December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ben heel blij dat jou dat dít keer bespaard is gebleven!

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo allemaal,

Gisteravond nog even met de auto boodschapjes gaan doen. Ik heb zelf gereden en Steef was mee. Mijn tas had ik aan zijn kant gezet. Rijden ging goed. Steef zei dat het al beter ging dan de dag ervoor wat me wel een prettig en zeker gevoel gaf.

Vanochtend 7.30 liep de wekker af en stond net op het punt om op te staan toen Sara de slaapkamer binnen kwam met de telefoon in haar handen. Het was toen 7.45 of zoiets. Steef aan de telefoon om even te zeggen dat hij al op zijn werk was (45 min. verderop) en net mijn tas nog in de auto zag staan! :confused: SHIT zeg! Daar zit dus echt alles in. Portemonnee, sleutels, enz. En ik wilde vanochtend gaan zwemmen. Ik heb wel reservesleutels van de voor en achterdeur maar niet van de berging en de poort waar ik doorheen moet met mijn fiets. Ik heb toen een vriendin gebeld die ook altijd gaat babyzwemmen of ik met haar mee kon rijden met de auto. Gelukkig kon dat. Ze heeft me thuis opgehaald en ook weer hier afgezet.
    Achteraf bedenk ik me nu ineens dat mijn tas dus de hele avond en nacht in de auto heeft gelegen bij de bijrijdersstoel. Als iemand dat had gezien... :( Gelukkig niet dus.

Noura: Oei, das schrikken zeg, bijna een aanrijding!

Janette: Fijn dat het meelopen goed ging. Ben net als jij benieuwd naar hun keuze op 10 april.
    Over die rompertjes: Koen heeft het hele jaar door mouwloze rompers of met korte mouw aan.

Lies: Ik ben op zich niet bang om te rijden maar vind het wel spannend nog hoor.
    Prachtig die foto's! Echt wauw!

Duckie: erg vervelend zeg dat je zoveel last hebt van je menstruatie. Dat kan toch niet gezond zijn lijkt me. Is denk ik zeker geen overbodige luxe om naar je huisarts te gaan.
    Leuke foto's van Fynn en Demi.

Noralien: Kan me voorstellen dat je van al die dingen bij elkaar wel even baalt en in een dipje zit. Het is ook niet niks allemaal. Maarre... je bent echt niet egocentrisch hoor! ;)

Saar: Gezellig, uit eten met Ben. Is het nog een speciale gelegenheid of zomaar?
    Veel plezer vanavond en op de moedergroep.
    Fijn dat de kast weg is! Dat scheelt je een hoop werk.

Lola: Dat nieuws over die zwangere man las ik vanochtend ook al op telegraaf.nl
    http://www.telegraaf.nl/buitenland/3638 ... html?p=7,2
    Ik vind het maar raar hoor. Ook dat plaatje... hmm... :( :rolleyes:

Ik kreeg gisteren midden in de supermarkt tijdens het boodschappen doen nog verrassend nieuws. Ik kwam een vriendin van me tegen en ik wist al dat ze sinds kort met de pil was gestopt. Ze fluisterde me toe dat ze 7 weken zwanger is! Geweldig nieuws natuurlijk. Helemaal genieten kunnen ze jammer genoeg nog niet :( Zij heeft zelf als kleine baby/peuter een ziekte gehad aan haar oog waardoor ze slechtziend is en door de chemo verminkt is in haar gezicht. Dat is natuurlijk al heel erg. Wat nog erger is, is dat de kans dat ze het overdraagt naar haar kindje 50 % is. Begin mei krijgt ze een vlokkentest en die kan uitwijzen of haar kindje wel of niet de ziekte heeft. Zij en haar vriend hebben het er al veel over gehad en hebben besloten de zwangerschap af te breken als blijkt dat het ziek is. Een moeilijke maar wel goed overdachte keuze. Ik hoop zooo ontzettend dat het allemaal goed is want ik gun het ze van harte [-o<

Groetjes Otje

3. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Saar, ik ben er nog wel hoor, lees regelmatig even bij, maar heb even geen zin om te reageren.

