hier groeid ook alles voorspoedig al sinds ruim 5 weken van cup B naar D gegaan, en ik krijg ook al sinds week 20 de vraag het zijn zeker wel de laatste loodjes of dit is nu toch wel je laatste werk week, zoals je in mijn fotoalbum kan zien had ik al een flinke buik voor 20 weken. hij gaat nu in de avond ook wel wat gespannen en in de weg ziteen (een klein beetje maar). Vanavond de nacht weer in en vanmiddag lekker 2 1/2 uur voor geslapen want ik kan pas morgen op zijn vroegst om 9:30 naar bed want ik moet morgen werken tot 7.45 en dan wachten tot 8.30 op de arbo arts en voordat ik daar klaar ben en thuis ben dus het wordt een lang nachtje. het is net vervelend dat de arbo arts maar 1x per 14 dagen op het werk is en dat is net mijn werkweek (nu werk 3 dagen) ik ben benieuwd wat ze gaat zeggen want ik ben nu 2 weken voor de helft uit de roulatie 3 nachten werken 3 dagen ziek. Ik ga zo een lekkere verse pizza in de oven gooien met ham en champignons, aangezien mijn man weer is gaan werken na 7 weken vakantie moet ik er wel weer even aan wennen dat ik 5 dagen in de week in de avond alleen eet endan zijn kant en klare dingen vooral als ik in de nacht zit o, zo handig. Ik eet nl gewoon warm ook als ik om 17.00 uur uit bed kom eet ik m 18.00 uur warm anders is je lichaam helemaal van slag. Vanmorgen bij de drogist herwasbare zoogcompressen van avent gekocht (6 voor 10 euri) die kan je gewoon uitwassen op 40 graden en zijn van katoen en niet van dat broeispul een kijken of het werkt want ook dat is zich aan het voorbereiden. Nou het was weer een heel verhaal over het wel en wee hier! Eet smakelijk jullie! Groetjes, Cynthia ps ik heb etos ook al binnen, kruidvat en prenatal niet, we wachten af
Mijn borsten zijn niet echt gegroeid. Normaal heb ik cup B/C en nu cup c. Vind het ook niet zo erg. Mijn buik daarentegen groeit wel voorspoedig! Vannacht gaan we lekker naar Mallorca, heb er zo'n zin in! We zullen daar ook wel weer foto's maken, dus dan kan ik ook weer een nieuwe buikfoto in mijn album zetten.
Het is niet ondanks de bv, maar dankzij de bv dat je borsten stevig zijn!! Bv zorgt daar namelijk voor, zonder bv heb je meer kans op theezakjes hoor, het is de zwangerschap die dit doet niet de bv! Goh wat heeft iedereen een mazzel met die borsten.. haha die van mij groeien dus écht niet! Ik zou ook wel eens een c cup willen hoor Ik ga naar bed ben de hele dag eigenlijk al moe... wilde net even gaan rusten maar voor ik het wist moest ik de oudste al weer van school halen
de eerste heb ik geen borstvoeding gegeven, en toen hingen ze niet. en bij de 2de borstvoeding en ook niet. maar het ligt denk ik ook wel aan de stevigheid van je huid. net als dat de een wel striae krijgt en de ander niet. nou je mag van mij die cupmaten hebben hoor. ik vind er niets aan. wat betrefd zoogcompressen, ik denk dat ik voor de lilypads ga. die drukken als het ware dicht, waardoor je ook niet blijft lekken. ze scheinen heel prettig te zijn. maar tot nu toe lek ik nog niet. ik ben net bij mijn opa geweest, die ligt op sterven. heb er wel mee te doen, hij heeft het heel benauwd en is half van de wereld door de morfine. hoop dat hem een lijdensweg bespaard blijft.
@Noura: Jeetje, wat erg. Heel veel sterkte toegewenst!! Mijn borsten zijn volgens mij nog steeds geen mm gegroeid. Ach, ik heb nog even de tijd, hihi. Mij schat iedereen op de helft, met mijn buikje. Maar als ik naar de dames kijk waar aan is gevraagd of ze al op het einde liggen: die buikjes zien er ook uit als die van mij hoor. Rare mensen!
