december 2006 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by duikster, Mar 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boogschuttertje

Mar 7, 2006
    86
    0
    0
    Voor mij ook eerste kindje (echt zoo spannend)

2. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Ik woon vlak bij Goes (zeeland) dat is 30 minuten rijden naar roosendaal

3. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0

4. melliemel

melliemel Fanatiek lid

Aug 31, 2005
    2,081
    0
    0

5. manon

manon Bekend lid

Dec 27, 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Zullen we er maar weer een lijstje van maken

1ste kindje: Eve, Raomie, Nynke31, Daphne82, Duikster, Molly, Slingding, Suusje, duikster, melliemel

2de Kindje: Lianne, Otje, Arwen,Neeltje,Manon,

3de kindje: Noura, Ayla, charissa

4de kindje die is we volgens mij niet of wel??

Dus ff quoten en je naam erbij zetten.

6. manon

manon Bekend lid

Dec 27, 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    hey meiden :p

Ik ben toch zo benieuwd over 10 dagen hebben we de pret echo.

En dan zien we voor 100% wat het is ;) ja ik weet het ik heb gezegt dat het een meisje is.

Maar die man van de 20 weken echo kan het toch verkeerd hebben.

Ik kan haast niet wachten.

Ik heb dus al een roze rompertje en mutsje gekocht :oops: en zo'n wip stoeltje (roze) hihi ik mag het gelukkig nog wel komen om ruilen als het toch een jongen is hihi

liefs Manon.

7. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Hehe, ik wilde het ook nog een keer zien hoor, om er zeker van te zijn. Nu hebben we het al drie keer gezien, dus het kan echt niet missen. Ik heb ook alleen maar jongens spulletjes.

8. keizerin

keizerin Niet meer actief

9. Arwen

Arwen Actief lid

Jan 23, 2006
    228
    0
    0
    Secretarieel/administratiefmedewerkster
    Deventer
    Hallo allemaal, vandaag naar de verloskundige geweest en alles is goed :D de kleine ging er steeds vandoor als we het hartje net hoorden maar is gelukkig goed. wat ik had begrepen is dat mijn baarmoeder totaal 23 cm is best groot he..dat het kan..bloedruk was goed..op naar de volgende afspraak en dan is het alweer half september..wat gaat de tijd hard he ;)
    De kleine is lekker actief..
    De laatste dagen heb ik erg last van me rug en mijn heupen, ik kan niet veel meer tillen want anders is het zo overbelast, en lang in de auto zitten wil ook al niet goed meer.
    Wij halen mijn zoon regelmatig op en dat is een rit van anderhalf uur en dan moet ik eens uitstappen pff met de vorige zwangerschap had ik hier geen last van..maar het is erg hinderlijk want ik wil zoveel doen :S

Me mannetje en opa zijn bezig aan de buitenkant te schilderen en alle troep komt binnen en had alles net zo mooi schoon.snikkkk nu moet echt van boven en onder alles schoon maken..maar dan is het ook direct goed schoon en opgeruimd en hoef ik daar de komende tijden daar niet aan te denken ;)

De babykamer is nog net zoals het is, we gaan eerst volgende week op vakantie naar drenthe en daarna gaan we daar mee verder..

Otje lijkt me echt heel leuk, goed plan ;) ik ben ook afhankelijk van OV mits me mannetje me wil brengen ;) maar dat moeten we dan maar even bekijken hoe het gaat en wanneer het is..

Suusje, ja jammer wie weet hadden we elkaar nog gezien..ik heb ook nog niets gehoord van de cursus, ik wacht volgende week nog af..Gelukkig is het 5 minuten fietsen vanaf mijn huis dus ach..
    Het lijkt me wel heel leuk al heb ik van de vorige cursus zoiets het is niet bijster bijzonder maar aangezien ik hier niet uit de omgeving kom en net nog geen jaar in deventer woon lijkt me het wel leuk om vrouwen te leren kennen uit de buurt.
    Ik ken hier maar weinig mensen en dat lijkt me net een geschikte moment ;)

Zo ik ga weer ff naar beneden broodje maken voor de harde werkers..