Duckie vervelend dat je zo'n last had van je menstuatie, ik had dat toen ik jong was ook heel erg.
    Door de pil te slikken gaat het er bij mij nu iets rustiger aan toe.

Noura, fijn dat Saf niet meer terug hoeft naar de kinderarts, oefff schrikken zeg bijna een aanrijding... gelukkig goed afgelopen.

Bianca, alles goed met Lynn?

Dimphy gaat ook goed, heeft haar baby nichtje gisteren een lief kusje gegeven.
    Zo lief.
    Dimphy zowiezo erg knuffelig en kusserig, heerlijk genieten dus.

Ik ben druk met werken, sporten, huishouden en moeder en vrouw zijn.
    Daarnaast veel leuke oude contacten op hyves, waar ik op dit moment veel zit.
    Ik vergeet jullie niet hoor, maar even op een wat lager pitje.

Noralien, ik snap je gevoel wel hoor, is toch heel normaal....
    Hoop dat jou moment ook komt ;)

lola, idioot verhaal zeg, en wat zie het er raar uit zo'n man met een dikke buik :confused:

4. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

ben ik ff ga ff bijlezen en kijken of ik het red om te reageren, heb net lekker gewandeld met een vriendin. boodschappen gedaan en nu dus ff bijlezen, orlando is beetje aan het spelen mss houd hij het vol mss niet. ga hierna nog ff een potje visoliecapsules wisselen :rolleyes: had gezegd dat ik dacht dat ik deze niet mocht maar heb me laten overhalen :( had ik nu maar ff goed gelezen daar, dan had ik hem gelijk kunnen ruilen, het mag dus niet moet een andere hebben...

lola; ben 2 november uitgerekend, ik heb af en toe vlagen van misselijkheid, ben moe en eet echt heel raar zo af en toe, ben echt heel anders zwanger als met orlando. daardoor had ik gelijk al zoiets vanaf het begin het zal wel een meisje worden....we zullen zien :) . ik wil met tikus verder met speurwerk dit heeft ze al veel gedaan wat ze echt leuk vind, ze zoekt slachtoffers, vind ze helemaal top. ik weet nog niet hoe of waar ik het ga doen. de politieopleiding zal wss wel speciaal gericht zijn op politiehonden of niet? heb er hier nml nog niet van gehoord dat je ook als particulier zoiets kan volgen. enne was zelf ook helemaal van mijn a propos hoor toen ik de test zag, zo direct na de miskraam had ik echt niet verwacht.
    :)

saar; ze is netjes gegroeid, leuk hoor zo'n kleine maar mooie dame. vind het zowieso schattig om te zien
    heeel leuke foto's zeg, en ze vond de sneeuwman niet zo zo te zien ;) heeel veeel plezier vanaaf met het etentje

slingding; de foto's die ik zie zie ik et grootste verschil de leeftijd klopt dat?

eve; jee wat zal jij ook geschrokken zijn van het minder goed voelen van ilse. hoop idd dat het goed met haar gaat. enne thnx voor het bijspringen van de datum :) heb het maar nog een keer verteld vind het eigenlijk niet erg om het nog een keer te zeggen dringt het weer ff bij mij door ;)

otje; heee wat goed rijbewijs gehaald en gelijk gebruik van gemaakt, leuk te horen. enne tuurlijk durf je boodschapjes te doen :)

noura; pfoe gelukkig is dat goed afgelopen, zo zie je maar het is zo gebeurt. lekker dat alles goed was

janette; hoop voor je dat het wat word lekker dicht bij huis toch?

