December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

leuke foto noralien....

hier ook gedacht aan nieuwe tijd... kids waren hier om 9.15 uur niuewe tijd wakker...

verder geen ander ritme als anders...

inmiddels voel ik me wel wat opgeknapt, maar ben schor en hoest nog veel...

verder is debbie met thijmen langs geweest vandaag. Was erg gezellig.... wel veel foto's gemaakt....

ik ga kids op bed brengen want zijn hartstikke moe. ik kom later terug om te reageren...

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Bianca: en nog naar rosada geweest?
    ik wilde ook gaan maar we zijn toch voor kailynn maar naar bambini in Vlissingen geweest.
    Tot donderdag!

Eve: als je 20 minuten verder rijd vrijdag daar woon ik hoor haha.

Noralien: wat is hij mooi de foto van jikke haar tanden vielen me gelijk op!
    heeft ze een jurkje aan op de foto?

Wij zijn dus met mijn ouders naar banbibi (speelparadijs) geweest dat is het oude golfslagbad gemaakt, echt alles is nog orgineel, de vloeren en wanden.
    Het golfbad is voor de kleintjes zeg maar en het wedstijdbad dat apart zit is vanaf 4 jaar met ook nog glijbanen en een rollerbaan maar daar ben ik met kailynn ook nog afgeweest.
    hier een link ervan:
    http://www.speelcircusbambini.nl/index2.php
    Er fijne dag zo geweest.

3. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Noura, gefeliciteerd met je moeders baan.

Noralien, mooie foto van Jikke. We hebben toevallig laatst ook zulke foto's gemaakt. Lynn keek heel geïnteresseerd naar de bellen :) .

Cynthia, ziet er leuk uit zeg, bambini. Ik had er nog nooit van gehoord. Wij twijfelden om naar Vlissingen, Middelburg of Roosendaal (Rosada) te gaan. Omdat Lynn al zolang sliep, vielen Vlissingen en Middelburg al af. Ze werd rond 15.45 uur wakker en we zijn daarna nog even naar Rosada geweest, aangezien de winkels daar tot 18.00 uur open zijn. Was wel lekker om er ff tussenuit te zijn. Heb niks gekocht helaas. Wel wat truitjes gepast, maar aangezien m'n buik zo slap is, vond ik de truitjes niet mooi staan :( .

Lynn heeft iets nieuws ontdekt....kietelen. Ze vindt het zo leuk om iedereen te kietelen :) ...zo grappig hoe haar handje dan beweegt.

4. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @noura: Wat leuk zeg, voor je moeder.

@noralien: Wat een prachtige foto heb je gemaakt zeg. Ik vind 'm echt heel mooi.

@gnessy: Fijn dat je wat bent opgeknapt en gezellig dat Debbie en Thijmen langsgeweest zijn. Ben benieuwd naar de foto's ;)

@Slingding: Ziet er leuk uit , dat Bambini.

@Bianca: jammer dat je niets gekocht hebt, maar je bent er inderdaad lekker even tussenuit geweest.

Zo, dadelijk weer werken. Ik heb echt helemaal geen zin eigenlijk. Dat heb ik vaak na het weekend, dan blijf ik altijd liever thuis. Demi slaapt nog. Ze lag gisteren iets wat later op bed, omdat we wat later thuis waren. Zo dadelijk maar eens voorzichtig kijken of ik haar wakker kan maken. Ze kreeg trouwens gisteren op visite ook wat nibbit chipjes. Nou, ik kan je vertellen, die vond ze echt heel lekker. Maar ik ben zelf nog niet van plan die haar te gaan geven.

Fijne dag allemaal!

5. Niet meer actief

6. Niet meer actief

7. Niet meer actief

8. Niet meer actief

9. Niet meer actief

10. Niet meer actief

11. Niet meer actief

12. Niet meer actief

13. Niet meer actief

14. Niet meer actief

Ik heb geen zin!

