Otje: zou je dat nou wel doen op zaterdag naar Ikea...Of ga je heel vroeg ? Bij de Wibra ben ik nog niet geweest. Wel vd week bij Zeeman nog wat extra kleertjes gekocht. Vraag me alleen af hoe de kwaliteit is. Als ik het naast de kleertjes van H&M leg vind ik die er toch mooier uitzien. Blijven de Zeeman en Wibra kleertjes een beetje goed na een paar keer wassen?
ja, zelfs kleding voor mij zelf blijft mooi, ik heb v/d zomer goedkope kleding gekocht een maatje groter voor mijn buik en het is nog mooi. en het verschil met babykleding is dat een kleintje er sneller uit is gegroeid dus het krijgt misschien niet eens de kans om te verkleuren oid.
Kleertjes van de Zeeman en Wibra zijn op zich wel goed hoor, ik heb voor de jongens ook zat daar gekocht. Maar je moet wel opletten, even kijken van welk materiaal het is (vooral truien van de wibra) er zijn veel kleertjes daar van viscose ed, en dat is niet zo goed voor die kleintjes (voor grote ook niet trouwens ) Maar als het katoen is dan is het prima. Ze dragen het idd toch niet lang. Ik koop nu voor de oudste wel wat betere kwaliteit omdat hij er iets langer mee doet en het ook wat sterker moet zijn. Noura ik ben ook erg moe hoor, maar ja als je er al 2 hebt lopen dan is rust ver te zoeken hé Ik duik zo mn nest weer in... Ben gisteren naar de vk geweest en alles was tiptop in orde, hartje klopte heerlijk sterk en regelmatig altijd mooi om te horen Truste!
ja ayla ik heb er 2 lopen, maar die doen zo veel voor me, stofzuigen afwassen. verder zijn ze wat ouder dan die van jou denk ik, want de jongste word al 10 in januari. ze leven heel erg mee, en vinden het allemaal heel erg leuk. en het is heel gezellig zwanger zijn, maar van hun word ik niet echt moe. het is meer de combinatie werk denk ik. ik heb nu wat pakjes van feetje en ducky beau, maar alle kleertjes zijn nu ook in de opruiming. bij zeeman moet je altijd een beetje opletten wat je haalt, maar de kwaliteit is er zeker wel goed hoor. en bij h&m is het ook niet altijd geweldig van kwaliteit. hema heeft ook heel leuk spul, en vind daar de kwaliteit echt heel goed. voor mijn zoon heb ik altijd vanaf maat 92 of 98? bij de we gekocht, heel stoere jongens kleding en kwalitatief goed spul. helaas hebben ze er niets voor babys. en voor mijn dochter heb ik altijd overal gekocht, en ook veel zelf gemaakt. hartstikke leuk met al die ruzels enzo. gister heb ik voor mezelf een mooie broek van queen mum gekocht. een mooie krijtstreep broek. ik vind het best moeilijk om mooie goed passende kleding te vinden. vaak is het te groot, of te wijd. en nu had ik dan geluk dat ik een klein maatje heb gevonden.
Oh ja ze zij al wat ouder is waar ook.... hmmm weekje ruilen??? Lijkt me heerlijk kids die kunnen meehelpen, die van mij creeëren alleen werk Voor mijn oudste haal ik ook kleding bij de We, geweldige dingen hebben ze daar, is tenminste mooi. Bij H&M is het al snel iets met een monster of superman erop voor die leeftijd, bah. Ik ben trouwens verschrikkelijk moe, denk dat het met mn lage bloeddruk te maken heeft mss in combi met ijzer tekort of zo. Zit echt de hele dag alleen maar te verlangen naar mn bed, zit te gapen en kan amper mn ogen open houden erg man! Ik ga nu maar even liggen denk ik de kleinste slaapt en ik trek het echt niet meer.