lies; dan hoop ik voor je dat er ooit een mooi huisje daar voor jullie vrijkomt ;)

duckie; he bah wat naar dat je je zo ziek voelt tijdens een menstruatie zeg, heb je last van pms? klinkt wel beetje zo. gelukkig is het weer enigszins gezakt. enne ik zou idd zowieso dan ff langs de ha gaan ook om dit wel voor te leggen mss zijn er ook nog andere oplossingen. toch leuk dat het ook gezellig was en heeeel leuke foto's zeg, die foto met het boekje lezen errug leuk, zo op de voorgrond en achtergrond efffect

duikster; super dat het gezellig was en dat je geslaagd bent voor de gordijnen, werkse

lies; die foto is echt stoer, en die andere rugdrager ziet er ook handig uit zeg, is zeker veel minder zwaar?
    jij ziet er ook goed uit zeg :thumup:

noralien; kan me je dipje heeel goed voorstellen het is allemaal niet niks en dan kan het flink tegen de borst stuiten als er verschillende dingen tegen zitten heeeel dikke knuffel van ons

saar; hoop dat je toch nog ff naar de moedergroep kan lijkt me idd iets om bij te willen zijn

lola; :confused: :confused: dat is echt een vaaaag gezicht zeg.

noura; hoop met je mee voor je vriendin

otje; zo jij hebt geluk gehad met je tas, fijn dat je toch nog kon zwemmen met koen
    ohh wat leuk maar zoooo spannend nog voor ze zeg. goed dat ze het alvorens hebben besproken hoor, hoop voor ze dat het niet ziek is

lianne; dus als we contact willen via hyves ;) haha.

nou ga ff met de wagen naar het dorp en capsules wisselen en nog een plantje halen voor het gezellige

gr saskia

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik heb even bijgelezen want ik kan niet meer slapen ggrrrrrrrrrrrr
    Maar ik duik er nog even in tot 17.00 uur op hoop van zegen dat ik nog dut.

Ik wil Noralien een heeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeee dikke knuffel geven! waarom woon je zo ver weg, dan kon ik even naar je toe komen!

6. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
  7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Nouralien hele dikke knuffel van uit hier en ik moest vanmorgen nog aan je denken toen ik Teun weg bracht naar het kdv..er hangt altijd op het bord wie er jarig zijn en welke kindjes nieuw zijn...en ja hoor daar stond dus Jikke op.....alleen met achternaam Noor....zo kom je de naam nooit tegen en nu ken ik dus al 2 Jikke's...... ;)

De Viswinkel is iets verder weg als me huidige baan....nu 4.7 km en dan 6.4 km.....maar heb een auto dus dat is geen probleem en het is er gratis parkeren
    het werk zelf vond ik heel leuk om te doen....ze maken ook alle salades en kant en klaar maaltijden en maaltijden die je zo in de oven kan schuiven zelf dus dat is ook heel leuk......en dan weer het contact met de klant...er kwam een mevr. een haring halen en ze zei: o ben jij de nieuwe mederwerker? nou antwoorde ik wie weet ik wil wel maar ja wat wil de baas...toen moest ze lachen en wenste me suc6..en er kwam ook een meneer een haring halen..o ben jij nieuw en heeft lekker zijn haring op gaat hij boodschappen doen komt daarna terug voor nog een haring omdat ik hem zo lekker klaar maakte :rolleyes:

oke we gaan dus ook overstappen op rompers met korte mouwen...waarom we nu nog lange mouwen hebben.....Teun heeft snel koude armpjes en handjes vandaar dat we dachten dat dat warmer was...maar de leuke zijn juist in korte mouw....en spaghettibandjes nee dat doen we wel bij meisjes...hahhaa
    heb een boel kortings stickers van de hema dus ga morgen maar ff inslaan....

Otje ja daar moet je aan wennen om je tas mee te nemen...maar ik zet hen ook altijd aan de pasagiers kant hoor stel dat je hard moet remmen en hij beland onder het pendaal...nee niet aan denken gewoon wennen om je sleutels in je tas op te bergen dan vergeet je hem ook niet

Noura bij welke sta jij dan?weet dat er nog 1 is maar kan me zo niet voor de geest haeln waar ie zit.

Gnessy hoe is het met je?