Tot gauw!!
    XXX

10. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    hoi allemaal, zo ik heb er weer een werkdag opzitten en ben doodop.
    wat betrefd de echo, ik krijg er nog eentje met een week of 28 en ik kan er nog eentje krijgen bij het knov. maar weet nog niet of ik daar heen ga, moet ik weer zo`n eind reizen.
    wat betrefd de zekerheid van het geslacht ben ik wel zeker. ik zag zelf al de balletjes zitten. en de vk heeft het gezien, en daarna nog van verschillende kanten gecheckt.

daphne, vertel jij dat je een jongetje krijgt ? wij houden het geheim. mijn moeder wil het ook niet weten, die wil dat het een verassing blijft. maar ik moet dus wel opletten dat ik de typisch jongens pakjes wat verstop ;)

ik woon in de buurt van deventer arwen, af en toe gaan we er wel eens winkelen. moet ik trouwens nodig weer eens gaan doen.

11. keizerin

Hallo allemaal,

Ik ben net naar de fysio geweest en mijn houding is niet goed daar heb ik nu oefeningen voor gekregen en volgende week moet ik weer terug komen en dan krijg ik oefeningen voor mijn bekken.
    Ze zei dat vrouwen onder de 25 die zwanger zijn juist vaak last krijgen van hun bekken omdat het nog niet volgroeid is(geloof dat ze zoiets zei)
    En ze zei ook dat ze de laatste tijd weer veel jonge vrouwen ziet die zwanger zijn dus het neemt toch weer toe dat vrouwen jonger beginnen aan kinderen.
    Als het goed gaat met de oefeningen mag ik weer halve dagen gaan werken en daar ben ik wel blij mee want dat kan ik 4 weken van te voren met verlof.

Ik zou ook nog wel graag een keertje willen zien dat het echt een jongen is maar mijn vriend vind dat niet echt nodig hij twijfelt helemaal niet hij zegt ik heb het toch zelf gezien en ik zit maar te twijfelen.
    De echo staat trouwens in mijn album.

12. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    tja je kan altijd nog een echo laten maken.. maar ikzelf heb ook die neiging niet hoor. ik heb nu vaak genoeg die kleine gezien, en nu die iedere dag beweegt is het ook wel goed.
    verder vind ik die 3d echos eng. het ligt aan mij denk ik, maar als ik ga kijen dan krijg ik er de kriebels van. haha weet niet wat het is.

13. keizerin

Ik wil zo wie zo geen 3D omdat je dan helemaal ziet op wie het lijkt en dat willen wij niet weten.
    We weten het geslacht al en dat vinden we genoeg anders weet je al zo veel voordat je je kindje in het echt gaat zien.

14. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik dacht ook zoals jij Vales, maar als ik dan ga kijken naar het gezichtje op de 3D en later naar de foto van de kleine wanneer hij/zij geboren is, dan kan ik niet echt zeggen dat het zo op elkaar lijkt. Volgens mij veranderd het gezicht nog veel ofzo, in de laatste weken van de zwangerschap. Maar ik snap je wel hoor!!

Ik heb net de eerste luiers gekocht. Ze waren 3 halen 2 betalen, dus ja, kan ze maar beter meenemen. Heb er nu 150, dus dat is voor de eerste tijd wel even voldoende. Je gebruikt er toch zo'n 6-8 per dag, ongeveer??

15. saar

saar Fanatiek lid

Amai, ik ben 2 daagjes niet komen kijken en moet wel 4 pagina's lezen!

Noura, veel sterkte met je opa en ik hoop voor hem en jullie dat hem een rustig afscheid wordt gegund.

Otje, ik vind jouw idee heel leuk, maar moegn er ook Belgen meedoen??? :)

Eve, knap dat je zo bewust voor een baby kiest.

Voor de rest hier alles goed. Straks naar de kinesist voor de bekkenbodemspieroefeningen aan te leren en volgende week woensdag naar de vk.

Saartje

16. melliemel

melliemel Fanatiek lid

Aug 31, 2005
    2,081
    0
    0
    hoi hoi,

ik heb nieuwe bellypainting foto's in mijn album vandaag gemaakt, vind zelf het eendje het leukst. volgende keer weer meer.

gr saskia

17. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Wow, dat is stoer zeg Melliemel!!

18. saar

saar Fanatiek lid

Melliemel, echt leuk

19. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wij willen ook geen 3D-echo, om de zelfde reden als de meesten.
    vales,
    Hoe kan het je nu 4 weken van te voren stoppen als je nu niet werkt, als je eenmaal ziek bent geweest ivm met zwangerschap dan moet je toch automatisch 6 weken van te voren stoppen, of snap ik iets niet.

20. keizerin

Ja dat weet ik niet maar het lijkt mij als ik weer kan werken dat ik dan wel 4 weken van te voren mag stoppen of is dat niet zo?
    Anders vraag ik het wel aan mijn werkgever als ik weer mag/kan werken.

Share This Page