December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    pfff wat gaat de tijd snel wat worden onze kindjes al weer oud dan.... :rolleyes:

oke nu weet ik het Noura...is in de buurt van de c&A toch?
    ja ik ken nog wel wat winkels van de tijd dat ik er regelmatig kwam....

wat leuk dat ze naar haar toe kwamen om het te vragen....

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Lola Teun heeft op zijn laptop het programma tegen RSI en "moet" dus oefeningen doen ;)

3. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

koen; ik zal het eens aan hem vragen hoor ;) :D

duckie; he vervelend zeg, hoe is het vandaag? hoop goed. enne leuk joh demi met een koffertje :)

gnessy; bah alleen leven op thee en pijnstillers is niet fijn, alsnog beterschap

eve; he jij ook al 'de' hoofpijn van de maand. hoop dat bij jouw de evt aspirine werken.

irma; heeel veeel sterkte toegewenst en dat de operatie maar goed slaagt.

janette; :D hij is echt lache, de acrobaat :) toch maar zitten tijdens het computeren ;) slim

lola; gelukkig was je op tijd met alles, enne hier draaien de duimen dat dit voor jouw iets leuks word hoor. ja dat vind ik dus ook erg knap van hem, sommige kindjes zie je de gaatjes stuk voor stuk afgaan maar hij zoekt eerst naar het goede plekje en legt het stukje er vervolgens in.

noura; hee wat leuk zeg voor je moeder, nou het zal dan toch wel, als ze al eens hebben gevraagd naar je moeder!? hoop hier met je mee

jeempie dat gaat idd erg snel zeg, alweer dec mama's 2008 :confused:
    Jaaa onze kindjes worden dit jaar alweer 2!

hier heerlijk genoten van het zwemmen heb zelf een aantal onderwaterfoto's proberen te maken met zo'n onderwaterwegwerpcameraatje, ben erg benieuwd of het een beetje is gelukt.....eind volgende week kon ik ze op komen halen.

gr saskia

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja ik vind ook dat ze grote kans maakt, maar het ligt natuurlijk nog aan hogerhand, en er zijn nog 4 kandidaten

janette, ja dat klopt, achter c&a

5. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo allemaal,

Ik kreeg vanochtend een brief van de Belastingdienst dat ik de definitieve gegevens van 2007 qua kinderopvangtoeslag nog moest doorgeven. Net gedaan omdat ik nu toch de tijd had. Helaas te veel terug gekregen vorig jaar dus dat wordt een beetje terug betalen. Jammer....
    Verder hier weinig nieuws. Koen is nu op het kdv en ik heb dus even lekker de tijd om wat in huis te doen maar door die Belasting-dinges zit ik nu al weer veel te lang achter de pc en kon het dus niet laten om nog even te komen forummen :oops:

Melliemel: Mijn zwangerschap van Koen leek best veel op die van Sara in verschillende opzichten. Bij beide misselijk, en nog meer vergelijkbare kwaaltjes. Toch zijn ze verschillend qua geslacht dus het zegt ook niets he.
    Fijn dat het zwemmen leuk was. Ben benieuwd naar de foto's. Hopelijk zijn ze gelukt.

Janette: Leuk om die verhalen van je te horen over je oefenmiddag. Klinkt wel leuk zo, dat contact met mensen. Hoop voor je dat het iets wordt. Wel heel ander werk dan dat je nu doet he!
    Leuk die foto's van Teun! Is dat trouwens een hema-pyama? Die heeft Koen namelijk ook.

Eve: Gelukkig maar dat de tandjes nu door zijn. Dan is de pijn hopelijk snel verdwenen.
    Oh balen van je hoofdpijn. Sterkte.
    Fijn dat je iets gehoord hebt van Irma.

Irma: Sterkte met je vader en de operatie natuurlijk.

Duckie: Beterschap hoor! Ben je vandaag weer gaan werken?

Lola: Oei, vervelend zeg dat Jasmijn zo nat was. En al zeker op een werkdag!
    Succes met je sollicitatie! Hopelijk wordt het iets.

Noura: Wat leuk voor je moeder van die sollicitatie! Hopelijk wordt het iets.

