Ik was zo aan het denken he... met het oog op de volgende meeting. Kunnen we niet bijvoorbeeld vast een datum vast zetten? Dan kunnen degenen die mee willen gewoon rekening houden met deze datum en wat we gaan doen dat zien we wel als het bijna zover is. Ik denk dat de zomermaanden (juli-augustus) niet echt handig zijn voor een meeting vanwege vakanties ofzo maarre... ik dacht zelf aan een zaterdag in september of oktober!? Gr Otje
gezellig om alvast aan de volgende meeting te denken. ik kan alle zaterdagen liever niet op 8 sept en 20 en 27 okt (herfst vak). kailynn's site gaat nu vormen aan nemen dus heel erg leuk en gaaf! kijkt allen!
Van mij mag het ook wel iets eerder zijn hoor.... maar het vastzetten van de datum vind ik prima! groetjes Lisette
@Vales; Ik heb ook het rompertje nog niet binnen hoor! Het cb raadde mij aan om met Jasmijn te gaan babyzwemmen in een chloorvrij bad. Dit omdat zowel haar papa als mama vroeger bronchitis hebben gehad. Wat de meeting betreft: Ik vind september eigenlijk ook te laat en juli en augustus niet handig. Van mij mag er in juni ook een meeting worden georganiseerd, dat is ook leuker voor degenen die er de 15e niet bij waren. Maar: Van 16 t/m 23 juni zijn wij op vakantie En: van 25 t/m 29 september zit ik met mijn collega's en baas in Portugal! Ook heel leuk natuurlijk, maar wil de meeting niet graag missen. Maar als ik Otje beloof haar weer op te halen, houdt ze vast wel rekening met me
ik wil jullie ook snel zien, baal nog steeds dat ik niet kon. heb vanmiddag nog een tijdje met daphne geklept en had het er met haar ook over. gek trouwens dat safouane juist huilerig werd, en dat de babys die normaal veel wakker zijn juist slapen van de prik. wel beter, dat huilen is zo zielig wel lang als ze 2 uur wakker zijn, safouane is na een uur echt op. alleen savonds dan heeft die iets meer moeite met naar bed gaan. maar ik merk dat die steeds eerder vast in slaap komt. lies ik hoop dat je morgen weer een gezellige dag hebt met de kleine. mischien had die vandaag "zijn dag" niet. hebben we allemaal wel eens
hier even gauw een berichtje van mij..... ben vroeg op! Want moet vandaag werken Ik zal het wel missen dat ik niet wanneer ik zin heb ff lekker hier kan forummen.... wish me luck! tot vanavond groetjes Lisette
@Lies: Ben idd ook erg blij met deze club meiden. Geeft een goed gevoel dat je niet de enige bent @Setje: ben nu waarschijnlijk te laat. Maar toch veel succes op je 1e werkdag! De meeting mag van mij ook wel ergens in juni al hoor! Dan zijn de beebs ongeveer 6 maanden. Is wel een leuke mijlpaal om te vieren Moet om 10.00 naar het kdv voor een intake gesprek. Fynn gaat dan alvast een uurtje naar de groep. Ben benieuwd.
Hey setje succes.. De eerste werkdag is echt vervelend.. (ik was mijn kolf vergeten, kwam lekkend en zowat ontploffend thuis ) Helaas ben ik ontslagen want toen Vishesh ziek was en ik met hem naar de dokter moest had ik om vrij gevraagd en dat kreeg ik niet en ben ik toch gegaan omdat ik dat belangrijker vond. Mijn leidinggevende was zo een trut zonder kinderen die 24uur per dag werken belangrijker vond. Gelukkig ben ik daar weg. Woensdag begin ik dan op een callcenter, mag zelf mijn tijden bepalen en hoef dat maar een week van te voren aan te geven. Dus dat is voor mij perfect aangezien Vishesh onder behandeling gaat van een KNO arts. Meeting lijkt me wel leuk joh.. Liefst niet begin op 2 juni aangezien ik 3 juni ga trouwen maar als het niet anders kan moet het maar Lekker joh dat jullie kindjes zo lekker sliepen na de prikjes, vishesh krijgt volgende week nummer 3 alweer joh, de tijd gaat echt snel. Ik las net dat jullie ook het dec moeders forum gingen lezen ik deed dat laatst ook joh, echt al die onzekerheden en helaas ook vrouwen die een miskraam hebben gehad sommige gelukkig al wel zwanger en sommige nog steeds niet Ik ga even atwt kijken en dan koken. Mijn vriend komt vandaag vroeg thuis van werk dan gaan we even boodschappen doen.. Oh ja debbie ik heb Vishesh in je vriendenboekje gezet.. Ik vind het leuk dat je zoveel vrienden wilt, maar vond het minder dat je het aan mijn moeder vroeg om te doen toen ze gisteren zei dat ik aan het koken was...
