december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Het viel mij ook al op dat als ik m'n hand op m'n buik leg de beeb dan rustig wordt. Als ik m'n hand dan weghaal begint ie weer te spartelen. Vond dat eerst wel jammer. Maar nu denk ik: Volgens mij vraagt ie gewoon om een knuffel en als ik em dan aanraak wordt ie rustig. Net als een al geboren beeb :D

2. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ja dat was bij mij is ook als ik mijn hand er op leg voel ik het ook van buiten en als mijn vriend zijn hand er op lag dan was hij gelijk stil.
    Mijn vriend voelde het ook echt maar 1 keertje en toen was hij weer rustig.
    En doe inderdaad maar lekker rustig aan.

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    over niet al te lange tijd, dan steken de armen en benen bijna door onze buiken heen. dan is er geen ontkomen meer aan aan het voelen.
    en nu ga ik naar de verjaardag vanhet buurmeisje, die is 1 vandaag

hiep hoi

4. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    :) Idd Noura! (En nog bedankt voor je mail :D )Ik had vaak een flinke buil op mn buik, had meneer zich uitgerekt en bleef dan met zijn kontje uitgestrekt zo liggen.. :rolleyes: vond ie fijn, dan ging ik ervover aaien bleef ie nog langer zo liggen :)

Bij mij werden ze niet veel rustiger als ik mn hand erop legde, maar als papa kwam bevroren ze leek het wel. Deze valt mee maar bij de jongens heeft het lang geduurd voor dat papa mocht voelen. Deze heeft hij al lang gevoeld, zelfs mn oudste heeft hem al gevoeld vond ie zooo leuk :D

Ik ga weer verder doeii

5. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Bijna iedereen heeft z'n vakantie al gehad, maar wij gaan lekker woensdag een weekje naar Mallorca! Net even wat leuke zwangerschapskleding bij H&M gehaald en zo ga ik maar eens bekijken wat ik allemaal mee neem. Heb er echt zin in.

Vannacht amper geslapen, om 3 uur ging mijn telefoon (lag beneden) die ik natuurlijk van schrik ging halen, bleek het een onbekend nummer. En bedankt! Heb de verdere nacht amper nog geslapen. Wel veel met de kleine gespeeld, hij bewoog steeds en als ik dan een duwtje in mijn zij gaf begon ie weer te schoppen, was erg gezellig! Ik ga zo denk ik maar even een tukkie doen.....

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    lekker zeg, een tukje doen, heb ik ook zin. ik kom smorgens amper mijn bed uit tegenwoordig. en als ik dan uit kan slapen ben ik vroeg wakker.

en op vakantie wil ik ook wel, heerlijk.

volgens mij denken al die babys, van heeee wat is dat voor vreemde hand?? hihi
    mijn kids hebben de kleine ook al een tijd geleden gevoeld, enik vond het zo leuk om die gezichtjes te zien.

ik heb vanacht zo raar gedroomd. ik was al bevallen, maar had het niet eens gevoeld. en de kraamhulp had het kindje, wat nog ieniminie was in een klein doosje op de kachel gelegd zodat die warm bleef. rare droom zeg.

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @noura: grappig zeg, die droom. Ik heb nml iets soortgelijks gedroomd. Was ook ineens bevallen zonder het gemerkt te hebben. Het was ook een heel klein kindje! Alleen die van mij werd in een la gelegd ipv een doos. Raar hoor :D

8. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Noura en Eve: Grappig he, die dromen. Ik heb al eens gedroomd dat de baby geboren was en we hadden nog amper iets in huis, zelfs geen sokjes. En in mijn droom kan de baby dan al praten en zegt dat ie koude voeten heeft! :D Maf he? Had m'n man tegen m'n zus verteld en kreeg toen voor mijn verjaardag babysokjes cadeau.

Even nog een nieuwtje waar ik heel blij mee ben: De babykamer is bijna af!! De muren zijn geverfd. De behangrand zit er op en de stickers ook. Nu nog gordijntjes ophangen en de boel een beetje gezellig aankleden met knuffeltjes enzo. Als je nieuwsgierig bent dan kijk maar in mijn album.