Wauw al december '08 mama's in aantocht! :confused: Jeetje ja, de tijd vliegt echt. Ik teste op 6-04-'06 positief. Op die dag is het dochtertje van een hele goede vriendin geboren. Dat was wel erg leuk. Einde aan haar zwangerschap en het begin van de mijne! :D

Hier gaat het qua sollicitaties op en af. Regelmatig belt er een uitzendburo met een vacature maar hoor dan vaak iets later dat ze toch voor iemand anders hebben gekozen.
    Ik baal er wel van hoor. Het ene moment meer dan het andere. Ook denk ik eraan dat we straks weer richting zomerperiode gaan (komkommertijd) en hoop dus voor die tijd aan een baan te zijn geraakt. Want in de zomer wil ik zelf ook nog wel eventjes vrij als Sara zomervakantie heeft.

Groetjes Otje

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Otje ja het is de pyama van de HEma... we hebben hem met de geboorte van Teun gekregen als kraamkado...toen veel te groot maar deze winter niet en nu begint hij te klein te worden dus we gaan weer andere pyama's kopen.

en wat ik me afvroeg wil je echt via een uitzendburo of kijke je ook wel eens op www.vacaturekrant.nl? dan kan je bij jou in de buurt kijken en daar staan ook vacatures op die niet via een uitzendburo lopen zo ben ik dus aan de viswinkel gekomen.

net boodschappen gedaan...wilde gaan lopen toch maar met de auto gegaan...maar goed ook anders was ik nu nat geweest

Nieuwe stoere rompers bij de hema gekocht.....met korte mouw...zat alleen te twijvelen met de maat het is 86/92 of 96/104 aangezien ze toch wel groot vallen..hij heeft nu van de hema nog 72/80 aan de 86/92 genomen ondanks dat hij met zijn bovenkleding naar de 92 gaat en de 86 te klein word.....

ga ff alles opruimen

7. Goedemiddag allemaal,

zo heb net de hele boven gepoets, behalve de vloer en Liene's kamer. Want Liene ligt daar dus te slapen.

Ben belde net dat hij wrschl al naar huis komt, want hij voelt zich niet goed. Normaal gingen we deze avond naar ikea om een kastje te halen om Liene haar speelgoed in op te bergen. Want dit weekend gaan we alles voor de baby klaar zetten. Dat is wel goed op tijd, maar zo kan Liene alvast wennen aan dit alles.

Ik had een kastje van ikea (dvd-kast) te koop gezet op ebay. Vijf jaar geleden hebben we ze gekocht voor 79 euro en ze heeft altijd (tot we zijn verhuisd) dienst gedaan, en nu hebben we ze verkocht voor 35 euro. Netjes toch? Morgen wordt ze al opgehaald.

Even bijlezen en dan de bankzaken doen, want ik sta helemaal achter...

Noura, ik eet idd heel erg graag :D. Ik zal er wat minder over praten... ;)

Otje, we zijn zomaar gaan eten, nog voor de bevalling. Want ik herinner me met Liene nog levendig dat ze flesjes weigerde en ik daardoor de eerste 6 maanden nooit langer dan een uurtje van haar weg kon. Dus nu nog snel geprofiteerd om samen met z'n tweetjes iets te doen.

't Was trouwens erg gezellig en lekker. Ik had gamba's genomen en Ben steppegras. Oeps, nu spreek ik weer over eten...

En wat een erg verhaal van je vriendin... Nu moet ze dus gewoon wachten en kan ze nog niet blij zwanger zijn... Hopelijk draaien de testen goed uit.

Lianne, ah daar ben je... Ik was gewoon een beetje bezorgd.

Saskia, ben dus niet naar de moedergroep gegaan gisteren... En gelukkig maar, want Liene heeft van 12.00u tot 15.45u geslapen. Ze had haar namiddagslaap dus meer dan nodig.

En wat een puzzelwonder! Hier dus echt niet. Liene begrijpt er niks van. Ook niet van haar blokkenstoof. Maar die van haar heeft ook een deksel aan de bovenkant waar al de blokjes door kunnen. Dus ze probeert dan één blokje, ergens willekeurig... past niet... deksel eraf... alle blokjes erin... en trots lachen. :D

Janette, nee, zou ook geen spaghettibandjes bij Teun aandoen. :D Stel je voor...

