lola gefeliciteerd emt de goeie uitslag...... Al besloten wat je nu gaat doen wel of niet een vp? wat een stoere foto's bianca.... En idd op 2de foto kun je goed zien dat ze smalletjes is geworden.... Verder ziet ze er nog goed uit..... verder ga ik me bedje in.... voel me nog steeds niet top..... tot morgen....... oh ja, wat ik nog met jullie wil delen is dat ik deze week nog een intake gesprek heb met de logopedie.....
Vandaag is het echt heel goed gegaan met Lynn. Ze heeft voor 't eerst sinds een paar dagen weer brood op. Vanmiddag heeft ze van 1 tot 5 geslapen...kon daarna heel haar bed verschonen omdat ze weer zoveel gepoept had. Ze heeft heel smakelijk haar avondeten op. Omdat ze zo laat wakker was, ben ik na het avondeten nog een stukje met haar wezen fietsen. Dit was voor mij ook al heel lang geleden en we hebben echt genoten. Ze heeft heel de weg gekletst . Het is zo wisselend, de ene dag eet ze niet of nauwelijks en huilt ze flink en de andere dag is ze juist heel vrolijk en ondernemend. Ik probeer nu gewoon te genieten van de dagen dat het heel goed met haar gaat en hoop dat de mindere dagen af gaan nemen, zodat ons meisje weer snel als vanouds is. De nachten blijven wel een crime...daarom ga ik nu gauw slapen. Ik lig normaal vrij vroeg op bed, maar had een collega aan de lijn en kan daarna niet meteen gaan slapen.
Net terug van mijn werk. Nog een maandje... Lola, wauw wat een goede uitslag zeg. Gefeliciteerd hiermee. Zou met zo'n uitslag denk ik ook de vruchtwaterpunctie afbellen denk ik. Moet je wel een weekje langer het geslacht afwachten Karin, wat lekker, zo'n weekendje. Jullie hadden het verdiend en waren er denk ik ook wel aan toe. Nog een weekje voor de boeg....geniet er maar lekker van. Gnessy, welteruste. Hoop dat je je morgen beter voelt. Bianca, wat een lieve foto's zeg. Ik vind dat handje op het hoofdje van Gijs ook wel heel vertederend. En wat ziet Lynn er wijs uit. Ik vind nu ze wat smaller is geworden dat ze nóg meer op jou lijkt. Noura, wat leuk voor je moeder dat ze die baan heeft. Slingding, lekker alles weer schoon! Ik moet hier nog aan de bak. Irma, doe maar rustig aan. Hoop dat je snel herstelt en we je hier weer eens een keer treffen. Dikke knuffel.
bianca nog even snel voor het slapengaan: wij gaan inderdaad naar hoogherheide over twee weekjes. hoe en wat precies weet ik eigenlijk nog niet .... mijn moeder zal het adres nog wel mailen. maar het is een vakantiepark bij jullie in de buurt dus...
Lola: gefeliciteerd met deze mooie uitslag! bianca: mooie foto's en fijn dat het vandaag zo goed ging met lynn vandaag. karin: klinkt heerlijk! ik ga zondag naar thermen roosendaal met hot stone massage. ik ga ook slapen....
Jikke heeft bijna 40 graden koorts. Vanaf 5 uur is ze ieder kwartier wakker geweest. Ze voelt zich echt niet lekker . Kijken of ze zo nog wat wil slapen. Ik had vanmiddag voor mijn werk vanalles in de planning als Jikke al op het KDV zou zijn. Dat gaat dus even niet door. Hoop dat ze snel opknapt. Ik ga geen risico lopen Gijs (en de anderen) donderdag aan te steken.