Lola ik had het ook al gelezen en dacht ja dat gebeurt alleen weer in amerika....

prettige avond allemaal

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Kreeg 2 smerige rompers mee van het kdv. Fynn had weer alles ondergepoept. Echt niet normaal. Maar eenmaal thuis ontdekte ik een kiesje (en gisteren dus een hoektandje). Dat verklaart dus een hoop (letterlijk en figuurlijk ;) ).

@Saar: Hoop dat je op dit moment heel gezellig aan het tafelen bent met Ben! :D

@Lola: Ik las het verhaal van die zwangere man vanmorgen in een engelse krant. Moet zeggen dat ik zo 's ochtends vroeg een beetje onpasselijk werd van die foto. Vind het geen gezicht. Sowieso nogal dubieus :(

@Otje: Oeps, wat zul jij gebaald hebben van je tas! Maar als je straks een stuk relaxter in de auto zit vergeet je em niet meer hoor. Je bent nu wss gewoon nog te geconcentreerd met het rijden bezig (moet ik nodig zeggen, haha).

@Saskia: Wederom verbaas ik me om Orlando's behendigheid met een puzzel :confused: Echt superknap! Daar kan hij makkelijk een wedstrijd mee winnen ;) Oefen jij zoveel met hem of doet hij dat gewoon zelf? Fynn heeft nu net de vormenstoof onder de knie. En verder heeft hij ook zo'n houten puzzel maar dan met 5 stukjes. Hij weet wel waar ze horen maar krijgt ze niet helemaal recht erin en wordt dan snel boos :(

@Janette: Wat leuk om te lezen dat de klanten zo positief op je reageerden. Dat is de baas ook vast en zeker opgevallen!

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    eve helaas stond de baas er niet bij die zat boven op kantoor :rolleyes:
    maar zijn dochter hoorde het wel want die keek mee...ik kreeg de uitleg van haar....dus wie weet is dat positief.......

10. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

janette; nu al positieve klanten dat moet wel goed komen zo te horen ;)

eve; he sneu voor fynn(en jouw ivm wassen ;) ) maar fijn dat de reden zichtbaar is geworden. ja ik verbaas me er dus ook over vandaar dat ik het met jullie deel. hij oefent zelf veel. neemt mij aan de hand van.....ik wil die puzzel. dan pakken we hem samen uit de la en 'normaal' puzzelen we per rij....maar deze keer had hij de puzzel per ongeluk laten vallen, en dus lagen de puzzelstukjes allemaal op de grond. had deze op de bank gelegd om ze er zelf in te doen maar toen begon hij het dus zo te doen, heb gelijk de camera gepakt om het te filmen, zie het resultaat :)

zo ga lekker bankhangen en vroeg slapen. morgen zwemmen met orlando en vriendin met haar kleine, gezellig

gr saskia

11. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Orlando: :thumup: =D> Wauw vent, wat kan jij al goed puzzelen zeg! Super!
    Leer je het mij ook eens? Ik snap er nog niet zo veel van. :)
    Groetjes Koen

12. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Lies: leuke foto's, ik krijg spontaan weer zin in de wintersport.

@lola: ik slik de pil niet, daar ben ik al een paar jaar mee gestopt. Toen ik met de pil begon verminderde dat mijn klachten wel. Toen ik stopte is het nooit meer zo heftig teruggekomen als daarvoor. Tot gisteren dus..!

@Noralien: Niet meer zeggen hoor, dat je egocentrisch bent, want dat ben je echt niet , en iedereen hier weet dat je veel voor je kiezen hebt gehad de laatste tijd. Knuffel van mij voor jou!