En de dochter zal het zeker en vast doorbriefen aan haar vader. Ik heb er alvast een goed gevoel bij.

Zo, ga even de bankzaken doen en dan het vuil naar de garage dragen...

Saartje

8. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Gnessy: Beterschap!

@Eve: pfff, dat was wel erg vroeg voor jullie. Demi was vanochtend voor haar doen ook vroeger wakker, het was 6.50 uur ofzo.

@janette: Ik kan de eerste foto helaas niet zien. Teun zit heel serieus achter z'n "laptop" :) . Grappig om het verschil in maten te zien. Demi draagt nog veel 74, maar ook al 80.

@lola: Succes met je sollicitatie. Ik hoop voor je dat je wordt uitgenodigd.

@Noura: Wat leuk voor je moeder. En alweer dec. 2008 mama's, wat gaat dat hard inderdaad.

@Otje: Ik vind het echt balen voor je dat het maar niet lukt met werk zoeken :cry:

@Saar: Herkenbaar wat je schrijft over die vormenstoof. Als het demi niet snel genoeg gaat dan haalt ze ook de deksel er af en stopt de blokjes er dan zo in.

Ik ben weer helemaal fit. Vanochtend gewandeld met Demi en halverwege viel ze in slaap. De zon scheen nog een beetje, dus ik heb haar buiten in het zonnetje nog even verder laten slapen. Normaal gaat ze rond 13.00 uur naar bed, maar ze ligt er nu pas een half uurtje in, omdat ze vanochtend dus geslapen heeft. Ze kreeg van mijn moeder nog een leuk cadeautje trouwens, een strandset van Nijntje, verpakt in een rugzakje. Heel leuk.

Voor vanavond heb ik nog een leuk klusje (maar niet heus....!) op het programma, de belastingaangifte. Het wordt nu toch echt tijd, want aanstaande dinsdag is het 1 april. Kwam er zojuist ook achter dat ik vorig jaar teveel uren kdv heb opgegeven voor de tweede helft van 2007, dus dat wordt terugbetalen :cry:

9. Veel succes met de belastingen. Ik ontdekte juist dat ze de onze net gestort hebben. Altijd leuk om iets op de spaarrekening te kunnen zetten ipv het eraf te halen ;).

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hallo meiden,
    het ontbreek me even aan tijd om te reageren.

gisteren helaas niet meer kunnen slapen en vandaag om 13.30 ben ik weer gewekt anders slaap ik vannacht weer niet meer.
    Maar ben uit de nacht!

straks weer naar de muziek.

11. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn is af en toe echt een lieverd. Vanmorgen op het kdv gaf hij alle meisjes een aai en een kusje (de jongens sloeg hij over :) ). Toen hij ze allemaal had gehad begon hij opnieuw en heeft zo 3 rondjes gedaan. Echt zo schattig om te zien! Toen ik hem vanmiddag ophaalde zei de leidster dat hij ook heeeel erg ondeugend kan zijn. Haha, dat wist ik nog niet ;) Kreeg ook weer vieze kleding mee maar dit keer niet van de poep. Ze waren nml in de tuin geweest en Fynn blijkt het erg leuk te vinden om in de aarde te wroeten. Heb het gevoel dat ik m'n handen nog vol ga hebben aan m'n mannetje.... :eek:

@Janette: Haha, volgens mij krijgt Teun nu al yogales op het kdv :D En zit Teun nu echt in maat 74/80 van de Hema rompers? :confused: Fynn heeft nu nml 86/92 en die beginnen te klein te worden. En aangezien Teun ook naar maat 92 toe gaat verbaas ik me daar dus over. Ik ga binnenkort 98/104 kopen.

@Noura: Hoop echt dat ze je moeder gaan kiezen. Lijkt me superleuk voor haar.

@Duckie: Is Demi vanavond wel op tijd gaan slapen? Of had ze helemaal geen slaap meer na haar late middagdutje?