zo heb alles bij gelezen heb de spullen gepakt bedankt voor het plezier wensen....ahum niet dus..... doei
Hallo meiden, Hier ben ik weer even. Was de afgelopen dagen na m'n werk te moe om nog te reageren. Fynn was nml nog steeds te vroeg wakker en dat begon me behoorlijk op te breken. Verder heb ik volgens mij ook last van voorjaarsmoeheid ofzo @Noura: Wat super dat je moeder de baan heeft! @Gnessy: Vind de foto van Ruth met de koe echt helemaal top! Moet je insturen voor een fotowedstrijd. @Lola: Gefeliciteerd met de mooie uitslag! Geeft toch wel weer een lekker gevoel denk ik Helaas moeten we nu iets langer wachten op het geslacht @Karin: Goed om te lezen dat je zo'n heerlijk weekend hebt gehad! Nu kan je er weer ff tegen @Bianca: Ik vind Lynn er weer veel beter uitzien op de foto's! Ze heeft weer kleur op haar wangen en haar ogen stralen weer. Lief om te zien! Jij ziet er ook happy uit @Noralien: Beterschap voor Jikke! @Janette: Veel plezier
Hallo allemaal, hier een beetje een vervelende nacht gehad. Ik werd om 4u wakker met heel erg hevige diarree en heb sindsdien elk kwartier naar het toilet moeten lopen... Hopelijk is het snel wat beter. Ik moet eigenlijk nog om wat boodschappen, maar durf niet zo goed buiten gaan... Misschien dat het ergste binnen een uurtje door is? Gisteren naar de vk geweest. Alles was goed en we hebben ons thuisbevallingspakket al meegekregen. Van 't weekend hebben we het park en de wieg terug gezet en het hele huis verandert. Nu staan de meubels anders en dus ook Liene haar speelgoed. We hebben dit nu al gedaan zodat Liene goed kan wennen aan dit al voor dat er nog een baby bij is. Zo dit al even plaatsen en dan reageren.
O ja, ik wil Fynn bij deze opgeven voor de December Dreumesband. Hij heeft nml 'les' gehad van een echt congolees
Bianca, wat heel erg vervelend dat, als er eindelijk rust in huis is, er iemand zo komt pushen om een afspraak. Ik zou er ook iets van krijgen dan. Heel veel beterschap voor Lynn. Eve, wat een supermooie foto's! Je mag echt supertrots zijn op je mannetje. Cynthia, wat fijn voor je dat Kailynn het zo super doet tijdens de muzieklessen. Otje, wij waren van't weekend bij ikea en prenatal Eindhoven en bij ikea zochten ze verkoopsmedewerkers en bij prenatal iemand voor 20u... Lola, veel plezier vandaag met de start van de verbouwingen. Cynthia, grappig dat je het vraagt of we aan de klok hadden gedacht... Gisteren moesten we om 10u 's ochtends bij de arts zijn om Liene haar inentingen te bespreken. Dus wij om 9u aangekleed beneden, we moesten alleen nog ontbijten.... Was ik vergeten de klokken boven te verzetten. Dus daar was het 9u, maar beneden al 10u... dus zijn we maar om 13.30u gegaan. Noura, een dikke proficiat voor je moeder! Noralien, wat een leuke foto. En wat een leuk idee, dat ga ik eens 'lenen' als je het niet erg vindt. Even dit plaatsen...
Duckie, Liene proeft hier ook wel eens een blaadje chips. Ze vindt dit ook superlekker. Gelukkig knabbelt ze heel erg zuinig op haar chipsje, dus heb ik de hele zak al leeg en Liene 3 stukjes of zo... Lola, wat een superuitslag op je testen! Dat zal vast wel een opluchting zijn. Bianca, wat een superleuke foto's. Noralien, heel veel beterschap voor Jikke! Janette en Eve, hopelijk amuseren jullie je vandaag! Groetjes, Saartje
janet en eve: veel plezier. eve: je bent je meetings aan het inhalen zie ik, gezellig hoor! En Fynn mag in de band hoor. Noralien: heel veel beterschap voor jikke, ik begrijp uit je bericht dat je niet komt donderdag? (kinderen zijn snel ziek maar ook snel beter). sterkte. SaaR: Heel veel sterkte met je buik! Waar blijven de foto's van de verandering.
