hallo meiden, Bianca, wat aso dat die vrouw van felicitas niet telefonisch een afspraak maakt maar het zo doet. wat verdrietig dat lynn en Gijs onrustig zijn en beide niet lekker in hun vel zitten. Sterkte meis en als je het as donderdag niet ziet zitten hoor ik het wel. Lola: jeetje dat is zeker uitslapen van jasmijn. Noralien: hoe is het met je? Otje: wat goed dat je alleen gereden hebt! Het is allemaal spannend als je het alleen moet doen. Fynn: morgen exyta lang uitslapen he want de klok gaat vannacht vooruit. Eve: wat vertederend moet dat er uit gezien hebben op het kdv. Hoe is het met je hoofdpijn? Duckie: gelukkig ben je weer opgeknapt. De belasting gelukt? Onze belasting wordt door een accountant gedaan omdat het bedrijf er ook mee van doen heeft. Kailynn heeft het weer super gedaan gisterenavond en ze lag nu ergens anders omdat er ook nog een band in het gebouw repeteerde dus ze lag bijna boven de zaal waar wij speelde maar ze lag in 5 minuten te slapen en is niet wakker geweest ben er zo blij om! herkenbaar geluid uit de buik natuurlijk! Ga zo nog even bij arno kijken want die is geluid aan het opbouwen en heeft om 16.30 met zijn slagwerkgroep een sound chek dus gaan we daar even naar kijken. Fijn en mooi weekend allemaal.
eve mooie fotos en wat een casanova is fynn bianca, helaas herkenbaar, hier kwam dat mens ook onaangekondigd aan de deur, en ik wou haar niet binnenlaten, omdat het etenstijd was, en ik de kleintjes (ook mijn neefje) naar bed wou doen. toen bood ze aan de doos achter te laten als ik tekende, ging ze ptvdr toch zitten, en moest ook nog eens naar het toilet, achteraf was ik echt boos. goed dat jegaat afbellen en dien gelijk een klacht in nou ik hoop dat iedereen nu de belasting heeft ingevuld daarstraks even lekker gewinkeld, piet zoomers, lekker veel keus, maar vandaag was manlief aan de beurt, ik zag heel veel maar heb me beheerst, ook al wou hij graag wat voor me kopen de lieverd
Goedeavond allemaal hier ook een vroeg wakker zijndertje Teun was om 6.30 al wakker en kwam om 6.45 eruit...kwam wel goed uit want we wilden optijd bij intartuin zijn want die gaven tussen 8 en 10 20% korting op alles en ja we willen een nieuwe tuinzet...helaas daar niets gevonden...onder tussen begon Teun al weer moe te raken dus opa en oma maar ff gebeld of we hem daar mochten brengen want we wilden nog ff verder en dan was geen probleem...dus door naar Leen bakker..van de week stond er een mooie set in d efolder zat ook goed maar toch nog ff verder naar blokker tuin...en ja hoor daar stond de set die we wilden...6 standenstoelen met een tafel van 210 cm met een gehard glazen blad...errug mooi...lime groene kussens erbij...en nu komt het mooie van de week komt het al ...nu het mooi weer nog... daarna naar me ouders omdat me moeder jarig was...na het eten weer naar huis..Teun lekker slapen in zijn eigen bed...maar de indrukken van de verjaardag waren toch te veel...hij werd net al weer wakker...hoop dat het bij 1x blijft..... Eve vannacht gaat de klok een uurtje vooruit...slaapt Fynn ook een uurtje langer
hier nog een gratis leukigheidje (tip) http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0 Ga slapen want ik moet er morgen vroeg uit en arno mag lekker blijven liggen maar ik heb een uurtje korter.. als kailynn zich gelijk aan de zomertijd houdt. hoe gaan jullie het morgen doen met de nieuwe tijden....