Joepie... Er is nu eindelijk een h&m in Arnhem geopend die positiekleding verkoopt. Vanmorgen heerlijk 2 nieuwe broeken en een leuk paars shirt gekocht. Mijn dochter een hele stoere winterjas uitgezocht bij cool cat girls, lime groen. Ze is er helemaal trots op. Ik heb ook veel hema babykleding, blijft ook netjes na het wassen.
ja klopt, was vanmiddag nog bij de hema, en ze hebben er mooi en kwalitatief goed spul vind het leuk om te zien dat ze zelfs de hydrofiel luiers in kleurtjes hebben. hier bij ons hebben ze een hele leuke winkel met positiemode. en je hebt er heeele dure dingen, zoals topjes voor 70 euro!! en ook merken die heel leuk aan de prijs zijn. maar voorlopig ben ik nu aardig voorzien. en wat betrefd babyspul, ik was even zeeman in gelopen en zag daar een heel leuk jasje voor 8 euro. tja voor die korte tijd dat ze het aan hebben geen geld. verder heb ik triest nieuws gehoord vandaag. gister is er een meisje omgekomen bij een blikseminslag, en nu bleek dat het nichtje van mijn tante te zijn. kregen ze te horen terwijl ze de begrafenis van opa regelden moest wel een traantje laten hoor
Noura: Jeetje meid, wat een pech zeg. Eerst je opa overleden en nu dat nichtje. Ik hoorde het bij Hart van Nederland over die blikseminslag. Vreselijk zeg! Veel sterkte gewenst voor jou en je familie. Eve: het was idd superdruk bij Ikea maar het probleem is dat mijn man door de weeks is werken en dan dus nooit mee kan en heb zelf geen rijbewijs. We hebben een nieuw bureau, bed en kast uitgezocht voor mijn dochters kamer. Zou ze eigenlijk al iets sneller krijgen omdat we vorig jaar een nieuw huis hebben gekregen maar door alle drukte is het wat uitgesteld. We wonen hier nu bijna 1 jaar We zijn ook nog even bij Prenatal geweest en hebben een matrasje gekocht en een heel leuk boxkleed (donkerblauw ribstof) voor slechts 9,99 ! We zijn trouwens half aan het verbouwen momenteel in huis. We krijgen een nieuwe badkamer. Gisteren heeft mijn man alvast het ligbad en alle tegels erom heen gesloopt dus nu kunnen we wel nog even douchen. Donderdag beginnen ze met leidingen omleggen en dat soort dingen. Volgende week zaterdag gaat dus echt álles uit de badkamer en maandag 4 september beginnen ze dus met tegelzetten, sanitair plaatsen, enz. Tis momenteel echt al een grote zooi op de badkamer maar heb liever dat het nu gebeurd dan dat onze baby er straks al is. En gelukkig wonen mijn ouders vrij dichtbij dus kunnen we daar gaan douchen. We hopen dat het voor het weekend over 3 weken klaar is!! Tot gauw, ik ga even ontbijten! Gr Otje
dank je wel otje. wat goed zeg dat jij je man meekrijgt naar ikea. die van mij is moeilijk mee te krijgen hoor, en als die meegaat loopt die er bij als een oorwurm. hihi ik kan er ook wel een hele dag doorbrengen hoor. maar ik ga meestal met mijn schoonzus, gaan we gelijk een hapje eten. gelukkig heb ik wel mijn rijbewijs, dus dat maakt me al een stuk mobieler. ik had vanmorgen buikpijn. en steken in mijn lies. gelukkig is het nu over want het was niet zo`n prettig gevoel. maar die kleine is natuurlijk ook flink aan het groeien. en de laatste dagen heb ik maagzuur, als ik in bed ga liggen begint het. ik wou echt dat ik weer eens een nacht lekker door kon slapen in plaats van er steeds uit te moeten om te plassen, en nu dan ook nog eens wakker te worden van het maagzuur. oh ja, en als me omdraaien wil gaat ook niet zo soepel meer. maar daar zullen jullie ook wel last van hebben.