Gr Otje

9. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Goeiemorgen,

Hebben jullie trouwens al bericht gehad dat je gratis dozen kan ophalen?
    Ik heb er drie aangevraagd, kruidvat, etos en prenatal, maar ik heb nog niets gehoord.

10. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Heb alleen die van de Etos al binnen. Kon ik volgens mij al in week 16 ophalen. Die van Prenatal krijg je pas in de 7e maand. Kruidvat weet ik niet. Daar hoor ik nogal vage berichten over.

11. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    @Lianne: Ik heb alleen die van de Etos gehad.

@Otje: Leuk hoor, het kamertje. Wij hebben van die stickers enzo van Finding Nemo.

Zoals jullie misschien wel weten ben ik donderdag begonnen met zwangerschapzwemmen. Aangezien mijn moeder nogal klaagde dat ik te weinig deed ben ik vandaag ook nog begonnen met aqua-robic. Normaal luister ik niet zo naar mijn moeder hoor, haha. Maar nu zit ik hele dagen thuis en bewegen is natuurlijk wel goed.

Het was hartstikke lekker. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zwangerschapszwemmen zwaarder vond dat de aqua-robic.

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wat leuk otje, en lekker ook dat je kamertje af is.

en daphne jij bent echt een waterrat aan het worden he ;)

nou ik kreeg gister allemaal opmerkingen en felicitaties van klanten. ook een paar keer de vraag van hoe lang nog? en deze was helemaal het toppunt :" jij staat ook op knappen" nou ik had toch nog niet het idee dat ik zo`n grote buik had. maar goed, mijn man zei gisteravond dat het deze week wel hard was gegaan met de buik.

en over de dozen, die van etos krijg je het eerst. de andere geloof ik ongeveer in de 7e maand. maar meestal sturen ze de ophaalkaarten in een keer af. dat was bij etos ook het geval. en het ligt eraan wanneer je opgegeven bent.

je kan je ook opgeven bij nutrilon, krijg je ook leuke dingetjes heb ik begrepen van mijn buurvrouw.

13. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Zo even weer een berichtje van mij hier..
    grappig dat jullie ook dromen dat de baby al geboren is, ik werd vorige week ook helemaal raar wakker, had gedroomd dat ik wakker werd en dat ik al was bevallen zonder dat ik het wist en dat de baby tussen mn benen lag.. Echt raar joh, mijn vriend had dat ook tijdje geleden toen hadden we pas de maxi cosi gekocht en toen droomde hij dat de baby al daarin lag..

Bij wie zijn trouwens de borsten heel erg gegroeit? Ik ben nu van een B naar een D cup gegaan :rolleyes: En ik was van mezelf best een slank meisje bijna dun zelfs droeg altijd maatje 34 en nu heb ik ineens een hele dikke buik en grote borsten terwjil mn benen en armen nog gewoon dun zijn. Vind het er best vaag uitzien..

Ik had 3weken geleden een jurk gekocht voor mijn zusjes trouwerij afgelopen vrijdag. Toen ik hem kocht paste hij nog en had ik een beetje speling bij mn borsten, 1 week voor de bruiloft was hij gewoon te klein.. :rolleyes:

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    haha ja batchie, ik ken dat, ik heb ook maar 32/34 en ben van cup a naar c gegaan. hoop nu alleen dat ze niet verder groeien. heb nu echt zo`n decoletee. en als ik zwangerschapsshirtjes pas, dan zijn dat vaak met ronde hals. zodat je decoletee heel goed uitkomt. ik vind dat helemaal niets. hou niet zo van die inkijk.

15. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    ja idd best evrvelend soms, ik zie soms ook van die mannen staren :rolleyes: vind het maar niks.. Terwijl ik ongeveer een jaar geleden zoooooo ontzettend graag wat "meer" wilde :oops:

Maar ik heb begrepen dat het nog wel wat meer gaat groeien..
    Hoop dat het alleen straks geen theezakjes worden :(

16. keizerin

Joepie!! Gisteren kregen we een telefoontje van baby-dump en woensdag 6 september tussen 11 en 3 komen ze mijn spullen brengen :D
    Eindelijk kan ik verder met de babykamer ik ben zo vreselijk ongeduldig :oops:
    De babykleertjes liggen in een doosje en ik ging het zondag uitzoeken en baalde er zo van dat ik het nog niet in de kast kon leggen.
    Ik ga ook gelijk de box opzetten.

Ik heb ook van die vreemde dromen ik droomde een keertje dat ik weer in mijn oude huis woonden en dat ik ging bevallen en dat ik alle kleertjes nog niet had gewassen en ik had geen sokken voor de baby en ik was helemaal in paniek,echt zo raar.

17. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi hoi,

hier ook weer een berichtje van mij, wat een leuke kamers zeg en zo verschillend ook, erg leuk joh.

enne tot nu toe heb ik wel hele rare dromen gehad maar nog niet over de kleine, meer over tikus (mijn hond) en mijn man, en dan negatieve dromen hoor (dat mijn hond verdronk in de zee of bevroor in het water dat soort dingen) heb gelezen dat dit 'normaal'is tijdens de zwangerschap.

over de zwangerschapsdozen; ik heb die van de etos ook al een tijdje binnen maar, een vriendin van mij heeft mij al een tijdje geleden opgegeven voor de doos bij de het kruidvat maar daar heb ik nog niets van gehoord hoor.

batchie; ik heb het ook hoor (dat ik tijdje geleden wilde dat mijn borsten iets voller waren) ik ben van een a-cup naar een c-cup gegaan en had gister zo'n last van mijn borsten. kon zelfs de meegroebh niet verdragen en was dus ook opgelucht toen ik hem uit heb gedaan.

heb normaal maat 36 en nog steeds behalve mijn buik en borsten zijn idd nu ook flink aan het groeien (mijn benen en billen zijn ook steviger nu hoor). maar ik hoop idd ook niet dat ze straks als theezakjes terugkomen :( .

ik ben ook erg benieuwd wanneer onze meubels komen als het goed is tussen 3-5 wkn nu. heb er echt zin in, daarna alles inrichten en klaar.

gr saskia

18. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik heb de doos van Etos ook al lang binnen, die kon je vrij vroeg ophalen. Prenatal komt idd later... wel krijg ik af en toe al het blad "Wij, jonge ouders" en kruidvat heb ik me ook voor aangemeld maar geloof dat die vrij laat komt.

Vales: Wat leuk dat je bericht hebt gehad van je spulletjes! Wat heb je allemaal uitgezocht?

Noura: Ik kreeg laatst 'n opmerking van een moeder bij school. Ze zei: Oh jij hoeft ook niet lang meer he? De laatste loodjes? Ik schrok wel hoor... haha.... heb toen maar gewoon gezegd dat ik nog 4 maanden moet.... :oops:

Gr Otje

19. keizerin

Ik krijg mijn babykamer,ledikant,commode,hang/legkast en bijpassend wandrekje.
    Ik krijg mijn box en mijn kinderwagen de Mutsaerts Transaction in het bruin.
    Ik krijg mijn autostoeltje en ik krijg ook een matrasje voor de ledikant,matrasbeschermer en 2 moltonzeiltjes.
    Ik zal er foto's van in mijn album zetten als ik het binnen heb en als alles staat.

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja otje dat heb ik dus ook, ik moet zeker ook nog 4 maanden.

van mij hoeven mijn borsten nu niet meer te groeien hoor. het is nu mijn derder zwangerschap, en van de anderen heb ik ook geen thee zakjes overgehouden, ondanks dat ik ook nog 9 maanden borstvoeding gegeven heb zijn ze toch altijd weer stevig geworden.

ik moet nu eigenlijk de zolder een beetje leegruimen, maar heb geen zin. ben lui. morgen komen ze isoleren enzo.
    ik heb vanmiddag wel even in bed gelegen maar ben geloof ik alleen maar meer moe geworden.

Deel Deze Pagina