hallo, Kailynn heeft vandaag al weer 2x uit de borst gedronken. Nu komen alleen de onzeker heden, krijgt ze wel genoeg, hoelang aan welke borst enzo. ze heeft wel plas luiers maar niet echt zwaar, maar ze is tevreden en houdt het net zo lang vol als normaal tussen de voedingen. ze krijgt in ieder geval als laatste voeding de fled met hypo allergene voeding, daar slaapt zo goed op en dan kan ik voorraad maken. weet je wat ik het vreemde vind normaal kolf ik aan 2 kanten in totaal 120 af en nu heeft ze aan 1 1/2 borst genoeg (of zou ze dan te moe kunnen wezen) hoe lang laten jullie de kleintjes drinken aan de borst? vindt het ook moeilijk om te zien of de borst leeg is omdat het moeilijk te merken is wanneer ze slikt, in het begin niet maar aan het eind zeg maar. genoeg onzekerheden ik ga er met volle moed tegen aan.
Cynthia; Dain drinkt aan de ene borst 10 minuten en dan zet ik m aan de andere borst totdat hij genoeg heeft, dit duurt ook zo'n 10 tot 12 minuten. Ik denk dat als de tijden tussen de voedingen gelijk blijven dat ze dus genoeg drinkt aan de borst hoor, maar is inderdaad moeilijk te meten. Karin, ik moet 12 maart weer werken, maar dat komt omdat ik te laat bevallen ben. Anders had ik vandaag al moeten beginnen. Het kdv hebben we vanaf 1 maart, dus vandaar dat Dain 5 maart al gaat. Vind ik ook wel lekker, zijn eerste echte dag en dan ben ik gewoon thuis. Wat zal ik allemaal gaan doen die dag? Ik gok even een oogje dichtdoen! Lies, balen zeg dat juist vandaag Thijs een huildag heeft. Ik ken dat gevoel hoor dat je zo weinig op een dag kan doen. Ik dacht bij de 2 uurtjes dat Dain naar het KDV was dat ik het huis even aan kant kon maken. Not, even boodschappen gedaan, gegeten, gekolft, geforumt en toen was het alweer om. Net heb ik wel even gestofzuigd en een was gedraaid, dus vanmiddag hoef ik eigenlijk niets meer te doen van mezelf, alleen nog even het bed verschonen. Karin, wat goed dat je al oefent met draaien en dat Nick het zo leuk vindt en Otje die Koen van jou is helemaal een vlotte zeg! Ik ga vanmiddag ook even oefenen met Dain. Gisteren heb ik zijn box heringericht en ik geloof dat ie m nu leuker vindt. Hij pakt nu ook echt van die hangdingen vast en ligt er tegen te kletsen, echt leuk! Vales, Wessel is echt een makkelijk mannetje he, lekker hoor! Succes met de prikjes!
lekker actief hier! @Duikster, mijn man en ik hebben allebei groene ogen... ze zullen bij Jayden dus waarschijnlijk nog verkleuren! @Molly, wat een geruststelling dat het zo goed ging met Dain op het kdv! @Otje, dat is lekker zeg! Ik zou ook nog wat extra kilootjes kwijt willen, maar heb eerlijk gezegd niet echt zin om te gaan lijnen... @Lies, lekker he zo'n dagje samen! @Vales en Otje, succes met de prikjes! Hier weer een iets mindere nacht, hij werd om 4.30 wakker om vervolgens ff lekker de hele buurt bij elkaar te krijsen! Na een half uur werd hij eindelijk stil en heeft toen geslapen tot 6.30. Hoop dat dit eenmalig was... Morgen moet ik weer werken! Mijn moeder gaat vanaf maart oppassen, en aangezien ze morgen nog moet werken heeft Marcel vrijgenomen. Morgen is het dus papadag Heb er eigenlijk wel weer zin in, maar misschien kom ik daar morgen nog op terug hihihi groetjes Lisette
ja leuk he setje? kim ik ben donderdag jarig, 1 dag voor jou dus. en veel plezier bij centerparks ikheb hier een vrolijk mannetje in de box liggen, maar hij vind het nog niet zo leuk in de box. dus ff snel wat posten. debbie het kan ook goed dat thijmen een griepje of iets heeft. als die vandaag zo blijft zou ik zowieso niet gaan zwemmen woensdag. dan maar een weekje overslaan. en als die lekker bij je wil zijn, lekker met hem op de bank gaan liggen ofzo. beterschap soms geef ik maar 1 borst te drinken, dan heeft die daar genoeg aan. maar savonds drinkt die vaak wel aan beide kanten, dan is de melk ook wat minder van kwaliteit in de avond. dus heeft die ook meer nodig. mooi setje groene ogen. molly wat fijn dat het goed gegaan is op het kdv. kan me voorstellen dat je hier zelf ook een lekker gevoel bij hebt, toch weer een geruststelling. cynthia wat goed dat ze weer gedronken heeft. en ikheb ook die onzekerheden. als ze niet genoeg krijgt zal ze het ook wel aangeven hoor. en anders zou ik gewoon naar het weegspreekuur gaan. kan je het ook daar even voorleggen.