Oke een meeting in Juni! Lijkt me leuk! Ik ga zelf 29 juni op vakantie en Lola is op vakantie van 16 t/m 23 juni... Daarvoor dan? Mijn voorkeur gaat uit naar een zaterdag... dan zou het bijvoorbeeld kunnen op zaterdag 2 juni of zaterdag 9 juni. Wie wil op welke datum? Setje: Werk ze! Koen heeft geweldig geslapen. Gisteren om 23 uur zijn laatste fles. Om 23.30 lag ie in bed en vanmorgen om 6.00 uur begon ie een beetje maar is weer in slaap gevallen (zonder speen!) en heeft geslapen tot 7.45 uur. Ik ging hem maar even temperaturen want gisteravond had ie lichte verhoging (37.8). Wat doet Koen met de thermometer in zijn kontje? Ja hoor... flink poepen. En toen ook nog plassen. Alles vol... schone kleren aan. Dus hij had pas om 8.15 uur zijn 1e fles... Gr Otje
goede morgen! Setje hopelijk is het mee gevallen je eerste werkdag (ik moet er nog niet aan denken) ik had eigenlijk afgelopen donderdag weer moeten beginnen maar ik heb een maandje extra (onbetaald) een rot nacht achter de rug en niet van kaillynn maar mijn an heeft zo'n kiespijn dus die lag maar te woelen. hij blijft vandaag ook nog thuis van zijn werk, ik merk wel dat ik niet alles kan doen wat ik wil, vooral op de pc voel ik me op de vingers geken omdat ik er nogal lang achter zit zeg maar. hij ligt nu nog op bed dus kan ik op m'n gemak achter de pc. kailynn heeft vanmorgen weer uit de borst gedronken. gisterenavond kreeg ze een poeder voeding en die dronk ze niet goed leeg en begon te huilen en ik was aan het kolven maar heb haar nog even 3 minuten aan de borst gelegd en toen was het goed en is ze lekker gaan slapen tot 7.15 uur dus niet klagen. waar ik wel even over klaag ik had eigenlijk al een heel klein kloofje aan de linker kant voor kailynn uit de borst ging dinken dus word het nu niet echt beter van. iemand tips? tot later
Otje: ik heb op dee beide zaterdagen nog niks staan! misschien proberen de knoop zo snel mogelijk door te hakken zodat iedereen het ook vast kan zetten.
Hoi Hoi, Hier ff snel berichtje van mij, ga nu ff niet reageren krijg zo visite. Ik kan niet op 9 Juni want dan ben ik een lang weekendje met de familie weg, ik wil en moet echt mee dus. Mijn Opa & Oma dus Thijmen zijn O.Oma & O.Opa vieren dan hun 50jaar getrouwd zijn, en dat is echt iets waar je dan bij moet zijn dus.
@Otje: beide data zijn okay voor mij Koen en Fynn hebben precies even lang geslapen. En waren ook alletwee om 6.00 even wakker. Grappig hoor dat het ritme vd beebs zo gelijk op gaat. Fynn valt de laatste tijd na z'n fles van 20.00 in slaap. Ik moet hem dan echt wakker maken voor de laatste fles. Je zou bijna gaan denken dat de 23.00 voeding kan vervallen maar daar lijkt hij me nog te klein voor. Hebben jullie dit ook? Nou, ik moet zo weg naar het kdv en ben best zenuwachtig Fynn is nu bovendien in slaap gevallen in z'n box (doet ie anders nooit ). Ik moet em dus helaas eruit halen om mee te nemen. Sneu hoor. Tot straks!
Goedemorgen, Hier weer een goede nacht! 23.15 laatste flesje en om 7 uur werd ie wakker! Na de borst om 7 uur weer naar bed en hij slaapt nu nog! Zal er dan toch een ritme in komen? Eve, ik heb dat ook, na de fles van 19/20 uur slaapt ie gelijk en moet ik m echt wakker maken om 23 uur. Ik durf het nog niet aan om die voeding weg te laten, ben veel te blij dat ie nu de nacht doorslaapt. Hij krijgt nu dus 6 voedingen en straks zal die voeding van 23 uur toch wel wegvallen denk ik, dat ga ik het weekend eens proberen denk ik, dan zitten we op 5! Hij drinkt nu wel meer per keer, ik kolf nu 135/140, terwijl dat eerst 115/125 was. Setje, succes met werken vandaag! Eve, succes op het kinderdagverblijf, hopelijk is Fynn er net zo relaxed als Dain Otje, ik kan beide zaterdagen! Joepie, kan ik jullie ook eindelijk in real live zien! Dain en ik gaan zo weer lunchen met de meiden van de pufclub, was de vorige keer zo gezellig, dat we het weer gaan doen. Zal de laatste keer wel zijn, want vanaf nu moeten mensen weer gaan werken. Ik ga even wat eten, voordat Dain komt. Fijne dag allemaal!
Ik kan ook beide dagen in juni. Is het niet gewoon handig om dan die dag te nemen waarop de meeste mensen kunnen? Het is met een grote groep toch niet mogelijk dat iedereen kan, helaas. Ik moet er ook nog niet aan denken dat ik moet beginnen met werken. Heb gelukkig nog een maand vrij. @slingding: ik herken het wel, dat je dan niet alles kunt doen wat je wilt @eve: hoeveel schepjes extra doe jij in de fles? Ik ga nu 3 en 3 doen. Had om 4 uur vanochtend 100cc en 3 schepjes extra gegeven en merkte toch dat hij het 1 uurtje langer volhield dan normaal. Dus ga het met de 180cc ook maar proberen. We worden hier langzaam wanhopig, omdat jiri ondanks nu al 4 theelepels nutrix in zijn laatste voeding, nog steeds om 4 uur komt. Het lijkt net of ie noooooit zal gaan doorslapen
toen ik in het ziekenhuis lag was er een zuster die kolfde in de nacht ook af (op haar werk) omdat haar kindje van 6 maanden nog steeds om 3 uur kwam voor de borst.