de viswinkel? Gnessy: is nu al duidelijk wat die vroeghulp gaat inhouden? Eve: raak je nog echt into het zwemmen? den zit er wellicht toch nog ooit een zwemmeet in... en nee...jij bent echt niet de enige die een ongedurig/ondernemend kind heeft....maar met eten kunnen wij Nick soms ook wel lang aan tafel houden door hem gewoon geregeld wat te geven of een speeltje te geven. Maar soms werkt het ook echt niet... de rugdrager is anders. Nick vind het heerlijk om daarin te zitten, evenals in de wagen, daar nestelt hij zich ook zo lekker in. dan is er niet zo heel snel protest. Vales sterkte met de waterpokken van Wessel. Hoop dat hij er niet meer last van krijgt. ach germ zijn buikje! Noura hier ook al zo'n drama op de weg. Wat ik normaal binnen het half uur rijd, nu anderhalf uur onderweg geweest Lekker vanavond vrij dus! naar is dat he....als je onzeker bent over wat je gegeten hebt. Ik denk ook soms ineens...wel niet wel niet...pfff.... en zoals ik het van je lees loopt Saf niet meer achter inderdaad. Vanmorgen Nick uit bed gehaald, aangekleed, eten gegeven, weer helemaal uitgekleed en aangekleed, hij had namelijk echt dwars door zijn luier gepoept, bah....het zat echt overal in zijn broek. Dat kon ook nog net op een dag die toch al begon met sneeuw en het vooruitzicht van meer werk in de ochtend... pff was vandaag dus al 'op' toen ik op mijn werk aankwam na ruim een anderhalf uur koppeling intrappen en weer op laten komen. Volgens mij was ik fietsend sneller op het werk geweest, maar vind 17 km toch net te ver... Vandaag dus niet zo'n heel productief dagje geweest. Jammer dan voor de baas. Op tijd ook naar huis gegaan om Nick op te halen. De was beetje chagrijnig bij de gastouder en thuis om hele tijd om me heen hangen bij het koken. Hij leek echt honger te hebben, maar eten eenmaal op tafel was het een groot drama. Hij wilde het na 5 happen echt niet meer. grrr....toen maar toetje gegeven. Rond kwart voor 7 was Frank thuis, dus toen gingen wij ook nog even eten, kwam meneer iederere keer aan....wil op schoot zitten en maar naar onze borden staren. Als je hem dan iets wilde geven draaide hij zich weer af. Kunt er ook geen hoogte van krijgen..... Vanavond ga ik lekker vroeg bedje in denk ik. Morgenochtend ga ik lekker met mammie effe op pad naar de stad en prenatal. Mag de blije doos namelijk al weer ophalen. Wat gaat de tijd toch snel. Gaan ook nog effe kijken voor gordijnen voor Nick's nieuwe kamer. Het begint langzaamaan echt vorm te krijgen, leuk...
hi hi, noura; en waar is de foto van zijn stoere stappers ? duckie; ahh dus demi was flink verkouden,grieperig?! hoe zijn de dagen geweest? duikster; ja die bedoel ik dus hoe was het verhaaltje voorlezen? ging het goed met nick? gnessy; hoe is het met ruth? lola; op naar het mooie weer zullen we dan maar zeggen he? lianne; toch nog leuke paas(werk)gehad? bianca; bij jullie nu alles ook weer een beetje een normaal gangetje? hier vlagen misselijkheid, moe natuurlijk 8) . beetje af en toe steekjes in mijn onderbuik meer niet ahhh wat een schttige foto! leuke foto's van het ziekenhuis natuurlijk iets minder, leuk die foto met zijn drietjes noralien; hoe was het paasuitje? nog een beetje gegaan zoals je had gehoopt? slingding; ga zodra ik fut heb nog ff op je hyves kijken, en klinkt lekker dat bed? maarre zo'n top voor over de 2 matrassen kun je dit ook later bestellen, klinkt nml erg interessant zou ik ook wel willen, wij hebben een 1,80 bed ook verstelbaar maar dus zitten we wel met zo'n geul.... wat super dat je het zo naar je zin hebt gehad met het slagwerk. ach je hebt het nu toch opgepakt. lekker genieten zouo ik zeggen saar; ben toch wel benieuwd of het toch nog gelukt is van de dvd. oehh spannend hoor alles