december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo,

Ben vanmorgen gebeld door de fysiotherapeute hier in de buurt. Aanstaande woensdag heb ik een afspraak. Ben benieuwd wat ze ervan zegt!?

Tis hier trouwens zooooooooooooooooooooo'n ontzettende zooooooooi in huis. Ze zijn vandaag begonnen met het verbouwen van onze badkamer. ALLES gaat eruit en ALLES nieuw erin. Morgen over 2 weken is het klaar. Kan niet wachten zeg!! Gelukkig wonen mijn ouders in de buurt en mogen we daar lekker gaan douchen. Maar tis wel behelpen hoor. Normaal gesproken duik je 's ochtends lekker onder een warme douche... dat is er nu niet bij. Maar over 2 weken kan het weer en hebben we wel een prachtige badkamer!

Ik was trouwens vanochtend nog even in de stad en er was een winkel waar ze zwangerschapskleding verkochten van het merk Vida Vita (normaal behooooorrlijk prijzig) maar dit was een Outlet-store. Ik heb 8 stuks kleding gekocht (3 broeken, 3 shirts, 1 blouse en 1 tuniek) voor € 80,-!!! Goedkoop he? Kan ik voorlopig weer even vooruit. Ben er echt erg blij mee.

Gr Otje

2. manon

manon Bekend lid

27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Hey meiden ;)

Ik heb ook last van mijn onder rug, maar alleen als ik in huis bezich bent met stofzuigen enz dan trekt ook de pijn naar mijn billen en benen.

Dan ga ik even zitten en dan gaat het wel weer.
    Ik kan ook niet echt lang stil staan, en ik denk zelf dat ik een dagje winkelen ook niet meer aan kan.

Maar lekker elke dag vroeg naar bed en veel rust komt het wel goed ;)

Liefs manon.

3. beavis15

beavis15 Lid

28 jun 2006
    36
    0
    0
    merchandiser
    randstad
    hoi,
    ik dacht wat ben ik een aansteller met mijn rugpijn,ik zit nu al anderhalve week thuis met bekkenklachten,heb nu 2 x fysio gehad en wil a.s. maandag weer aan t werk,ik werk normaal full time,maar ik ga dat echt niet meer redden,wacht op n telefoontje morgen van de arbo,kijken of we halve dagen kunnen gaan werken,is t mijn rug niet dan is t mijn vermoeidheid of mijn harde buiken,ik heb ook nog een fysiek zware baan,met veel tillen en bukken en zit veel in de auto,ik merk dat mijn lichaam niet veel meer kan hebben,en ik moet nog 8 weken voordat mijn verlof in gaat,hopelijk gaat t door met die halve dagen,want de afgelopen week heb ik bijna alleen maar geslapen,erg he!
    voor alle dames die ook in dit schuitje zitten,suc6
    gr sam

4. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Noura die vrouw waar ik mijn gegevens aan had gegeven met 12 weken die heeft die fout gemaakt om op te schrijven dat alles geregeld is want die vrouw die ik van de week aan de telefoon had vond het ook maar raar en ze had haar erop aan gesproken en ging het voor me regelen maar ik ga het voor de zekerheid in de gaten houden want als ik over een paar weken nog niks heb gehoord bel ik gewoon weer,maar slordig is het zeker wel.

@Otje ben benieuwd wat ze woensdag bij je gaan ontdekken.
    Veel doe ik niet thuis stofzuigen gaat wel maar als ik klaar ben sterf ik van de pijn dus dan moet ik ff bijkomen,maar gelukkig doet mijn lieve ventje veel in huis hij stofzuigt meestal voor me en doet de afwas maar de afwas doet hij altijd al ik heb er een bloedhekel aan.
    De rest lukt me gelukkig wel anders zou ik helemaal niks te doen hebben.
    En je hebt goed je best gedaan bij de Outlet-store :D

Ik heb de laaste 2 dagen weer lekker veel last van bandenpijn dus mijn buikje blijft lekker groeien.

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Hehe, wat tikken jullie weer snel. Hoop dat ik hieronder niemand vergeet, want t was een lap tekst, haha.

@Noura: Mooi buikje hoor. Je ziet er echt niet uit of je op klappen staat, dus mensen die dat zeggen zijn niet bij. Mag ik trouwens jouw haar, men wat een bos, ik ben jaloers.