@Eve: Ik zal je ook nog even mijn foto's sturen per e-mail. En ook voor jou een knuffel. Realiseerde me gisteren nog eens dat het voor jou allemaal zo lastig is met Fynn's vader. Voor jou zou het zo veel meer rust geven als je geen contact meer met hem zou hebben, maar ik snap ook zo goed dat je Fynn het contact met z'n vader niet wil ontzeggen. En dat het dan moeilijk, zo niet onmogelijk is je eigen gevoel aan de kant te zetten :cry: .
    Vind het nog steeds jammer dat we door die ellendigheid van gisteren, niet wat uitgebreider hebben kunnen kletsen.
    Demi is trouwens helemaal gelukkig met haar koffertje. Ze stopt er steeds spulletjes in en gaat er dan heel uitgebreid naar wijzen en mee rond kruipen.
    Gelukkig komen de poepluiers van Fynn door de doorkomende tand en kies.

@Saar: Leuke avond gehad?

@Lola: Een zwangere man :rolleyes: :confused:

@janette: Klinkt goed hoor, jouw meeloopmiddag! Leuk om zo'n enthousiaste klanten te hebben. Hoop dat je aangenomen wordt. En Demi draagt bijna altijd rompers met korte mouw of mouwloos..

@Otje: Destijds ben ik heel vaak naar de huisarts geweest voor mijn klachten, en heb toen ook pijnstillers gekregen, maar da's dus al jaren geleden. Het kan verder geen kwaad, maar het is gewoon heel vervelend.

@Lianne: Als ik het zo lees , dan zit je super lekker in je vel en ben je heerlijk aan het genieten! Lekker toch? We zien je zo nu en dan wel hier verschijnen :D

@Slingding: Heb je nog kunnen slapen?

@Melliemel: Ik ben echt onder de indruk van Orlando's puzzelkunsten zeg :confused: :confused: . Super knap, applaus =D> voor Orlando!

Ik voelde me vanochtend weer helemaal niet lekker en heb toen maar besloten om me een dagje ziek te melden. Heb vanmiddag heerlijk geslapen, maar wel met het gevolg dat ik nu klaarwakker ben.

13. Niet meer actief

goeie morgen allemaal...

hier nog steeds niet lekker. leef op thee,en pijnstillers.... koorts word gelukkig minder, maar het hoesten niet....

duckie: Blij dat je heel bent thuis gekomen....

lianne: we zien je vanzelf weer langskomen...

orlando: Wat kun je goed puzzelen zeg....

lies: Leuke vakantie foto's......

janette: Hopelijk word je aangenomen... Die complimenten van klanten zeggen geloof ik heel wat.... ik duim in elk geval volop voor je....

lola: Een zwangere man / vrouw? Ik vind het een heel raar bericht.... Dit doet wel afbreuk aan mijn gevoel iets wat ik speciaal voor vrouwen vond... mannen kunnen nl al veel klagen bij een enkel pijntje en zullen in mijn ogen ook geen bevalling kunnen doorstaan....
    En ja de "reus" is eindelijk geveld.....

noralien: Je bent totaal niet egocentrisch. Je hebt gewoon veel meegemaakt dit afgelopen jaar... Ik hoop toch echt dat het snel raak is voor jullie...
    Hele dikke knuffel van ons hier voor jouw....

fynn: Je kan beter alles tegelijk krijgen dan heeft je mama maar 1 keer last om alles schoon te krijgen... hihi.... Hopelijk ben je er niet al te vervelend van.... dikke knuffel van ruth.

eve:
    Iedereen vindt ik hier goeie mama's...... Mag ook wel eens gezegd worden vind ik....

Ik ga me kids uit bed halen en aankleden....

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Bah, heb weer last van m'n maandelijkse hoofdpijn (wordt nu een beetje afgezaagd om te vertellen). En Fynn besloot om om 5.45 wakker te worden en niet meer te gaan slapen :( Verder alles goed hoor ;) :)

Heb gisteravond even contact gehad met Irma. Ze wordt vandaag geopereerd aan haar staartbeentje. Helaas gaat het met haar vader nog slecht. Jullie krijgen allemaal lieve groeten van haar!

@Duckie: Was idd erg jammer dat we niet meer hebben kunnen kletsen. Maar we gaan de schade vast een keer inhalen. Leuk dat Demi zo geniet van het koffertje :D En lief dat je nog aan mijn situatie hebt gedacht.