weer klaarmaken enzo komt al dichtbij hoor noralien; ikke wil ook wel voor 'proefmateriaal' spelen hoor dat word dan een extra Grote brunch zodat je vanaaf niet veel meer hoeft otje; irri zeg maar herken het wel hoor dat een klein akkefietje zo uit de hand kan lopen dat het dan niet zo leuk is als je had gehoopt, gelukkig is het toch nog leuk geworden zo te lezen is het voor vele herkenbaar 8) lola,noralien,duikster,saar en natuurlijk de rest die het willen lezen, zulke situaties zijn van beide kanten idd erg moeilijk maar over dit onderwerp vind ik bv ook dat 'sommige' mensen soms zoooooo makkelijk praten en doen over het 'krijgen' van kinderen, dat ze bwv al zeggen ik neem later ...kinderen. of heb ik van dichtbij horen zeggen wat ik best erg vond om te horen toen, omdat ik destijds ook een missed abortion had gehad en we aan het 'oefenen' waren voor een mogelijke 2e zw,schap. nou het zwanger zijn zelf is niks aan hoor, ben blij als dat kind eruit is. vind sommige dingen die mensen zeggen niet altijd gepast. maar mss komt dit ook omdat ik zelf altijd mijn best doe om daar eerst over na te denken voor ik er iets uitflap. tuurlijk zal dit wel eens gebeuren maar ik doe mijn best iig, mss dat ik drom hoop dat andere mensen dit ook doen......ach zo zijn er altijd wel zulk soort dingen otje; hee fijn dat het iig zo goed als weg was voor de musical en super dat het uitje zo geslaagd was, en wat word de volgende musical ? duckie; vervelend zeg dat je schoonzus zo reageerd(niet dus) lijkt me wel frustrerend zo af en toe. super dat demi weer fit is zeg. enne dat klonk idd als iets zorgelijks zeg. nou hopen idd dat die schouder maar vooral hijzelf goed is utigerust voor deze week lola; ziet eruit als een heerlijk weertje, leuk zeg de 1e prijs noralien; hij is leuk! gnessy; hihi ik voel me iig heel erg opgelucht nu kan ik het er tenminste over hebben 8) slingding; zoo heee leuk joh, dus je bent daar geweest, heb je nog sleetje gereden met kaillynn? eve; denk een beetje dat het beide is. vermoeidheid en kdv. ik zei altijd het is eigenlijk een virotheek het kdv. ik was het eerste half jaar toen ik daar werkte echt chronisch verkouden en dan beschrijf ik het heel sgraal. daarna 'afkloppen nooit meer' echt ziek geweest. janette; super te horen dat je weekendje geslaagd was en dat teun het ook goed heeft gedaan. er zal hier ook vast een nachtje of 2 komen dat wij je advies ook gaan opvolgen, weet alleen nog niet wanneer 8) slingding; hij is scheetig leuk hoor vales; he balen van wessel toch nog de waterpokken, ik ben 2 nov uitgerekend duckie; voor het pasen ging het verder wel goed met het afvallen? ach zo af en toe moet je ook een beetje kunnen genieten hoor, enne goed van je dat je het daarna alweer oppakt slingding; mmmmm klinkt errug lekker ook zeg. volgende mama meeting bij een van de koks onder ons ? lola; haha wat een schetige foto's zeg en wat goed 2 uur op de stoel gezeten. lekker toch, genieten van het eten duikster; klinkt als gezellige paasdagen voor jullie op het drukke shoppen na dan. geniet straks lekker van jullie weekendje samen hihi alle kids bij jullie(nou ja bijna alle) ook dus lekker gezocht naar paaseitjes, hier ook hoor hij vond het geweldig, heeft een heeeel klein hapje geproeft vond het wel lekker maar vind chocola toch iets wat hij van mij liever nog niet krijgt verder. saar; ahhh die liene niet helemaal fit uds hoe is het nu met haar? zo hee wat een mooie buik zeg, schiet echt op he?! wat een schattige foto ook van liene zeg, trouwens vwb meeten, wil/kan je nog afspreken voor je bevaldatum ik kom zowieso naar jouw natuurlijk....? otje; top joh, je pasje ophalen, jouw tijd komt nu om te gaan rijden superrr, hoe is het met jouw en he afvallen? hier