Goeiemorgen allemaal, Koen heeft vandaag wederom tot 8 uur geslapen. Wel lekker hoor! Ik ging met hem naar beneden en Sara was al op. Zegt ze tegen me: "Mama weet je wat ik heb gegeten op mijn boterham? Paaseitjes!" Dus ik erg verbaasd/geirriteerd: "Paaseitjes? Wat is dat voor een onzin?" 1 april! Ze had me duidelijk zwaar te pakken vanochtend Lola: Wat een mooie uitslag zeg! Ziet er goed uit. Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je de punctie gaat afzeggen. Hihi wat grappig van dat "oh-oh" bij Leenbakker! Koen zegt het ook regelmatig. Vales: Wat fijn dat Wessel van zijn waterpokken af is. Hopelijk wordt hij niet ziek van de prikjes. Hier helaas na de inentingen minder goede ervaring... Noura: Oh bah wat vervelend zeg, zonder water zitten. Hopelijk is het inmiddels weer opgelost? Slingding: Fijn dat je iets gehoord hebt van Irma. Wat een grappig verhaal van Kailynn in de supermarkt! Maarre... wat is een kwarkbol? Dat ken ik niet. Irma: Beterschap en doe rustig aan he. Fijn dat alles goed verlopen is. Sterkte met je vader. Janette: Ik ben denk ik te laat maar een fijne dag vandaag! Tis mooi weer dus dat komt vast wel goed. Hoe komt het dat je eerst zo graag reed en er nu zo tegenop ziet? Duikster: Wat fijn dat je zo genoten hebt van je weekendje met jullie 2tjes! Leuk om te horen. Bianca: Lief zeg die foto van Lynn en Gijs samen op de bank. Erg schattig. Die foto van Lynn zelf is idd erg mooi. Schattig meisje. Al zie ik ook idd dat ze wel is afgevallen. Fijn ook dat het weer wat beter met haar gaat! Hopelijk blijft het zo natuurlijk. Noralien: Beterschap met Jikke. Eve: Is Supradyn niets voor jou? Dat zijn van die bruistabletten die je net wat meer energie geven. Ik heb ze ook wel eens gebruikt als ik veel moe was en heb echt het idee dat het helpt. Ze zijn gewoon verkrijgbaar bij kruidvat/etos/enz. http://www.supradyn.nl/nl/index.html Leuke foto van Fynn met die man! Fijne dag vandaag met Janette en Teun. Saar: Oei wat vervelend van jou slechte nacht. Beterschap! Gelukkig was alles goed bij de VK. En jou bevalling duurt nu echt niet lang meer idd. Zie je er tegenop of niet zo? Bedankt voor je tip over die vacatures. Ikea is me net iets te ver. Tis toch bijna 1 uur rijden. En Prenatal heb ik een tijdje terug al gesolliciteerd maar helaas na heeeeel veel weken kreeg ik een afwijzing per brief, zonder reden. Als ik de reden wilde weten kon ik schriftelijk reageren. Heb nu niet zo'n hoge pet op van Prenatal (als werkgever dan). Groetjes Otje
Dank je wel dat jullie net zo blij zijn als ik met de goede uitslag ! We moeten nu inderdaad wel langer op het geslacht wachten en dan niet één maar drie weken langer. Nu moeten we namelijk op de 20-weken echo wachten. Ik heb de afspraak voor de vruchtwaterpunctie vanmorgen afgezegd. Statistisch gezien komt het erop neer dat het extra risico op een miskraam (1 op 150) als gevolg van de vruchtwaterpunctie ruim 10 keer zo groot is het risico op een kindje met een trisomie-afwijking (1 op 1.700) en dan moet je je afvragen of je dat risico nog wilt nemen. Het AZM stond ook helemaal achter deze beslissing en vertelde me dat ik voor een 38-jarige echt een hele mooie uitslag had... @Janette: Je zult dit pas lezen als je weer thuis bent, maar is de autorit naar den Haag je meegevallen? En ik vroeg me inderdaad net als Otje af wat de reden is van het feit dat je er nu zo tegeop ziet. @Duikster: Dus jullie hebben je 'schuldig' gemaakt aan een portie leedvermaak? Kijken hoe andere ouders worstelen met een ondernemende dreumes van 15 maanden... @Gnessy: Spannend, ik ben benieuwd wat uit dat intakegesprek naar voren komt... @Bianca: Wat fijn dat je ook weer een dag volop hebt kunnen genieten van je meisje! Ik hoop ook dat de mindere dagen steeds minder vaak voorkomen. Maar mocht Lynn donderdag zo'n mindere dag hebben, schroom dan niet om onze afspraak af te zeggen. Hoewel ik dat heel jammer zou vinden, heb ik daar zeker ook veel begrip voor... @Noralien: Hé, wat is dat nu...? Alweer een zieke vlak voor onze meeting. Ik zou er errug jammer vinden als je er donderdag niet bij kunt zijn. Dikke knuffel en beterschap voor Jikke! @Eve: Shit voor je dat je zo moe bent. Is het voor jou geen oplossing om Fynn in het wintertijdritme te houden? Dan gaat hij weliswaar een uur later naar bed, maar slaapt ook een uur langer door (voor jouw gevoel dan, voor Fynn verandert er dan eigenlijk niets...) Misschien maakt dat uurtje 's ochtends voor jou een heel verschil en daar kun je dan tot eind oktober van profiteren... Enne... de djembé van die Congolees ziet er ook een stuk dreumesbestendiger uit ! @Saar: Oei, ben je aan de poeperij? Ik hoop voor je dat het inmiddels over is, want de hele dag binnen een straal van 10 meter van je toilet moeten blijven is niet echt leuk... @Otje: Ik zag gisteren dat Burger King in Venlo ook personeel zoekt in verschillende functies. Oeps... nu weten jullie meteen dat wij gisteren geen gezonde zelfbereide maaltijd hebben gegeten, maar een snelle hap . Gelukkig had Jasmijn al op het kdv warm gegeten, dus zij had haar dagelijkse protie vitamientjes al binnen...