Zo, ga me maar es aankleden en aan het werk. Tot later!

15. Niet meer actief

ik zal ff heel hard aan irma denken.....
    zal d'r ook ff kaart sturen....

en daarna toch echt aan mijn was beginnen....

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Goedemorgen allemaal
    kom ff spammen :)
    vanmorgen 2 leuke foto's van Teun gemaakt die ik ff wil delen.

staat wel makkelijk zo hoor

17. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    maar zo gaat het beter:

doei doei
    ga er snel weer vandoor heb een boel op me lijstje staan maar kom er niet aan toe om te gaan beginnen.....

18. @Saar: Mooi... ben jij mooi van je kast af! Dat van die schoorsteen is dan weer iets minder... :(

@Otje: Pffft... fijn dat je je tas nog hebt! Ik hoop voor je vriendin dat haar kindje helemaal gezond zal zijn. Tot die tijd zal het moeilijk voor haar zijn om volop van haar zwangerschap te kunnen genieten...

@Lianne: Heerlijk hè, zo'n knuffelkont! Helaas is Jasmijn wat minder knuffelig geworden sinds ze loopt. Geen tijd meer voor hè... ;) ?

@Melliemel: Ik heb vol verbazing naar de puzzelende Orlando zitten kijken. Wat ik bijzonder knap vind, is dat hij meteen de juiste plek weet te vinden van de puzzelstukjes... [-o<

@Slingding: Heb je nog een beetje kunnen slapen gistermiddag?

@Janette: Uit je verhaal over de viswinkel kan ik geloof ik toch wel opmaken dat je het zelf erg leuk vond!
    Beheerst Teun een nieuwe vorm van acrobatiek... ;) :) ?

@Eve: Gelukkig had Fynn die vieze luiers op het kdv geproduceerd en niet thuis. Dat bespaarde jou een 'hoop' werk, aangezien jij nu alleen de rompers hoefde te wassen... ;)

@Duckie: Ik wens je héél veel beterschap en hoop dat je hier bij de volgende menstruatie geen last meer van hebt...

@Gnessy: Denk je eraan dat je niet teveel hooi op je vork neemt? Anders blijf je kwakkelen hoor...

Ik heb Jasmijn vanmorgen werkelijk kletsnat uit bed gehaald. Dat betekent dan meteen een hoop haastwerk, want een ochtendbadje past eigenlijk niet in ons drukke ochtendschema. Maar mijn kleine meid zit schoon en droog op het kdv, mama was nog nét op tijd op haar werk en de wasmachine is - als het goed is - een minuutje of tien geleden aangesprongen...

Jasmijn draagt eerlijk gezegd zelden of nooit rompertjes met lange mouwen, ze zitten vaak zo rommelig onder een shirt met lange mouwen. Voor de zomer ga ik weer rompertjes met spagettibandjes halen...

Gisteren nog een sollicitatie de deur uit gedaan, voor een soortgelijke functie als de vorige keer. Alleen stond deze keer expliciet in de advertentie vermeld '24 tot 32 uur'. Dáár kan het dan deze keer in elk geval niet op stuk lopen...

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    janette wat een leuke fotos
    en wij hebben een filiaal vlak bij het station, bij de scapino, en het kleinere filiaal zit in warnsveld, dat is naast zutphen zeg maar.
    en ik hoop echt dat het wat word bij de viswinkel

knap hoor saskia dat orlando dat kan

eve, dat is niet zo fijn die hoofdpijn, en leuk dat we de groetjes krijgen van irma
    groetjes terug

had ik verteld dat mijn moeder gesolliciteerd heeft? als groephulp op het kdv. ze waren zelf al een keer naar haar toegekomen of het niets voor haar was, en nu heeft ze dus een gesprek gehad, ik hoop dat hetwat word, want ze vind het zo leuk

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wow ik zie dat er al weer een nieuw forum voor de decembermamas 2008 is

Deel Deze Pagina