trouwens nu wel weer een paar kilo's lichter maar dat heeft nu dus een andere reden lies; super te horen dat je weekendje ardennen geslaagd was, en gaat er bij jullie ooit een hondje komen? janette; hier draaien de duimen ook hoor otje; he balen zeg, en hoe vond koen de busrit? lola; en ben je geslaagd? eve; ohh super te horen dat fynn het zo leuk vond, zo jij wss ook?! uhm vwb het etentje of rugdrager, hier 'kan' orlando op zich ook best een lange tijd aan tafel zitten of in de rugdrager, maarrrr zo herkenbaar is het wat je van fynn beschrijft, hier is het mss beetje van beide vooral het laatste iets meer... ben benieuwd hoe hun op elkaar gaan reageren ik blijf zowieso les geven tot mijn verlof, alleen je bedoelt natuurlijk hoe lang ik op de motor erachteraan blijf gaan 8) . denk dat ik na de motortoertocht stop met volgen met de motor. dat is 2 mei. dan ben ik bijna 14 weken, maar mss kom ik daar nog op terug hoor weet nml helemaal niet hoe ik me dan voel hoe mijn buik evt gaat groeien etc etc. met orlando heb ik tot 17 wkn gereden geloof ik....weet niet meer zeker maargoed is om het even....wil geen risico nemen noura; he balen zeg, door het weer. weer een avond naar de knoppen ik snap je helemaal vwb sommige dingen die je wel of niet mag tijdens een zw.schap en idd heb ik al meerdere malen gehoord over dat het moeilijk is in nl aan au lait cru kaas de komen, bij de boer evt maar in de supermarkten en de meeste kaashallen is de kaas ook de verse wel bereid. brie mag je dus ook succes bij de kinderarts vales; ahh wat een pokkekind zeg duikster; jee wat balen zeg voor je schoonzus...zooo ook al zo'n leuke rit naar je werk gehad bah heee. nick beetje in de weer? leuk hoor dat het schot krijgt zijn kamertje, maak je een foto als het klaar is, leuk. jaaa jij ook al weer 26 weken vind het echt hard gaan bij iedereen zeg. hier ook een behoorlijke file stuk gehad, vanmorgen richting mijn vriendin(we zijn naar ballorig geweest in rotterdam)echt gwoon al vast bij de eerste rotonde die ik naderde richting mijn vriendin, gelukkig kon ik vandaaruit ook nog een andere route rijden wat ik dus heb gedaan waardoor dit mega scheelde. we hebben het onwijs leuk gehad, deze ballorig was iig wel leuk, kidzcity is super en groot. maar deze ballorig was erg geslaagd door het overzicht wat je had tov de hele ruimte. daarentegen waren er tuurlijk ook weer wat minpuntjes maar zo heb je overal wat denk ik dan maar. leuke dag gehad. orlando heeft zelfs even geslapen daar zo ik ben weer helemaal bij pfoe hee ben je er een paar dgn niet....maargoed het is een groot stuk geworden maar ja dat krijg je he . hier verder alles ok. orlando heeft vanacht zonder zetpil geslapen(had maar klein beetje verhoging) slaapt ook weer door . hoop dat hij dit doorzet en eet ook weer wat meer. nog niet als 'normaal' maar er zit schot in, overigens nog 'geen' kiesjes te zien die doorkomen gr saskia
@Cynthia: Klinkt heerlijk, je 7-gangen diner. @Lola: Jasmijn geniet zichtbaar van jullie dinertje . Demi eet op het moment echt heel slecht avondeten, dus het lijkt me heerlijk om een kind aan tafel te hebben wat zo goed eet. @Duikster: Dat klinkt als een druk weekend, en een drukke week voor de boeg. Maar jullie gaan in ieder geval lekker genieten aankomend weekend. Jij snapt 'm @Noralien: Beterschap. @Saar: hoe is het nu met LIene? En ben je toch nog lekker uit eten geweest met je vriendin? Gewoon doen hoor, Ben kan vast ook prima voor haar zorgen . Maar ik snap je gevoel wel. En wat een prachtige foto van jou en Liene. Je kunt aan je buik zien dat het al heel erg opschiet met je zwangerschap. En ik vroeg wanneer je bij Liene was bevallen. Ik ben benieuwd wanneer je nu gaat bevallen. @otje: En? Rijbewijs opgehaald? En