Kreeg ook zo'n brief omtrent de kinderopvangtoeslag. Ben in 2007 wel minder gaan verdienen maar aangezien ik al het maximale terugkreeg zal er toch niks veranderen. Ik laat het dus maar zo. Zie wel wat zij uiteindelijk hebben berekend.

12. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    eve zag op de laatste lijst dat Fynn een stuk groter is dan Teun.
    scheelde zeker 5 cm.
    dus dat zou kunnen van de maat heb de grotere ook overwogen maar vond ze toch erg lang voor teun...deze zitten nu nog ruim om zijn nek...alleen de lengte word wat lastig al gaan ze wel nog makkelijk dicht....
    we zullen dinsdag wel het verschil zien....
    en wat lief van Fynn....nee dat doet Teun niet die gaat eerst op de arm en dan ravotten met de boy's..ja ze zijn met z'n 4 tjes de oudste op de groep..1 is 1 maand ouder en de rest iets jonger...dus ja dan m,oeten ze de grote jongen uit hangen...en de meisjes ja die liggen nog in de babytuin...zo heet het stukje wat afgescheiden is door hekjes en waar matten liggen....

13. Hier nog zo'n slimmerik die denkt: 'Waarom zou je moeilijk doen als het ook gemakkelijk kan...?'

@Eve: Ik krijg toch het gevoel dat ik héél veel dingen moet gaan verzwijgen voor Jasmijn... ;) :)

Ik heb de brief over de kinderopvangtoeslag nog niet ontvangen, maar ben ook bang dat we iets moeten gaan terug betalen... :(
    Maar niet getreurd, aan inkomstenbelasting krijgen we €4.000 terug... :D !

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Het was vanmorgen weer gezellig 6.15. Is al de 4e dag op rij dat Fynn te vroeg wakker is. Hoop echt dat het weer tijdelijk is :(

@Lola: Jasmijn heeft niets te vrezen hoor. De foto van Fynn in Brum met Jasmijn als zonnetje hangt nog steeds naast de commode :D Enne, 4000 euro is wel heel erg veel :confused: Ik neem aan dat jullie dus geen maandelijkse teruggave krijgen?

Eh, tja, verder niks te melden....

15. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Rustig hier!

Eve: Koen was vanochtend ook vroeg wakker. 6.30 uur. Gelukkig is ie nog blijven liggen tot 8 uur.

Ik heb vanochtend voor het eerst alleen gereden. Ik zou eerst naar de bakker gaan en daarna nog naar de supermarkt maar ben na de bakker naar huis gereden. Vond het toch wel erg spannend dus we gaan vanmiddag maar gewoon samen boodschapjes doen :oops:

Fijn weekend!

Gr Otje

16. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Pfft...een paar drukke dagen gehad, heb daarom ook nog niet eerder kunnen reageren. Gijsje is de laatste dagen erg onrustig en Lynn wilt ook graag continu aandacht. Ze wilt niet alleen spelen en zodra ik ga zitten, kruipt ze meteen op schoot. Ook huilt ze best veel. 's Nachts komt ze standaard tussen 3 en 4 uur. We proberen haar te laten huilen, maar dat helpt dus echt niet...ze wordt dan steeds hysterischer. Omdat we graag 's nachts nog een paar uurtjes willen slapen, komt ze daarna tussen ons in liggen. Pedagogisch niet verantwoord, maar een redelijk goede nachtrust is ook wat waard ;) . Gisteravond heeft ze weer alles overgegeven en haar ontlasting blijft 'vloeibaar' al is het geen echte diarree.
    Verder hebben we wéér een verstopping gehad :rolleyes: . Deze keer hebben we er maar meteen een rioleringsbedrijf bij laten komen, die de verstopping zo had doorgespoten, gelukkig.