@Otje: Lage rugklachten schijnen bekkenklachten te zijn. Ik heb daar nu fysio voor. Ik hoop dat jouw fysio snel terug belt.... Ow, lees verderop dat je een afspraak hebt, dat is mooi.

Hebben jullie nog veel last van bandenpijn? Ik heb af en toe een zwaar gevoel in mijn buik, maar geen bandenpijn eigenlijk. Mijn buik zit ook nog niet in de weg, behalve als ik mijn zwangerschapsbroek aan heb, met een strakke band. Dan kan ik niet bij mijn schoenen, hihi.

Ow en scheren "daar" zeg maar moet inmiddels op de tast, want ik zie echt niks meer, haha. Maar wil nog wel een beetje toonbaar zijn.

6. manon

manon Bekend lid

27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    @Daphne82 :) :) ja ik kan het ook niet meer zien :)
    Ik probeer dan om mijn buik heen tekijken hihi maar dat gaan niet :p

En normaal hoef ik me (daar) niet elke week tescheren maar nu ik zwanger ben lijk het haar (daar) sneller te groeien :confused:

Ik denk als ik een maand verder bent dat ik het toch aan mijn mannetje moet vragen whahaha, anders word het een bloed bad en ik heb nog wel zo'n lady ding om te scheren :)

Zo en ik ben ook al weer uit mijn broeken gegroeit :confused: ik blijf kopen :( nou ja het hoort er bij :rolleyes:

Liefs Manon.

7. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Whaa Manon, uit je broeken gegroeid? Toch niet uit zwangerschapbroeken???

Mijn mannetje gaat echt niet scheren daar. Ik vrees dat ik het echt volledig op de tast moet gaan doen. Ach, dan duurt het wat langer, maar ik weiger harig door het leven te gaaan, hehe.

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Wat het scheren betreft: ik ga gewoon op bed liggen en zet een spiegel (zo een op een pootje die je ook kan draaien) tussen m'n benen. Je moet ff de juiste houding vinden maar het is nog prima te doen. En als je buik dikker wordt draai je de spiegel gewoon wat :D

9. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi hoi,

ff snel een foto van 6 mnd geupload, wat een mijlpaal weer zeg, vinden jullie ook niet. morgen vk en zaterdag 3/4d echo ben erg benieuwd.

mijn mannetje wil wel scheren als het niet meer lukt hoor :) :) .

heb niet alles bijgelezen gaat zo snel.
    ;) :confused:
    gr saskia

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik heb toevallig vandaag ook een scheerdag gehad, eerst naar de kapper voor mijn hoofd haar. daarna mijn benen geepileerd want het was wel weer nodig en daarna met het mes de oksels en van onderen, het gaat eigenlijk nog wel goed want als je bovenlijf iets draait ten aanzien van je onder lichaam kan je nog een beetje langs je buik kijken.
    Misschien een tip.

Ik ga zo weer lekker zwangerschapszwemmen!
    ben wel moe maar heb er wel zin in het is erg leuk.

Vanmorgen had ik vroeg een vergadering en morgen komt de verzekerings agent al op tijd weer niet uitslapen en ik verlang er zo naar maar ja.

Het forum is niet bij te houden er zijn nu zoveel mensen actief dat er wel 5 berichten per minuut verschijnen een hele klus om het bij te houden.

Kijk maar naar onze topic die groeit erg hard straks in december zitten we denk ik wel door de 300 pagina's. o, nee het zal wel meer zijn want we gaan allemaal tussen begin oktober en half november met verlof, dus nog meer tijd om verhaaltjes te tikken, kan nog leuk worden, maar het is nog niet zo ver!

11. manon

manon Bekend lid

27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Daphne82 :) nee geen zwangerschaps broeken, soort van sport broeken met elastic.

ze zitten wel goed maar ze zitten zo strak bij mijn buik, en dat zit niet zo fijn :(

Als ik het aan mijn mannetje vraagt doet hij mijn wel scheren, heeft hij bij mijn vorge zwangerschap ook gedaan :)

@Eve als je dat op bed doe waar laat je al dat haar dan, op een hand doek :( nee dat wil ik niet.
    Dat krijg ik er nooit meer uit :confused:

Nee ik doe me in de doche scheren of boven de wc of gewoon dat de haren op de grond vallen, dat ik ze zo op kan ruimen.