@Eve: Ja, stel je voor dat haar brusje meer Fynn's ritme heeft , dan zit ik met een ochtend- en een avondkind... Fynn wordt geloof ik steeds lichter geloof ik hè? Enne... hij heeft een echt lief 'boevenkoppie'... @Slingding: Wat fijn dat je eerste repetitie zo goed verlopen is. Misschien slaapt Kailynn ook wel extra lekker door dat ritmische geluid... Ik ga trouwens niets speciaals doen wat de zomertijd betreft. Jasmijn heeft van nature niet echt een vast ritme, dus het zal haar waarschijnlijk niet eens opvallen... Vandaag bij de Babydump de gratis doos opgehaald. De vorige keer zaten daar heel saaie tuitbekers in, waar Jasmijn echter het liefst uit drinkt. Ik hoopte dus dat die er nog steeds in zouden zitten. Er zaten inderdaad tuitbekers in, maar iets andere. Ik hoop dat ze die ook fijn vindt... Mijn garderobe begint langzaamaan ook ergens op te lijken. Bij Prénatal nog een rok, t-shirt en bikini gekocht, dus ik hoef niet langer bang te zijn binnenkort in mijn blote kont over straat te moeten... Ook hebben we even bij Leenbakker gekeken naar de zitzak, maar helaas hadden ze ze niet meer in het lime/zilver. Ik denk dat Jasmijn hem wel erg leuk had gevonden... Morgen gaat hier ook 'de grote verbouwing' van start. Roy begint namelijk met het omleggen van de leidingen, zodat de pantry van de zolderkamer naar het washok kan. Want zo'n keukenblokje in de slaapkamer is natuurlijk géén gezicht... Daarna kan de zolder leeg gehaald worden en dan onze slaapkamer naar boven. Dan kunnen we ook aan de leukste klus beginnen: het inrichten van Jasmijn's nieuwe slaapkamer...
hi hi, otje; hihi nee weet ik hoor, dat het niets hoeft te betekenen, ik heb tot nog toe alleen gwoon een voorgevoel dat het een meisje word, mss veranderd dit gevoel nog maargoed... janette; zal toch wel ff goed zijn die rompers saar; he bah vervelend dat ben zich niet fit voelt. beterschap enne tja dat is ook de slimme oplossing he, niet moeilijk doen als het makkelijk kan duckie; fijn te horen dat je je weer fit voelt. heeel lief van je dat je ons een kaartje hebt gestuurd eve; hihi dus het is een echte charmeur, die heel romantisch straks zijn bloemetje zelf plukt 8) lola; zoooo 4000 euro dat is nog eens een leuke teruggave otje; hihi, toch maar samen boodschapjes doen, maar je hebt wel gereden?! bianca; he wat vervelend zeg, zeker als jullie je slaap erg hard nodig hebben, en dan nog zo'n opdringerig mens blegh. idd lekker afbellen dat mens eve; wat een schattige foto's zeg, echt zoals je ze beschrijft superrrr. leuk tuintje voor fynn slingding; hier dito het word voor ons ook gedaan idd, helaas niet altijd op tijd waardoor we er achteraan moeten blijven zitten zeg maar wat super te horen dat kaillynn het zo goed doet tijdens het oefenen, enne zal idd wel een 'veilig' gehoor zijn janette; hee wat super dat je geslaagd bent voor een tuinset. wij doen eerst de tuin en de 'nodige uitgave en dan komt het nieuwe tuinset wss volgend jaar ergens lola; klinkt idd als een leuke garderobekast enne bij jullie ook aan de klus zo te horen, succes hier niet veel bijzonders te melden, orlando slaapt nu weer goed iig denk ook dat hij dit wel volhoud, lekkerrrr. wij gaan vanaaf lekker bij vrienden eten, heb er nu echt zin in. ik zeg nu want mss ben ik wel misselijk dan ach we zien wel. we gaan nu ff wandelen in reeuwijk hoop dat het in de tijd dat wij lopen droog blijft gr saskia
@Eve: Pffoee, die Fynn is weer een vroege vogel de laatste paar dagen. Misschien helpt de zomertijd er aan mee dat hij weer wat later wakker wordt 's ochtends. Foto's spammen mag altijd, dat vinden wij helemaal niet erg . Vind de foto waarop FYnn zo ondeugend kijkt erg leuk. @Bianca: Oh, wat vervelend, liggen allebei je kindjes net lekker te slapen en dan staat er zo'n felicitasmuts ongevraagd aan je deur te bellen . Wat ontzettend balen dat het nog niet zo goed gaat met Lynn, ik snap heel goed dat je je bij haar in bed neemt, op een gegeven moment ben je zelf ook op van vermoeidheid lijkt me. Wanneer moest je ook al weer precies terug naar de kinderarts? Ik hoop zo dat het snel wat beter gaat en dat ze ontdekken hoe het komt dat ze niet lekker in haar velletje zit. Want zo word je volgens mij zo onzeker. @Janette: Ik duim met je mee dat het snel mooi weer wordt! Hier regent het op het moment heeeeeel hard. @Slingding: Wij hebben Demi vanochtend gewoon lekker laten liggen tot ze wakker werd, en dat was om 9.15 uur nieuwe tijd. En verder volgen we vandaag gewoon het ritme dat we altijd volgen. Ik verwacht daar geen problemen mee. @Lola: Ook jullie dus al verbouwen lees ik. Gaan jullie op zolder slapen en Jasmijn en de baby op de eerste verdieping? @Saskia: Hoop dat het bij jullie droog is, want hier regent het heeeeel hard nu. Fijn dat orlando weer goed slaapt. Wat is het het hier rustig vandaag! Wij zijn gisteravond bij vrienden geweest. Was leuk. Zij hebben een dochter van februari 2007, scheelt een week of 6 met Demi. Demi daar op bed gelegd, en 's avonds er weer uitgehaald en mee naar huis genomen, ging prima gelukkig. Vanmiddag na het slapen van Demi gaan we ook nog even naar een ander stel vrienden, die zijn een huis aan het bouwen, dus we gaan even kijken hoe het er mee staat. Onze verbouwing op de zolder staat ff stil. Jeroen heeft nog steeds best veel last van z'n schouder en houdt dus even rust. En ik ben niet zo handig dat ik daar alleen aan ga beginnen.