15. Niet meer actief

16. Niet meer actief

zo heb voorlopig weer genoeg gespamd.....
    De eerste drie foto's zijn van gister van ruth en thijmen. Dat ging heel goed samen alleen toen ze moe werden was t even niet zo heel gezellig....
    De andere foto's zijn gemaakt bij mijn opa en oma op de boerderij... Ook die foto's in t kratje.....

noortje super mooie foto

17. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Goeiemorgen allemaal,

Ben in het weekend niet veel hier geweest maar eigenlijk de hele tijd bezig geweest. Zaterdag ging ik heel zelfverzekerd boodschappen doen. Was toch wel eng hoor. Voor het eerst alleen in de auto. Slaat de auto me ook nog 2 x af voor het groene stoplicht :oops: Balen natuurlijk. 's Middags zijn we nog even samen weg geweest met de auto en toen heb ik gereden maar was toch wel prettig dat Steef langs me zat.
    Gisteren hadden we om 15 uur afgesproken in Best bij Steef zijn zus. Van te voren nog even naar Winkelcentrum Woensel in Eindhoven geweest. Ik heb op de heen en terug-reis gereden. Het ging echt goed vond ik. Want ik zat me van te voren best druk te maken, om in en om Eindhoven te rijden. Hopelijk voel ik me straks ook zo zelfverzekerd zonder bijrijder! :D

Even reageren....

Janette: Ja die website van vacaturekrant ken ik inderdaad. Ook kijk ik regelmatig op de site van NationaleVacaturebank.nl.
    Leuk dat je geslaagd bent voor een tuinset.
    Beetje laat maar gefeliciteerd nog met je moeder.

Saar: Idd een hele goede reden om nog even lekker samen te gaan eten zo vlak voor je bevalling!

Duckie: Fijn dat je je weer beter voelt!
    Koen had gisteren bij Steefs zus ook voor het eerst chips op. Van die pombar (beertjes-naturel-chips). Hij vond het ontzettend lekker. Ben er ook nog niet zo'n voorstander van hoor maar ja... zo voor af en toe moet dat kunnen.

Eve: Wat schattig dat Fynn alle meisjes een zoentje gaf! Lijkt me ook erg schattig om te zien.
    Wat een leuke foto's van Fynn. Lekker ventje!

Lola: Lekker hoor, zo'n flink bedrag terug van de belasting! Al plannen ervoor?
    Succes met de verbouwing!

Bianca: Oei, wat vervelend dat Gijs en Lynn 's nachts zo onrustig zijn. Toen Koen laatst een tijdje 's nachts onrustig was hebben we hem ook tussen ons in gelegd. Krijg je toch nog even je rust.
    Jeetje, wat zal jij over de zeik zijn geweest zeg, door die dame van Felicitas! Bah, daar zit je dan echt niet op te wachten. Ik weet nog toen Koen klein was dat er hier ook een dame onverwacht op de stoep stond. Koen had net zijn huiluurtje en zij dacht allemaal wel te weten wat er aan de hand was en ze was ook erg goed met haar "goedbedoelde" adviezen :x
    Oei, wat vervelend dat ze zo onder zat na haar middagslaap. :(
    Gisteren nog eruit geweest?

Slingding: Wat goed dat Kailynn zo lekker gaat slapen boven de muziek! Ook leuk voor jou om er zo weer eens uit te zijn en je hobby te doen.
    Dat doosje van Liga heb ik al (ooit een keer besteld met streepjescode) en is idd erg handig.
    Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad bij Bambini.

Noura: Wat leuk voor je moeder dat ze de baan heeft! :D Dat is nog eens goed nieuws.

Noralien: Leuk zeg die foto met die bellen!

Gnessy: Wat een leuke foto's. Zeker die met Ruth bij de koe! Wat een leuk gezicht :D

Koen werd gisterenochtend 7 uur oude tijd (dus 8 uur nieuwe tijd) wakker. Vanochtend sliep hij tot 8.15 uur dus dat was wel weer lekker. Maar net begon hij een beetje te huilen en in zijn oogjes te wrijven dus heb hem maar even in bed gelegd.

Ik heb dit weekend nog een sollicitatiebrief gemaild naar Attractiepark Toverland (15 minuten hier vandaan). Ze vroegen daar mensen voor bij de attracties en de horeca-gelegenheden. Tis misschien niet helemaal wat ik echt wil maar het lijkt me wel leuk en anders kan ik altijd nog verder kijken.