@slingding ohh lijk me ook lekker even zwemmen, maar ik heb er geen tijd voor jammer genoeg :(

Liefs Manon.

12. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Manon: inderdaad eerst een handdoek neerleggen. Vervolgens goed uitkloppen boven de douchebak. De rest gaat er in de was wel uit. Maar ik scheer gewoon droog met een scheerapparaat. Denk dat daar het verschil in zit :D

13. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Stom he, dat zijn dingen waar je van te voren niet over nadenkt, maar ik begin het ook lastig te vinden om te scheren. Ik probeer dan ook mijn buik in te houden, maar ja, dat lukt natuurlijk niet! Vanmorgen zijn mijn vriend en ik naar de boekenbeurs in de jaarbeurs utrecht geweest en ik hoef me tijdens het verlof niet te vervelen, ik heb weer 14 nieuwe boeken en ook wat leuke leesboekjes voor de kleine gekocht. Heerlijk!

sinds een aantal dagen heb ik trouwens last van brandend maagzuur, erg vervelend. Ook zweet ik veel meer dan normaal, is dat ook een zwangerschapskwaaltje??

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja maagzuur had ik ook vorige week, maar dat is nu weer over. maar heb net een pak koekjes opgegeten dus wie weet komt het vanacht weer.
    ik heb ook het idee dat ik meer zweet, en dat ik sneller uit mijn mond ruik. maar dan maar wat vaker poetsen en een kauwgumpie.
    straks na de bevalling ga je ook een tijdje behoorlijk zweten, vond ik tenminste. net of alle hormonen er dan weer uit moeten ofzo.

ik heb verder geen bandenpijn, alleen soms pijn in mijn lies. zo`n hele stekende pijn, als ik op mijn zij lig. dat trekt dan heel langzaam weg. of dat is natuurlijk ook bandenpijn....

en daphne bedankt voor het compliment ;)

verder moet ik me nodig ook eens scheren. ik vond het al een tijdje lastig gaan. maar ik heb het idee dat de onderkant ook veranderd is, en groter is ofzo. op vakantie heeft mijn man het gedaan, maar die vind alles reuze interessant aan mij op het moment, dus ;) ook erg gezellig. maar ga het morgen zelf maar even proberen.

leuk zeg molly van die boeken. ik moet ook nodig een nieuwe voorraad halen, ik heb net een hele dikke bundel uitgelezen. en ik vind het heerlijk savonds op de bank met een boek.

slingding, heb jij je hoofd ook laten scheren ?? zal wel knippen zijn toch? hihi ik las scheerdag.. vandaar.

en waar is ayla gebleven? volgens mij heeft ze al een paar dagen niet gepost?

melliemel ik ga zo gauw jouw foto even bekijken. ben benieuwd

en het gaat zeker snel hier, maar wel gezellig. dat word nog wat als we de winterkou in gaan en iedereen binnen zit. worden heel wat paginas.

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    goh melliemel, je hebt echt een heel bescheiden buikje hoor voor 6 maanden. ;)

16. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik scheer onder de douche, dus dat is niet zo handig met een spiegel. Als ik " op het droge" scheer krijg ik allemaal bultjes en een bloedbad. Niet handig dus.

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Hey Daphne, ben je zomaar moderator geworden zonder het ons te vertellen? :D Nu moeten we zeker wel gaan oppassen met een moderator in ons midden...haha. Wel leuk hoor! Heb je daar zelf om gevraagd? Nou, je hebt iig wel wat om handen als je thuis zit :D

18. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Vandaag heb ik het gesprek op mijn werk om aan te geven dat ik wat minder wil gaan werken. Ben best zenuwachtig...... Ben pas om 18 uur klaar met werken en kan op mijn werk niet internetten dus ik kom vanavond nog wel een berichtje posten!

Gr Otje

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Veel succes en ga ervoor! Ben heel benieuwd!!!

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh spannend otje, maar dan moeten we maar tot vanavond wachten om te horen hoe het gegaan is. ben benieuwd.

jaaah ik zie het ook ineens daphne, nou dan heb je het druk hihihi

Deel Deze Pagina