Lola, ik zag op 't kaartje van Felicitas een afbeelding van de Blije Doos staan ...en aangezien ik (ivm de 2e doos) Gijs geboortedatum moest doorgeven, zal het daardoor wel komen dat ze langskomen. Enne...succes met de 'verbouwing'. Hopelijk ben je snel klaar en kun je lekker aan de slag met Jasmijns nieuwe slaapkamer...ben benieuwd hoe 't eruit ziet als 't straks klaar is. Eve, wat een heerlijk manneke is Fynn . Tot hoelaat heeft hij vanochtend geslapen? Janette, leuk zeg, een nieuw tuinset. Ik vind dat ze tegenwoordig zulke mooie hebben, maar ja, die van ons is nog goed en degelijk. Nog gefeliciteerd met je moeder. Saskia, hopelijk heb je droog weer gehad met wandelen. Hier is 't al heel de dag aan het regenen. Lynn werd vanochtend 6.30 uur nieuwe tijd wakker...het voelde gewoon als uitslapen voor ons. Gijsje volgde een uur later. Lynn heeft daarna nog bij ons in bed tot 8.45 uur nieuwe tijd geslapen...wat een luxe . Duckie, we hebben 8 april een afspraak bij de kinderarts. 't Is precies zoals jij zegt. Doordat ze niet lekker in haar velletje zit, word je gewoon onzeker. Terwijl ik, voordat dit gebeurde, juist heel ontspannen was vwb haar opvoeding etc. Nu zoek ik bij iedereen bevestiging of ik 't wel goed doe en wat 't toch kan zijn. Ik kan dat eigenlijk niet uitstaan van mezelf dat ik nu zo reageer. Gelukkig dat je weer helemaal fit bent. Slim van Jeroen dat hij even rustig aan doet met z'n schouder. Veel plezier vanmiddag! Cynthia, wat mij betreft gaat donderdag gewoon door. Heb er onwijs veel zin in (ook in vrijdag Eve ). Wilde gistermiddag met Lynn eventjes naar de stad toe. Ze had 's ochtends al geslapen en ik had haar om 12.15 uur uit bed gehaald. Net voor we weg wilden gaan, begon ze in haar oogjes te wrijven. Ik heb haar toch maar naar bed gebracht, waar ze in eerste instantie flink ging huilen. Net toen ik haar wilde halen, viel ze in slaap en werd om 16.00 uur wakker en ze zat tot aan haar nek toe onder de poep . Toen zijn we maar thuisgebleven, aangezien de winkels om 17.00 uur sluiten. Vanmiddag willen we eigenlijk nog naar Rosada toe (outlet), maar ze ligt nog te slapen. Ik hoop dat ze op tijd wakker wordt, want ik wil er toch echt ff tussenuit, na heel de week binnen te zitten vanwege 't slechte weer.
ach jee die arme lynn. kan me best voorstellen dat je er even uit wilt trouwens hier wel gedacht aan de klok, moest ook wel want ik moest werken saf merkt er niets van vergat ik vrijdag toch helemaal te zeggen dat mijn moeder de baan heeft. ze was helemaal hyper, vind het zo leuk voor haar. ze voelt zich nu helemaal of ze een 2e leven krijgt zegt ze, en dat kan ik me best voorstellen. ga weer aan de arbeid
Kom ff een foto spammen... Deze wil ik gaan gebruiken voor mijn eerste opdracht. Maar dan in zwart-wit.
Noura feliciteer je moeder van me...leuk voor haar. Noralien hele leuke foto...maar zie je met zwart-wit de bellen nog?
Hier een proefbewerking... De foto móet in zwart-wit worden ingeleverd. Maar de bellen zijn dus wel nog zichtbaar. Het is bij ons in huis best donker en als de zon niet schijnt dus erg lastig een goed belichte foto te maken .