heb je al auto gereden vandaag? @Lies: Klinkt inderdaad als een heerlijk weekend. Demi vond het in oostenrijk ook leuk in de rugdrager. Ze ging er ook steeds in slapen , terwijl ze in de auto en de wandelwagen praktisch nooit meer in slaap valt. Sliep Thijs er ook in? @Janette: EN? Hoe was het ? Hoe vonden zij het gaan en hoe vond je het zelf? @Eve: Ook Demi heeft geen paasei gegeten met pasen hoor. Ze heeft eigenlijk uberhaupt nog nooit geen chocolade gegeten. Zoetigheid krijgt ze eigenlijk nooit, alleen 's middags vaak een halve liga. Leuk dat jullie zo genoten hebben met het zwemmen! Ben benieuwd hoe goed Fynn al kan lopen, maar dat ga ik morgen zien. @NOura/Karin: Het is niet lekker om je dag te beginnen in de file. Ik geloof dat vanochtend de op 1 na drukste ochtendspits ooit was. Gelukkig kan ik gewoon op de fiets naar het werk. De heenweg was het zelfs lekker weer, koud en een zonnetje. De terugweg was minder, toen sneeuwde het flink. @Melliemel: Ja, de weken voor pasen ging het wel goed met afvallen. Pasen was dus even een dipje, maar ik heb vanochtend de draad weer opgepakt. En wat een mega reactie heb je geschreven. Lief van je, dat je nog op iedereen gaat reageren als je een paar dagen niet bent geweest. Morgen gaat het er dan écht van komen en gaan we naar Eve en Fynn! Ik heb er zin in! Hoop alleen wel dat we niet teveel last hebben van sneeuw en files en zo, want vandaag was het echt heel erg. Heb de spulletjes al ingepakt, zodat ik in ieder geval lekker op tijd kan vertrekken.
@Duckie & Eve: Ik ga héél hard duimen dat het winterse weer geen 'sneeuw in het eten gooit'... ! @Eve: Straks wordt jij nog eens net zo'n waterrat als Fynn... @Vales: Wat fijn dat Wessel niet veel last schijnt te hebben van zijn waterpokjes. Hopelijk kunnen de prikjes gewoon doorgaan, anders blijf je daar ook maar zo tegenaan hikken... En van tegenstrijdige adviezen kun je inderdaad knap onzeker worden! @Noura: Over kazen wordt inderdaad weleens een beetje 'spastisch' gedaan, je moet echt goed zoeken wil je een rauwmelks kaasje tegenkomen. Ik heb me laten vertellen dat van de supermarkten alleen AH er eentje in het assortiment heeft. En die ligt dan ook niet eens in het koelvak, maar bij de kaasafdeling... @Duikster: Dat 'leuke pakje' is een soort schortje dat ik bij IKEA heb gekocht. Twee voor 3,90 en súper ideaal! Goh, je schoonzus moet echt veel gebruiken om een eisprong te krijgen! Ik zat met hetzelfde probleem, maar bij mij was de 'standaard' hoeveelheid Clomid gelukkig voldoende om een eisprong op te wekken. Ik hoop voor ze dat de behandelingen leiden tot een zwangerschap... Jeetje... is het bij jou alweer tijd voor de 'Blijde Doos'? Dan schiet het echt op ! @Melliemel: Héérlijk hè, wanneer je kindje zich zo kan uitleven in een speeltuin... Jasmijn eet inderdaad erg goed. Dat heeft echter ook een keerzijde: ze wordt langzaamaan wat te klein voor haar gewicht... Ik ben inderdaad nog redelijk geslaagd. Ik heb echt geprobeerd te kijken voor kleding die ik (ook) in de echte zomer kan dragen. Ik heb een wit jasje gekocht, dat ik nu kan dragen als colbertje en straks als jasje voor als het 's avonds wat kouder wordt. Ook heb ik een tuniek zonder mouwen met bijpassend wikkelvestje gekocht. Die winkel is trouwens erg goed voor je ego, alles wat ik in eerste instantie paste was te groot. Uiteindelijk bleek XS perfect te passen. Kijk, dat doet een (uitdijende) vrouw nu goed !
ik reageer ff niet. Ben gisteravond eindelijk ziek geworden... heb koort 39-40 graden, mega koppijn, zere keel en veel hoesten.. Dus ik ben eindelijk geveld.... Voor iedereen die wat gaat doen vandaag veel plezier.... ik meld me wel als ik me weer beter voel..... Duik nu nog ff terug me bedje in.....