Noura, sterkte met je opa!! Wat naar als het zo''n lijdensweg lijkt te worden met veel medicatie en zo... Over borsten: ik had al cup E en ik heb nu tussenstukjes achter in mijn BH zodat de omvang breder is geworden en dan kan ik nog steeds mijn eigen BH's aan. Maar ik merk wel dat ze iets voller zijn geworden. In tegenstelling tot de mensen die graag wat meer willen, bij mij zou er wel wat af mogen..... Ik ga binnenkort weer verder met de zwangerschapsyoga, daar heb ik echt weer zin in. Toch wel een fijne voorbereiding en lekker ontspannend. Misschien ga ik ook nog zwemmen, maar dat kijk ik wel. Mijn man is vandaag begonnen aan de kast voor de babykamer en de contour staat al..... Nou de rest nog . Gelukkig zijn we van de week nog vrij. Molly als je het nog leest: fijne vakantie Karin
ach daphne als je borsten niet groeien scheelt dat weer, hoef je nog geen nieuwe bh`s te kopen en dat mensen denken dat je verder bent dan je daadwerkelijk bent dat komt waarschijnlijk ook doordat je normaal nooit een buik hebt. en ineens gaat het zo hard. verder ben ik ook nooit zo goed in het inschatten hoe ver iemand is. bedankt voor het medeleven. ik hoop ook dat een lijdensweg bespaard gaat blijven. opa is al in de 90 en zit al paar jaar in een verzorgingshuis. iedereen heeft er ook wel vrede mee, want als je zo verward en dement bent dan heb je eigenlijk ook geen leven meer. toch is het wel altijd heel verdrietig om te beseffen dat iemand voor altijd uit je leven verdwijnt.
Noura: Sterkte gewenst met je opa Waar ik even nieuwsgierig naar was; Wie krijgt hier hun 1e kind, of misschien al de 2e of 3e of nog meer?? Wij krijgen ons 2e kindje. We hebben een dochter die januari '07 9 jaar wordt, dan is de baby er dus nét. Gr Otje
Voor mij is het m'n 1e kind. Had graag op jongere leeftijd al kinderen gehad. Maar helaas geen geluk in de liefde. Toen ik 36 werd dacht ik: Nu of nooit. Had het geluk dat een goede vriend (die ik ook erg aantrekkelijk vind ) me wilde helpen. En wonder boven wonder was het in de eerste ronde raak! Vind het wel nog steeds jammer dat ik er niet eerder aan ben begonnen. Want nu ik zwanger ben denk ik: Leuk! Zou best nog een kind willen. Maar misschien denk ik daar na de bevalling wel anders over
Noura, sterkte met je opa, Otje, Wij krijgen ook ons tweede kindje, onze dochter wordt in november 6 jaar, eind nov begin dec komt de baby. Ik vind het zelf helemaal super zo'n grote meid en straks weer een baby. Zij leeft zo mee, krijgt alles mee en is super blij dat ze straks een klein zusje krijgt. Nog 100 dagen!!!!!!
Wij krijgen ook ons eerste kindje. Mijn vriend en ik hebben nu in september pas 1 jaar een relatie. Dus we zijn er erg snel bij Bij mij was mijn klok al aan het tikken, haha.... Maar mijn vriend was er ook al aan toe hoor, ik vind het wel fijn, om nu eindelijk aan kindjes te kunnen beginnen. Had het ook liever eerder gewild, maar je als je niet de goeie tegen komt.... @eve: vind het knap hoor dat je het alleen gaat doen. Jullie hebben toch geen relatie nu? Of gaat hij wel meehelpen in de opvoeding of op financieel gebied? Heb ook altijd gezegd dat ik het dan alleen wilde doen, mocht ik niemand tegen komen. Maar gelukkig had ik het alweer vooruit geschoven tot mijn 35ste en nu ben ik hem toch al tegen gekomen @noura: sterkte met je opa.