Gistermiddag was ik echt over de zeik. Lynn slaapt sinds ze uit het ziekenhuis is, 's middags behoorlijk lang. Ze heeft het ook echt nodig. Nu lag ze gistermiddag een half uurtje te slapen. Ik lag met Gijsje op de bank, want hij was erg onrustig. Ook hij was net in slaap gevallen. Wat denken jullie...gaat de bel :( . Bleek het een dame van Felicitas te zijn :evil: , terwijl ik bewust deze zwangerschap alleen maar de blije doos had aangevraagd om zulke mensen buiten de deur te kunnen houden. Maar nee hoor, er was iemand zo leuk geweest om ons op te geven :( . Lynn was ondertussen al flink aan 't huilen, Gijsje was weer wakker en die dame bleef maar pushen om een afspraak te maken. Dus uiteindelijk maar gezwicht, al ga ik volgende week afbellen. Lynn heeft de rest van de middag niet meer geslapen, maar was hartstikke moe en vervelend door haar slaapgebrek.

Ga even dit posten en daarna bijlezen.

17. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Saar, wat is Liene flink gegroeid zeg.

Duckie, ik schrok van het verhaal dat je je zo beroerd had gevoeld bij Eve. Gelukkig dat je weet waarvan het komt. Maar wel heftig zeg.
    Lieve foto's van Fynn en Demi.

Noortje, hoe gaat het nu met je? Kan me goed voorstellen dat het je af en toe teveel wordt. Doe je rustig aan. Dikke knuffel.
    Hoe was trouwens je tweede lesavond?

Lola, ik vind het géén gezicht, zo'n zwangere man/vrouw.

Lynn wordt weer wakker...hoop straks nog wat tijd te hebben om te reageren.

18. Ja, dat klopt!
    Pffft... Fynn is dus weer goed bezig 's morgens. Misschien moet hij eens hier komen logeren, dan kan Jasmijn hem laten zien hoe lekker uitslapen is. Vanmorgen heb ik haar om 10.30 wakker moeten maken. Ik moet daar wel bij zeggen dat ze gistermiddag haar slaapje compleet heeft overgeslagen, dus ze zal het wel nodig hebben gehad...

@Bianca: Jeetje, ik geloof dat ik ook flink over de rooie was geweest en dan had die - nietsvermoedende - mevrouw het moeten ontgelden denk ik...
    Ik heb ook alleen de Blije Doos aangevraagd om dezelfde reden, dus nu maar hopen dat ik ook niet door iemand anders wordt / ben opgegeven.
    Het doet me wel pijn om te lezen dat Lynn nog steeds niet in orde is, het arme meiske. Kon ze maar praten, dan kon ze je zeggen wat er aan de hand is. Ik hoop dat het snel beter met haar gaat. Het wordt tijd dat voor jou het grote genieten gaat beginnen...

19. Niet meer actief

bianca, miss troost het je, maar ik heb ook zo'n periode met jordy meegemaakt.... nu 2 jr terug.. en het gaat eindelijk beter......
    Dus lynn komt er ook wel.....

20. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Otje: Ik kan me heel goed voorstellen dat je het alleen autorijden nog erg spannend vindt. Hoop dat je snel gewend bent!

@Bianca: Had gehoopt op een wat beter bericht. Maar lees nu dat naast Lynn ook Gijsje aan het spoken is :( Zou zo graag iets willen bedenken waardoor Lynn zich beter gaat voelen! Het klinkt mss stom maar 'hoop' dat de kinderarts iets kan vinden zodat Lynn zich daarna weer snel zichzelf voelt. Ik blijf in the meantime aan jullie denken! En volgende week krijgen jullie allemaal een megaknuffel :D Fynn heeft overigens ook al ruim een week vloeibare ontlasting (ook niet echt diarree dus). Denk dat het van de tandjes komt maar wie weet heerst het wel. Wat de deurbel betreft kan ik je echt aanraden om er een schakelaar tussen te (laten) zetten. Ik vind dat echt ideaal. Wordt nu nooit meer gestoord op momenten dat het mij niet uitkomt.

@Lola: Zou er inmiddels aan gewend moeten zijn maar vind het nog steeds onvoorstelbaar dat Jasmijn zooo lang kan slapen :confused: Hoop wel voor je dat haar brusje dat straks ook kan ;)

@Duckie: Thanks voor je lieve en mooie kaart. Was echt een verrassing!

Ga hierna nog ff spammen. Heb ik gewoon zin in ;)

Deel Deze Pagina