@lola: Fijn dat je geslaagd bent! @Gnessy: balen zeg, dat je ziek bent. Probeer nog maar lekker even je bed in te duiken. Volgens mij is het alleen in het noorden en noordoosten glad, dus ik hoop maar dat de files weg zijn als ik zo vertrek. Demi slaapt nog, maar aangezien ik rond 8.30 uur wil vertrekken ga ik die zo maar eens uit haar bedje halen. Fijne dag allemaal. Eve, tot straks!
Eve en Duckie, veel plezier vandaag! Ben blij dat jullie meeting eindelijk doorgaat . Duckie, bedankt voor je lieve kaart! Gnessy, veel beterschap. De rest heb ik bijgelezen, maar ben een beetje gaar om te reageren.
gnessy beterschap! en lekker je bed in, of de bank op! eve en duckie veel plezier vandaag, en er is geen sneeuw meer voorspeld hier schijnt de zon zelfs we zijn net terug van de kinderarts, hij is goedgekeurd en hoeven niet meer te komen. de witte plek is een soort fout in aanmaak, en kan nog verdwijnen. als hetgroter word kan ik weer aan de bel trekken. maar hij vond het niet iets om zorgen te maken ga zo naar mijn vriendin, en dan naar de tandarts en dan werken doeidoei
hi hi, duckie; ja had er nu ook de tijd ff voor. vind het leuk om te doen eve/duckie; veel plezier vandaag enne als er foto's zijn geschoten gerust spammen hoor, mag lola; zo hee xs! netjes hoor zo te horen klinkt het als erg leuke kleding maar dat zal wel je ziet er altijd netjes uit, vwb uitleven in speeltuin, ideaal enne moest wel lachen om je uitspraak te kort voor haar gewicht gnessy; heeel veeel beterschap ziek goed uit hoor noura; wat fijn dat saf is 'goedgekeurd' enne vwb die pigmentplek(zonder pigment). komt toch best vaak voor?! zal vast goed komen allemaal. werkse en succes bij de tandarts hier ook zo weer werken, heb 1 uurtje motor en de rest auto. hoop niet dat pcies het uurtje motor but-weer is want ik moet buiten staan ivm bijz ver oefenen . vanaaf behendigheid met tikus....ga niet nog een vervolg hiervan doen denk dat ik toch weer wat meer speurwerk met haar wil doen, ik merk aan haar dat dit meer haar ding is dan behendigheid. zij moet echt het 'moeilijke' werk doen zeg maar.....zo ga nog ff surfen en dan weer werken gr saskia
@Gnessy: Ach... is de 'reus' nu eindelijk geveld? Ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent, maar neem wel de tijd om goed uit te zieken (oké, voor een moeder is dat makkelijker gezegd dan gedaan...), anders blijf je kwakkelen! @Melliemel: Wanneer ben je uitgerekend? Ik vind het zó tof dat het zo snel na je miskraam weer gelukt is! Hoe voel je je nu? Wil je Tikus de politiehondenopleiding laten doen? Bij Roy thuis hebben ze vroeger Mechelse herders gehad en zij (baas én hond) beleefden ook veel plezier aan deze trainingen... @Noura: Fijn dat Saf van de kinderarts af is! Enne... ik dacht dat ik dit topic altijd goed las, maar dat van die pigmentloze plek heb ik gemist . Waar heeft hij die dan? @Otje: En... heb je inmiddels al gereden? Vanmorgen heeft Jasmijn voor het eerst met bandjes om de armen 'gezwommen'. Jeetje, wat lijkt je kind al groot als het met die dingen om richting het zwembad loopt! Ze kon er maar geen genoeg van krijgen om van de rand in het bad te springen...