Jeetje wat knap, ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken het allemaal alleen te moeten doen. Misschien komt hier het leeftijdsverschil om de hoek kijken, ik ben namelijk (nog maar) 23 (24 met bevalling). Vriendlief en ik zijn al 7 jaar bij elkaar, wonen 2 jaar samen, maar dit was nog niet helemaal de bedoeling. Gelukkig gaat het erg goed tussen ons, en was het er anders "later" wel van gekomen. Maar beebje had geen geduld!
Heb inderdaad geen relatie met hem en zal het dus grotendeels alleen gaan doen (met een boel hulp van m'n ouders). De vader van m'n kindje zal em wel regelmatig gaan zien en financieel draagt hij gelukkig ook bij. Tja, ideaal is het niet maar m'n kinderwens was gewoon heel groot! Moet wel zeggen dat ik me nu emotioneel etc sterker en stabieler voel dan 10 jaar geleden. Toen zou ik het echt niet gekund hebben in m'n eentje.
Zullen we er maar weer een lijstje van maken 1ste kindje: Eve, Raomie, Nynke31, Daphne82, Duikster, Molly, Slingding 2de Kindje: Lianne, Otje 3de kindje: Noura, Ayla 4de kindje die is we volgens mij niet of wel?? Dus ff quoten en je naam erbij zetten. Noura het heeft natuurlijk ook met de stevigheid van je huid ed te maken, maar je zei dat ondanks de bv je borsten niet zijn gaan hangen. Dat geeft de indruk dat je bv voor hangende borsten zorgt. Ik ben erg moe, moet erg wennen aan weer terug in het ritme komen, vroeg opstaan ed is niet echt mijn hobby... straks moet ik de schooljongen weer op gaan halen.. kan dus echt niet even gaan liggen of zo... en moe ben ik moet denk ik vroeger naar bed gaan... gaaaahhhp
goed van je eve dat je het alleen doet! en ik ben het wel met je eens dat je nu wat sterker in je vel zit. ik ben zelf een stuk rustiger dan 10 jaar terug, en wat zelfverzekerder. ik merk toch dat ik wat gegroeid ben geestelijk (of hoe zeg je dat) het word in ieder geval mijn derde, en bij ons is de jongste van 3 januari, dus ben benieuwd wat deze doet? er zitten bij ons wel wat jaartjes tussen. mijn jongste word 10 in januari. maar moet zeggen dat ik het heel erg leuk vind want ze maken het nu heel bewust mee. en wat ook heel leuk is, is dat ze heel behulpzaam zijn. ik word echt in de watten gelegd.
nee ayla, dat bedoelde ik er niet mee. bij mij heeft zowel zwangerschap als borstvoeding niet voor slappe borsten gezorgd. helaas zie ik wel bij vriendinnen van mij, die doordat ze paar cupmaten gegroeid waren de borsten wat slapper zijn geworden. sommigen gaven wel borst en anderen niet. ik ben wel van mening dat het geven van borstvoeding niets te maken heeft met het krijgen van slappe borsten. denk dat het eerder met aanleg te maken heeft. en draag natuurlijk een goede ondersteunende bh! heel belangrijk..
Nou, ik ben bij de fysio geweest. Zoals ik al dacht: BI. Vrijdag mag ik al terug voor meer uitleg, tips en oefeningen. Ik moet goed blijven bewegen en mag zwangerschapszwemmen en aqua-robic gelukkig blijven doen. Verder mag ik ook gewoon fietsen, dus ik ga straks een rondje naar de stad. Inmiddels weer een nieuwe buikfoto toegevoegd. Volgens mij ben ik geen mm gegroeid. Geeft niks, want ik wordt vast nog dik genoeg, hihi. De vrouw bij de fysio had over mijn buik heen gekeken en vroeg waarom ik dacht dat ik last had van mijn bekken, hahaha.