Ik heb inmiddels ook last van maagzuur. Heel fijn. Gisteravond maar een Rennie genomen en gelukkig werkte dat. Ik heb weer wat nieuws. Had al een keer gehad dat het lijkt of ik een spier flink heb verrekt en niet meer kon lopen. Het is de spier die over de achterkant van je bovenbeen loopt en over je bil. Ik kon gisteren dus ook niet meer lopen en me niet omdraaien in bed. En hinkelen voelt niet echt lekker aan mijn buik Dus ik dacht, nachtje slapen, dan is het weer weg. Nou, niet dus. Ik kan wel lopen, maar het doet flink pijn en ik heb het idee dat ik er weer ieder moment doorheen kan zakken. Ik moet van de fysio 2 keer per dag een half uur tot een uur lopen, maar dat zie ik er vandaag niet van komen, zucht.
nou daphne, ik zou dan ook zeker niet gaan lopen. waarschijnlijk ga je dan ook een andere houding aan nemen omdat het pijn doet, en dan forceer je weer wat anders. gewoon lekker rustig aandoen lijkt me het beste meid, en anders morgen maar even bellen naar de fysio. ik hoop niet dat je straks achter de rollator moet
Hehe, ik zie me al lopen achter de rollator. Ik kijk t vandaag even aan en anders bel ik idd de fysio/HA. Ik kan er dus alleen niet naar toen dan, hihi. Ach, we zien wel.
ja meis het zit je niet mee. toch wel fijn dat je nu toch al thuis zit, hoef je je daar geen drukte meer om te maken. ik was gister op mijn werk, kreeg ik te horen dat ik al hoogzwanger ben... nou ik moet nog even hoor... hihi ik ga me door dit soort opmerkingen steeds ronder voelen. word weer eens tijd voor een buikfoto denk ik.
het was niet eens een collega, een klant. maar ja ik ben klein, en tenger, het zal wel ineens heel veel lijken. ik moet toch zeggen dat mensen het verschillend zien hoor, zo hoorde ik vorige week nog dat iemand het een bescheiden buikje vond. hihi het is maar hoe je het bekijkt. mijn mannetje en ik hebben net even voor de kids broodjes doner meegenomen, en omdat ik ineens zin had in spaghetti, gaat hijdat straks lekker voor me halen. nu maar hopen dat ik er geen maagzuur van krijg morgen maar eens op zoek naar rennies
Een paar weken geleden zei een klant ook tegen mij: Nou, u hoeft zeker niet lang meer. Tja.. Maar gisteren kwam ik iemand tegen die vroeg: Hoe ver ben je? Dus ik zei: Ruim 23 weken. Waarop zij zei: Oh, dan heb je nog een bescheiden buikje... Vraag me echt af hoe het komt dat mensen dat zo verschillend zien. Maar goed, ik ben blij met m'n buikje hoor Nu ga ik maar weer es wat anders doen dan achter de pc zitten...
Sja, mensen blijken er wel heel anders tegenaan te kijken. Vraag me af of er verschil zit in mensen die zelf wel of niet zwanger zijn geweest. Noura, ik begin nu wel nieuwsgierig te worden naar jouw buikje hoor. Als ik het heel lief vraag, maak je dan weer eens een keertje een foto??
ja dat klopt, maar het is ook al wel een buik maar denk dat die nog meer rondom opgevuld gaat worden. neem aan dat die niet alleen maar naar voren blijft groeien. en heb het idee dat dat nu een beetje gebeurd is. ik weet ook niet hoe ik het uitleggen moet. maar ik zal een dezer dagen een foto maken. ik denk dat ik ongeveer net zo`n buik als jou heb. haha we liggen ook gelijk he, nu nog zien wie het eerst de finish haalt.
Ik wacht de foto rustig af, Noura. Hehe, het maakt me niet uit of ik eerst de finish haal. Ik wil graag 8 januari bevallen en anders rond die datum. Vind het maar niks, zo met die feestdagen.
ja ik weet het niet, mijn zoon en dochter zijn precies op de uitgerekende datum geboren. lijkt me sterk dat dat weer gebeurd, maar goed dat zei ik ook bij mijn dochter. en het gebeurde toch en als die placenta zo laag blijft dan word het een zieken huis bevalling en voor het zelfde word ik dan ingeleid. we zien wel, duurt nog een tijdje. ik heb net 2 leuke buikbanden besteld, tenminste ik hoop dat ze leuk zijn. via marktplaats en ze zijn nieuw, dus ik ben heel benieuwd. voor een paar euros, is wel handig voor shirtjes die te kort zijn. en aangezien ik al wel een paar banden heb, maar die aan de bovenkant toch nog wat te ruim zijn, heb ik nu hoop ik echt kleine maatjes gevonden. en nu ga ik even mijn broek inkorten, en hopen dat mijn mannetje zo met het eten komt.