december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Sinds een week heb ik ook sell hartslag. Kan soms zelfs niet slapen omdat ik mijn eigen hartslag hoor.
    Het is voor een goed doel ;)

2. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    oh
    type fout
    ik bedoel snelle hartslag

3. Yoda

Yoda Lid

7 apr 2006
    32
    0
    0
    Maastricht
    Ik moet zeggen dat als ik wakker wordt, ik helemaal niks voel. Geen pijn aan de zijkanten van mijn borsten, niet misselijk, dan denk ik.... is het er nog allemaal wel?? Maar sinds vandaag hele dag honger gevoel. Wel heb ik pijn in mijn onderrug, moe en erg onzeker, van dit laatste wil ik af. Wil gewoon genieten... En soms lijkt het alsof ik lek!!! Niet echt, alleen dat gevoel, echt raar..... Mijn tepelhof is trouwens helemaal niet donker, wel ietsie groter???

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hallo allemaal, wat komen er veel decembermama's zeg!! Dat loopt snel op. Het is nu al een vruchtbare maand geweest.

Hope, ik voel ook heel weinig aan klachten. dat maakt me ook wel heel onzeker. Zou het allemaal wel goed gaan?????

Yoda, ik heb het afgelopen zondag toen ik mijn verjaardag vierde aan mijn ouders, schoonouders, broers en zussen, peetoom en tante verteld. Eigenlijk had ik het pas later willen vertellen maar deze gelegenheid waarbij iedereen er samen was kon ik toch moeilijk voorbij laten gaan.

Het is op zich wel leuk, ik krijg nu allemaal lieve kaartjes, maar tegelijk voel ik me ook heel onzeker!!

Karin

5. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    @ duikster, dat is inderdaad leuk die kaartjes.
    Ik heb alleen 1 gekregen van onze beste vrienden, mijn schoonouders zijn altijd iets gereserveerd.
    Zijn wel blij voor ons maar uiten zich niet zo gemakkelijk.

Komend weekend gaan we het aan mijn schoonzusje vertellen ( zus van mijn man).
    Zij heeft nu een kindje van 1 jaar en weet denk ik nog goed hoe de zwangerschap was, ik hoop met haar wat ervaringen te kunnen delen.
    Dit doe ik uiteraard ook bij jullie.
    En dat onzekere gevoel gaat maar niet weg, maar nogmaals, jullie hebben het ook, dus dan zal het er wel bij horen.
    Liefs Hope

6. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ik heb nog last van vermoeiheidsaanvallen en lig s'avonds om half 9 al te knikkerbollen.
    Pijnlijke borsten ook tepelhof is groter.
    Duizeligheid en sinds een paar dagen erge hoofdpijn.
    Ik krijg ook andere smaak, ben niet zo dol meer op sommige dingen.
    Ook onzekerheid, van straks vertel ik iedereen dat ik zwanger ben en ben ik het niet!
    Het kan niet omdat ik genoeg symptomen heb maar kan er niets aan doen, wil nog wel elke dag ff testen :)

7. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    En positieve test had natuurlijk ;)

8. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    ik heb ook 3 x de bevestiging gehad, maar toch.
    Ik neem me iedere keer voor dat ik het positief moet zien en dat alles goed is, en soms lukt dat heel goed, maar soms........
    ahhhhhh, was het maar 26 april.

9. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Erg is dat he Hope, dat denk ik bij mij ook als ik voor het eerst naar de VK ben geweest is het hoop ik bevestigd.

10. Yoda

Yoda Lid

7 apr 2006
    32
    0
    0
    Maastricht
    Eigenlijk moeten we allemaal positief zijn en genieten. Als mijn manneke komt en zegt hoe gaat het met mama vandaag? lig ik helemaal krom. :D En net als jullie blijf ik ook onzeker. Hebben jullie trouwens ook last van bloedend tandvlees?? Mijn gebit is ineens zo ontzettend veranderd, niet normaal. Bij iedere poetsbeurt een heel bloedbad. :confused: Normaal nooit last van!! Pff kan wel de hele dag achter dit forum zitten om info uit te wisselen hihi ;)

11. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey Yoda, nee ik heb geen last van bloedend tandvlees.
    En inderdaad, laten we maar met z`n allen positief zijn.
    Mijn mannetje komt na zijn werk thuis en vraagt dan altijd: hoe is het met jullie?
    Wat is het toch een schat.
    Van de week mijn onzekerheid naar hem uitgesproken.
    Zei eerst, dat ik me zelf geen gekke dingen moest aanpraten ( niet verkeerd bedoeld)
    Later in bed zei hij dat hij mijn onzekerheid wel begreep.

12. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Nou die van jou heeft er wel begrip voor Hope.
    Ik weet niet of die van mij het wel beseft, geloof het nog niet.
    De komt nog niet echt veel interesse van zijn kant, misschien als die straks een buikje ziet of eerste echo :rolleyes:

13. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    En nee heb geen last van bloedend tandvlees..