Koen heeft zijn 1e prikjes achter de rug... Was echt zielig. Hij was al wat huilerig en omdat ie erge honger had heeft ie op het CB om 11.30 een fles leeg gedronken. Daarna de prikjes... hij huilde even heel hard maar was snel te troosten met zijn speentje. Bleef daarna wel wat huilerig. Ik was lopend gegaan en op de terugweg heeft ie lekker geslapen in de wagen. Thuis werd ie wakker en heb hem toen in bed gelegd. Hij huilde even 5 minuten en werd toen stil dus dacht dat ie sliep maar huilde daarna weer even. Nu is ie echt goed in slaap gevallen. Ik hoop dat ie even lekker kan rusten. Toen ik 'm thuis uit de wagen pakte had ik t vermoeden dat ie al wat warm was maar kan ook komen doordat ie lekker warm in de wagen lag... Straks maar eventjes temperaturen. Voor de mama's van baby's die de prikjes al gehad hebben... Hebben jullie je baby een zetpil gegeven? Koen weegt nu trouwens 5600 gram en is 58 cm lang. Straks was m'n verloskundige hier voor de nacontrole. Ik had eigenlijk 2 weken geleden een afspraak maar heb toen afgebeld. Dat was die donderdag dat het zo erg sneeuwde. Nu was ze dus hier. Even gezellig zitten kletsen. Alleen m'n bloeddruk is wat hoog... Ze zei dat het best zou kunnen dat die duizeligheid en hoofdpijn wat ik de laatste tijd zo heb dat het daarvan is... Toch maar even de huisarts bellen. Die heb ik vanochtend al gebeld... steeds in gesprek. Bel ik net, krijg ik het antwoordapparaat "We zijn met lunchpauze" Grrr.... zijn die mensen nog eens te bereiken? Tsss.... Groetjes Otje
haha tja otje, het is een ramp om de huisarts te pakken te krijgen. maar ik heb liever een in gesprek toon dan dat je een ogenblikje geduld er zijn nog wachtenden voor u (en dan niet weten dat je nog een half uur moet wachten) dus koen heeft ook de prikjes gehad. zielig altijd he. ik heb geen zetpil of iets gegeven. hij was wat verdrietig vrijdag, maar was de volgende dag weer zichzelf. hij wou gewoon wat meer bij mij zijn, en daar kan geen zetpil tegen op! wat is die goed gegroeid zeg! een flinke jongen al setje ook bijna jarig, nou sluit maar aan, wie is de volgende?
kailynn krijgt al weer honger zie ik terwijl het om 11.20 de laatste voeding was. maar ja ik zie wel kreeg een mail dat binnenkort mijn babysite verlopen is en al ik wil verlengen kost dit 19 euro voor 6 maanden dus ik denk dat ik ook maar zo'n zelfde site bouw als jullie bij babiesite ipv babysite. is deze onbeperkt te gebruiken? kost het geld? hopelijk kan mij iemand antwoord geven. straks weer visite. mijn man gaat nu naar de tandarts want hij heeft hele erge kiespijn sinds vannacht. en de poes heeft overal gespogen vannacht dus dat ging allemaal lekker. heb de vriezer net ontijst want die voorraad bakjes konden net niet op elkaar door de ijsvorming en nu wel dus, weer wat gedaan. kregen net een mailtje vanuit bangkok van mijn schoonouders hebben het erg goed 35 graden en gereden opp een olifant enzo. ja, ze missen wel hun kleindochter. Kailynn gaat nu ook echt harde kreten slaan en klanken vormen zoals mama. goed he! nou dit was het wel weer. hopleijk kan iemand me antwoord geven op de vragen van de babiesite. kailynn is weer in slaap gevallen dus probeer nog te rekken
ik heb geloof ik ook wel iets moeten betalen, maar dat is voor een jaar. Het kan ook gratis, maar dan kun je minder foto's plaatsen.
