december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hallo ik ben samen met Nietje de eerste bekende decembermama (als alles goed gaat natuurlijk) Ik ben heel benieuwd of er snel meer zullen gaan volgen. Ik hoop het wel. Het lijkt met gezellig samen te babbelen over onze ervaringen.

    tja, de mijne dan... Ik voelde de afgelopen dagen wat steken in mijn buik, had het snel koud en heel af en toe een misselijk vleugje.

    Karin
     
  2. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Jeetje zijn er alweer december mama's!!!
    Nou iedereen van harte..
    Weet nog als de dag van gister dat ik me onder de septembermama's kon scharen.. en nu al december.. tja de tijd blijft niet stil staan, alleen qua gevoel lijkt he wel zo..
    Qua buik niet helemaal.. ;) ;)

    Veel plezier hier decembermama's.. misschien zitten er wel kerstkindjes tussen, lijkt me echt heel speciaal..

    Groetjes Kalush!!
     
  3. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Lijkt me leuk om je te volgen Karin, alleen heb ik nu al last van een ongesteldheidsgevoel, hoewel dat wel vroeg zou zijn (8 dagen na eisprong) ga ik er toch maar vanuit dat ik snel ongesteld word :cry:
     
  4. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ach wie weet Molly......
     
  5. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Gefeliciteerd December mama's .... ik blijf jullie volgen hoor ..
     
  6. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wow gefeliciteerd Karin!!! enne niet duiken meer he deze zomer ;) wat een super nieuws! wanneer ben je uitgerekend?
    Spannend allemaal he, geniet maar van je zwangerschap! :D
     
  7. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    tja, da's wel een beetje balen, maar daar kom ik wel over heen!! ik had al al mijn duikspullen klaarstaan voor de openingsduik van het seizoen op 2 april. Och, volgend jaar weer....

    enne voorlopig ziet het er naar uit dat het een sinterklaasbeeb wordt... gelukkig bevallen niet zo heel veel vrouwen op de uitgerekende datum!!!

    Karin
     
  8. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik kom toch geregeld lezen Karin!! vind het geweldig dat je zwanger bent en niet naar de musketiers bent gekomen!! kom ik gewoon hier met je mee kletsen!!
     
  9. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    gezellig hoor Neeltje, en wie weet kun jij je nog aansluiten of zou het al januari worden!!

    Ik ben voornamelijk moe omdat ik 's nachts heel slecht slaap. Weet niet of dat aan de zwangerschap ligt of aan het feit dat het buiten wat warmer aan het worden is. Maar irritant is het wel.

    ik ben dinsdag jarig en a.s. zondag komen onze ouders, broers en zussen om mijn verjaardag te vieren. Hoewel ik het eigenlijk nog niet meteen had willen vertellen, lijkt het toch het ideale moment, omdat ze dan allemaal bij elkaar zijn!! Dus dat wordt zondag nog effe spannend naar alle reacties.

    Groetjes Karin
     
  10. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    leuk joh, alvast gefeliciteerd en veel plezier met het vertellen!!!
     
  11. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    hihihi heb net even gekeken, ik zou nog een decembermama kunnen worden, 29 dec. zou ik dan uitgeteld zijn!
     
  12. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Wauw! Dat had ik nou ook! Ik dacht toen ik het zag "december mama's?? Dat kan toch helemaal nog niet?!" Maar ja, natuurlijk kan dat! Ik hoef zelf nog maar zo kort :)
     
  13. Niet meer actief

    gefeliciteerd voor de december mama's wat gaat de tijd snel zeg allemaal
     
  14. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Vind ik bij jou ook BabyPaula!!
    Weet nog zo goed dat jij het net wist en je banner op 4 weken stond! En moet je nu kijken :D
     
  15. charissa1979

    charissa1979 Fanatiek lid

    19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hier nog een december mama ;)

    Ik voel me aardig alleen heel vaak duizelig, s'nachts wordt ik vaak wakker door erge krampen en dat ik het bloedheet heb.
     
  16. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi hoi,

    hier ook een december mama, als alles goed blijft gaan :rolleyes: . ben erg benieuwd en kijk al uit naar de eerste echo, die heb ik 20 april om 9.45 uur.
    ik ga hier regelmatig rondneuzen. ik heb nog niet veel kwaaltjes; heeeeel lichtjes gevoelige borsten af en toe, heeel af en toe kleine steekjes in mijn buik. mss is dit ook een kwaaltje, gister had ik een onwijs opgezette buik deed ook beetje pijn zo opgezet was tie, ik vermoed dat mijn darmen erg van slag zijn want moet ook geregeld naar de wc en dan hem ik eerst normale ontlasting en daarna ben ik aan de sjees :oops: . herkennen jullie dit?

    gr saskia
     
  17. charissa1979

    charissa1979 Fanatiek lid

    19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hey melliemel, we lopen gelijk op ;)

    Ik heb dat ook vaak, dan kan ik goed naar de wc en dan 15 minuten later aan de sjees :oops:
     
  18. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi charissa,

    wat leuk dat we gelijk oplopen enn ook fijn om te weten dat het niks raars is :( .
    mss zien we elkaar vaker op deze afdeling gezellie.

    gr saskia
     
  19. charissa1979

    charissa1979 Fanatiek lid

    19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ja Saskia, misschien tot ziens op deze afdeling ;)
     
  20. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Goh, alweer december-moeders! Wat gaat het snel zeg. Allemaal van harte gefeliciteerd en ik wens jullie een geweldige en gezonde zwangerschap toe.
     

Deel Deze Pagina