14. keizerin

keizerin Niet meer actief

Nou ik heb lekker geshopt :D
    Heb voor mijn moeder nog kleine nijntje sokjes erbij gedaan.
    Verder heb ik 2 hele leuke babypakjes gekocht een mutsje en een broekje en voor de papa heb ik een speentje gekocht met Papa is the best :D
    Ik zal morgen vertellen hoe me moeder heeft gereageerd,ben zo benieuwd ik denk dat ze gaat huilen :)

Ik heb er verder nog geen symptonen bij gekregen ben nog steeds erg moe en pijn in mijn buik en af en toe steken in mijn borsten.

Weet je wat collega tegen Johan zei of ik al zwanger was :( (wij werken samen bij de mac)
    Ik heb nog helemaal niks gezegt,als of hij het aan me kan zien,Johan heeft gezegt weet ik niet :)

15. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik heb 3 mei ook gelijk een echo, daar hoefde ik niet eens om te vragen. Ik ben dan pas 8 weken, hopelijk kunnen ze dan wel al iets zien, anders vind ik het zonde van mijn echo. Mijn vriend gaat mee, vind ik wel leuk.

@ Vales, mijn moeder moest ook huilen, zo blij was ze, ja, toen kon ik niet achterblijven natuurlijk!

Ik vind het ook nog steeds erg spannend allemaal en ik heb ook af en toe van die ongesteldheidssteekjes dat ik schrik en gelijk naar de wc ga om te kijken of ik toch niet ongesteld ben geworden, maar dat is gelukkig nog niet zo. Ik wou dat het alvast 3 mei was, dan heb ik de echo gehad en dan willen we het ook aan meer mensen gaan vertellen, ook op mijn werk. Ben benieuwd hoe ze reageren.

16. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik heb 3 mei ook gelijk een echo, daar hoefde ik niet eens om te vragen. Ik ben dan pas 8 weken, hopelijk kunnen ze dan wel al iets zien, anders vind ik het zonde van mijn echo. Mijn vriend gaat mee, vind ik wel leuk.

@ Vales, mijn moeder moest ook huilen, zo blij was ze, ja, toen kon ik niet achterblijven natuurlijk!

Ik vind het ook nog steeds erg spannend allemaal en ik heb ook af en toe van die ongesteldheidssteekjes dat ik schrik en gelijk naar de wc ga om te kijken of ik toch niet ongesteld ben geworden, maar dat is gelukkig niet zo. Ik wou dat het alvast 3 mei was, dan heb ik de echo gehad en dan willen we het ook aan meer mensen gaan vertellen, ook op mijn werk. Ben benieuwd hoe ze reageren.

17. Bianca21

Bianca21 Actief lid

26 mrt 2006
    232
    0
    16
    Boekhoudkundig medewerkster
    Zoetermeer
    Hier nog een december mama :D
    01 december is mijn bevaldatum
    Helaas moet ik het zonder mijn vriend doen... hij wil nou die weet dat ik het hou niks meer met me te maken hebben en wil het kind ook niet erkennen.
    Maar ondanks alles blijven we positief!:D
    k word lekker in de watten gelegd door mijn ouders en mijn vrienden :D

Maar toch toen ik op 5 weken een echo moest laten maken had ik het er moeilijker mee dan ik zou denken, gewoon het idee dat het anders had kunnen zijn en hij gewoon met me mee had kunnen gaan.

Maar ja ik heb getwijfeld en mij 'Miracle' blijft gewoon zitten (als het allemaal goed mag gaan natuurlijk)

18. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Nou Bianca, knap hoor dat je het zo oppakt.
    Tuurlijk doe je het liever samen, maar ik vind het sterk dat je toch voor je kind gekozen hebt, ook al steunt je vriend je niet.
    Heel veel succes, en wij zijn er natuurlijk ook om je te steunen.
    Liefs Hope

19. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hey Bianca, we lopen gelijk op :)
    Knap van je dat je het alleen doet en onverantwoordelijk van je vriend zeg.

20. Sellie

Sellie Lid

8 mrt 2006
    78
    0
    0
    Ik word echt helemaal gek van mijzelf...
    Een aantal dagen geleden stelde ik iemand gerust, toen er werd geschreven geen symptonen te voelen van zwangerschap..
    Nu is dat iets waar ik al twee dagen over aan het tobben ben.. Ben niet misselijk meer, geen raar rommelig 'menstruatiepijnachtige' gevoel meer, lage rugpijn ook weg..
    Ik maak me zorgen dat het misschien over is.. En al die rare verhalen over miskramen en lege vruchtzakken grrrrrrrrrrr.............. :evil:

Deel Deze Pagina