hi hi, kom ff snel reageren en ga dan leren, heb nog zo weinig geleerd voor mijn gevoel pfoe zal mij benieuwen as vrijdag, heb er gwoon geen zin en puf voor nml maargoed... noura; he balen zeg, hoe lang zit je zonder water? slingding; ohh super zeg dat je buiten hebt gegeten met schone ramen enne wat een boeffie haha heeft ze hem wel meegelkregen? (dat jij hem hebt afgerekend) vales; zoo wessel ook goed gegroeid, enne tja dat is nog ff afwachten dan he ben nu ff beetje onzeker hoor, maar komt ook door de voorgaande miskramen, heb 'normaal' vlagen misselijkheid waardoor ik geen trek heb in eten, nu is dit een heel stuk minder tot bijna over. mss dat het komt door het uurverschil waardoor ik 'op tijd' eet maar ik word hier echt ff onzeker van zeg. had dit nml met mijn 1e missed abortion ook. toen was ik van de een op andere dag niet meer misselijk en achteraf bleek dat het die dag mis was gegaan.... lola; heee wat een super goed nieuws zeg, ben heeel blij voor jullie eve/janette; veel plezier vandaag duikster; klinkt als een heerlijk ontspannen weekend lekker hoor voor jullie, jullie(bianca en jij alvast veel plzier donderdag) bianca; ohhhh wat schetig zeg enne idd ze kijkt echt als een (b)engeltje op die foto en de volgende trouwens ook. super leuk bianca; hij zegt gwoon heel veel dingetje na als je iets zegt, de woorden zijn natuurlijk nog niet helemaal goed maar woorden zoals; klaar, meer, opa, oma, tikus tijger, dag, dankjewel. ook o-oh(van de teletubbies ) en zo zijn er meerdere woordjes maar daar kom ik dan pas op als ik ze lees van oh ja dat zegt hij ook 8) . en ik heb nu het idee dat hij echt alles begrijpt wat ik zeg, dit gwoon omdat hij daar duidelijk op reageert. bv als ik zeg heb je pijn aan je tandjes(en dan wijs ik zijn tanden aan) dan knikt hij dus nee, of zegt jaa(soort lachje is het). tandjes haartje ogen mond en oren zegt hij ook(in zijn taaltje maar wel begrijpelijk) oh ja en stappen zegt hij ook. die paardje schaapje kipje hond. hij zegt bv ipv schaapje=pachse 8) koetje en ga zo maar door heel veel dus ineens. 1,2,3=een, tee, die super te horen dat het gister goed is gegaan zeg. slaapse eve; wat een leuke avatar heb je! saar; beterschap zeg, wel lekker dat alles beetje klaarstaat hoor. tja als je mij als vb neemt beval je bijna eve; otje; hihi idd nou ga gauw leren voordat orlando wakker word, hij slaapt vanaf 12.25 uur duss.. gr saskia
@Melliemel: Wat vervelend dat je onzekerheid omtrent deze zwangerschap (weer) de kop op steekt. Ik kan je eigenlijk alleen maar adviseren om de verloskundige te bellen en haar dit te vertellen. Misschien wil ze wel 'even' een echo maken. Want anders blijf je ook maar piekeren en dat is niet goed...
hi hi, lola; ja heb ik wel aan zitten denken maar zit dan ook weer te denken mss krijg ik dan geen echo met 12 of 13 weken en die wil ik toch ook wel graag....beetje irri. heb dinsdag as afspraak bij de vk hoop dat ik het tot die tijd uit kan zingen met de onzekerheid om dit even van me af te zetten lukt dit niet doe ik hetgeen jij zei hoor eve; ik kom dus iets later dan de afgesproken tijd ivm afspraak vk... gr saskia