Goedemiddag allemaal, Hier slecht weer vandaag. Regen, regen en nog eens regen. Deze voormiddag zijn Liene en ik naar kind en gezin geweest. Ze was zeer goed gegroeid, net als ik had verwacht... Van 70 cm naar 75 cm. Haar gewicht was nu 8 kg 480gr. Ze is nog steeds klein en fijn. Ik zal zo de lijst zoeken en aanpassen. Nu ga ik werken voor school. Liene slaapt. Gisteren heb ik nog naar de ha gebeld om te vragen of het echt geen kwaad kon, het aluminiumfolie. Maar ze dacht dat het overgeven niet daardoor kwam. Eerder een buikgriepje of teveel andere dingen gegeten. Nu heeft ze tot 16u alles overgegeven wat er in kwam en heeft ze 2 keer erge diarre gehad. Toen was het over. We waren maandagavond bij mijn grootmoeder gaan eten en die maakt altijd nogal vet en zoet eten klaar. Dus ik denk dat het dat was, in combinatie van al wat extra suiker (paaschocolade). Dus dat weten we ook al weer, dat we dat niet meer moeten doen... Vandaag geen plannen meer, maar morgen dus uit eten met Ben. Ga sewwes ook wel eens nadenken of ik nog iets leuk weet wat we er nog bij kunnen doen. Of misschien heeft iemand van jullie een idee gepost. Gisterenavond met de vriendin was heel leuk en ik ben blij dat ik ben geweest. 't Was echt gezellig bijbabbelen. En nog lekker eten op de kop toe (tagliatelli met scampi's en een milkshake met mokkasmaak). Zo, ga even reageren en dan werken voor school. Lies, klinkt geweldig jullie weekend. Dat zal jullie deugd gedaan hebben. Janette, hoe was het meelopen gegaan? En ben je al naar de plaatselijke visboer geweest? Jouw weekend klinkt ook geweldig... Gnessy, ben benieuwd naar de foto's... Cynthia, natuurlijk mogen jullie weten wanneer het allemaal gestart is. Ik heb een paar 06-nummers in mijn gsm staan, dus als ik niet aan de pc moest geraken, laat ik het zo wel horen. Lola, heb niets speciaal gedaan om het haar bij te brengen. Wel streel ik zelf mijn buik als we 's avonds in de zetel zitten en dan doet zij dat ook bij mij. Ze geeft dan ook kusjes aan 'de baby'. Ze beseft natuurlijk niet wat dit allemaal inhoudt, maar ik denk wel dat ze daardoor zachter is met mijn buik. Als ze dan toch eens stampt (bijvoorbeeld op het aankleedkussen), zeg ik dat dat niet mag en dat ze voorzichtig moet zijn. Maar nu moet ik zeggen dat ze dat bijna nooit doet. Eve, wat geweldig dat je toch bent gaan zwemmen. En wat klinkt (leest) het ook gezellig. Liene vond de sneeuw maar zo zo. Op de slee zitten vond ze geweldig en dat liet ze goed zien. Als Ben even stopte, begon ze direct naar het touw te wijzen en allerlei geluiden te maken waaruit duidelijk bleek dat ze weer verder wou. Maar ik had dus ook een sneeuwman gemaakt en daar was ze bang van. En lopen op de sneeuw wou ze ook niet. Noura, dan delen we hetzelfde idee... ik denk ook een jongen. Maar brie is toch geen rauwemelksekaas? Wel, want anders ben ik ook een paar keer 'in de fout' gegaan... Vales, ik kan de pokken-foto niet zien... Saskia, Ben heeft nog geen moeite gedaan om de dvd te kunnen kraken. We hadden dan ook samen besloten dat we, wat de uitkomst met de dvd ook zou zijn, geen nieuwe echo meer doen. Het is een gezond brokje baby, en dat is het belangrijkste. Dus daarom heeft hij nog geen tijd gemaakt. Natuurlijk wil ik nog afspreken. Laat maar weten wanneer jou het beste uitkomt. Eve en Duckie, hopelijk zitten jullie nu gezellig te babbelen. En hopelijk is het weer in Den Haag beter als in Retie... Lola, leuk dat je geslaagd bent met kleding zoeken. Nu kan je dus alles zoveel aandoen, dat je het straks helemaal beu bent. En een XS... wow! Gnessy, eh bah... heel veel beterschap en hopelijk ben je snel weer fit. Maar ziek nu eerst maar eens goed uit. Zo, ik plaats nog wat sneeuwfoto's van Liene... ik haat sneeuwmannen...