Groetjes Otje

18. @Bianca: Wat vervelend dat je zelfvertrouwen zo wordt aangetast. Je gaat natuurlijk over van alles piekeren en je van alles in je hoofd halen. Niet doen! Ik denk dat jij een heel goede mama bent hoor... :D
    Enne... Lynn mag mij donderdag best kietelen hoor, ik vind dat stiekem wel lekker... :oops: ;)

@Noura: Wat leuk voor je moeder, gefeliciteerd!

@Noralien: Ik vind je eerste officiële foto mooi gelukt hoor! Vooral in zwart/wit is-ie erg mooi. Aan de afmeting van de foto zie je meteen dat je deze foto met je nieuwe camera hebt genomen. Weet jij misschien waarom professionele camera's foto's maken in de verhouding 1:1,5 en 'gewone' camera's foto's in de verhouding 1: 1,33?

@Duckie: Herkenbaar hoor, geen zin om op maandag te gaan werken. Maar bij mij is het eigenlijk meer: geen zin om op maandag vroeg op te staan... :oops:

@Gnessy: Je hebt leuke foto's gespamd! Is Thijmen nu echt zoveel groter dan Ruth of vertekent het beeld door de foto? Ruth is ook nergens bang voor, zo te zien... :D
    Ik vind niet dat je Jordy kunt zien dat hij geen zin heeft, wel dat hij het koud heeft... :)

@Otje: Zie je, na een paar ritjes voel je je al meteen een heel stuk zekerder! En wat ons belastinggeld betreft: Tja... met een tweede op komst en een verbouwing voor de boeg... ;)

Zaterdag bij Leenbakker gebeurde er trouwens nog iets leuks. Jasmijn zegt tegenwoordig te pas en te onpas 'Oh-Oh..' precies zoals de Teletubbies dat ook doen (en ze kijkt misschien maar één keer per week... :( ). In een gangpad kwamen we een stel tegen met een kindje dat zo te zien een paar maanden ouder was dan Jasmijn en in het voorbij gaan zei dat jochie tegen haar: 'Oh-oh!' Waarop Jasmijn meteen antwoordde: 'Oh-Oh!' We lagen echt een deuk, het klonk zó komisch... :)

19. Niet meer actief

noura: gefeliciteerd met je moeder....

noralien: Wat een super leuke foto.... En als je wil oefenen, dan wil ruth best meewerken zei ze. :)
    Ik vind beide erg mooi....

bianca: Hoop voor je en duim voor je dat lynn snel weer de oude word... Geef haar maar dikke knuffel van ons. En ook eentje voor jouw..... Hopelijk komt je zelfvertrouwen snel weer terug...

lola: Thijmen is echt zoveel groter als ruth.. Scheel een compleet hoofdje.... Dus ik heb gewoon een mini dochter......
    Ennuh dat oh-oh gebeuren. Leuk joh... Ruth zegt t nu ook... en idd te pas en te onpas. Maar vind t wel leuk dat jasmijn even antwoord terug gaf.

duckie: Maandag is idd de eerste dag dat ik vaak geen zin heb om me bed uit te komen...

En ja ruth is echt nergens bang voor. die ging zo akelig dicht langs die koeien dat ik t beetje eng vond. Zelfs de stier vond ze erg interressant.... Maar goed, het houdt nu wel in dat ik mooie foto's heb van me dochter bij de koeien..... vind ik heel erg leuk....

cynthia: Wat goed van kailynn dat ze zo goed slaapt boven de muziek......

eve: een zoenerige fynn.... in ere houden...... Ruth is bijna anti zoen/ kus.....

Hier krijgt ruth ook maar sporadig chips.... Maar meestal dan hebben die andere het ook en wil zij ook. En dan kan ik beter klein beetje geven dan dat mevrouw ruzie gaat maken met die andere drie. Ze krijgt dan wel veel minder als de rest. Maar een paar stukkies. En dat vind ze voor alsnog oke...

20. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hey Meiden,

Wessel heeft het gehaald!
    Alles was gister ingedroogd en hij heeft net zijn prikjes gekregen.
    Die havermoutbadjes werken echt super!

Ik kom later terug om te reageren want er komt zo een collega langs die voor ons de belasting heeft ingevuld.

Deel Deze Pagina