cynthia: het kan natuurlijk zijn dat Kailynn meer uit een borst haalt dan jij eruit kolft. Een baby is toch effectiever dan een kolf.... Ik kan me je onzekerheden wel voorstellen. Wellicht even contact opnemen met een lactatiekundige of een keer vaker op het CB gaan wegen? De beste graadmeter is Kailynn zelf natuurlijk. Als zij tevreden is, is het goed. Het zou ook kunnen zijn dat als je haar wat vaker aanlegt de BV nog sterker gestimuleerd wordt.... Nick ligt meestal 10-15 minuten aan de 1e borst en dan nog circa 7-10 minuten aan de 2e borst. probeerde overigens net MSN weer op te starten, maar lukt weer niet.... ben ook echt niet handig in die dingen.... Karin
ik ben ook niet handig in msn maar goed. ik heb me net aangemeld voor een baabiesite maar hij maakt er automatisch een free account van en ik wil een go go account dus heb al een mailtje gestuurd naar de helpdesk. kailynn slaapt overgens nog wel dus ben benieuwd wanneer ze echt ontwaakt ik maak haar in ieder geval om 15.30 wakker want dan is het weer 4 uur geleden en mijn boobs willen verlichting zeg maar. ik ga 1 maart (a.s donderdag) haar even laten wegen.
zo he wat een hoop bij geschreven, ik heb wel bijna alles gelezen maar zoals gewoonlijk weer een hoop vergeten. voor degen op wie ik vergeet te reageren alvast excuus, slingding; ik las dat kaillyn nu live voeding krijgt!?! super joh, als je boobs op exploderen staan en ze is nog niet wakker kun je natuurlijk wel een beetje afkolven zodat de ergste spanning eraf is. (doe ik ook). otje; nee ik heb geen zetpil gegeven maar orlando heeft geen koorts gehad (ook geen verhoging). persoonlijk zou ik hem ook niet zo snel een zetpil geven hoor) oh en wat een gave banners weer joh; leve setje de ogen van orlando, ik weet niet meer wie het vroeg sorry, (karin?) zijn aan de binnenrand al wel bruin en de buitenrand is donkergrijs(nog). melvin heeft bruine ogen en ik heb ook een bruin randje aan de binnenkant, had vroeger de buitenrand groen en nu word het grijzer. dus kan nog alle kanten op. het zal geen blauw worden . setje; succes morgen met je eerste werkdag, enne alvast gefeliciteerd voor as zaterdag. oh ja ik geef orlando altijd één kant en die drinkt hij helemaal leeg. en als hij stopt met drinken, en hij slaapt niet , dan ied ik hem de ander nog aan. kijk niet op de tijd. hij is nu 5605gr en 58cm dus otje ik kan je de hand schudden geloof ik hè? noura; wat een lieve foto hij is ook echt gegroeit hoor.... mmm verder ben ik het weer ff beetje kwijt hoor excuus, ik zal weer ff vaker gaan kijken hihi morgen mss babyzwemmen.... we zien wel gr saskia
We zijn terug van het CB en de prikjes zijn binnen. Hij heeft echt 1 minuutje gehuild en nu is hij alweer aan het lachen en ik me helemaal druk maken. Zijn beentjes doen we een beetje zeer merk ik. Ik vroeg of ik nu mocht zwemmen zegt ze liever niet pas na de 2de prikjes Hij weegt nu 5555 gram en is 60 cm lang.
Slingding: De kosten van een eigen site bij beebiesite staan hier: http://www.beebiesite.nl/ en dan klik je bovenin op "kosten". Daar zie je de mogelijkheden en alles op een rijtje. Het kan gratis of 20.00 of 30.00 of 50.00 euro per jaar. Hoe duurder, hoe meer mogelijkheden natuurlijk. Koen werd om 14.45 uur huilend wakker. Toen heb ik 'm uit bedje gehaald en een flesje gegeven. Meteen daarna poepte ie, dus schone luier aangedaan. Omdat ie heel moe was heb ik 'm eigenlijk vrij snel weer in bed gelegd en hij slaapt alweer! Gr Otje
lekker zeg otje dat koen weer slaapt! kandie lekker bijkomen van zijn prikjes. ff snel een reaktie ben druk... haha, sling ding, ik las laatst dat je ook het eerste stukje kan afkolven, omdat het achtergedeelte van de melk meer voedingsstoffen bevat.